30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he zusje heb je een zak voor aan te hangen, doe het eens, anders lekker eens plat gaan liggen en bijslapen als Rick ook slaapt, doen he.
    Ik wil niet dat je er onderdoor geraakt.
    Neem je al vitaminen in, voel me ongerust.....
    Ha zusje , zou zeggen kom naar hier en wij vangen hem even op

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo shit zeg, ben me net lam geschrokken.
    Jens viel na zn fles in slaap dus ik heb hem in bed gelegd. Krijsen natuurlijk, dus ik bleef er effe naast zitten, maar zo dat ie me niet kon zien. dat ging wel 10 minuten door, totdat ie haast erin stikte. Hij gilde heel hard een harde piep, liep paars aan en ik heb hem gelijk uit zn bedje gevist. Ik schrok zo en hij ook, dus we hebben samen door zitten janken.
    Daarna viel ie weer in slaap, maar ik durfde amper zn kamertje uit te gaan... echt eng

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfff Pooh das schrikken. Zat er misschien nog een boertje dwars of wat melk dat bleef steken?

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Oei Pooh, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! heb dat drie weken ook een keer gehad, plotseling door dat jengelige huiltje een hoge paniekkrijs, schrok me te pletter! Toen kwam hem ook de melk uit zijn neusje en kon hij het niet zo snel wegkrijgen. Zielig joh!
    Belachelijk dat je 2 minuutjes een co hebt gezien!

Heb me vrijdag ook zitten irriteren in het ziekenhuis. Hadden met Ruben een afspraak om 11:30 bij de echo, maar dat liep al drie kwartier uit. Daarna Ruben verschonen, flesje geven, zelf eten en om 14:00 afspraak bij de kinderarts. Werden bijtijds geroepen door een verpleegkundige die Ruben gewogen en gemeten heeft en moest hem daarna bloot gewikkeld in badcape vasthouden. Wachten wachten wachten met jengelige Ruben op de arm. Af en toe kwam de verpleegkundige binnen om te vragen of we de dokter nog niet hadden gezien. Bleek dat de arts-assistent ziek was, maar iedereen was vergeten dat ze spreekuur had. Daar kwamen ze dus pas achter na anderhalf uur (!) Ik was behoorlijk pissig! Hebben toen een vervanger gezien die ook de eerste hulp moest doen, dus niet veel tijd had.

Soof: ach meid, weet ook hoe je je voelt. Moe moe moe......
    Soms vraag ik me af wanneer ik ooit weer een paar uurtjes achter elkaar door mag slapen :)
    Kun je niet eens je man een nachtje over laten nemen (zelf op de logeerkamer mer de deur dicht of zo) Let wel goed op jezelf! Volgens mij woon je niet echt bij mij in de buurt, maar zou anders met liefde even oppassen zodat je even bij kunt slapen!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, die nachten komen wel hoor. Boaz heeft er nu een paar gehad en ben er erg blij mee.
    Ik was ook steeds doodmoe, daardoor huilerig en prikkelbaar.
    Tjesus wat belachelijk zeg jullie afspraak in het ziekenhuis. Stom dat ze dat vergeten waren.
    Het is altijd al zo'n gedoe met een kleintje op stap.

Pooh, belachelijk hoor dat het zo gegaan is bij je controle.
    Hier had ik ook een arts-ass. die nam gelukkig de tijd, en ondanks dat het niet nodig was heb ik toch gevraagd of ze even wilde kijken.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ga morgen de vk effe bellen, Misschien wil die een nacontrole doen.
    Jens had een jank middagje maar viel uiteindelijk om 1630 uitgeput in slaap op mn buik, totdat papa thuis kwam om 1830. Nu ligt ie te kletsen met zn vader en heb ik effe tijd om de boel op te ruimen hier.
    Morgen komt mn schoonmoeder over uit zweden en die checkt altijd of mn huis schoon is... :(
    Ze gaat zaterdag weer weg, dus het is wel een bliksem bezoek. Maar het is de eerste keer dat ze haar kleinzoon ziet, dus ik zal me maar koest houden...;)

7. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Daantje en Randy gefeliciteerd!!! met jullie grote kleine kanjers. Wat een schatjes.

Had ik helemaal een verhaal getypt, alles weggeklikt wat een d**s

Mama's hier nog weer een digiknuf voor jullie want ik lees al wel dat jullie die kunnen gebruiken.

Mbo ik vindt je kaartje er tot nu toe prima uit zien hoor. Maar ik zou nog even proberen vol te houden (zucht ;) )
    Klinkt wel als zwaar werk wat je doet. Ik lees ook meestal dat je slaapdiensten hebt, heb je daarvoor gekozen?

Miepie fijn hoor dat je je zo goed voelt, een vriendin van mij is 8w zwanger en die voelt zich echt heel beroerd. Lekker van genieten.

Nieuwe meiden welkom en klets gezellig mee!

All hier niets spannends, nog geen ei en moet wachten op de afspraak bij de gyn. Ik heb al wel wat op internet gezocht maar ik denk zelf dat ze de 1e afspraak nog geen onderzoeken gaan doen dus voor er iets gebeurt zullen we nog wel weer een paar weken verder zijn. Meiden die doorgestuurd zijn naar de gyn hoe ging dat bij jullie?

Liefs, simi

8. LIEVE MEIDEN!
    Ik ben stiekem toch wel een beetje blij dat jullie ook zo moe zijn.......... voel ik me niet zo alleen.

Ben vanmiddag bij een vriendin geweest die heeft een kleine van 5 maanden, dat scheelt een hoop hoor om die ervaringen even te horen.

Rick is nu net zo verkouden als ikke ACHERUM, maar verder gaat het wel. Hij is best rustig geweest vandaag. Ik ga nu naar bed en papa doet de laatste voeding effe slapen dus!

KNUF VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jens heeeft ook steeds bulkjes in zn neus, echt zielig. Ik sput er maar bexedyl in en dan komen ze los, maar hij vind het vreselijk! Hij viel uiteindelijk om 2230 in slaap en heeft tot 4.30 geslapen, kan je na gaan!! en nu tot 7.30.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef, meneertje weegt nu 5020 gram!!! we mogen ipv 7x125 ml nu 6x 135 ml proberen!

11. Vandaag naar CB geweest, ze zijn erg tevreden over Rick. Alles dik in orde.
    Voel me vandaag een stuk beter, nu papa de avondvoeding heeft gedaan en ik al lekker sliep voel ik me uitgeruster en kan ik het beter hebben. Eens kijken hoe dat gaat als we het een weekje minimaal gaan volhouden!

LIEFS

12. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Simi, ja, ik lees hier dat de meeste mijn kaartje er goed uit vinden zien, maar vind er zelf erg veel pieken en dalen in zitten. En ook geen echte temp.stijging.....ik heb zo mijn twijfels over FF. Mocht ik ongi worden, dan ga ik meteen naar de HA, heb geen zin meer om zo door te rommelen :x .
    Wordt spannend voor je, afspraak bij de gyn komt in zicht. Ben heel benieuwd, ook omdat je mij dan "in kan praten".
    Knuffel voor jou!

Ik ga morgen lekker een dagje naar de sauna met vriendje, echt zin in!!!!!!!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goh moeten jullie ook altijd zo lang wachten op het CB, ik heb nog maar 1x gehad dat ik gelijk aan de beurt was. Vandaag weer 45 min. zitten wachten :(
    Gelukkig is het wel een hele aardige en leuke kinderarts.
    Boaz is 4 cm gegroeid en is nu dus 65 cm en weeg 6935 gram, gaat lekker dus!
    Hij heeft toch ook last van een soort eczeem, zoals ze het noemen.
    Staat in vermand met de hooikoorts van mijn vriend, wat hij raar vindt want hij heeft geen erge vorm, maar goed dat ter zijde. Het ene moment zwakt het af en het andere moment is het sterk aanwezig. Vurige wangetjes en erg droog huidje met ruwe plekjes overal, vooral nu ook op zijn rug. Moet hem dus 2-3 x per dag insmeren met vaseline lanette creme, dat had ik al in huis. Baal er toch wel van want het is niet gezegd wanneer dit echt over gaat, het kan nog best tot peuter tijd aanhouden.
    Ze adviseerde dus om zeker tot 6 maanden door te gaan met de borstvoeding, de 2 flesvoedingen die ik er nu bij geef is prima, maar liefst niet meer.
    Verder loopt hij iets achter met de ontwikkeling van het omhoog houden van zijn koppie/nekje. Moet dus meer oefenen op zijn buik! Voorkeurshouding was wel al minder, maar hij neigt wel sneller naar rechts te gaan met zijn koppie, maar het is niet noemenswaardig. Verder hoorde ze een klein hartruisje, wat ook niet verontrustend is en wat de vorige keer er nog niet was. Het schijnt zo te zijn dat meerdere kindjes dit in eens hebben en kan ook weer weggaan. Het was niet zo verontrustend dat ik er mee naar een KA zou moeten. Ze houden het in de gaten.
    Verder zijn prikjes gehad, zelfde vaccinatie als de vorige en over 4 weken dus nog een keer deze. Hij heeft hard gebruld hoor ook met aankleden. Wilde nog even door om wat boodschapjes te halen, maar ben maar naar huis gegaan om te voeden en hem naar bedje te doen. Huilde nog wat in bedje maar ligt gelukkig nu te slapen.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat goed van Boaz. Ik heb nog niet lang hoeven wachten op hetCB...tot nu toe!

Mn schoonmoeer is er nu met haar vriend. Ze zijn gek op Jens en kletsen heel wat af tegen hem in het Zweeds. Hij is super lief vandaag, slaapt goed, is vrolijk etc etc.
    We zijn met hem naar het weeguurtje geweest en hebben daarna gewandeld en op het terras van het pannekoekenhuis gezeten. Bij de kinderboerderij ernaast hadden ze veel baby geitjes, schattig!!!

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    pfffff ben vandaag naar de pl chirurg gemoeten en moet nog 1 maand thuis blijven

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou had Boaz getempt rond 7 uur en toen had hij 37.9 en 2 uur later 38.6 :confused:
    Heb hem gevoed en in badje gedaan en een zetpil gegeven van 120 (mocht van CB) en in zijn foute slaapzak in bedje gelegd.
    Belde toevallig mijn schoonzusje, gelukkig zei ze dat het maar beter was hem nu niet in die warme slaapzak te leggen anders kan hij zijn warmte niet kwijt.
    Dus ik weer uit doen, stinkt ie weer een uur in de wind, heeft hij waarschijnlijk door de zetpil lekker gepoept... tja onervaren als wij nog zijn op dat gebied.. doe je er dan weer een nieuwe in? Dus heb er maar eentje van 60 gedaan, weet echt niet hoe of wat.Hij ligt nu onder zijn lakentje en half een dekentje.
    Hij was evengoed nog lief en een beetje vrolijk de schat. Maar was wel continu aan het zuchten en steunen, arm schatje. Ik hoop dat hij lekker slaapt en dat het morgen weer afgezakt is. Kan ik nu morgenmiddag wel met hem weg?

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ah wat zielig, ik zou hem vanochtend tempen en kijken hoe het dan is.
    ja vanaf 6 kg mogen ze 120 mg zepillen hebben. Dan doet 60 mg niet zo veel meer!

Ik moet rennen, meneertje roept om zn fles ;)

18. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Even snel, gaan zo op weg naar de sauna.
    Moet even kwijt dat mijn temp. omhoog is gegaan! 37.1 is voor mij duidelijk een hogere temp., ben er dus heel blij mee! Nu maar hopen dat het zo blijft...SPANNEND!!!!!!

Fijnde dag allemaal!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    go mb01. go mb01!! spannend!

hier gaat het erg goed. Gisteren is Jens super lief geweest. Goed geslapen, goed gegeten, echt voorbeeldig! Vannacht om 0.00, 4.00 en 7.00 flesje gehad en toen door geslapen tot 11.00!!! wauwie!
    Straks nar de kinderarts voor zn heupjes te laten nakijken!

20. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    super Pooh! gelukkig gaat het nu beter. Was je huisje schoon genoeg? ;)

Go mbo, lekker broeden op dit ei.. =D> =D> =D>

Liefs, simi

Deel Deze Pagina