@mb01, hoe was het ,hoe was het???? @all, ik moet naar mijn werk, maar wil alleen effe melden dat meneertje hier al 2 dagen doorslaapt! Van 2200 uur tot 5.30 geslapen, toen wat water gegeven en nu om 7.00 weer wakker voor een echte fles. Trots trots trots!!!!! Sorry dat ik wat minder schrijf, maar ik heb 4 hele drukke dagen gehad. Hopelijk lukt het vanavond even om terug te lezen want ik zag dat we ook wat nieuwe meiden erbij hebben! Gezellig!
Hee meiden, Moet om 10 uur naar de vk. Slecht geslapen vannacht, van de zenuwen. Vanmorgen voor de zekerheid weer een test gedaan, ben nog steeds zwanger. Heb sinds 2 dagen een beetje bruine afscheiding , en daar maak ik me toch zorgen om. Komt denk ik door de sex, dat er daardoor wat oud bloed ofzo los is gekomen. Maar toch, voel me er niet echt prettig bij. En daarnaast zijn mijn borsten sinds gister ineens minder gespannen, doen niet zo'n pijn meer. Ik heb al zo weinig signalen die erop wijzen dat ik zwanger ben, en dan is dat ineens weg...T'is vast herkenbaar voor jullie, die angst en zenuwen. Duim voor me meiden, dat er een prachtig, kloppend hartje te zien is!!!!!!!!
MB! don't worry het komt allemaal goed. Ik denk dat alle mama's hetzelfde hebben gehad in het begin! Ik heb er zelfs een extra echo voor gehad Alle symptomen waren ineens weg, en dat terwijl ik eigenlijk blij zou moeten zijn dat ik niet meer misselijk was........... LIEFS
Dat de misselijkheid weg was was vast niet erg. Ik kan me de onzekerheid wel voorstellen. Misschien dat ik het zelf binnenkort zal mogen ervaren. Niet dat ik persé dit wil hebben, maar wel zwanger worden.
mb, waar ben je????????? Emn ik heb 4x rood bloed verloren tussen week 9 en 12...en heb nu een mannetje liggen in de box! Maar ik was elke keer ook erg in paniek en heb 9 maanden zitten broek loeren. Hier is alles goed. Jens heeft meer controle over zn handjes en stopt zn speeltjes in zn mond. Hij pakt ook meer vast. Gaat snel hoor!! Hij is een beetje hangerig van zn prikjes van gisteren. papa paste op en belde, hij heeft koorts (37.7) en hij had zn pleister verwisseld van de prik..hihihi!
Lieve meiden, Ben heel verdrietig, hierbij mijn verhaal, 10 uur bij de verlos, stikzenuwachtig. Na wat formaliteiten eindelijk de echo, waar tot mijn grote schrik niets op te zien was. Inwendige echo, ook hierop alleen de vruchtzak te zien. De verlos zag wel "iets" zitten, maar het was nog piepklein, onduidelijk of er leven in zat. Grootte opgemeten, kwam overeen met 5.5 week. Werd naar huis gestuurd met de mededeling dat het 50% kans was dat ik een late eisprong had gehad en dus minder ver was dan ik dacht, 50% kans dat het foute boel was. Intens verdrietig, wat een schrik en ook ongeloof. Naar mijn ouders gegaan, flink gehuild. Daar mijn broertje/ schoonouders en zwager gebeld, iedereen in shock, iedereen had goed nieuws verwacht. Met mijn moeder een stuk gaan fietsen, moest in beweging zijn, mijn gedachten ordenen. S'middags weer naar huis gegaan, had er behoefte aan even alleen te zijn. Al de hele tijd had ik een raar gevoel, dat ik wegdrukte, ook om mijn moeder niet ongerust te maken. Mijn bange voorgevoel werd waarheid, in de wc ontdekte ik dat ik bloed verloor. Wat een schrik, wat een verdriet, maar ook meteen de onzekerheid die wegviel. Vriend gebeld, kwam meteen naar huis. Bloedverlies zette door, het is overduidelijk, ik ben mijn kindje verloren. Huilen, huilen, huilen....ik kan nu alleen maar huilen. Meiden, meer kan ik er nu even niet over vertellen, heb nu alleen maar verdriet en ben de grip op alles even kwijt.
Oh lieve mb, ik zit met tranen je verhaal te lezen! Meisje wat ontzettend naar zeg om dit zo te moeten ervaren. Ik kan me je verdriet zo goed voorstellen, je was zo gelukkig en nu dit. Bah bah bah, een hele dikke dikke dikke knuffel voor jou en voor je vriend natuurlijk ook. Huil maar lekker. Liefs Mieke
Oh lieve Mbo, wat een verdriet. Hiervandaan een heel dikke knuffel voor jullie. Neem er goed de tijd voor meid om dit te verwerken. Heb het er koud van gekregen. Heel veel liefs, simi
Oh MB02 jij ook al? Wat een verdriet een hele dikke knuf van me meid, het was je zo gegund. Maar je kleine uk zal als de mooiste engelster schijnen aan onze wondermooie hemel.
Mb...wat kl*te!!! Verdorie meid, .....weet niet wat te zeggen...huil maar goed, kreeg 'n dosis kippevel sh*t zeg....., leef ÉCHT intens met je mee.... EEN DIKKE VIRTUELE KNUFFEL, EN EEN BREDE SCHOUDER VOOR JOU
ik mag niet vloeken, maar mb01, ik wil het nu effe uit schreeuwen voor je. Ik zit te janken voor de computer. Dit verdient niemand.... Heel veel sterkte, weet dat we aan jullie denken!
Dank voor het medeleven! Ben nu niet meer contineu aan het huilen, maar oooohhhh, wat is dit moeilijk. Ik moet afscheid nemen, afscheid van het kindje, afscheid van de zwangerschap, afscheid van de dromen. En dat doet pijn, het voelt als een rouwproces. En dan de lichamelijke pijn, dat valt ook niet mee. Ben blij dat mijn lichaam het zelf doet, maar het is wel pijnlijk en emotioneel zwaar. Zijn een soort weeen, waarmee mijn lichaam alles afstoot. Zal blij zijn als dat achter de rug is, ook omdat ik nu aan huis gebonden ben. Mijn omgeving is een grote steun, we dragen dit verlies niet alleen. Iedreen praat ons ook moed is, maar daar kan ik nu nog niet zoveel mee. Eerst dit een plek geven, daarna zien we wel weer verder. Liefs, MB
Ik weet precies hoe je je voelt en sluit me aan bij Mieke. Gun jezelf de tijd om je verdriet even helemaal te ondergaan, "gelukkig" kun je dat samen met je omgeving doen. Uit ervaring weet ik hoe belangrijk (en fijn) dat is... Knuffel...
MB: ach, wat lees ik nu! Wat ontzettend verdrietig!! Ben me kapot geschrokken van je bericht... Heb helaas vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Wat verschrikkelijk naar voor jullie. Neem de tijd en praat er veel over. Heel veel sterkte meid!