whaaaaaaaaaaaaaaaa zei ik toch, zei ik toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!! ben zoooooooo blij voor jullie!!!!
GEFELICITEERD!!!!!!! Wow, wat supergaaf meid, ben zo blij voor je/jullie! (even een traantje wegpinken voor je hoor....) Geniet ervan!
YES YES YES!!! GEFELICITEERD!! Zit hier echt met tranen in mijn ogen, zo blij ben ik voor jullie, echt super!!
SUPER GEFELICITEEERD MEID!!!! Hier gaat het niet goed............ Manlief is erg over de zeik van zijn werk en kan ook het gehuil van Rick niet meer aanhoren. Je snapt hem al, Rick is al 2 dagen flink humeurig. Wil na 2 uur alweer eten en is niet te troosten. We hebben flinke bonje en kunnen niet eens normaal met elkaar communiceren, alles wat ik doe of zeg valt verkeert en dan schiet ik natuurlijk ook uit mijn slof. Al met al niet gezellig hier in huis. Rick krijgt weer JB in zijn flesje, nu 1 schepje. Dit in overleg met CB, kijken of hij zo iets verzadigder is. Gisteren heeft hij 10!!!! voedingen gehad. Gewoon ontroostbaar tot de fles erin gaat. Ik hoop dat het met JB lukt, anders is het hier een hels weekend......... LIEFS
soof, eerst een dikke knuffel .I know what you mean! Jens pikt hier ook spanningen op (van mij dan, dat ie niet slaapt) en dat werkt ook averechts. Die mannetjes van ons zitten wel weer in een groeispurt nu hoor! Jens kan sinds 3 dagen opeens weer wat meer met zn handjes en nu is hij weer wat makkelijker. Maar ik moet echt heel goed op zn rust letten .Hij is erg gevoelig voor te weinig slaap/afleiding en heeft ook veel honger! Hij zit nu op 6x150ml, incl 2 schepje JB voor de nacht. En nog komt hij soms met 3-3,5 uur al. Doe wat je hart je ingeeft en hopelijk kan het CB jullie helpen! Het is niet altijd leuk of makkelijk om mama te zijn he??!
meiden wat zijn we weer een hoop berichtjes kwijt, maar ja als het goed is blijven ze nu weer staan Ik ga mijn profiel eerst maar eens opzoeken simi jammer mag maar 1 smiley plaatsen....
ja ze hadden gezegd dat ze verwijderd gingen worden de week dat ze overgingen. Maar heb het hier terug gevonden, zal even gewoonworden zijn. Zeg hoe kan ik de ondertekst plaatsen?
Bij gebruikersinstelling en dan bij handtekening. Daar kun je je url weer inplakken. En je avatar bij schermafbeelding.
Zico, dan klik je op mijn banner dan kom je op de juiste site! Dan hoef je alleen de instructies te volgen en een account aan te maken.
Hee meiden, Zo daar ben ik ook weer... Heb me opnieuw geregistreerd, ik kon me niet meer aanmelden met mijn oude wachtwoord????, en vervolgens kreeg ik 5x een nieuw wachtwoord, maar alsnog kwam ik er niet op. Tot 3x toe werd de toegang geweigerd omdat meer dan 5x een fout wachtwoord had gegeven (raar, was het wachtwoord dat ik kreeg toegestuurd???). Kortom....ik ergerde me rot :x en heb me dus gewoon opnieuw aangemeld. Alles goed met iedereen hier? Lekker weekend gehad? Ik heb een prima weekend achter de rug. Rommel opgeruimd in de babykamer, overbodige spullen op marktplaats gezet. De boekenkast en geluidsboxen al verkocht, en waarschijnlijk ook onze oude televisie! Gister met koopzondag wat babywinkels afgestruind, o.a de Stokke kinderwagen uitgebreid bekeken en in-en uit elkaar gehaald. Wel lachen, want die vrouw in de winkel had eigenlijk geen idee hoe het allemaal werkte en zat enorm te prutsen. Mijn vriend blijft in dat soort situaties ijzig kalm, maar het kostte mij moeite om niet te zeggen "bedankt, maar ik zoek het verder zelf wel uit ". Maar goed...we gaan zeker voor de Stokke, nu nog goede aanbiedingen afwachten. Vanavond gaan we op de koffie bij mijn broertje en zwangere schoonzusje, ga vertellen dat ik zwanger ben. Ben zo benieuwd hoe ze reageren!!!!
Wow MB, wat een energie al!!! Je moet nog wel straks ook nog wat te doen hebben hoor, haha! (zei een luie Miepie) Onze wagen is binnen, zaterdag gaan we die ophalen! En dan meteen heeeeeel vroeg naar de Ikea om meubeltjes uit te zoeken voor de babykamer, ik ben er wel aan toe inmiddels. :-D (mag ook wel he?)
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, 34 en bezig voor ons eerste kindje. We gaan nu voor de tweede ronde, hopen maar dat het lukt! Leuk om alles zo eens te lezen en wat een boel 30-plussers nog! Misschien is het een domme vraag, maar zijn er tips om een eventuele bevruchting zo'n groot mogelijke kans te geven? Ik las ergens dat elke dag klussen niet bevordelijk is, maar om de dag beter, klopt dat? Nou jullie gaan vast nog wel meer van me horen de komende tijd!
morgen meiden!ik ben gisteren gelijk met jens naar bed gegaan om 2030. mn vriend heeft de 2 flessen gedaan ,dus ik neb eindelijk weer goed geslapen. jens in bed de fles gegeven om 7.30 en samen doorgeslapen tot 10.10!!!! en deze meneer lag lachend in bed, boven de dekens, dwars!!!! misschien tijd voor slaapzakje???
@staaltje, nee elke dag klussen is niet goed voor de kwaliteit van het sperma. Het 'verdunt' dan...ivm de aanmaak van nieuwe zaadcellen. Om de dag is inderdaad beter! ik weet niet of je een goede cyclus hebt, anders zou je kunnen temperaturen of ovulatietesten gebruiken!
He allemaal! Iedere keer weer helemaal wennen als er weer wat veranderd aan de site! MB: heb hetzelfde probleem als jij gehad, ook meerdere malen ingelogd met een nieuw wachtwoord dat ze gestuurd hadden, maar werkte niet. Maar de aanhouder wint, dus heb me niet opniew hoeven te registreren. Succes vanavond met vertellen, leuk en spannend! Staaltje: welkom hier, klets gezellig mee! Ben het met Pooh eens, veel meer tips zijn er niet. gelukkig nog maar net begonnen, dan zou ik proberen er zo ontspannen mogelijk mee om te gaan, dus nog niet aan ovulatietesten of tempen te beginnen (tenzij je een heel onregelmatige cyclus hebt) heb je hiervoor de pil gebruikt? Succes, hoop dat je snel in verwaxhting bent! Klopt het dat er een heel stel berichtjes weg zijn? Heb voor het weekend voor het laatst gecheckt, maar er leek niet zoveel bijgekomen te zijn. Zijn het weekend naar Twente geweest naar een verjaardag. Blijven dan vaak slapen bij mijn moeder, want vind op 1 dag op en neer wel erg lang in de maxi cosi voor Ruben. Ga straks lekker even een stukje met hem wandelen. Vanavond de eerste les van de "na-gym". Zit te twijfelen of ik zal gaan. Heb aan de pufcursus zelf niet zoveel gehad en de andere meiden lagen me ook niet zo erg, maar het is wel leuk om even na te kunnen babbelen en te horen hoe het iedereen is vergaan.