30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Soof wat een heerlijke maffe foto's zeg. Rick kan er wat van, hij wordt later vast Andre van Duin.
    Enne die draagdoek heb ik ook alleen gebruik ik hem nooit.
    Vind 'm te ingewikkeld, letterlijk en figuurlijk en te warm, jij niet zo te zien?
    Dus meiden, ik heb 'm in de aanbieding hoor, hihihi.

2. ah dat is lekker! ik kan niet wachten tot Rick gaat zitten dan kan ik dat ook met hem doen!

HIer ook een zwemfoto!

3. ingewikkeld vind ik het niet (uitlegboekje is erg goed), wel snel warm inderdaad. Maar dit was 's-morgens naar het ontbijt in het hotel, waar de dames dit nog nooit hadden gezien ;). Overdag gaat dat niet mee deze hitte! Maar zo tussendoor gaat het prima hoor. Zeker als hij straks wat groter is lijkt het me heerlijk.

4. whahhaa die is geweldig!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een heerlijke foto's meiden!!! super hoor dat de mannetjes het zo goed doen!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe lachen

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tropische baby in hangmat!!!

8. dat ligt volgens mij heerlijk................

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zeg soof, heb jij Rick veel in in die draagzak??? Ik bedoel, slaapt hij er ook in?

10. nee hoor, alleen als hij erg overstuur is. Dat kan bijv. zijn als hij wakker schrikt en hij daarna niet meer rustig wordt. Dan werkt dat perfect. En toen we in het hotel gingen ontbijten was het prima, hij slaapt er dan inderdaad wel in. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik hem zo meenam in Disney, maar het was dus veel te heet daarvoor!

LIEFS

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Leuke foto's, meiden!

Vandaag was pittig, want ivm de inrichting van de winkel is het om 7.00 beginnen!:$ Ik heb nog 3 dagen te gaan voor mijn NOD, maar heb de komende 2 dagen nog te druk om me er mee bezig te houden. ;)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, klinkt als zware dagen meis! Slaap lekker.

14. Ik zal een skijken, maar met de Trico Sleng kan je ook erg veel hoor!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, hebben jullie nog tips tegen het in bed schuiven van de babies? Jens wordt nu steeds 's nachts wakker omdat hij dwars in bed ligt met zn hoofd tegen de spijlen, of een arm/been er door heen. Ik wil hem liever niet vast leggen in bed, maar dit is ook zielig!

16. mb02

mb02 Bekend lid

Soof / Sjors/ pooh, leuke foto's!

Miepie, aaaaaah, vervelend dat je ziekig bent. Haha, zingen vind ik heerlijk om te doen en doe mijn best om niet vals te zingen, maar geloof mij....je hoort dan toch nog liever de versie van Lisa:D.

Wanna, dat was een lekkere ochtend ;).

Deb, heel herkenbaar, ik werd ook helemaal opgefokt van het tempen :x. Was ook zo blij dat ik daar vanaf was, maar helaas.... Maar ik ga toch maar weer beginnen als ik ongi ben geweest. Ik heb een heel onregelmatige cyclus, tempen is de enige manier om mijn ei te vinden. Hoewel.....ik kan inmiddels aan mijn afscheiding ook wel zien of ik in mijn vruchtbare periode zit. Ach ja, dat is wel handig als je lang bezig bent, je leert je lichaam goed kennen.

17. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :DWat hebben jullie toch leuke kids!!!! Ben d'r helemaal van aan 't genieten, wat een trotse mama's!!!!!!!
    Lag hier helemaal in een deuk, ze kunnen vaak erg leuke 'bekkies' trekken hahaha! Maar ook vertederend lief...

Hahaha! Wat voel ik me "miss doos" nu SJORS hahaha!!! :$WOON je gewoon in Portugal! Wauw!
    Hoe dat zo? (hoezo?nosy debje?) Lijkt me super! Wilde zelf altijd in Spanje wonen (al toen ik 9 was), voor jou dichterbij...Spanje!
    ...maarja..heb nu wel een spaanse fam. overgehouden (nádat spaans vriendje 't uitmaakte, is nu als een broer voor me;) al 10 jaar)

SOPHIA :D, ach ik verzin maar wat hahaha, wij zijn thuis keurig netjes opgevoed door "ons mam" (oké, dat is 't enige!! woordje)
    Dus het Brabants schrijven (kan ik dat??) en spreken..doe ik voor de "leuk".;)
    Ben in Tilburg geboren (kruikezeiker dus..;)merk ik goed) toen ik 2 jaar was zijn we verhuisd naar Den Bosch. Daar heb ik tot aan 2 jaar geleden gewoond.
    Nu wonen we een 1/2 uurtje van Eindhoven, in Berlicum.
    In Eindhoven zeggen ze toch "box" voor broek?? Hahaha!Vond ik altijd véél leuker klinken. (Heb bijna 7 jaar in een kledingzaak gewerkt, óók wel eens in E'hoven...maar da's lang geleden).

MIEKE hihihi! "Da hedde gij goe gezien" :p Lobbes heeft een hoofd van van alles en nogwat geloven wij...;)
    Alleen zegt en denkt bijna iedereen die Lobbes ziet, dat er óf iets van een Dog-achtige óf een Deense Dog in schuilt...
    Het is niet erg hoor....zelf dat gekwijl neem ik voor lief (als ik weeer met 't doekje alle meubels én de t.v. langs moet lopen...)
    Het komt niet eens van schooien, dát kan ie niet, als we ook maar iéts eten moet ie even in z'n bench.
    Het komt van de inspanning (buiten rennen, als ie uitgelaten wordt enz.)....de óntspanning is lekker uitschudden, en dan 't liefst BINNEN8)
    De labradoedel schijnt speciaal gekruist te zijn voor mensen die allergisch zijn voor hondehaar..:(...hahaha! Ja, die namen hoe komen ze erop..labradoedel..."Poebrador" was ook oké.

TIMON ;) succes met je ge-werk zeg, en dat de dagen maar snel voorbij vliegen zo!!

POOHBEAR, ;)heb dan geen kids, maar wel een idee.
    Of 't wat is (?)>> (schone/nieuwe) hordoek van die goedkope, is zacht van structuur.(blokker en Xenos hebben ze volgens mij, verpakt in een doosje)
    Die zigzaggen tussen de spijltjes, door de gaatjes in't doek kan ie er ook gewoon doorheen ademen.

MB, ;) fijn is dat he? als je gewoon je lichaam (in al die tijd wel) leert kennen, zónder getemperatuur.
    Maar voor jou is dat nú idd wel ff van belang, zéér begrijpelijk meid!
    Ik denk ook wel dat je nu met een andere gedachte gaat tempen, laten we zo zeggen, het is 'fijn' om er nu zo achter te komen.
    Succes vast, duim voor jou voor een goede ei :D-jump!

Dan heb ik nu als leek een vraagje aan de mama's, omdat ik toch 'nieuw' ben en deel I en II niet heb meegekregen.;)
    wat jullie éérste signaal was dat je dus zwanger was, of hoe je je voelde, desnoods in een pb, omdat ik weet dat dat eigenlijk een ander topic is, maar jullie zijn net als ik 30 plus ;) wie weet is/was dat anders??
    (zou dat mogen?)

Liefs!

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

#6478 sjors75, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2009
    Pooh, ik heb Daan in een slaapzak liggen en dan heb ik er een lakentje over dwars overheen die ik aan de beide zijkanten goed instop. Doe ik dit niet ligt Daan ook over dwars of zelfs verkeerdom in bed.

Deb, wij zijn 4 jaar terug naar Portugal verhuisd en hebben hier ons eigen melkveebedrijf opgezet. En we gaan absoluut niet meer terug hoor! En emigreren als je echt wilt moet je het gewoon doen!
    Mijn eerste signaal was dat mijn ingie klachten weg bleven, en toen wist ik wel genoeg.
    Maar je hebt inderdaad een erg mooie hond. Wij zijn op zoek naar een nieuwe pup. Onze hond word te oud en vorig jaar hadden we een pup maar die hebben we in November weggedaan daar hij vals begon te worden. En met een baby op komst durfde ik het niet meer aan. En dan kun je de hond wel vastleggen, maar hier niet hoor. een hond hoort los rond te lopen

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debenbas. Ik ben zwanger geworden met vruchtbaarheidsbehandelinhen (heb zelf geen eisprong). Ik voelde na mn eisprong keline steekjes/krampjes heel laag acher mn schaambeen en verloor 9 dagen na mn ei een klein beetje bloed.

@sjors, dat doe ik dus ook, maar meneer wiebelt zich toch los. Hij heeft nu door dat als hij op zn zij ligt, de spijlen kan pakken en met zn voeten zich afzet...hahahha!

20. DEB! HA dan woon je dus in BALKUM!!!!! :D ik heb 4 jaar in Gemonde gewoond. Tja en dat je een kruikezeiker bent kan je ook niks aan doen :D Ik ben van origine een tukker 8)

Hier Ligt Rick ingebakerd en dat helpt enigzins, maar als hij echt niet wil ligt hij ook dwars in bed hoor.

LIEFS

Deel Deze Pagina