30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
  2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het is nog een stippellijn dus wil zeggen dat het nog kan veranderen. Blijven klussen zou ik zeggen

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mb01: ja, vind het inderdaad ook nog niet een heel overtuigende temp stijging. Zou oook blijven klussen als ik jou was! (Maar geloof me, hoeft echt niet elke dag! Hou het leuk!)

Ooooh daantje, ben zo benieuwd! heb inderdaad ook even op haar website gekeken en zag daar de felicitaties staan. Ben zo benieuwd!

Vandaag met Ruben naar de kinderarts geweest. De echo van zijn wervelkolom was goed, dwz wel een kleine vormafwijking van het staartbeentje, maar dat is waarschijnlijk onschuldig. De arts-assistent twijfelde nog over het gaatje in zijn ruggetje en wil nog met zijn supervisor overleggen of er toch een MRI moet gebeuren. Verder twijfelde hij een beetje over de stand van de heupjes (toch heupdysplasie?) en wil daar nog een foto van laten maken over een paar weken. Heb zijn onrust en kokken 's nachts besproken en de kinderarts dacht dat er misschien toch sprake is van reflux. we moeten iets meer Nutriton bij de voeding doen en als dat (in combinatie met het inbakeren) niet helpt, dan misschien toch zuurremmers (Zantac) overwegen.

liefs,

Wanna

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit bericht heb ik van de babysite van Daantje:

..NIETS IS WONDERBAARLIJKER DAN EEN WONDER, BEHALVE DAT HET KOMT WANNEER HET KOMT...

LOTUS ADINDA CATHARINA TROMP
    EN
    JOAH SALVADOR RANDY TROMP

ZIJN OP 28 APRIL 2009 GEBOREN
    OM 21.02 & 21.04 UUR!!!!!!

VEEL LIEFS VAN DE OVERGELUKKIGE OUDERS
    RANDY EN DAAN

Randy en Daantje, gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!

5. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Daantje en Randy, Van harte gefeliciteerd met Lotus en Joah! Heel veel geluk met zijn vieren!

Liefs Meen

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    daantje van harte!!!!

7. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Daantje en Randy, Gefeliciteerd met Joah en Lotus!!!!

Wanna, goh, toch wat onderzoekjes in de planning voor Ruben. Wel fijn dat ze alles even goed na gaan kijken, maar ik kan me voorstellen dat het geen leuk nieuws is :( .
    Enne...we klussen om de dag, en dat vind ik al een hele opgave :rolleyes: . Maar ik zet door, wil zo graag dat het deze ronde raak is [-o< .

Simi, hoe gaat ie met je? Al bij de gyn geweest?

Ben een beetje opgelucht, FF geeft nu aan dat ik op dag 20 mijn ei heb gehad. Dat komt meer overeen met wat ik zelf dacht, had toen ook waterige afscheiding en kramp in mijn buik. Als dit klopt dan hebben we het klussen dus wel goed getimed, daar ben ik wel blij mee :D .
    Maar ik kan niet zeggen dat mijn temp. een duidelijke stijging aangeeft???? #-o . Dus ik wacht even af wat mijn temp. de komende dagen gaat doen, klusmarathon gaat nog even door ;) .

Fijn weekend!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, mooi dat ff je ei verschoven heeft! dan maken jullie tenminste een goede kans! Niets is zo vervelend als een gemiste kans! ;) En dat "verplicht klussen" , tsaj het is niet anders maar romantisch is anders!

Wij hebben vanmiddag een date met 7 ander mama's van dit forum. allemaal meiden van het PCO topic. Dus we zijn op dezelfde manier zwanger geworden en hebben allemaal een kindje (in aantocht). We hebben er zin in!

9. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Daantje en Randy van harte gefeliciteerd!

Hier is het nog steeds erg onzeker allemaal.
    Onze hond is gistermiddag onder het mes gegaan en het bleek dat ze een enorme tumor op haar mild had zitten die op ploffen stond!
    Ze heeft dus nog steeds 2 nieren maar nu is de vraag waarom de nierwaardes zo barslecht zijn.
    We wachten op een telefoontje hoe het vandaag met haar is en of we haar mogen gaan halen.

10. DAANTJE GEFELICITEERD! Rust lekker uit!!!!!!!!!

11. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    He meiden,

Mbo, ik moet nog twee weekjes geduld hebben... Goed geklust! ik ga voor je duimen!

Moontje sterkte met jullie hond. Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt.

Daantje en Randy, GEFELICITEERD!!! en geniet ervan!

Liefs, simi

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    miss Daantje Hartelijk gefeliciteerd met Lotus en Joah!

hallo verder nu ik hier toch even ben heb ik wederom een vraagje.
    gisteren een zwaar positieve ovulatietest vandaag licht streepje is mijn ei nu dus gesprongen? of moeten we vanavond nog even klussen we hebben het donderdag gedaan en vandaag zouden we het weer doen netjes één dag er tussen?!

groetjes aan iedereen van puckie

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wij gebruiken ook zantac en eerlijk gezegd , een ware verlossing, geen braken meer nikske, we doen wel voor de smaak te verdoezelen rijstvlokken vanillesmaak bij en ze drinkt goed hoor

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He miss daantje wilde jullie feliciteren met de kleintjes in jullie gastenboek maar kan het nergens plaatsen.

Dus dan doen we het hier

Een hele dikke proficiat

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, dag 20 ziet er beter uit! maar nog even door blijven gaan hoor!!!!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, hier hebben we een zeer geslaagde meeting gehad met 8 pco meiden van dit forum en hun kindjes. Echt super gezellig! En leuk om elkaar in het echt te zien, na anderhalf jaar kletsen op het forum. We hebben allemaal dezelfde vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan om onze wondertjes te krijgen en hebben veel lief en leed gedeeld. Net als dat wij hier doen eigenlijk ;)
    voor herhaling vatbaar dus!

Hoe is het hier veder? Rustig hoor! Ik heb op daantjes website gekeken maar er staan nog geen fotos op. Wel viel me op dat ze 2 minuten na elkaar zijn geboren. Dus ik gok op een keizersnee?!

17. POOH! Wat leuk dat het geslaagd is! Misschien moeten wij het ook eens doen........

Met Rick gaat het nu goed, hij heeft alleen wat harde ontlasting nu, maar met de thermometer komt het wel los. De krampen lijken minder te gaan worden........
    We gebruiken nu ook gewone flesvoeding, dus half/half met hypoallergeen. Dat lijkt de ontlasting te verbeteren.

Wij gaan vandaag onze keuken veranderen, we hebben gisteren een aantal kastjes gekocht bij IKEA en nu gaan we aan de kale muur in de keuken een blok maken. Extra ruimte dus, nu met die kleine wel nodig. We gaan het lekker retro maken door het met een ouderwets gordijntje af te schermen hihihihi IK zal een foto plaatsen als het klaar is!

LIEFS

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof veel klusplezier, ben benieuwd.
    Fijn ook dat het beter lijkt te gaan met de ontlasting door de voeding te mengen!

Pooh, klinkt als een gezellige meeting! Hebben alle meiden nu een kleintje?

Hier een heerlijke nacht gehad. Boaz ging om 21.15 slapen, ging om 4.45 een beetje kreunen, heb hem gelaten en om 5.45 weer, weer laten liggen en pas om 6.45 begon hij echt wat meer aandacht te vragen, tot huilens aan toe omdat hij nu wel echt honger had. Heb dus lekker wat uurtjes gepakt, want donderdag zat ik er flink doorheen! was zo moe.

19. vannacht was het wel vrij harde ontlasting, maar hij krijst minder hard dan toen met de zeer dunne van de week. Nu zijn het naar mijn mening harde drollen. Echt een vaste vorm.. eens aankijken.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    alle meiden hebben een kleintje. 1 was er 20plus zwanger!

Deel Deze Pagina