30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    waaaahahaha zusje, harde drollen.
    Als hij zoveel last van krampen heeft zeker cinababy bijgeven is van vsm en kan zeker geen kwaad.
    Ons Sterre is gewoon 2 tanden tegelijk aan het krijgen, heeft ze wel last van.
    Ze staan er bijna door, als ze haar mondje open doet zie je ze doorkomen en scherp, amaai.......

M'n gaten zijn aan het dichtgroeien..... stilaan, normaal moet ik 8ste terug beginnen maar zal langer thuis moeten blijven liet de pl chirurg al horen.....
    Heb ook een kleine opening in het t puntje aan beide kanten, , dus zal donderdag weer wat worden, ze krabben de wonden dan open, brrrrrrrrrrr akelig gevoel.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden , we hebben gisteren sterre haar eerste schoentjes gekocht maatje 15/16

Volgende foto is Sterre in badje gedaan bij ons door haar onthaalmoeder.
    Omdat we het niet konden kwam zij het bij ons doen.

Ze vond het geweldig

Zoals je kan zien zit de deugnieterij in haar ogen te lezen, dus er staat ons nog wat te wachten :)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Voor af te sluiten nog foto's van de 2 oudsten, want ze tellen natuurlijk ook mee he :rolleyes:
    Dit is de oudste Yens

De middelste Zoë

4. he zusje!
    Leuke foto's van de kinderen!!!
    Hij heeft nu minder krampen als toen het van de week zo heel erg dun was. HIj is nu harder aan het persen. Maar we helpen met de thermometer, dan komt hij er goed uit!

LIEFS

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  6. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Simi, nog 2 weekjes, dat schiet al op. Hoe sta je er nu in ?

Moontje, getsie, wat naar van je hond :(. Hoop dat het allemaal mee mag vallen.

Zico, ze krabben de wonden weer open? :confused: Dat klinkt echt heel erg AUW. Sterkte ermee! Leuke kids heb je, heel fotogeniek :D .

Pooh, gezellig dat je die meiden hebt ontmoet. Is wel bijzonder om elkaar na 1,5 jaar te zien. En iedereen heeft inmiddels een beeb of is zwanger?

Soof, een keuken met gordijntjes? Da's een keer wat anders....Klusze!

Zo, mijn werkweek zit er eindelijk op :rolleyes:. Moest weer op mijn werk slapen, een behoorlijk beroerde nacht achter de rug. De eerste liep al om 02.30 over de gang [-X , viel gelukkig na een kwartiertje in slaap. Maar een ander kind was hier wakker van geworden, en bleef tot een uur of 04.00 hoesten en kreunen. En vanaf 06.00 uur was iedereen wakker, want toen werd het licht... :( . Eenmaal thuis mijn bed in gedoken en geslapen tot half 1.....

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ben nieuw hier... Ben bijna 31 en zitten in ronde 5 voor een 2e kindje !

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hey zico ik heb net met mijn zoontje Reinier (3) zitten kijken naar de video hij en ik vonden het allebei heel erg mooi.

Ze groeit wel snel hoor sterre.....

9. RAPOENZEL! Welkom hier en veel succes!!!!!

MB! Wat doe jij dan voor werk?

LIEFS

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke fotos zico!!!

Welkom nieuwe meiden!!!

11. goedesmorgens...........

Goede nacht gehad, alleen vanmorgen om 6.00 uur de voeding....... heb ik met mijn slaapkop een te grote speen genomen waardoor hij heel gulzig dronk en het kwartje bij mij niet viel.... en na de fles verschoond en huppekee alles er weer uit! SH...T

NU ligt hij in zijn bedje te soezen, doe hem zo maar in bad. Kan ie daarna weer de fles krijgen. Nu maar even aan het poetsen geslagen... tja je moet wat he!

LIEFS

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Aaaah wat sneu....
    Ik heb daar met Collin gelukkig nooit geen last mee gehad.
    Is altijd een snelle drinker geweest. Hij had altijd met een minuut
    of 10 zijn hele fles leeg!

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He zusje, ook rusten he ;)
    Ben kerjeus hoe je je huisje aan het veranderen bent, zal moeten wachten tot volgende keer we paseren.

Nou Sterre is vanzelf overgegaan naar 4 voedingen.

Nieuwe mieden, welkom en hopelijk vinden jullie het er hier net zo fijn als ons.

14. net de voeding van 9.00 uur er ook weer uit, ik weet het niet meer hoor!!!

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hou het maar even in de gaten. Heeft ie geen ruflex en wat voor voeding geef je ??

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Moontje, hoe gaat het met jullie hondje? Sneu hoor bah bah bah, voor zowel hondje zelf als voor de baasjes.

Rapoenzel, welkom en gezellig dat je je bij ons hebt aangemeld! Succes.
    Ik zie dat je al een zoontje hebt, leuk.

Soof, hij heeft dus lekker lang geslapen. Boaz ook weer 3 nachten tot 6 uur, heerlijk.

mb, dat klinkt als geen fijne nacht. Lijkt me niks zulke slaapdiensten.
    Gelukkig zitten ze er weer op.

Zico, leuke foto's weer.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he soof, da's minder!! komt alles eruit???? is ie verder wel in zn normale doen. ik bedoel is ie niet ziek??

18. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Soof, ik werk in een logeerhuis voor kinderen met een verstandelijke beperking. De meeste kinderen slapen s'nachts goed door, maar een aantal (meestal de jongere kinderen) zijn heeeeel vroeg wakker. Is altijd behoorlijk balen, zit je daar om 6 uur in de ochtend met een paar stuiterende kinderen....Heb medelijden met hun ouders, die hebben dat elke dag :confused: .
    Vevelend zeg, dat Rick zijn eten 2x uitspuugd :( .

Rapoenzel, welkom hier!

Ben vandaag een dagje vrij, heerlijk! Daarna nog 3 diensten werken, en dan heb ik (alweer) een weekje vrij. Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en we gaan met "het gezin" een midweek naar Drente. Is natuurlijk heel gezellig, maar ik zie er ook wel tegenop. Mijn schoonzusje is nu 5,5 maand zwanger, en daar uitaard erg mee bezig. En mijn moeder gaat al helemaal op in haar oma-rol, wilt elke babywinkel in om "even" te kijken. Kortom.....dat kan weleens een lastig weekje worden :( (vooral als komende week ongi wordt, hoewel ik dat natuurlijk niet hoop [-o< ).

19. Net CB gebeld, moet stoppen met de hypo voeding, zolang er geen allergie in de familie voorkomt is het niet nodig dit te gebruiken. Wel weer bij iedere voeding het johannesbrood. Tegen het overgeven en om de stoelgang weer te helpen.

Hij is niet ziek volgens mij, ik temp steeds en dat is prima. HIj plast ook gewoon goed. Huilt alleen als hij kramp heeft en honger!

Net heeft hij vreselijk gehuild en dus maar de fles gegeven, viel in slaap, toen in bedje... nu weer krijsen met kramp................. hij laat steeds flinke scheten!

Ikzelf voel me ook klote, koppijn en flink verkouden aan het worden...........

Mieke! hij was er ook om 02.30 uur hoor. Ik bedoelde dat eigenlijk een beetje sarcastisch omdat ik toen de verkeerde speen dus had! hihihih

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    ...NIETS IS WONDERBAARLIJKER DAN EEN WONDER, BEHALVE DAT HET KOMT WANNEER HET KOMT...

LOTUS ADINDA CATHARINA TROMP
    EN
    JOAH SALVADOR RANDY TROMP

ZIJN OP 28 APRIL 2009 GEBOREN (via keizersnee)
    OM 21.02 & 21.04 UUR!!!!!!

VEEL LIEFS VAN DE OVERGELUKKIGE OUDERS
    RANDY EN DAAN

Deel Deze Pagina