mmm, lijkt me veel te vroeg voor een innestelingsbloeding. eisprong schijnt te kunnen, maar heb ik zelf nog nooit gehad met bloedverlies erbij. Zou gokken op het gesprongen adertje. en eh... je zit als het goed is in je meest vruchtbare periode, dus zou ijverig huiswerk blijven maken Vandaag ruben voor het eerst een hele dag naar het KDV gebracht. Hij heeft ook veel last van de warmte, maar heeft vannacht zowaar van 23:00 tot 6:15 doorgeslapen (terwijl hij de hele week al om 3:30 wakker was en bleef, doordat hij aan het afkicken was van het inbakeren). Hoop dat dit doorzet!
Deb, ik denk dat jullie heel goed bezig zijn hoor en vanavond nog even jullie huiswerk doen en eventueel morgen of overmorgen nog een keer, dan moet het toch voldoende zijn. Dat van dat roze sliertje daar heb ik zelf geen ervaring mee. Wanna, wat goed dat Ruben zo lang doorgeslapen heeft, hopelijk is het niet eenmalig. Ben benieuwd hoe het dan vandaag met hem gaat op het kdv. Boaz mag volgende week.
Dankjulliewel! In je eentje weet je vaak niet zoveel, en nu met andere brainstormers erbij is het vaak toch een beetje gerusstellender....vooral gezien 't feit dat jullie al van die mooie kinders hebben...*zucht*...ik kan helaas niet eens mee praten over het doorslapen, zwemmen, KDV en hoe 't daar was, maar ach, ooit ... We gaan nog even goed wat huiswerk doen hier!! Komt vast goed op 'n dag
DEBENDAS! Natuurlijk komt het goed, goed je huiswerk blijven maken hahha Maar volgens mij hebje al een heel lief hondje (je onderschrift) of is die niet van jullie? Ik helemaal hondengek hoor.....
He Deb! Kan me voorstellen dat het soms moeilijk is al die verhalen over onze kleine kotertjes te lezen, terwijl het topic oorspronkelijk startte voor 30 plussers die nog zwanger moeten worden. (Maar het is zo gezellig dat we hier allemaal blijven hangen). Hoop dat jij je ook binnenkort bij de "30 plussers en zwanger/moeder zijn" aan kunt sluiten!
@wanna, goed van Ruben!! applaus! @mb01, veel plezier met oefenen!! Leuk hoor zingen, ik hou er van maar zing heeeel vals! @all, hier alles oke. Jens ligt al dagen in een rompertje of alleen in een luier. Hij slaapt goed, is lief, vrolijk en heeft nu gillen ontdekt terwijl hij speelt. Geweldig!!! We zijn vanochtend voor een intake gesprek geweest op het HDV. 2 juffies ken ik al want het is naast mn werk. We gaan 3 x wennen voor hij 5 augustus officieel op de woensdag gaat.
Spannend, Pooh! Wel handig dat het KDV naast je werk is. Wanna: Fijn dat Ruben heeft doorgeslapen. Zal hij het vannacht weer doen? Debenbas: Wij hebben ook nog geen kinderen, maar ach... het is hier gezellig en nu steken we er ook nog iets van op. Ik ga ervan uit dat er kinderen bij ons komen, maar wanneer?
Hahaha, jazekers, daarom ben ik zo ontzettend blij dat je hier lekker vragen kan stellen aan de "ervaren-mama's" Daarbij is 't ook nog 's ont-zet-tend leerzaam! ...alleen tegen de tijd dat ik zwanger ben, zal ik alles nog eens terug moeten lezen hahaha, hoe 't ook alweer moest Jaja dat klopt sophia...hihi, da's onze Lobbes, inmiddels een groot uit de kluiten gewassen KALF van 1 jaar en 5mndn., weegt inmiddels (vóór&ná castratie) 50kg. Schijnt een mix te zijn tussen Labrador en Herder, dus ik kwam al met namen als "Herbrador" en "Labrerder"....maar er schijnt ook iets van een dog in te zitten nu ...Wég naam!(hahaha) nou, in ieder geval iets wat OOK van die slijm-wangen en van die uitgezakte lippen heeft..."Ja joh! Schud je lippen maar weer uit vent...doet vrouwtje straks wel weer met een doekje alles afvegen". Zoiets dus...
en nu ziet ie er zo uit... Timon, hopelijk mogen we inderdaad ook snel eens al dat moois ondervinden! Ik duim voor ons allebei. ben jij ook al een tijdje bezig? Wanneer is jouw nod, misschien kunnen we samen aftellen? Liefs, en een fijn weekend meiden!
Hihi, ja, hij heeft heel veel gezichten....létterlijk en figuurlijk hahaha! Hier zijn z'n oortjes alleen zo spits...was al ff aan 't kijken of ik 'n andere kon vinden
Deb, ik denk dat het eisprong niet geweest kan zijn, lijkt me erg vroeg. Je kan gaan tempen, dan weet je precies wanneer je je eisprong hebt, temp gaat dan omhoog. Om de dag je huiswerk maken (haha,,die had ik nog niet gehoord), goed hoor. Mij lukt dat niet . Nou, optreden was geslaagd, hallelujah ging goed. Wij waren de opening van een wijkfeest, de wijk heet wittevrouwen. Dus je raadt het al....wij moesten allemaal in het wit komen...we leken wel een stel verpleegkundige die op uitje waren.....
DEB! Wat een schatje............... echt een lief koppie (of kupke zoals wij dat hier zeggen) Wanneer gaat het afkoelen.................... ik heb het helemaal gehad bleh! Heb net nog schattige kleertjes in de uitverkoop gekocht voor Rick. Kind ook weer blij enne mama ook LIEFS
hey meiden!!! warm he?!!! Hier is nog geen drupje regen gevallen dus heb ik net de tuin maar weer gesproeid! Vandaag was een heerlijke dag. Bij mijn oma geweest, babymassage gehad en heel de dag een lachende baby!!! Smelt smelt! Hij is net in bad geweest en papa brengt hem nu naar bed. Morgen gaan we met een vriendin naar Duinrell. We hebben kortingskaarten en willen naar het Tikibad. Ik ga met Jens daar tutten op de ligweide en misschien in het babybad. papa wil alle glijbanen uitproberen. Ik heb net de tassen ingepakt, wat neem je toch veel mee...pfff Ik hoop dat het goed gaat met Jens. Dat het niet te druk voor hem is. Maar als het niet gaat, gaan we weer naar huis!
Pooh, klinkt als een leuk dagje voor morgen, maar het wordt wel minder mooi weer hoor en er is regen voorspelt.
Hallo Dames, Hier weer eens een berichtje uit het zonnige Portugal. Allereerst welkom aan de nieuwe dames, en ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden. Mb, wat heb jij een rottijd achter de rug. Hopelijk heb je snel je cyclus weer op de rij, en ben je snel weer zwanger. Fijn om te lezen dat het met alle kids goed gaat. Moet wel lachen dat jullie klagen over de warmte. Wij hebben het hier al 42 graden gehad ( in de schaduw dan he) En dan had Daan nog een rompertje met tshirt aan. Onze Daan doet het erg goed, woog 2 weken terug alweer 8050gram. Hij is gek op pap en fruit. Hij heeft erg weinig last van de warmte, drinkt alleen dan wat kleinere flessen en 1 of 2 flesjes meer. Even een leuke foto:
Sjors: Wat leuk om even wat uit Portugal te lezen. 42 graden in de schaduw ga ik niet trekken, hoor. Ik ben erg blij met de airco op het werk. Veel plezier bij Duinrell, Pooh! Ga maar lekker op tijd, want ze verwachten eind de middag buien. Dat is niet prettig als je op de ligweide lig. MB: Gaaf dat het optreden goed is gegaan. Ik ben jaren langs jouw wijk opgekomen met de bus. Grappig! Deb: Mijn NOD is 9 juli. En jij? Wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig en sinds maart begonnen in de mmm. Wat een lieverd die Lobbes! Vandaag mijn 4e werkdag en ik heb nu echt zere voeten!!!!! In de winkel de hele dag staan is wel heel lang geleden en dus errug wennen. Volgende week mag ik 3 tot 4 dagen vanaf 7.00 aan het werk. Heavy!!!
we gaan vroeg weg. Jens houdt het waarschijnlijk toch niet de hele dag vol! @sjors, wat groeit Daan goed zeg!! Leuke foto!!!
@all, duinrell was warm en gezellig. Helaas viel jens niet in slaap (ja 20 minuutjes) en was dus huilerig. We zijn dus eerder naar huis gegaan. Wat ik erg stom vond is dat we bij het Tikibad een kaartje kochten en toen niet naar het buiten bad mochten. Maar achteraf kon je via een andere ingang wel naar buiten en dat was gratis! Binnen was het een takke herrie en daar waren we zo weer weg. Ook werden we bij 2 restaurantje gewoon weg gestuurd toen we een fles wilde opwarmen. Jens brulde heel hard van de honger en we moesten het halve park doorlopen voordat we een magnetron vonden! Ik ga daar zeker over klagen!!!! Toen we thuis kwamen zijn we alle drie gelijk naar bed gegaan en sliep hij dwars door het hevige onweer heen , 2,5 uur lang!! Hij gaat sinds een dag of 4 op zijn zij rollen en nu net rolde hij van zn linker zij, naar zn rechter en door naar zn buik!!!whaaaaa Hij is pas 3,5 maanden!!!