30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Sjors, leuk om weer iets van je te horen! Tja, nederlanders he, altijd maar klagen over het weer :D. Maar moet wel zeggen dat ik de warmte in zuid-europa beter trek dan hier, het is in nederland gelijk zo benauwd. Maar 42 graden.....pfffff:$
    Fijn dat met daan alles goed gaat, hij ziet er tevreden uit bij jullie hond.

Pooh, vreselijk, zo'n bad vol met schreeuwende kinderen, dat doet gewoon pijn aan je oren;). Slechte service van duinerell zeg, echt belachelijk. Jeetje, dat hij nu al op zijn buik draait, dat is snel!

Timon, ik woon niet in wittevrouwen hoor, woon 10 km buiten Utrecht. Maar het is wel een heel leuk wijk om in te wonen, maar helaas erg duur. Succes met je werkweek!

ALL, met mijn schoonzusje gaat het goed, ze hebben het aardig onder controle. Als het zo goed blijft gaan mag ze misschien naar huis, dat is erg fijn. Het ziet er nu naar uit dat mijn neefje nog wel even blijft zitten. Hij is nu 2 kg en 40 cm lang, en ligt voor op schema, dat is goed nieuws!

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi meisjes! :)

Zo, weer een boel gebeurd de laatste dagen bij jullie! De kindjes hebben het goed gehouden met het warme weer? Beter dan de moeders?

Sjors, wat een leuke foto uit het verre zuiden! 42 graden, wow! Ik probeer niet te klagen over het warme weer en ik moet zeggen dat ik het goed hou maar ben er wel een klein beetje klaar mee, vooral 's nachts. In Italië klagen ze ook altijd over het weer hoor MB, "fa caldo" of "fa freddo", haha!

Pooh, respect dat je op een zonnige zondag naar Duinrell durft! ;) Nou ja, het is denk ik wel duidelijk, nav het meubelboulevard-verhaal van een paar weken geleden, dat ik een hekel heb aan mensen massa's. Maar wat een eikels daar zeg, jou laten lopen met je flesje, echt heel aso en dat in een kinderpark! Klacht indienen, al is het maar om even je gal te spuwen!

MB, leuk dat je optreden goed ging! En mooi nummer Hallelujah, ik ben alleen van de Jeff Buckley-versie, die van Lisa vind ik vreselijk. Maar ik weet zeker dat als jij het zingt, het prachtig is! :)

All: ik ben ziekjes!!! :x Zielig he? In mijn zwangerschapsverlof, boehoe! En ook net nu het weer een beetje minder warm gaat worden en ik weer wat kon gaan doen. Nou ja, rustigjes aan dan maar... (ik overdrijf een beetje om medelijden van jullie te krijgen hoor :D, in werkelijkheid ben ik flink verkouden maar nog steeds vervelend natuurlijk)

Dames die al bevallen zijn: hoe lang duurde het door jullie een beetje weg konden van huis na de bevalling? Ik ben namelijk gevraagd door een heeeeeeeeele goede vriendin om getuige te zijn op haar stiekeme bruiloft begin spetember. Al moet ik in een rolstoel, daar ga ik naartoe natuurlijk! :) Als ik nou echt flink overtijd ga lopen, zit er echter maar anderhalf à twee weken tussen de bevalling en de trouwerij. Het is maar heel klein hoor, het zal ook niet lang duren en er is niemand bij behalve de getuigen en ik ben ook onwijs vereerd. Het is een bijzonder persoon namelijk. Maar ben benieuwd hoe jullie als mede-oudjes het herstel hebben beleefd....

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: dat is inderdaad goed nieuws voor je schoonzusje! Ook fijn dat hij voorloopt op schema! (omdat Ruben nogal achterliep was ik toch wel erg blij dat hij tot 38+4 is blijven zitten :) )

Sjors; wat leuk om van je te horen! En wat een schattige foto!

Pooh: belachelijk dat ze bij die restaurantjes niet even een flesje kunnen opwarmen! Ik neem trouwens meestal gewoon een lege fles mee als ik weet dat we ergens gewoon de warme kraan kunnen opendraaien.

Vanochtend hectisch begin van de dag. Net toen ik echt weg moest om nog op tijd op het werk te komen, poept Ruben zich tot zijn nek toe onder! Hij schaterde het uit van plezier. Snel verschoond, waarbij natuurlijk vanwege al die poep wat getrek en gesjor. Heeft hij net schone kleren aan, komt het er van boven weer uit.... Pff, weer opgefrist, pak ik hem op om in de maxicosi te doen: mama ondergekotst. Ruben vastgegespt in de maxicosi. Mezelf verschoond, hop de auto in. Nog een paar gulpen melk over zichzelf en de maxicosi gegooid. Bij aankomst bij het KDV natuurlijk diep in slaap, leidsters: "aaaah, wat is het toch een engeltje!" Yeah, right!
    Bij aankomst op mijn werk (veeeeel te laat) geen parkeerplaats meer te vinden: half uur rondjes rijden op zoek naar een plekje. Nou ja, een half uur later dan veel te laat is dan ook niet meer zo erg :)

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Aaaaaah, Miepie, ik heb heeeeel veel medelijden met je! :D
    Ik was al vrij snel weer op pad na de bevalling, (terwijl ik de eerste dagen na de keizersnede niet goed kon lopen van de pijn in mijn buikspieren, dacht echt "komt dit nog wel goed??" :D ) Maar ik weet dus niet of het heel anders is na een vaginale bevalling.
    Twee weken na de bevalling hadden wij met Pasen het hele huis vol visite en heb ik het huis gepoetst en daarna de hele middag lopen sjouwen met hapjes en drankjes en dat ging prima. Dus paar uurtjes op een bruiloft zouden me dan ook wel gelukt zijn.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, niet zo netjes dat ze je wegsturen zeg.
    Maar ik probeer nooit rekening te houden met het feit dat ik ergens een magnetron nodig heb, wil het risico niet lopen dat ik dan geen flesje kan maken. Ik neem dus altijd een klein thermosflesje gekookt water mee, dit blijft echt heel lang warm, en ik neem een flesje koud water mee, dit mengen tot de juiste temp en dan de melkpoeder er bij. Misschien een handige tip voor je.

Miepie, je mag zielig zijn hoor, ik heb heeel veel medelijden met je ;)
    Enne, tja ik had veel bloed verloren tijdens mijn bevalling dus ik kon sowieso de eerste 2-3 dagen nog niet echt op mijn benen staan, maar daarna ging het vrij vlot. Maar door een laag hb gehalte nog wel rustig aan doen. Het is dus helemaal afhankelijk van je bevalling en hoe deze dus verloopt. Heb je gewoon een 'fijne' bevalling dan denk ik dat je binnen een week weer aardig op de been bent hoor.
    De een sneller dan de ander. En je kunt daar natuurlijk altijd even gaan zitten als het niet gaat. Dus ik denk dat het wel zou kunnen.

Wanna, oeh wat een hectiek voor je en dan ook nog te laat. Ach ja tis even niet anders. Maar leuk is anders natuurlijk.

6. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    8)Heerlijk van 't weer genoten dit weekend!
    We hebben een zwembad gekocht...bij de aldi voor een paar 10-tjes (3.05mtr. doorsnede X 76cm hoog)8)

Timon :D dan ben jij 10 dagen eerder dan dat ik ben met de nod, dus voor jou dan nog MAAR 3 dagen, en voor mij 13...*ik duim voor jou!;)
    Wij zijn "voor 't echie gegaan" in december '07. Gestopt met de pil eind juni '07. Aug.'07 een licht positieve test, na vet overtijd te zijn pas getest, alleen (alsnog) 3 dagen ná die test is alles afgekomen.
    Dus, we gaan de 18 of 19 maanden/rondes voorbij. Natuurlijk wel veel stress gehad, lichamelijk en mentaal.
    NU eindelijk pas rust, dus wie weet hebben we een deze maanden eens raak geschoten?
    Ik ga de mmm nog niet in, wil niet omdat ik dus vorig jaar vanalles en nogwat moest doen (fysio, arbo, doktersbezoeken hier en daar:) 'k waart 'r muug van!) dus ff géén "mayonaise"aan mijn lijf...
    Jullie zijn OOK al heel lang aan 't huiswerk maken dan :$
    Hopelijk mogen we inderdaad straks hier komen zeggen dat ook wij een streepje extra hebben :D
    Succes met je werk, met dit weer:)

Miepie, veel beterschap hoor! Jeetje..en dan heb je eindelijk verlof :) Hopelijk kun je nog ff wat genieten....tot aan je bevalling.

Mb, bedankt voor je tip ;) maar tempen doe ik niet meer, heb ik al gedaan, werd 'r kanarie van..je kan 't ook beter maar 3 maanden op z'n hoogst doen om er "gezond" mee bezig te zijn, anders kun je dr nog helemaal 'cookoo' van worden, gezien je sex-leven én de druk die je (onbewust) niet alleen op jezelf maar ook op je partner legt...

:pSophia, onzen'hond het zeker 'n lief kupke mar is ok vaak kei irritant!! (kom ook uit 't brabantse land haha! Leuk!)
    Zedde gullie ok "ons mam? oew werk? ons moeder/vader?" ...hoor ik hier vaak genoeg hahaha!
    Keurig opgevoed ("opgevoeierd";)) met abn, nee niet de bank...

Sjors bedankt voor je welkomsgroet;)
    ..wát een lieve foto! Fijne vakantie nog!
    (vooral aan 't strand is beter dan binnenland8)met die temperaturen)
    We gaan niet met vakantie dit jaar, maar hebben nu toch maar wel gekozen voor een zwembad van plastic :D
    én een zonneluifel, beetje de tuin aankleden met bloemetjes in hanging baskets (tuin=betegeld)..en natuurlijk kan onze lobbes dr zo niet bij ;)

Ik ga weer 't bad in 8)

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh, wat een rare situatie en dat in een kinderpark. Hoort zich niet. Zou wel een klacht indienen. Ik heb van de Chicco een thermosfles van de chicco waarin je een kant en klare fles in kunt doen, en dat blijft 5 uur op temperatuur. Is ideaal.

Wanne, wat een vervelend begin van de dag, hopelijk is de rest van de dag wel goed verlopen.

Miepie, ik heb dinsdag 's avonds een keizersnee gehad, mocht vrijdags naar huis en stond zaterdagavond alweer in de melkstal. Heb wel rustig aan gedaan. Maar ik denk dat je normaal gesproken wel naar dat feestje kunt hoor! In ieder geval beterschap!

Debenbas, dank je wel voor je fijne vakantiewens. Alleen ben ik niet op vakantie, ik woon in Portugal. Geniet van je zwemband! En hopelijk ben je snel zwanger

8. DEB! Hahahah, ja lekker war! Mijn moeder kon heel goed Bosch, maar had er altijd een hekel aan als wij thuis plat praatte. Dus thuis abn geleerd en met vriendinnen onder elkaar is het soms voor mijn man niet te volgen :D Ik heb 1 vriendin die ook heerlijk plat kan praten, dat is dan zo leuk! Waar in het brbantse land woon jij? Ik in EIndhoven, tja daar kan ik ook weinig aan veranderen ;).

WANNA! Lekker is dat zo'n begin van de dag hihihihih. Ik zie het al helemaal voor me!

SJORS! Wat leuk je weer even te horen, zo te zien gaat het prima daar met jullie! Fijn hoor!

MIEPIE! Ik zeg achteraf dat ik rustiger aan had moeten doen. Maar een bruiloft zou ik niet willen missen al is het de volgende dag ;)
    Maar ik had een snelle zeer goede bevalling, alleen de onderkant voelt wat beurs.............. ;)
    Oh ja en ik vreselijk medelijden met je :D

Ben hier heerlijk aan de strijk, bijna alles is alweer weg geruimd! Fijn gevoel. Heb een dik pak foto's klaarliggen om in te gaahn plakken, leuke klus voor morgen denk ik!

LIEFS

onze grappenmaker

9. of zo

10. maar zo is ie dan echt

11. ons prinsje

12. de laatste, zo zit hij in de draagdoek

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Sophia, wat een schatje! Hij kan al gekke bekken trekken, hihihih. Je hebt een mooie doopjurk.

14. ik moet zo vreselijk lachen om die foto's, geweldig gewoon!

De doopjurk is van een vriendin, van de trouwjurk van haar moeder... maar het stond hem prachtig!

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Whahaha, wat een grappige foto's van Rick! Moest er ook erg hard om lachen (niet zo handig, want zit op kantoor met paar colega's en wordt verondersteld keihard aan een deadline te werken ipv te internetten :D )

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

lekker zwemmen

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

lekker stoer

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

lol maken

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

lekker badderen

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha deze berichtjes en foto's heb ik helemaal gemist.
    Grappige kruizing en benaming ook.
    Onze buren hebben een paar weken opgepast op een hond en dat is een kruizing Labrador en Poedel... je raad het al... een labradoedel.
    Hahahahahaha.

Er zit wel iets in van een Deense Dog of heb ik dat mis?

Deel Deze Pagina