Oooooooooooooooooooooooooooooooh Daantje, wat moooooooooi! We hebben zaterdag onze hond weer mogen halen, ze is vrijdagmiddag onder het mes geweest en bleek een megagrote tumor op haar mild te hebben (of had ik dat hier al geschreven?) Ze is erg zielig hoor, slaapt veel maar eet gelukkig wel weer wat, braakt niet meer en ze is slapjes en traag, waarschijnlijk door de pijnlijke operatiewond. Ze mag helaas geen pijnstilling hebben omdat haar nierfunctie niet goed is, ze heeft ook speciale voeding nu daarvoor. We hopen dat de nierfunctie nog verder gaat verbeteren en dat ze weer opknapt maar we hebben nog lang niet ons "oude" beestje terug. Bedankt voor jullie medeleven meiden, doet me goed! Nieuwe meiden, welkom hier!
@moontje, ik hoop ook dat je hond lekker opknapt! Hoe is het verder met Tessa? Wordt zeker al een grote meid?! Stapt en praat ze al lekker??? @daantje, vinden jullie het ook zo bijzonder dat je de twins van zo klein (eitje/ zaadje) hebt meegemaakt? Ik bedoel, ik neem aan dat jij ook je eicellen heb gezien die rijp waren op de inwendige echo, zoals ik! Ik heb zelfs een foto van jens als eitje..daar was nog geen zaadcel bij gekomen!!!!
pfff ja Pooh, het gaat als een speer met die dame, ze stapt lekker en brabbelt er de hele dag op los! hahaha, ze is geen tel stil hoor. Ze heeft inmiddels een mond vol tanden en kiezen, ja tis al een hele dame! Ff een filmpje van haar. http://s84.photobucket.com/albums/k19/p ... MG1123.flv
Daantje: supergefeliciteerd met Joah en Lotus! Wat een schatjes! Moontje: wat een leuk filmpje van je dochter! Weten ze nu al hoe het komt dat jullie hond zo'n slechte nierfunctie heeft? Hoop dat het allemaal meevalt! Mb01: kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een familieweekend met je zwangere schoonzus. Nogal confronterend Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat het dit keer raak mag zijn! Soof: heeft Rick de volgende fles erin gehouden? Hier is het sinds gister echt feest... NOT! Ruben heeft zo ongeveer de hele nacht gehuild en tussendoor steeds half uurtje geslapen (dus al met al heeft hij wel een paar uurtjes slaap gehad, maar ik kwam zo snel niet in slaap voor hij alweer begon...) En dat gaat vandaag precies zo door. Weet het echt niet meer. Inbakeren leek de afgelopen week de oplossing, maar helpt geen ruk vandaag. Soms denk ik dat het toch reflux is, maar andere keren kan ik hem wel weer plat neerleggen zonder problemen. Pffff, kon hij maar gewoon zeggen wat hem dwars zit. Ik ben echt helemaal kapot!
Nee Wanna, ze kunnen het niet verklaren van die nierfunctie. Ze dachten dat ze 1 niet werkende nier had en ze zouden die eruit halen maar toen bleek het dus de mild te zijn, op de echo nam die het hele beeld in beslag en konden ze het niet goed zien, toen leek het de nier te zijn. De nierwaardes zijn wel aan het verbeteren maar waren nog lang niet goed, ze hopen dat het nog verder vooruit zal gaan, ze heeft nu ook speciaal dieetvoer voor de nieren, het is dus afwachten........
soof wat een ellende. denk je dat je de truc gevonden hebt.... maare...hij is nu toch 5 weken??? Zit hij nu niet in dat sprongetje wat jens vorige week had?? nonstop bij mama willen zijn, sleht slapen en niet in bedje willen..heel de dag krijsen... volgens dat oei ik groei boek is week 5-6 drama! Doe van ons is sinds zaterdag weer wat rustiger. slaapt erg veel nu vandaag zelfs. moontje wat een leuk filmpje vantessa
POOH! Hij heeft alleen last van een drol die in de weg zit........ we zijn vanmiddag bij de kinderarts geweest. Alles is verder in orde, maar omdat we nogal hebben lopen rommelen met de voedingen is het nu mis. Vanaf vanmiddag krijgt hij de gewone (geen hyp) fles met een theelepeltje maiskiemolie. IK mag even geen johannesbrood gebruiken. Woensdagmiddag belt de kinderarts mij weer op om te kijken hoe het gaat. Daarstraks was het echt vreselijk krijsen en nadat we hem met de temp hebben geholpen kwam er, na een dikke harde drol, eindelijk was smeuigers naar buiten. Dus we hopen dat het nu beter wordt. Maar het kan zijn dat er een regelweek aankomt. BIj 6 weken hebben ze weer regeldagen he! Maar ook goed nieuws, meneertje weegt nu 4085 gr!!! LIEFS
amaai, die doet het goed rick, he zusje onze nieuwe buren hebben ook een zoontje weet je hoe hij heet rik. Moest lachen toen ik het hoorde
@soof, oke ik snap het! zielig hoor zo'n harde drol uit zo'n klein kontje! Hoe is het vannacht gegaan?? Jens lag gister avond om 2100 uur op bed en werd weer wakker van zn maaiende armpjes. Ik heb 20 minuten in het donker naast hem gezeten en heb zn armpjes vastgehouden. En dat hielp. Uiteindelijk viel hij in slaap. Toen ik los liet op dat moment vlogen allebei zn armpjes weer in de lucht, ogen open e neen soort van grote zucht kwam eruit. Het leek net en scene uit de excorsist, zo in het donker. Ik schrok er van .hahhahaha! Maar gelukkig sliep hij door en kon ik tv gaan kijken.