30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MOON! Denk je al aan een tweede, of houden jullie het er bij eentje?

Even met jullie delen meiden, vandaag voor het eerst sinds 9 maanden weer sex gehad. Was er best wel angstig voor, maar het fijn als van oudsher!

LIEFS

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: gek is dat he? Al was het voor ons een stuk minder lang geleden, bleef toch spannend. Mijn man is nog steeds bang dat mijn keizersnede litteken pijn doet, wel lief, maar nergens voor nodig. Denk dat eerste keer sex misschien wel makkelijker is na een KS dan na een vaginale bevalling.

Zo, net Ruben de fles gegeven. Dan houd ik hem altijd nog even rechtop tegen me aan (maar hij ligt alweer te pitten) en check ik intussen mijn mail op mijn i-pod.
    Ga zo nog even lekker verder slapen.

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey goeiemorgen allemaal!

Soof, ik denk dat de kans groot is dat Tessa enigst kind blijft, mijn man vind het echt genoeg met 1 zo'n druktemakertje ;) Ik denk wel graag terug aan mijn zwangerschap (dat vond ik echt zo bijzonder!) maar voorlopig vind ik dit ook echt druk genoeg hoor. en we weten natuurlijk ook niet of het ooit nog eens mag lukken, we mogen niet vergeten hoe een groot wonder Tessa voor ons is......

Pooh, hoe gaat het met je meis?
    Succes op het CB vandaag, duidelijk zijn hoor!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij viel uiteindelijk om 2030 uitgeput op mn buik in slaap. Om 2230 werd ie wakker voor een fles en ging daarna zonder morren naar zn bedje. Toen om 3.30 een fles en weer zonder morren naar bed. helaas begon hij toen een uur later te huilen en heeft hij vanaf 4.30 op mn buik geslapen.
    Beetje rommelige nacht dus :(

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    oei meid, dat is slopend..........

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben net op het Cb geweest met Jens. Hij weegt nu 5420 gram en is 59 cm lang. Hij groeit gelukkig goed!
    Heb het uitgebreid gehad over het slaap probleem. Ze gaat het vandaag bespreken met de arts en dan belt ze daar vanmiddag over terug. Ook zijn voorkeurshouding wordt besproken.
    Ze wil een huisbezoek laten doen ivm regelmaat en zijn voorkeurshouding. En ze gaat bespreken of hij ingebakerd mag worden of fysio nodig heeft voor zijn nekje.
    Ze zei ook dat ie zo kan reageren doordat ie mijn vermoeidheid aanvoelt.
    Vanmiddag belt ze me terug hier over. Ze zag da ik er een beetje doorheen zit

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Fijn dat ze het zo serieus nemen Pooh! Scheelt al als je een "actieplan" hebt, het gevoel dat je in ieder geval kunt proberen er iets aan te doen.

Gister begonnen met de Zantac. Tjee, wat vind Ruben dat vies!! Heb nog nooit iemand zo'n vies gezicht zien trekken, als ik het niet zo zielig had gevonden zou ik er flink om hebben kunnen lachen :)

Zico; jij gaf toch ook Zantac? gaf je het tijdens het voeden? Ik heb nu in ieder geval maar na elke halve milliliter een slok flesvoeding erachteraan gegooid, want gister trok hij een gezicht als een zuurpruim en spuugde de zantac zo weer uit :)

MB01: al getest????

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01 waar ben je???????????
    @ wanna, het Cb belde net terug. Jens moet naar de fysio voor zn nekje. Hij heeft een sterke voorkeurshouding en naar links toe is het te stijf. Dat was ons ook al opgevallen. De fysio komt aan huis zei ze, dat is wel prettig!
    Inbakeren wil ze aan hun overlaten. Zij kunnen zien of Jens daar"geschikt voor is", lichamelijk dan! ;)

Heb hem net een half uurtje zitten wiegen in de schommelstoel op zn kamertje en slaap kindje slaap zitten neurien. Hij ligt nu dus te pitten in zijn eigen bedje he!!! Trotse mama/...maar voor hoe lang??? ;)

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hoi dames,

Lang geleden dat ik hier wat van me heb laten horen...

Ik zie dat velen van jullie al moeder zijn of moeder worden!
    Leuk!

Voor degenen waar het nog niet zover is: ook jullie tijd komt wel!

Ik las hier wel eens mee, maar had geen tijd en puf om echt te reageren.
    Nog vaak niet trouwens. Ik schrijf mee in het topic zwanger van de 2e onder zwanger/clubs.
    Dat vind ik tot zover wel voldoende.
    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien loop ik alweer bijna op het eind van mijn zwangerschap. Met ukkie gaat alles prima. Met mij wat minder. Morgen naar de fysio om te kijken of mijn klachten voortkomen uit bi of dat ik iets met de si-gewrichten heb.
    Maar ik houd mezelf maar voor dat ik nog geluk heb gehad. De klachten begonnen pas na de 1e helft van de zwangerschap en zijn pas sinds een paar weken ernstig te noemen.
    Het had ook al veer eerder ernstig kunnen zijn, denk ik dan maar.

Verder gaat het heel goed met Marciano. Het is wel een echte peuterpuber die je soms (nu al ja) het bloed onder de nagels vandaan haalt. Maar tja, er moet wat in zitten he? Anders wordt het ook zo'n saaie boel. ;)
    Sinds ongeveer 1,5 week hebben we hem een beetje voorbereid op het feit dat hij een broertje of zusje gaat krijgen (voor zover hij dat begrijpt). En nu is het dus elke keer naar mij toe lopen en dan krijg ik een aai of een kusje over/op mijn buik. Lief he?

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @marlieke, leuk weer wat van je te horen! En wat gaat de tijd snel zeg! Je bent er al bijna! Weten jullie wat het wordt?
    Jammer dat je je zo rot voelt nu. Bij mij begon de BI in week 27 en de hoge bloeddruk in week 34. Daar zit je niet op te wachten. Succes verder he?!

@all, Jens is helemaal hangerig van zn prikjes. Vanmiddag ging het nog goed maar nu na 1700 begint ie warmer aan te voelen en kijkt hij lodderig uit zn oogjes. Om 1600 was zn temp 36.6 en om 1700 37.5, dus het is stijgende! We houden het maar in de gaten anders krijgt hij een zetpilletje! Ik moet vanavond naar de nagym, dit keer gaan we echt gymen, niet kletsen! ;)

11. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee dames,

Hier ben ik..... ;) .
    Ik heb nog niet getest. Heb het er met mijn vriend over gehad en besloten om zaterdag pas te gaan testen. Dan zijn we allebei vrij (ik moet met hemelvaart werken), kan hij mij steunen als er toch maar 1 streep verschijnt :( of samen een rondedansje doen als er 2 strepen verschijnen :whistle: .
    T'is zenuwslopend, maar zaterdag zit op dag 44, dan heb ik toch wel goede hoop dat er 2 roze strepen verschijnen.

DDDOOOEEEEGGG

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    AAARGH, wat doe je ons aan?!
    Hahaha, egoistisch van me he?
    Ik blijf voor je duimen!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mbo01, maak me geeeeeeeeeeeeek!

Ben gisteren naar de gym geweest, wat was dat lachen, echt super gezellig! En lekker om er een paar uurtjes uit te zijn! Toen ik thuis kwam lagen de mannen ieder in hun eigen bed te slapen :). Ik was zo moe dat ik gevraagd heb of mn vriend alle voedingen wilde doen vannacht en dat heeft ie gedaan. DUs ik heb goed geslapen!!!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mbo01, maak me geeeeeeeeeeeeek!

Ben gisteren naar de gym geweest, wat was dat lachen, echt super gezellig! En lekker om er een paar uurtjes uit te zijn! Toen ik thuis kwam lagen de mannen ieder in hun eigen bed te slapen :). Ik was zo moe dat ik gevraagd heb of mn vriend alle voedingen wilde doen vannacht en dat heeft ie gedaan. DUs ik heb goed geslapen!!!

15. Dat snap ik wel ja, heb jij eigenlijk nog nacontroles toen gehad bij de gyn?
    Ik ben vandaag namelijk geweest en als wij voor een tweede gaan moeten we het eerst gewoon proberen! We hoeven wel maar 2 a 3 maanden te proberen. Als ik namelijk al doorkrijg dat mijn cyclus weer gaat rotzooien dan mag ik direct naar de fertiliteitsafdeling! =D> Daar ben ik echt blij om.
    De myoom die ik had is nog wel te zien, mocht ik er last van krijgen dan moet ik me melden maar dat verwacht hij niet. Bij een volgende zwangerschap zal hij wel weer opspelen, maar dus ook weer verdwijnen!
    Ik mag gewoon weer aan de pil, dus die ga ik maar weer halen!

LIEFS

16. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    HAHAHAHA, volgens mij zijn jullie nog nieuwgieriger dan dat ik ben :D . Nog een paar dagen geduld dames.......
    Dag 41 vandaag en geen ongi te bekenen......het gaat GGGOOOOOEEEEEDDDDDDDD!!!!!!!!!! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Soof, dus er zit nog een 2e kindje in de planning? fijn om te weten dat je zo snel naar de fertileitsarts mag, jij hebt toch ook PCOS?

Moontje, hoe gaat het eigenlijk met je hond? Is hij/zij opgeknapt?

Pooh, hoe is het met jens, nog ziekjes van zijn prikjes? Klinkt heel gezellig, die gym van jou! Hoorde trouwens van mijn schoonzusje dat die cursus 180 euro kost!, vind ik best veel geld. Ik dacht dat dit wel vergoed werd door de verzekering, maar niet dus.PFFFF, ga maar vats een spaarpotje aanleggen, een kind krijgen kost VEEEEEEL geld.

Mieke, druk aan het werk? Alles goed met jou en je mannetjes?

Ik ga heerlijk van de zon genieten, een beetje dagdromen voor als...... ;)

17. klopt ik heb pcos. Ja we willen er graag twee (ook al dacht ik er net na de bevalling anders over hahaha), maar gezien onze leeftijden 33 en 36 willen we niet weer 2 jaar wachten.
    Ik wil wel mijn lichaam de tijd geven, dus we praten over begin 2010 dat we weer gaan klussen hihihih

liefs

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wow MB, je houdt het wel spannend zeg! Knap hoor, maar kan me voorstellen dat je pas wil testen als je vent erbij kan zijn en samen de uitslag te "verwerken", wat deze ook moge zijn (en we duimen HEEL hard door voor een mooie dikke dubbele streep!)

Hiero alles goed! Verder niet zoveel te vertellen geloof ik. O ja, nu over de 28-weken grens wat een mooie mijlpaal is. :-D

Wij willen er ook graag minstens 2. Maar ik had het geluk dat het bij ons zonder hulpmiddelen ging. EN ik heb natuurlijk nog geen helse bevalling achter de rug ;). EN ook nog geen kleine huilende baby om voor te zorgen ;). Dus makkelijk l*llen zo van tevoren he? Maar goed, in principe, als het allemaal kan, wil ik graag minstens 2, al is het maar omdat ik het altijd zo leuk vind met mijn zusje met wie ik maar 1,5 jaar scheel en ik dat mijn kindje ook "gun".

Maar we zullen zien... Eerst deze maar he?! :)

19. hahaha MIEPIE!!! Gelukkig was mijn bevalling niet hels, maar om nou te zeggen dat het lekker is........... Maar ja, het ging binnen 8 uur dus is de kans groot dat de 2e nog sneller gaat en dat stelt me enigzins gerust. Ben natuurlijk dan wel mooi in de aap gelogeerd als het een lange bevalling gaat worden hahaahah!

Fijn dat alles goed bij jou gaat! Geniet ervan!

LIEFS

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, ja het is erg gezellig. echt super! En ook lekker om er even tussen uit te zijn!

ben net anderhalf uur gaan lopen me Jens. Had nog wel verder gewild, maar kreeg blaren, haha! En mn fles water was leeg!

Deel Deze Pagina