@joyced, dank je voor je medeleven en duimen draaien. Fijn dat de crematie van je opa zo mooi verliep. Blijven heftige dagen he? Sterkte ermee !
het geslacht houden we nog even geheim, we zouden het zonde vinden van moest er ons iemand kennen het hier zou lezen. Voor onze kids en familie blijft het ook een geheimpje
hier is het definitief over en uit. Eerst op vakantie zaterdag en dan in juni een nieuwe poging doen...
poohbear: wat vreselijk ik geef je een hele dikke knuffel hier is het denk ik ook "over en uit" mijn temp was iets lager vandaag maar heb nog steeds spotting.
Pooh, bah wat stom zeg! aargh! Maar ja dan maar zo denken, is het weer over wanneer je op vakantie gaat! Ook wel lekker. Puck, hier ook weer temp gezakt. Heb vast de nodige spullen in mijn tas gestopt voor het geval dat. Werk de komende dagen buiten de deur.
echt balen we liepen met z,n drieën zo goed er moest er toch op z,n minst één zwanger zijn het is ons niet gegund. mieke werk ze en ook voor jou een dikke knuf
Pooh, Puck en Mieke van mij een hele dikke knuf! Balen hoor, maar nu met volle moed op naar de volgende ronde! En geniet nog maar volop van het mooie weer! liefs
Heb nog een ietsiepietsie hoop, maar eigenlijk wel heel weinig hoor. Ik bereid me gewoon voor op de maakt de teleurstelling toch weer een stukje kleiner. Tja van de 3 zou er idd maar eens iig eentje zwanger moeten zijn hoor. Liefst alle 3. Het gebeurt hier bij ons gewoon te weinig. Zou het dan toch onze leeftijd zijn?
Hee meiden, Jullie kletsen zoveel, niet bij te houden :-D Ik lees af en toe jullie belevenissen, echt leuk allemaal! Hier gaat het ietsjepietsje beter, godzijdank. Bloedverlies is gestopt, zo blij om! Ben ook iets minder misselijk. Heb wel meer hoofdpijn en constipatie, bah. Steeds hartkloppingen ook, heel vervelend. Maar de beeb beweegt nog regelmatig en volgende week hebben we de 20 weken echo! Kan echt niet wachten om te weten wat het is, jongen of meid. Ben wel een beetje nerveus of alles in orde is, ivm met de uitkomst van de combi test... Morgenavond ga ik op een speciale koopavond bij de Hema de babyuitzet inslaan, zo'n zin in! Het wordt steeds echter, buik staat lekker strak ook Misschien ga ik het ook echt geloven dat ik zwanger ben, liefst voordat hij of zij eruit komt Ik hoop dat het een ieder hier goed gaat, ik hoop op veel roze binnenkort hoor! Kus!
Hey Naat, fijn je hier weer even te zien neuzelen. 20 weken alweer, wat vliegt de tijd! Heb je gemist hoor meid. Ben ook wel benieuw of het een J of M is. Leuk en spannend om te weten, en lekker shoppen straks. x
hallo dames Weer een tijdje alleen maar gelezen maar had toch echt gehoopt dat er eentje zwanger zou zijn. Pooh geniet maar lekker van je vakantie en we gaan weer voor je duimen. Zico niet weten heeft ook wel wat maar we zijn zo verdomd nieuwsgierig 8) Puck jij bent mijn laatste hoop dus .......... Freesia fijn om weer wat te horen 19 weken alweer. Is nog best snel gegaan. Wanneer moet je volgende week? Sophia jij goed door oefenen he! Red jij de maand nog groetjes las
OOOhh ja leg de druk maar op mijn schouders no presure hoor hahahahaha Maar we gaan ervoor! Ik lig nu lekker in de zon! Fijn om te horen dat het goed met je gaat! LIEFS
hoi meiden Na wat jankbuien (stevige) voel ik me moe maar weer oke. Moet helaas vandaag van 8.30 tot 2300 werken (apotheek) ,dus ga zo voor de tv hangen en hopen dat er weinig klanten komen. Ongi is nog niet echt doorgezet. Tis tot nu toe oud bloed en heb nog geen buikklachten. Zal morgen wel officieel doorzettn denk ik. Ja mieke en puck, jullie hebben nog een kans. En, nee hoop niet dat het aan onze leeftijd ligt. Bij mij was dit pas de eerste poging, sinds ik anderhalf jaar geleden van de pil af ging. Had meer dan een jaar geen eisprong gehad. Maar was leuk geweest als die eerste eitje gelijk bingo zouden zijn. Gelukkig hebben we de foto nog, van mn eitje! hahaha.... Knuf terug voor iedereen! enne biphat wat een poepie!
Frees en Las fijn om wat van jullie te horen! Ja soof er moet toch op iemand druk uitgeoefend worden hihi. Leuk Bipat die foto's, je hebt een mooi ventje Pooh, balen hoor, kan me je jankbui wel voorstellen! Ik duim voor je me dat je weinig klanten krijgt hier alles goed, morgenavond lekker uit eten met een Nederlands groepje. We gaan lekker vis eten! heerlijk liefs
bipatje wat een schatje, we gaan proberen morgen foto's op de siet te zetten van m'n buikje toen we in egypte zaten. Ook van ons kleine renée die van de week geboren is. M'n zus en haar kleintje hebben vandaag het ZH mogen verlaten