30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Mieke, ja ik weet het, niet zo slim van mij dat ik gestopt ben met tempen :oops: . Maar ik dacht dus dat ik ongi ging worden, dus had het naar mijn idee geen zin meer. Mijn kaartje ziet er deze keer heel vreemd uit, veel pieken en dalen. Zeker iets om even te bespreken met de HA, mocht ik daar een afspraak maken(hoop het niet [-o< ).
    Wat fijn dat Boaz zo'n relaxed mannetje is, je zal wel heel trots op hem zijn!!!!

Wanna, tjee meid, dat je al nadenkt over een tweede :confused: . Ja, veel zelfdiscipline heb ik he ;) . T'is ook gewoon puur angst hoor, de angst om weer teleurgesteld te worden.

Miepie, mijn banner klopt niet hoor, die had ik erin gezet om de dagen voor mijzelf bij te houden. Had deze cyclus volgens FF mijn ei op dag 20, dus had in principe ook allang ongi kunnen zijn (vorige cyclussen was mijn LF max. 11 dagen).

Meiden, heb genoeg testen in huis, maar ik wacht toch maar tot dag 40. Zoals gezegd, een lange cyclus is voor mij niet ongewoon, maar 40 dagen is voor mijn gevoel de "grens". Blijven jullie doorduimen?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, spannend! Die dip kan van alles beteken, of je ongi komt eraan of hij stijgt morgen goed en het is een innesteling!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB01: het blijft dus spannend! Wij zullen blijven doorduimen!
    Ik zit echt niet over een tweede kindje op korte termijn te denken hoor! :) Maar ik ben van nature een piekeraar ;) dus zit me nu al af te vragen of we dit nog wel een keer voor elkaar kunnen krijgen :)
    Op z'n vroegst proberen we het weer over een jaar of zo, dan zou er twee jaar tussen zitten als het direct zou lukken, maar die kans is niet heel groot. Als het weer twee jaar duurt loop ik tegen de 38, en dat vind ik wel laat, vandaar dat ik daar over zat te mijmeren. Voorlopig hebben we onze handen vol en ben ik er dik tevreden mee zo!

Gister zijn mijn zus en haar vriend gekomen. Hebben lekker melig op de bank gezeten songfestival kijken (nou ja, mijn tweelingzus en ik dan. Haar vriend heeft de hele avond motorblaadjes gelezen hahaha) Lekker dom alles afkraken en giebelen. Ruben heeft meegekeken ;) want die heeft 's avonds zijn huiluurtjes en we konden hem niet in bed laten liggen, anders krijst hij de heleboel bij elkaar, maar dit vond hij wel gezellig :)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gezellie wanna! ik kijk normaal ook ,maar baalde dat nederland WEER NIET mee deed!
    Ik lag erm et Jens al om 2100 uur in.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Kreeg weer geen mails meer aan verdomme.

Hier druk en m'n nek goed nieuwds dames moet tot hiertoe niet onder het mes, wel nog verdere onderzoeken ivm krachtverlies

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed nieuws zico!!! hopelijk blijft het zo, niet je kracht verlies, maar het geen operatie nodig hebben!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    M'n wonden zijn ook netjes aan het dichtgroeien, zie einde in zicht eindelijk, het zijn nu nog 2 gaatjes van 3 op 2 cm , dus al serieus dichtgegroeid he

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    da's in ieder geval al beter dan 5 cm, maar nog steeds wel behoorlijke wonden zeg! wat een gedoe! Dikke knuffel!

Pooh: vind het juist wel prima dat NL uitgeschakeld was :) Hoef ik me ook niet meer op te winden dat al die oost europese landen toch wel op elkaar stemmen :)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vind dat Noorse liedje echt vreselijk!!! [-X Ik snap werkelijk niet dat die gewonnen heeft, maar oke!

@zico, dat klinkt inderdaad al een stuk beter! Ga zo door!

@all, jens ligt samen met oma teslapen op bed, echt schattig. :) Ik heb dus even mn handen vrij. Om 1800 rij ik naar schiphol om papa op te halen. We hebben hem gemist!

10. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Wanna, ik vind het ook leuk, het songfestival. Ik vond de meeste liedjes echt vreselijk, maar het is dan wel leuk om het af te kraken. Winnende liedje vind ik aardig, maar vond frankrijk en ijsland beter. Ben in ieder geval blij dat die enge griek niet heeft gewonnen, die zongebruinde man op die lopende band, BRRRRRR....

Zico, fijn dat het beter gaat :D .

Pooh, fijn dat je vriend weer thuis is!

ALL, dag 39.....de dagen kruipen echt voorbij. Ben blij dat ik deze week afleiding heb van mijn werk enzo, als ik thuis ben zit ik alleen maar te malen...wel/niet/wel/niet.....

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    we zijn weer lekker thuis. jens was erg moe van het ritje naar schiphol en naar huis. maar gaf papa een grote glimlach toen hij aan kwam! Vannacht heeft ie heerlijk in zn eigen bedje geslapen. Nu ligt ie te schateren onder zn poohmobiel .Wat is ie daar gek op!!
    Hij zal straks wel weer lekker moe zijn en hopelijk een goed slaapje doen .Dan kan ik effe de boel opruimen hier!

@mb01, duim duim duim duim duim

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mb01: hahaha, die griek was echt een creep he?!
    Wat is het spannend dit keer! dag 39! Ga je morgen testen als je niet ongesteld wordt?

Pooh: je man zal ook wel moe zijn, even op en neer. Hoe was het?

Ik zit nog steeds met smart te wachten op zijn eerste lachje! (moet eerlijk zeggen dat ik me nu een beetje zorgen begin te maken dat hij nog niet lacht :( )
    Heb een belafspraak met de kinderarts. Hij zou tussen 11 en 13h bellen, dus zit hier maar te wachten. kan ik meteen een aantal dingen bespreken. Ruben heeft namelijk de laatste tijd een voorkeurshouding van zijn koppie ontwikkeld, slaapt altijd met zijn hoofd naar links, krijg het er niet uit.

Verder net snel even de tuin geschoffeld en een wasje gedraaid. Zo, weer productief genoeg geweest voor vandaag ;)
    Vanavond een interview voor het blad van het ziekenhuis waar ik werk. Gelukkig kon het in de avonduren, dan kan mijn man op Ruben letten. Woensdag heb ik een nascholingsavond, moet nog even over nadenken of ik daarheen ga.
    Volgende week een vergadering van het werk en die week erna geef ik een presentatie op een symposium. Zo langzaam aan begint het werk weer in beeld te komen en dat vind ik eigenlijk ook wel fijn. Even wat anders.

13. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Wanna, het plan is om morgen te gaan testen, maar of het durf? Heb nu wel regelmatig last van mijn onderrug (zo'n zeurend gevoel) en blijf maar kramp/rommelend gevoel houden in mijn onderbuik. Maar ik ben zo bang dat ik me weer van alles in mijn hoofd haal....
    Heeft de kinderarts al gebeld? En wat kan zijn voorkeurshouding dan betekenen?
    Ik lees dat je je werk weer langaam aan het oppakken bent, is dat niet al vrij snel?

Pooh, gaat goed met Jens!!!

14. MB!!! Oh wat spannend meisje! Ik duim vooralsnog even stevig voor je door hoor!

WANNA! Ik hoop dat je snel gebeld wordt door de KA en dat hij je gerust kan stellen.
    Rick heeft een voorkeur naar rechts, als hij slaapt draai ik gewoon zijn hoofdje om en slaapt hij verder. Als hij wakker is probeer is alles aan de andere kant van hem te doen zodat hij wel moet omkijken.
    Lacht Ruben ook niet perongeluk?

LIEFS SOPHIA

15. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Schiet lekker op zeg, ik krijg steeds weer geen mailtjes van zwangerschapspagina, zo blijf ik natuurlijk nooit bij hier!

ff spammen hoor!

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Grrr, kreeg ook geen berichtjes meer!

Moontje: wat is Tessa toch een dropje! En wat is ze al groot! Het lijkt nog zo kort geleden dat je bevallen bent!

MB01: AAAARGH wat is dat wachtbankje toch erg he?! Ik heb gewoon plaatsvervangende zenuwen voor je! Duim duim duim!

Soof: Ruben heeft wel lachstuipjes als hij slaapt. En een enkele keer trekken zijn mondhoekjes naar boven en denk ik... ja???? Is dat lachen??? Maar dat blijkt het begin van een grimas die in een huilbui overgaat :) precies het omgekeerde dus!

Overigens had ik net wel heeeeel even een momentje dat ik het begin van een lachje dacht te zien, maar ik was niet met hem bezig toen. Misschien was het wel wishful thinking, maar om mezelf blij te maken ga ik er maar gewoon van uit dat het wel iets was :)

Net belafspraak gehad met kinderarts. (Zou tussen 11 en 1 bellen en dan zit je dus twee uur naast de telefoon en belt 'ie uiteindelijk kwart voor twee... nou ja, hij belt in ieder geval!)
    Hij wil Ruben toch graag verwijzen naar de kinderorthopaed om naar zijn heupjes te laten kijken (zelf denk ik echt niet dat hij heupdysplasie heeft, maar goed...) ook vanwege het feit dat hij toch een voorkeurshouding van zijn hoofdje ontwikkelt. Craniosacraaltherapie of osteopathie raadde hij echt af. hij wil wel ivm met al het huilen na de voeding en het hem niet neer kunnen leggen eens proberen of een maagzuurremmer (zantac) helpt. Ben benieuwd.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tis hier weer mis. Wat doe ik toch fout?
    eten, boeren, knuffelen, spelen en dan naar bed...maar dat lukt vandaag niet. Wil weer walleen op mn arm of buik slapen. Ik ben weer terug bij af :(

Morgen naar het CB, ik heb echt hulp nodig nu hoor!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eten, boeren, knuffelen, spelen en dan naar bed...maar dat lukt vandaag niet. Wil weer walleen op mn arm of buik slapen. Ik ben weer terug bij af :(

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland

20. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Pooh, ik heb het met je te doen meid, en het is zo herkenbaar!
    Heb het met Tessa ook gehad, zoooooo moeilijk!
    Hoe gaat het nu meis?
    Goed aangeven bij het CB hoor, ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.

Thanks Wanna, tja het lijkt voor mezelf ook nog maar kort geleden maar het gaat allemaal zooooooooooooooo snel met die meid!
    Moet zeggen dat het nu ook wel heel erg leuk aan het worden is, ze gaat lekker brabbeleb, stapt al heel goed en is een enorme papegaai, doet alles na, tafel afnemen met haar slabbetje enzo, zo lief!

Deel Deze Pagina