Hoi, Eindelijk even de tijd gevonden om enigszins bij te lezen... Nog steeds niet ongesteld. Vanochtend een test gedaan, maar deze was negatief. Aangezien ik de afgelopen maanden superregelmatig ben geweest kan ik me niet voorstellen dat het nu niet raak is. Zaterdag ga ik weer testen. @Mieke, de afgelopen maand ben ik bijna de hele maand weggeweest. Eerst lapalma en daarna india (voor o.m. een bruiloft). Ben daarom ook zeer weinig op het forum geweest. @Sjors, India is inderdaad heel mooi. Ook wel een beetje dubbel (grote verschillen rijk arm en de gevolgen van het kastensysteem tegenover de kleurrijkheid en de lachende mensen) @Nieuwe meiden, welkom. Ik duim voor jullie dat het snel raak zal zijn. @Pooh, balen, hopenlijk zet het niet door. @Zico, wow alweer 17 weken zwanger. Dat gaat snel! Hopenlijk kom je meer te weten met de volgende echo. @Joyce, gecondoleerd. Begrijp ik het goed dat je opa is overleden? Wat fijn dat de crematie zo goed geregeld was. @Freesia, ook alweer 20 weken. Fijn dat het beter gaat. @Puck en Mieke, kan ik nog voor jullie duimen? En ook voor Pooh? @Bipat. Ziet er goed uit die kerel van jou!
Heb niet bijgelezen, want het was superveel... Sorry! Zie wel mooie foto's hier op deze pagina... Kan er nog wel een foto bij he?
Dag dames! Vanmorgen weer meting gehad maar niks is aan het groeien. Volgende week mag ik nog eens terug komen en als er dan nog niks is gegroetd dan wordt na mijn vakantie de menstruatie weer opgewekt en gaan we een hogere dosis Clomid krijgen! Zusje, wat een scheetje is Renée! LIEFS SOPHIA
Hoi allemaal Sorry, ben de afgelopen dagen niet online geweest, heb even flink lopen balen (oke, ook snotteren .. ) Zaterdag voor het eerst bloedverlies en toen ik dinsdag een echo kreeg was er niks te zien! Ze durfden niet te zeggen of het definitief betekent dat ik een heel vroege miskraam heb gehad of dat ik veel korter zwanger ben, maar ik voel op de een of andere manier gewoon dat het weer mis is gegaan ! Ookal zou mijn cyclus anders zijn, dan nog zou je volgens mij vanaf 5 a 5,5 week wat moeten kunnen zien. Het ziet er dus naar uit dat we weer van voren af aan mogen beginnen. Zucht ... hoewel, dat klussen is niet erg, maar ik had gewoon gehoopt dat het bij 1 mk zou blijven! Ik heb jullie geklets niet helemaal bijgehouden en gelezen, dus sorry dat ik even niet heel sociaal op iedereen reageer. Ik probeer het de komende dagen beter bij te houden!
Sjors, thaaaaaanks! Ja, echt heel erg balen, maar ja ... het is niet anders en we gaan er weer voor. x Dyaan
knuf voor jou dyaan! @sophia, ik duim voor je dat die clomid als nog aanslaat. Hopelijk in een hogere dosering?
Hallo meiden, Ben een tijdje niet online geweest. We zijn druk bezig om onze tuin te reorganiseren. Dyaan; Heel veel sterkte! Caro; spannend! Ik hoop dat het raak is ondanks de negatieve test. Puck en Mieke: ook ik duim nog mee voor jullie! Wat een leuke foto's weer van de kindjes! Liefs, Meen
Dag allemaal! Hoe is het hier dan? Allemaal van het zonnetje aan het genieten. Voor mij is het ook voor het eerst dat er iets positiefs aanzit dat ik niet zoveel mag doen en regelmatig moet gaan zitten. Ik geniet dus volop van de zon. Verder gaat het langzamerhand beter met hele kleine stapjes ga ik vooruit, ben wel mega verkouden (hoe krijg ik het voor elkaar?) en heb nu een zwoele stem Met mijn lijf gaat het de goede kant op, alleen in mijn hoofd nog even niet. Snap er soms niets meer van. Alsof ik dan onderuit gehaald wordt en knal hard op de grond val, ik kan het soms allemaal niet meer bij houden wat er om me heen gebeurd. Mijn concentratie is ook ver te zoeken. Zo genoeg geklaagd, vandaag maar weer lekker van het mooie weer genieten. Het zwanger worden staat hier dus nog steeds stil, maar hopelijk komt daar binnenkort weer wat verandering in. Hoe is het verder met jullie, nog nieuwe zwangeren onder ons? Jeetje zeg, het is wel erg lang geleden dat ik hier om de hoek kwam kijken. Allemaal een hele dikke knuffel van mij!
Hoi Hartje! Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat! De zon heplt natuurlijk ook 8) Voor mij weer 3 daagjes werken! LIEFS SOPHIA
ha die Soof, heb je het nog naar je zin daar? Wel balen dat je nu 3 dagen moet werken met dit mooie weer. Ik werk ondertussen ongeveer 8 uurtjes per week thuis, dus alweer 2 uurtjes meer. Ik moet nog wel erg uitkijken dat ik niet teveel doe. Heb ook een vast dagprogramma, als ik dat maar volhoud dan gaat het redelijk goed. Voor mij alweer bijna weekend!
Nou dat klinkt toch al heel erg positief! Ik heb het super naar mijn zin op het reisburo, heerlijk gewoon! Maar ik heb net 2 dagen vrij gehad dus heb al genoten van de zon! Kan er toch niet zo heel erg goed tegen dus niet zo heel erg dat ik nu binnen moet zitten! LIEFS
Dyaan, wat onzetten K#$%^&*T ! Heel veel sterkte. Hartje, goed om te horen dat het al iets beter gaat. Ga zo door. Hier nog steeds geen bloed. Ondertussen beginnen de (.)(.) wel zeer te gaan doen. Moet weer an die arbeit!
Dyaan, wat ontzettend naar om het nu weer mee te moeten maken. Maak je vooral niet druk om het feit dat je hier dan even niet zo vaak bent of dat je niet alles hebt bijgelezen hoor. Knuffel. Hartje, leuk weer even een berichtje, knuffel! Helaas net ongi geworden
Dag meiden, voor mij is het weekend en dat houd voor mij weer een pc verbod in. Ik vond het gezellig even met jullie te kunnen kletsen. Tot gauw!