Wanna, wat fijn dat het inbakeren lijkt te werken. Kan me voorstellen dat het lastig is om hem zo ingepakt te zien liggen. En wat een schattige foto! Miepie, wat fijn dat het goed gaat! Moontje, sterkte met je hond! Altijd naar als je huisdier ziek is . Gister kwartier in de stoel bij de orto gezeten, en toen was mijn beugel er alweer uit! Ik dacht dat dit lang ging duren, maar niet dus. Het verwijderen van de lijm was wel pijnlijk, zat tegen het tandvlees aan, AUW!. Ben heel blij met het resultaat, maar het is erg wennen als ik in de spiegel kijk . Was gewend geraakt aan die scheve tandjes, en nu dit (bijna) perfecte gebit....echt raar. Ben er heeeel blij mee dat ik alles weer kan eten (behalve harde dingen als wortels/appels/nootjes enz.), en dat ik niet meer rondloop met etensresten tussen mijn beugel . Ik zit nog steeds te wachten op mijn ei, ook vandaag nog geen temp.daling. We klussen nog gezellig door.
GOEDEMORGEN!!!! Foto's in mijn album van ons kereltje!!!! Vanmorgen was het wat rommelig, ons mannetje had weer flink buikpijn. Maar nu slaapt hij weer lekker! LIEFS
soof dat zijn mooie foto's Krijg weer al een tijdje geen mails meer, is miss daantje al bevallen, wil het niet missen natuurlijk Hier is een eerste tandje in zicht
Wat is die Ruben ook een knapperd zeg, ons Sterre zal moeilijk hebben een keuze te maken later denk, ihihihihihihi
WAT EEN MOOIE FOTO'S SOOF, EEN KNAPPERTJE IS HET! Hier gaat het niet best, onze hond kon vandaag niet voor de operatie omdat ze te slecht was, haar nierfuncties waren tot een dieptepunt gezakt en dan zou ze de narcose niet overleven ze ligt nu aan het infuus in de hoop dat haar "goeie nier" de functies weer op gaat pakken, morgen horen we meer.
moontje, wat zielig voor jullie hond en natuurlijk ook zwaar voor jullie! Hoopt dat ie toch nog opknapt!
Jee, MOON het is al een echt meije aan het worden. LEUK HOOR!!!!!!!!! Wat zielig van jullie hond, sterkte ermee! LIEFS SOPHIA
sssssssst ,mn kaboutertje ligt al 2 uur te slapen in zn eigen bedje!! groetjes van een trotse mama!!!
Ik heb het ook op het nieuws gezien, dat dit kon gebeuren ???? Snap je toch niet, zoveel beveiliging en toch nog erdoor geraken. Ik wil alle slachtoffers, familieleden m'n steun betuigen, m'n hart stond stil bij de beelden
Ben vandaag bij de chirurg geweest en volgende week weet ik ongeveer nog hoelang het gaat duren ivm dichtgroeien en terug opereren ed..... Maar het is aan het genezen dat is al goed nieuws. Ventje mag maandag uit de plaaster.
Meiden miss daantje zou bevallen zijn heb ik mogen lezen op een ander forumdeel, ze heeft zelf nog niets gemeld maar verwachtte het wel. Miss daantje een dikke proficiat
OOOH meiden, wat spannend, ben zo benieuwd hoe het gaat met daantje! Moontje, sterkte met je hond! Mieke, hiep hiep hoera! zag dat boaz baby van de maand is geworden . Inderdaad vreselijk wat er in apeldoorn is gebeurd. Ik moest werken, en hoorde wel dat er iets was gebeurd, maar had geen tijd om er lang bij stil te staan. Eenmaal thuis meteen de tv aan, ik wist niet wat ik zag....afschuwelijk! Er zit wel een enorme steek aan je los als je tot zoiets in staat bent, onbegrijpelijk...... Ik heb zelf dus koninginnedag gevierd op mijn werk. Had de kids mee genomen naar een kleine vrijmarkt bij mij in de buurt, met een springkussen/ touwtje trekken enz. Na mijn werk met vriendje naar het dorp gegaan om een drankje te drinken. Jullie nog iets leuks gedaan? Nou, als ik FF moet geloven heb ik dag 14 !!!!! #-o mij ei gehad. Is wel een stippelkruis, dus FF weet het niet helemaal zeker. Ik hoop van harte dat dit niet klopt, aangezien de klusmarathon op dag 16 is gestart. Ik wordt echt GEK als ik mijn ei nu zo vroeg heb gehad :x . Als FF klopt zit ik nu al op DPO 8?????????, ben er even helemaal van in de war. Wat is zijn mijn eierstokken toch allemaal aan het doen?????? Even een praktische vraag: toch maar doorgaan met de klusmarathon, voor het geval FF in de war is?????