30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh charpi dat zou geweldig zijn!! ik ben ook bekent met dat soort lange cyclussen....vreselijk!

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo iedereen

ik dacht laat ik eens weer iets van me horen ! :rolleyes:

hebben jullie kersverse moeders genoten van jullie eerste moederdag? :)

voor diegene die nog geen moederdag hebben wie weet volgend jaar! [-o<

groetjes puck

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja echt vreselijk!!! Wel bij mij is het ronde 1 na het stoppen met de pil, dus waarschijnlijk is het ontpillen, maar of het hierna weer regelmatig wordt moeten we ook nog maar afwachten....

Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Ik hoop zelf volgend jaar mee te kunnen doen, al is dat misschien wat snel al?

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze hebben me geweldig in de watten gelegd ;)

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: wat een schattige foto! Jullie jens krijgt dus nog een echo van zijn heupjes? Ruben zou een gewone rontgenfoto krijgen, maar ik dacht ook altijd dat daar een echo voor nodig was.
    wat leuk dat jens gaat lachen!

Puck: wat lief dat je naar onze eerste moederdag vraagt!

zico: oei, van visa heb ik echt geen verstand. Wat een vervelende situatie!

Mieke: dat gedoe met het KDV loopt nog steeds. Hebben via rechtsbijstandsverzekering een advocaat ingeschakeld die een officiele brief had gestuurd (waarin staat dat ze geen recht hebben op dat soort bedragen), waarvan zij beweerden dat ze hem nooit ontvangen hadden. (Yeah right...) En toen stuurden ze ons een brief dat we niet op tijd aan hun schikkingsvoorstel van 1300 euro tegemoet waren gekomen en dat we nu het volle pond moeten betalen (3500 euro)
    Mooi niet gedaan dus en alsnog de brief van de advocaat gefaxt. Laatste twee weken niks meer gehoord. we wachten af.... Maar geeft wel wat stress!

Heerlijke eerste moederdag gehad. Manlief heeft de nachtfles gedaan zodat ik wat bij kon slapen. Ruben slaapt sinds dit weekend 's nachts ineens dik 5 uur achtereen. 's ochtends ontbijt op bed gehad en een kadootje van "Rituals" (badschuimpje en creme) en gezellig met zijn drietjes in bed gezeten. Ruben vond het duidelijk supergezellig en liet een vaag glimlachje zien (ikke blij :) )

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het gaat over het visum niet vias he meiden

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Fijn dat jullie in de watten zijn gelegd! :D

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Charpi, dat is goed nieuws zeg. Hoop heel erg voor je dat FF gelijk heeft en dat je binnenkort ongi gaat worden, dan kun je tenminste weer verder. Succes.

Wanna, wat een stelletje zeikerd zeg. Was die brief aangetekend verstuurd?
    Ik vind dit echt super belachelijk zeg, heb er echt nog nooit van gehoord dat dit zo gaat.
    Zo dwingen ze je gewoon om je kindje daar te plaatsen, dat wil toch niemand dan meer.
    Nou ik hoop dat het snel afgerond kan worden.
    Lekker hoor iets van Rituals, ben ik ook dol op ;)

Puck, leuk dat je even komt piepen hier. Hoe gaat het met je?

Willen jullie op Boaz stemmen! :D

:idea: :idea: :idea: :idea: http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/17969

9. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Ben ik toch nog even....
    Nog steeds niet ongi, vandaag DPO 12. Zit nu wel enorm te stressen, ben behoorlijk gespannen (en opvliegend/ kortaf/ onrustig.....). Dit wachten is zo zenuwslopend, de hele tijd gaat het door mijn hoofd "wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet....."

DDDDDOOOOEEEEEGGGGGGGG

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi mb, rustig aan doen hoor meid, je niet gek maken ;)

Mama is trots op haar mannetje! Boaz heeft van 22.30 tot 7.30 geslapen! YEAH!!! en ik dus ook, hihi.
    Vandaag is Boaz een beetje jarig, hij is 3 maanden.
    En toen ik hem vanmorgen naast me in bed legde om hem aan te leggen rolde hij vanuit zichzelf van zijn ruggetje naar zijn zij en lag al met zijn mondje open te wachten op mijn tiet, hihi. Daarna luier verschoont en toen weer naast me in bed gelegd voor de andere borst, ligt hij ineens echt op zijn duimpje te zuigen, zo leuk. Meteen een soort sprongetje vooruit omdat hij nu 3 maanden is.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, geweldig!!! het is zo bijzonder om te zien dat ze echt al een karaktertje hebben!!

12. ZUSJE! Ik heb echt geen idee..............

MIEKE! Wat leuk dat hij nu zo vooruit gaat!

ALL! Hier ook een leuke moederdag gehad, heb een mooie ring gekregen met Rick zijn naam en geboortedatum erin gegraveerd!
    Rick is sinds 4 dagen de boel op zijn kop aan het zetten, om de drie uur is nu echt een puinhoop geworden............ Sinds vrijdag wel een 2 speen op de fles en sinds zaterdag naar 150cc gegaan. Maar het is nog steeds een puinhoop.

Zaterdag was een vriedin met man op bezoek. ZIj is kraamhulp en zag dat ik het zo moeilijk heb. Nu heeft ze heel mijn was gestreken en donderdag is ze om 19.00 uur hier en moeten wij verplicht het huis uit om samen even iets leuks te gaan doen....... lief he! We gaan even bij centerparcs hier in de buurt zwemmen!

LIEFS

13. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Wauw soof dat is echt top van die vriendin van je!!!!
    Goed hoor, even samen er uit, heb je echt nodig!

Ik heb een leuke moederdag gehad, mijn man heeft me een verwendagje uit gegeven met een vriendin, samen de hele dag sauna, massage, modderbad en andere lekker verwennerijen, heb er nu al zin in!

Hier is Tessa weer wat ziekjes, gisteravond ineens spugen en bijna 39 koorts, vanmorgen ging het goed, nu toch weer 38.1 dus met een zetpilletje in bed gedaan, hopen dat ze ff lekker slaapt!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof wat heerlijk zeg, doe mij zo'n vriendin ;)

Moontje, oh wat een leuk moederdagcadeau zeg!
    Sterkte en beterschap voor Tessa.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @moontje ,beterschap voor tessa!!!
    @soof, wat een top vriendin hoor!! geweldig!

@all,ben net terug van de verloskundige. We hebben het nog even over de bevalling gehad, de weeen storm, de stuitligging en de lage apgar score.
    Ze vertelde dat kindjes die in stuit geboren worden veel druk op het hoofdje krijgen en daarom vaak standaard een lage apgar score hebben van de eerste minuut.
    Ze heeft mn hb bekeken, was 7.9 en ik vertelde dat ik zo heftig ongesteld was geweest afgelopen week. Dat blijkt erbij te kunnen horen. Soort laatste opruim beurt van binnen. Ik had ook maar 3 weken gevloeid na de bevalling, wat zij kort vond.
    Mn knip is inderdaad litteken weefsel. Ik mag het wat masseren met babyolie, maar het kan een jaar duren voor het echt weg is.
    Alleen mn bloeddruk was nog steeds aan de hoge kant. 140/85. Ze adviseerde om over 2 maanden bij de huisarts eens mn bloeddruk te laten meten. Misschien heb ik van mezelf wel een hogere bloeddruk... :(

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    pooh, buiten je bloeddruk om, ben je nu wel gerustgesteld en heb je antwoord op je vragen gekregen?

17. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Kwam dit liedje tegen en het raakte me wel. Er zijn niet zoveel liedjes die over dit onderwerp gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ

Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!!!

Ik ben nog lang niet de oude en helemaal uitgeput, ben dus even wat afwezig.

Liefs, van Daantje

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    daantje; inderdaad mooi nummer en mooie clip!
    Fijn om even wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je nog behoorlijk moe bent. Dikke knuffel voor jou!

@all: hier ook beetje moe. Ruben heeft een off-day. Huilerig en wil niet slapen. alleen als ik met hem in de babybjorn blijf lopen of in de wandelwagen is hij stil Heb er volgens mij vandaag al 10 km opzitten :) Ben kapot.
    Straks komen 7 collega's op kraamvisite. Hoop dat hij dan in wat betere stemming is!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    aan alle nieuwe mama's. Zijn jullie kindjes ook zo snel van slag als je het even druk hebt gehad of weg bent geweest met ze? Jens slaapt dan slecht/minder en wordt daardoor zo knorrig en huilerig.
    Ik krijg hem overdag ook echt zn bedje niet in. Vanmiddag heeft ie 45 minuten gekrijst in zn bed..toen was ik het zat. Nu heeft ie anderhalf uur op mn buik geslapen en heb ik hem voorzichtig in zn hangmat in de box gelegd. Meestal trapt ie daar wel in.
    het CB zegt dat ik hem in slaap moet laten huilen,maar dat werkt echt niet! Hij raakt alleen maar overstuur en zodra ie ons ziet/hoort wordt ie pisnijdig. Dus valt ie vaak in slaap op de arm of of de buik en dan is het een hele truc om hem slapend in zn bedje te leggen.
    raar genoeg slaapt ie 's nachts wel in zn bed, meestal zonder problemen.

@mieke, ja ik ben tevreden met de antwoorden nu en heb nu een goed beeld van mn bevalling. Het was heftig, een weeenstorm en ging heel snel .Maar ik mag er trots op zijn zei ze.

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, Pooh, klinkt zoooo bekend. Denk dat ruben vandaag de hele dag niet wil slapen en alleen maar huilt omdat we gister wat lang op visite zijn geweest ivm moederdag. Hij is helemaal ontregeld vandaag. Kreeg kraamvisite van mijn collega's, ze wisten allemaal niet hoe snel ze Ruben weer terug moesten geven en de meesten hebben hem ook niet vastgehouden. Gelukkig kwam mijn man net thuis van werk, zodat hij even met Ruben kon zitten terwijl ik de koffie inschonk :)

Deel Deze Pagina