30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, spannend meid, eindelijk die temp goed omhoog!

Simi, hoe gaat het? Al naar de gyn geweest?

Pooh, =D> voor Jens.
    Hoe was het bij de kinderarts, alles in orde?

Nou Boaz kwam vannacht om 2 uur, niet gek ook want hij was een beetje naar boven gekropen en daardoor lagen zijn beentjes koud en hij lag allen in romper, dus meneertje had het vast een beetje koud. Zijn koorts was ook wat gezakt. Hij heeft toen lekker even bij mama gedronken... nou ja even 50 min. gelurkt :confused: hij zal wel enorme dorst hebben gehad, hihi.
    Nu is hij volgens mij wel weer de oude, lekker vrolijk en slaapt weer lekker, zijn temp was vanmorgen 37.6 netjes dus, nog wel ietsjes aan de hoge kant.

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He, kreeg geen berichten meer van zwangerschapspagina!

MB01: spannend! Ik ga voor je duimen! Hoe was je saunadagje? Lijkt me heerlijk! Heb met mijn zus afgesproken dat ook weer gauw te gaan doen, is zeker al een jaar geleden!

Pooh: gaan jullie Jens twee-talig opvoeden? Kun jij eigenlijk ook een beetje zweeds? Wat zei de kinderarts van zijn heupjes?

Mieke: fijn dat Boaz weer opgeknapt is. Heb de balle verstand van hoeveel paracetamol die kleintjes mogen. Toch even in verdiepen voor de eerste vaccinatie (is pas 29 mei)

Zico: tjee, nog een maand?!? Zag de wond er nog niet goed uit?

Simi: heb je al een datum voor je afspraak bij de gyn? Denk inderdaad dat ze de eerste keer alleen wat bloedonderzoek zullen doen en dat de rest later komt.

Soof: wat scheelt dat he? Als je een nachtje kunt slapen!

Hier zo zijn gangetje. had eigenlijk even willen gaan wandelen, maar dan ben ik een paar wasjes aan het draaien, flesjes steriliseren, beddegoed verwisselen en dan is het alweer zo laat dat Ruben alweer bijna aan de beurt is voor zijn volgende fles, dus loont zich nu niet meer. Hij heeft net wel heerlijk geslapen. Zit volgens mij wat beter in zijn vel, maar in de box leggen is nog steeds geen optie, vindt hij geen klap aan. (Ik doe het overigens wel elke keer, misschien dat hij vanzelf leert zichzelf even te vermaken ipv direct te gaan krijsen :) )

Ooh, als ik die saunaplannen van MB01 hoor krijg ik ook zo'n zin! Sauna waar ik altijd naar toe ga heeft heleboel bijgebouwd, superluxe, dus wil snel een keer gaan kijken. maar dan eerst niet meer vloeien en even de controle bij de gyn afwachten. (Zie er trouwens niet top uit met mijn hangbuikje en het litteken van de keizersnee dat nog best afsteekt tegen mijn bleke vel :) Ach, who cares!?)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    helaas is het nog steeds 3 gaten van 3 op 5 cm

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo even spieken...
    groetjes!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, heb je een muziekmobiel in de box?
    Boaz is daar helemaal dol op namelijk en vind het echt heel leuk.
    Nu hij echt meer met zijn handjes bezig is wil hij het ook pakken alleen kan hij er niet bij en wordt hij boos, hihi.
    Voor de maxicosi heb ik ook een soort beesjes slinger en die grijpt hij nu ook, is ie lekker zoet mee.

6. ik geloof dat wij in de regeldagen terecht zijn gekomen. Vaak drinken en dan niet de hele fles, schiet lekker op............

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaja Soof het 5 weken sprongetje, dat kan heel goed meis!!

8. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Zico, jeetje zeg, dat klinkt echt heel akelig! Balen zeg, nog een maand :( .

Wanna, pffff, wat een druk programmam met zo'n kleintje! Door jullie heb ik er wel een andere kijk op gekregen, het is de eerste weken gewoon bikkelen en niet zweven op een roze/blauwe wolk.
    Sauna was heerlijk! We zijn naar de zwaluwhoeve geweest, ligt bij harderwijk. Altijd even wennen, zo'n gemengde sauna ;) , maar na een kwartiertje ben je daar ook weer aan gewend. Ben nu weer helemaal schoon gestoomd/gezweet/gescrubd.
    En ach, je ziet daar van alles en nog wat rondlopen, niemand kijkt op van een vetrolletje meer of minder ;) . Dus gewoon een keer doen hoor, je knapt er heerlijk van op!

Mieke, fijn dat Boaz weer is opgeknapt! Wel rot van die eczeem, heeft hij daar ook last van?

ALL, nou, was ik zo happy met mijn hoge temp, is ie nu weer gezakt :( . Niet dramatisch laag, maar een goed teken is het uiteraard niet. Als morgen mijn temp weer lager is, dan wordt ik weer ongi. En dat is gewoon K*U*T!!!!!!!!!!!!!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bij de kinderarst was allesgoed. Hij is nu 58 cm en 5035 gram!!pfffff Niet zo gek dat maatje 56 soms te krap wordt ;)

Heupjes zijn goed, met 3 maanden een echo voorde zekerheid en over 2 maanden zn hoofdje controleren.

Heb het effe druk met de familie....ze gaan vanmiddag weg dan kom ik wel effe langs1

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh fijn dat de heupjes oke zijn en lekker gegroeid dus.

mb, hmmm tja temp weer omlaag zucht... wat kan ik er op zeggen.

Boaz heeft volgens mij geen last van zijn eczeem.

Vanavond hebben we een eentje met vriendlief zijn ouders, lekker op sjiek.
    Boaz gaat bij mijn moeder logeren voor het eerst. Heb melk afgekolfd en de nutrilon gaat mee.
    Mijn vader is gister onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking.
    En gezien zijn medische achtergrond wilden ze geen risico nemen.
    Hij kwakkelde al 1,5 week met een 'griep'. Maar de huisarts vertrouwde het niet en heeft aangegeven dat ze maar naar de SEH moesten gaan. Daar hebben ze hem flink onderzocht.
    Dus we gaan daar straks eerst even langs.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke sterkte met je vader! en sterkte met een nachtje zonder Boaz. Lijkt me wel effe wennen! raar!

Mn schoonmoeder met vriend zijn weer op de trein richting amsterdam waar de boot vanavond weer vertrekt naar Goteborg. Het was erg gezellig en ze was weg van Jens! Hij heeft zich ook voorbeeldig gedragen!
    Nu net bij de Hema ging ie opeens te keer. Hebben we hem maar een fles gegeven, terwijl het pas 2 uur geleden was en die ging schoon op. ?????? Vreemd maar oke.. hij zal er behoefte aan hebben gehad. Hij heeft nog steeds een beetje een snot neusje, maar met dat zout water komt het er goed uit.
    Gisteren dus bij de kinderarts geweest en alles was goed. Woog 5035 gram en 58 cm lang!! wauwie! Ze was erg tevreden. Heupjes en hoofdje waren ook goed.
    Over 2 maanden wil ze zijn hoofdje nog eens zien en over 3 weken krijgt ie een echo van zijn heupjes (=standaard).
    We hebben naar die apgar score gevraagd en ze zei dat die van 5 minuten na de geboorte de belangrijkste is. Hij heeft het gewoon effe pittig gehad, maar bleek na 5 minuten en 9 te hebben. We hoefde ook niet bang te zijn voor hersenbeschadigingen ofzo, omdat hij eerst een 4 had gescoord. Gelukkig maar!
    Hij is sinds gisteren aan het oefenen met 6 flessen ipv 7. Gisteren ging het goed, maar vandaag dus effe minder. Hij slaapt nu, dus ik kijk wel wanneer hij komt voor een nieuwe fles!

Ik ga de boel ondertussen effe opruimen hier. En dan de tuin in! toedeloe!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, moest vandaag naar de neurochiruurg voor m'n nek op consultatie, want m'n afspraak van september was verzet.
    We zitten met 10 personen daar al 2 uren te wachten en soms gaan vragen aan de balie van het ziekenhuis waar onze dokter bleef.
    Kregen we te horen dat hij niet kwam, zat netjes in duitsland, wat was ik pissig.
    Er bleek een foutje volgens hem te zijn, we mogen morgen bellen. Ga goed van m'n oren maken, we moesten 1 uur rijden om er heen te gaan en 1 uur terug voor jan snul.
    Weet ik nog niet wat me te wachten staat :(

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee, das balen Zico, wat een oenen daar!

Pooh, wat een schatje zeg, heerlijk he.

Nou het etentje was heerlijk en gezellig.
    Mis mijn kleintje wel, maar alles ging helemaal goed, hij was heel lief voor oma en was alleen maar vrolijk en aan het lachen.
    Met mijn vader ging het mwah, niet veel beter maar ook niet slechter, nergens behoefte aan, wil alleen maar liggen, rust en ogen dicht.

15. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Pooh, SCHATTIG!!!!!!!

Zico, nou ja zeg, wat een eikels daar in het ziekenhuis. Balen dat je nu nog niets weet, schiet zo niet op voor je.

Mieke, vervelend dat je vader niet helemaal OK is, met zijn verleden ga je je toch meteen zorgen maken, lijkt mij.
    Boaz klinkt echt als een lieverd! Fij idee toch, dat hij er geen moeite mee leek te hebben dat papa en mama een uitje hebben.

ALL, Morgen ga ik met familie een midweekje naar Drente, hoop dat het weer mee gaat werken. Staan al een aantal buitenactiviteiten op het programma, dus....geen regen AUB!
    Vanmorgen niet getemp, ik had er even geen zin in de teleurstelling (hoe bedoel je, kop in het zand steken...). Verwacht elke moment ongi te worden, al moeten de welbekende krampen nog doorzetten. Jullie horen volgend weekend wel hoe het af is gelopen.

Dames, maak er allemaal een leuke week van! En speciaal voor SIMI: dat ook jij mag broeden op een superei, zet hem op meid!!!!!!!!!!

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden heb een vraagje naar jullie toe die in nederland wonen.

Ivm visum

Mijn zus haar schoonbroer en vrouw + kids zijn nu ondertussen voor 3 jaar naar Ghana.
    Zijn vrouw is afkomstig van Rwanda. Ze is dus eerst getrouwd in haar land en daarna in Belgie met de broer van m'n schoonbroer.
    Maar waar het over gaat.

Haar man is een maand geleden al naar Ghana verhuisd voor z'n werk en zijn gereisd via de luchthaven van Shiphol.
    Geen problemen toen. Hij is Belg.
    Een maand later en na de bevalling van hun 2 de baby is de vrouw den 8 ste met kids achterna gereisd.
    Ze heeft in Schiphol om door de douane te gaan haar visum moeten afgeven en kreeg deze niet terug.
    Weten jullie daar de juiste rede toe want de familie van m'n schoonbroer maakt zich zorgen als ze terug wil komen en dan misschien niet meer binnen mag, kunnen jullie me iets wijzer maken?

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen idee zico. Wel lastig al dat gedoe met visa etc. Ik weet van een vriendin van me die bij de douane op schiphol werkt dat mensen steeds gemakkelijker geweigerd kunnen worden.
    Zelfs al werk/woon je al jaren in nederland, opeens mag je er niet meer in omdat je een visum voor 3 maanden hebt en je al 2x dit jaar het land in bent gekomen.

@mb01, veel plezier vandaag!!

@all Hier gaat het goed. meneertje slaapt opeens beter, ook overdag. Gisteravond om 2100 naar bed gegaan en werd pas om 3.00 wakker voor de fles. Toen om 7.00 uur een fles, een uurtje spelen en lachen en daarna weer doorgeslapen tot 12.00 uur. Toen hebben we hem maar wakker gemaakt voor een fles. Deze dronk hij maar voor de helft leeg, ging toen flink liggen poepen en dronk de andere helft leeg, hahaha!

Trouwens mn eerste moederdag gaat goed! Ontbijt op bed en een hele mooie ketting gehad van man en Jens! :)
    Ik ga de tuin in !! toedeloe

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico, ik heb ook geen idee, kan je niet helpen.

Pooh, leuk cadeau!
    Ik heb van Boaz een margriet op stam gekregen en van papa een heel mooie olijfboom op stam.

Wanna, wat ik je al steeds wil vragen, hoe is het nu afgelopen met dat rare KDV en dat geld wat jullie zouden moeten betalen?

mb, veel plezier.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens gaat steeds meer ECHT lachen nu! Geweldig. na zn flesje kan je nu echt met hem gaan "spelen". Kiekeboe doen met zn spuugdoek vind ie geweldig en hij kletst steeds meer.
    Maar dat ien u gaat lachen als ie ons ziet, daar krijg je tranen van in je ogen!!

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Het is een lange tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen... :oops:

Ik heb eindelijk goed nieuws! Zeer waarschijnlijk heb ik 3 dagen geleden een eisprong gehad op cyclusdag 137!! Ja ja, nog steeds niet ongesteld, maar als het echt mijn ei is geweest (volgens Fertility Friends wel) zal dat nu ook wel weer goed gaan komen.... nu dus duimen dat mijn temperatuur hoog blijft en dan hopelijk met 2 weken weer een menstruatie, ronde 1 heeft nu immers lang genoeg geduurd....

Vanaf nu ga ik weer meelezen en reageren, hopelijk gaat het met iedereen goed!

Deel Deze Pagina