PUCK!!! Wat fijn om weer van te horen! Ik ga ongelooflijk voor jullie duimen! Joyce; jeetje zeg, geen gemakkelijke tijd achter de rug! Hoop dat je snel een nieuwe baan vindt! MB: goed dat je je niet hebt laten ompraten om weer aan het werk te gaan. Nog een dikke knuffel voor jou! Pooh: hahaha, niet gek, een kleintje dat zo lang door kan slapen! Mieke; ik verheug me enorm op het doorslapen proficiat! @All: ben sinds een paar dagen weer aan het werk. bevalt me prima om overdag ook eens lekker ergens anders mee bezig te zijn. En, schaam me bijna om het te zeggen, ben overdag zo druk dat ik ook niet continu aan Ruben zit te denken Bel wel tussen de middag even om te vragen hoe het gaat. Vanaf volgende week hebben we pas structureel KDV geregeld, dus deze week helpt mijn moeder ons uit de brand. Alleen gisteravond was ik helemaal gefrustreerd omdat Ruben vrolijk zat te lachen naar mijn moeder en toen mijn man thuis kwam, ook naar hem, maar mooi niet naar mij! Wilde me niet eens aankijken! Ik was bekaf en zat er even beetje doorheen. Dacht echt: heb ik me drie maanden de pleures gesjouwd voor jou (nog afgezien van de 9 maanden daarvoor!) gaat mam 1 dagje werken, kijk je haar meteen niet meer aan! GRRR! Hahaha, stom hè?
He meiden hoe is het hier, die mails kwamen weer niet meer door, dus wat ik gemist heb weet ik niet. Ons Sterre is weeral 9 maanden oud, gaat snel he.
Wanna, fijn dat het werken goed bevalt, kan me voorstellen dat het lekker is om even niet met luiers/flesjes/slaapjes/huiltjes enz. bezig te zijn. En ruben is gewoon een enorme donder, mama pesten door je te "negeren", wat zijn die kleintjes toch al slim. ALL, gister bij de vk geweest voor een laatste controle. Ze heeft inwendig gekeken, en alles zag er schoon en goed uit. Ze liet me zelfs mijn eierstokken zien, waar je heel duidelijk follikels op/aan zag zitten. Deed me wel goed dat te zien, mijn lichaam pakt de draad weer op. Ze heeft al mijn vragen beantwoord en me ook moed ingepraat, ging met een goed gevoel naar huis. Ik kan nu zeggen dat ik enorm opgelucht ben, kan deze vervelende gebeurtenis nu afsluiten. Ben daarna lekker aan de rose gegaan, het werd een gezellige avond. Heerlijk dat het weer bijna weekend is, zondag ga ik met mijn vriend een dag naar de sauna, lekker even bijkomen en ons laten verwennen.
mb, het doet me goed dat je weer verder kunt en dat het voor jullie zo is afgesloten. Het blijft natuurlijk heel erg verdrietig, maar ook dit zal een mooi plaatsje in jullie hart krijgen!
sory, effe snel Jens zn nekje, sleutelbeentjes en linker heup zaten vast en heeft de osteopaat los gemaakt. Hij zegt dat hij daarom zo onrustig slapat en een voorkeurshouding heeft. D komende dagen moeten we verschil gaan merken! Al dit komt door de bevalling die te snel ging en de stuitligging van Jens. Had mn moeder gevoel toch gelijK!!! 14 juli terug! liefs, Steef is nu zn zusje, haar man en kindje van de trein halen. Komen 3 dagjes uit Zweden over om Jens voor het eerst te zien!
@zico, was sterre ook een stuit kindje? en je bent ook normaal bevallen? Wat hebben jullie er aan laten doen, ook osteopathie?gek he, ik heb vanaf dag 1 gedacht dat er iets mis was met zijn nekje, en ja hoor! Hij ligt al vanaf 2100 te pitten en het huis is vol met familie die de trap op en neer lopen. Normaal wordt hij daar wakker van, maar hij geeft gen kik! zou het werken, zou het werken??
Al onze 3 kinderen zijn stuitjes, maar allemaal ook met keizersnede geboren. Sterre is naar de osteopate gegaan en na 2 keer was ze helemaal inorde.
ok, ik heb jens de normale manier uit moeten poepen en de osteopaat dacht dat zn schouders vast hebben gezeten!! @all, we genieten van het weer en de zweedse familie in huis. Jens doet het super, slaapt goed en rustig! Dus wie weet... We zijn wezen wandelen, bij de kinderboerderij geweest wat ons 1 jarige nichtje geweldig vond en daarna een pannenkoek wezen eten! Nu zijn we lekker in de tuin met een badje voor die kleine meid en Jens laapt op papa's buik, met alleen een luier aan. Het arme kind had het zoooo warm!
Hallo allemaal! Ik kom me hier melden, een beetje koudwatervrees heb ik wel, ik heb een zeer vervelende periode achter de rug na een miskraam maar nu gaan we er dan toch weer voor!!! Ik ben 33 jaar en we gaan voor ons eerste kindje, althans voor mij dan, ik heb al een kadokindje van bijna 4 die van mijn vriend is. Ik hoop voor jullie allemaal op mooie en vruchtbare tijden!
@ Poohbear: Wat goed dat Jens nu veel beter slaapt. De behandeling heeft hem dus goed gedaan. Geniet maar lekker van je schoonfamilie. @ SanneRosa: Welkom hier. Minder leuk natuurlijk, maar we kunnen elkaar wel steunen. Wij gaan ook voor ons eerste kindje. We zitten in de mmm en hebben ons 2e gesprek bij de gyn. gehad. Komende week mag mijn man zijn 2e portie inleveren om te kijken of het gelijk, meer of minder is. Daarop wordt de te volgen weg bepaald. We zullen zien. Iedereen veel geluk met het zwanger raken.
Pooh, aaaah, dat zijn schouders vast hebben gezeten Wel fijn dat je vermoedens nu bevestigd zijn, hoop het jens een stuk rust heeft gegeven. Nog gezellig gehad met de familie? Soof, hoe was het donderdag? Mieke, hoe was het op vlieland, en heeft Boaz zich vermaakt? Sanne rosa, welkom hier! Ik ben zelf 32 jaar en ben ook bezig voor een eerste kindje. Heb net ook een verdrietige tijd achter de rug, mijn 1e zwangerschap is geeindigd in een miskraam. Mijn vriend en ik gaan er nu meteen weer voor, hoop dat het snel raak mag zijn. Dat de komende zomermaanden maar heel vruchtbaar mogen zijn voor iedereen die dat kan gebruiken!!!! All, Gister een heerlijke dag gehad in de sauna. Ben weer helemaal schoon, lekker gevoel. Ook mijn voeten zijn een stuk opgeknapt, die hebben in een bad gezeten met van die visjes die alle huidschilfers enzo eraf eten. Klinkt eng, maar tís wel leuk om een keer te doen. Doet geen pijn, je voelt het alleen een beetje kriebelen. Vandaag nog een dagje vrij, morgen ga ik weer aan het werk. Wel weer fijn, thuis komen de muren inmiddels ook op me af....
nou ik heb EINDELIJK tijd om effe wat te schrijven! het gaat hier goed! Jens heeft genoten van alle aandacht van de Zweedse familie. Het was erg druk in huis, maar hij deed het perfect. Goed geslapen en we hebben veel gewandeld. Jens en zn 1 jarige nichtje lagen het hele wekend in een rompertje of alleen in hun luier, zo warm was het hier! Vrijdag waren we dus bij de osteopaat geweest en we hebben het idee dat dat wel geholpen heeft. morgen komt de fysio weer aan huis. Ik ben benieuwd of zij verschil ziet/merkt. Net het huis aan kant gemaakt. Alles weer gewassen en opgehangen, badkamer gedaan, wc's en de trappen gesopt. Zo'n 1 jarige frummel maakt nog VEEEEl meer vies dan JEns nu doet! Hahahaha, wel leuk hoor, zo' erwt die net loopt!!! Ik ga effe relaxen nu totdat meneertje wakker wordt! Liefs van ons! @mb01, visjes die aan je huid knabbelen...is dat niet eng??? of kietelt het alleen maar?
Rustig hier!, allemaal druk? Pooh, ik vind die visjes niet eng, je voelt het alleen een beetje kietelen. Maar er waren 2 vrouwen die het doodeng vonden, durfde hun voeten niet in het bad te houden. Maar ja, als je bang bent voor vissen, dan met je zoiets niet boeken . Dat is het nadeel van visite over de vloer, dat het daarna zo'n zooi is , achja, als het maar gezellig is geweest. ALL, mijn schoonzusje heeft zwangerschapsvergiftiging, zijn ze met een controle achter gekomen, er bleken eiwitten in de urine te zitten. Schrikken hoor, mijn broertje was helemaal in paniek. Ze moet nu 2 dagen in het ziekenhuis blijven, om vast te stellen wat de ernst van de situatie is. Ik hoop dat het meevalt....
@mb01, oeh dat is schrikken, hoe ver is ze in de zwangerschap? Bij mij kwam er gelukkig geen eiwit in mn urine. .... @all, zo meteen krijgt Jens zonwering aan de buitenkant van zn kamertje. Donker groene screens. Hopelijk blijft het dan wat koeler, gisteren was het 29 graden in zn kamer!
MB! Visjes die aanje voeten knabbelen. gadverdamme lijkt me doodeng, ik ga werl naar de pedicure! Ik hoop dat het met je zus meevalt. POOH! Wat erg he die hitte! Ik heb voor Rick een verduisteringsgordijn, maar dan is het ook nog 25gr. We willen in het najaar nieuwe kozijnen en dan direct rolluiken! Fijn dat Yens nu beter slaapt! SANNEROSA! Welkom hier en geen kouwe voeten krijgen hoor, ach ja je kan nog altijd aan de visjes Succes! ZUSJE! HEb je bericht net gelezen, het was fantastisch donderdag en Disney ook! PUCK! Welkom terug en veel sterkte, ik ben vanaf donderdag in het durrup werkzaam. Wordt mijn vaste stekkie! ALL! Donderdag was een prachtige dag, we hebben er zo van genoten! Het was nog leuker als 5 jaar geleden! Rick had het heel goed gedaan, wel even de fles gehad in de kerk. Tijdens de doop zat hij zo hard op zijn handje te smakken dat iedereen zat te lachen Daarna feest in de tuin, was ook erg gezellig. Ik was alleen doodmoe en was ook wel weer blij toen de grootste bubs weg was! Disney was ook geweldig, even organisatorisch een ander gevoel, maar het ging prima. Het was wel erg heet voor Rick maar dat is goed gegaan. Hij staat met Knabbel (of babbel) op de foto, die aaide hem over zijn bolletje en toen begon hij te lachen (en mama smelte weg van vertedering) Nu de boel even opruimen! Oh ja et zwemmen was leuk, Rick had het alleen koud en was wat overprikkeld. Er is een onderwaterfoto van hem gemaakt, heel gaaf!!!! LIEFS
Hoihoi! Wat een rust in dit topic, haha! Pooh, ik hoop dat het vanaf nu wat beter gaat met Jens... In ieder geval fijn dat je nu een soort van oorzaak hebt ontdekt, dan kun je de oplossing ook beter bedenken vaak he? MB: je krabbelt een beetje op begrijp ik? Succes met werken, maar ook lekker idd om je ritme en "normale" leven weer op te pakken! Bij mij ook alles rustig, ik heb vanaf gisteren officieel VERLOF!!! Heerlijk zeg, ik ben er echt van aan het genieten! Je zal mij ook niet (heel hard) horen klagen over de warmte, ik ben altijd blij met elke mooie warme dag die we hier in NL hebben. Maar goed, ik kan vanaf nu ook mijn eigen tempo bepalen en dat is natuurlijk een mooi voordeel. Verder gebeurt hier niet zo veel, ben erg bezig met wat ik vroeger als "burgerlullengedrag" zou hebben omschreven, hahaha! Kleertjes wassen, vouwen, sorteren, geurbuiltjes, maxi-cosi's, intakegesprekken met kraamzorg, kinderwagenmatrasjes, dekentjes en lakentjes, wel en niet strijken.... Vooral dat laatste! Ik ben principieel tegen strijken maar vind de pasgewassen lakentjes toch wel een beetje kreukelig en ben nu in tweestrijd met mezelf of ik aan dit deel van de burgerlul / hormonen ga toegeven of niet. Meiden, jullie lezen het al: ik vermaak me prima!