30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Pooh, praat jij echt plat Rotterdams?? Zou ik wel eens willen horen :D
    Na 10 jaar uit Twente weg te zijn geweest is mijn accent wel grotendeels verdwenen (als ik op mijn werk ben) maar omdat we met mijn mans ouders (ook Tukkers) dialect spreken, schakel ik zo weer om naar heeeele lange OOOO's en de helft van de woooord'n inslik'n :D

Deb: mijn moeder is ook een keer omgetrokken door de Rodesioan Ridgeback van mijn broer. (En aangezien ze al een keer haar arm heeft gebroken bij een ongelukkige val, laat ze die honden dus nu ook niet meer uit als ze bij haar logeren zijn, maar jaagt ze de achtertuin in en gaat er dan met een schepje achteraan :) )

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Miepie! moest wel heel erg lachen om jouw "maar ik kan wel heeel strak vouwen hoor!" :D
    Klopt dat er op dit forum veel meiden zijn die drie keer per dag de wc schrobben en nog nooit soep hebben gemaakt uit blik (behalve dat ze 'm drie dagen laten trekken hebben ze de kip volgens mij zelfs zelf geplukt ;) )
    Oke, toegegeven, ik ben geen keukenprinses, ik heb een tyfushekel aan strijken en goddank heeft mijn man (om mij volslagen onduidelijke reden) zich in zijn hoofd gehaald dat stofzuigen helemaal zijn ding is :(... maar omdat ik veel tijd aan mijn werk kwijt ben is het mijn goed recht dat ik thuis een volslagen slons ben :D

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Deb, mijn symptomen waren echt pijnlijke borsten.
    En een paar dagen na ovulatie (bevruchting) voelde ik een felle steek in mijn onderbuik, was waarschijnlijk de innestelling.
    Ook werd ik in de tweede week na ovulatie steeds ontzettend vroeg wakker.

4. HAHAHA tilburgse doos:D Ik ben geboren in Twente! En daar noemen ze de mensen wel een seen tukker (gaat dan wel over een bepaald gedeelte hoor)

HIer trouwens nog een echtpaar die zouden willen emigreren, vraag maar aan de rest hier. We kunnen alleen niet keizen welk land :D

5. Sjonge jonge wa bende gullie een stel mutsen hahahaha :D

Hier ook geen keuken prinses, heb een man die het leuk vind. Maar strijken vind ik dan wel niet zo leuk, maar ik heb er een tering hekel aan als iets gekreukt is dus de consequentie is dat ik strijk. Mijn man heeft wel eens gezegd dat hij zich zou kunnen scheren met zijn overhemden........... MOet wel zeggend at ik nu wat makkelijker wordt sinds Rick er is, acherum 't menneke :D

Verdeer is het uishouden een noodgedwongen toestand, waar we binnenkort een werkster voor krijgen.

DEB! HIer nog even mijn verhaal, ik heb net als POOH geen eisprong van mezelf. Maar dat je lichaam je iedere maand voor de gek houdt met vanalles weet ik nu wel, en de maand dat ik zwanger was was niet anders als de voorgaande maanden. Het enige verschil was twee streepjes en na 2 weken kotsmisselijk :D

LIEFS

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Deb, ik ben 6 jaar lang aan de prikpil geweest.
    Dan duurt het ook wel even voordat die rotzooi uit je lichaam is.
    Kan 6 maanden - 1,5 jaar duren eer je je menstruatie weer terug hebt.
    Bij mij duurde het gelukkig 6 maanden, maar dat was al lang genoeg.
    Nu heb ik het mirena spiraal.

Soof, hier ook 2 schoonmaaksters hoor, die sjezen in 2 uur door het hele huis om de 1,5 week.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zucht smelt, ben net terug van een brandweer oefening op mn werk. Brandje blussen en voorlichting wat te doen etc etc. Had die brede vent speciaal voor mij zn uniform meegenomen. hahahha
    Ik kan er niets aan doen ik kwijl daarvan!!

8. hahahah die POOH, geweldig toch! :D

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lekker genieten dus Pooh. hihihi

10. mb02

mb02 Bekend lid

Zohee, er is flink wat bijgekletst!

Deb, achteraf gezien waren mijn pijnlijke/ gespannen/opgeblazen borsten HET signaal dat er iets aan de hand was. Ik heb elke maand rond mijn NOD gespannen borsten, maar toen waren ze wel heel pijnlijk. En ik had steekjes in mijn onderbuik, bij mijn schaambeen.
    Zo te lezen heb je een superhond, maar klinkt wel als een hoop werk. Ben zelf meer van de katten, heb er 2. Ze zijn heel eigenwijs en luisteren voor geen meter, maar ik ben erg fan van ze. En inderdaad, ze zijn heel slim. Gisteravond had ik ze eindelijk binnen weten te krijgen, was ik vergeten het slaapkamerraam dicht te doen . Dus ik liet ze binnen, lopen ze meteen door naar boven, en jumpen door het raam weer naar buiten...GRRRRR. Kon ik vannacht weer mijn bed uit om 2 klagende katten erin te laten....:D.

Miepie, hahaha, lekker he, dat je hier gelijkgestemde vindt wat betreft het huishouden ;). Moet wel zeggen dat ik een opgeruimd huis wel erg kan waarderen, ik wordt er heel onrustig van als het een zooi is. Maareh, een opgeruimd huis is wat anders dan schoon he;). Ik ben van de spuitbussen, beetje in de rondte spuiten, doekje erover en klaar :D. En je hebt tegenwoordig overal spuitbussen voor....zoooooo handig. Oja, en de was.....die doe ik zelf. Mijn vriend gooit namelijk alles in de droger, met smurfenshirtjes als resultaat :$.
    Nou jaaaaa zeg, dat mensen aan je vragen wat je met je katten gaat doen :(.

Wanna, ik ben dol op soep uit blik!!!!hahaha.

11. Vanmorgen heeft Rick weer zijn spuitjes gehad, even huilen maar het was al snel over. Mama heeft namelijk een mooi liedje voor hem verzonnen en dat vind hij erg leuk en de fles helpt natuurlijk ook.
    Hij ligt nu heerlijk te slapen!

Ik zit met Rick op babyzwemmen in een dorp hier vlakbij, na de zomer hebben wij nog maar 1 auto en wordt het lastig daar te komen. Dus ik bel toch maar met het zwembad hier vlakbij, een half jaar wachttijd :$, dus ik zeg zo: "jee zeg dat is lang", antwoord: "ja er willen nou eenmaal veel mensen hier zwemmen". En dat op een bitserige toon.
    Jullie raden het al, mama ziet wel hoe ze bij het andere bad komt! Wat een onaardig gedoe hier zeg BAH! Dat andere bad is veel kleinschaliger en geen chloorwater!!! Ik zie wel hoe ik het oplos.

We willen een baboe bakfiets aanschaffen, maar ja met vette regen is dat ook geen pretje. Dan maar papa wegbrengen en ophalen, is ook een optie!

Heeft iemand overigens ervaring met een bakfiets?

LIEFS

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, waarom schrijf je je toch niet in, dan zie je wel of je het nog doet tegen de tijd dat je aan de beurt bent toch?

13. nou, ik wil er eigenlijk al niet naartoe omdat het een chloorzwembad is en als ik dan zo'n trut aan de lijn krijg dan ben ik al klaar. Ik kan er niet tegen als ik niet vriendelijk te woord wordt gestaan, dat is het visitekaartje van ieder bedrijf! Helaas gebeurt het me steeds vaker tegenwoordig, maar ik hou voet bij stuk. Vriedelijkheid is een kleine moeite en als we dat allemaal eens zouden doen, zou de wereled een stuk leuker gaan worden:D

Heb het al met manlief afgesproken dat ik hem op wiensdag ga wegbrengen, als Rick straks kan zitten dan kan ik met goed weer wel gaan fietsen!

LIEFS

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, een bakfiets vind ik ook leuk, ik heb er alleen geen plek voor. ja als we volgend jaar de tuin aanpassen misschien wel..

15. wij hebben gelukkig nog en carport en een flinke berging, moet ik wel eerst naar de stort ;) :D

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb ook een carport maar daar staat mn auto in!!!
    En mn schuurtje is te klein... :(

17. naast mijn auto past best een bakfiets :D

18. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, Misschien nog een keer bellen, misschien krijg je dan wel iemand aan de lijn die je vriendelijk te woord kan staan? Maar zo te lezen heb je je keus al gemaakt ;). Leuk zo´n bakfiets!

ALL, had gister de laatste zangrepetitie, vooraf hadden we een BBQ, was heel gezellig. Tenminste.....totdat een vrouw opstond en zei "ik heb leuk nieuws, ik ben 10 weken zwanger". Nou, ik kon wel door de grond heen zakken:(. Ineens kwamen alle emoties van een paar weken geleden weer naar boven. Het lukte me nog om leuk te lachen, maar vanbinnen voelde ik me zo k*t. Ben ook gewoon stikjalours en tegelijk het gevoel van "waarom ik niet ?". Ik kan op zich prima met mijn miskraam omgaan, maar op dit soort momenten vind ik het zoooooo moeilijk:(. Je wordt geconfronteerd met datgene wat jij niet meer hebt, en dat doet gewoon pijn.
    Ben vandaag een dagje vrij, ga maar even wat shoppen ofzo....is een goed remedie tegen pijn in het hart :).

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Haha Soof, ik hou wel van mensen met principes! Snap precies wat je bedoelt met dat zwembad, haha! Boycotten die hap! :D

Ik heb het wel gehad met de Steps. Ik maakte tijdens mijn studie schoon (jawel, hahaha!) via Thuiszorg en ik kwam een keer van werk en ik zocht iets voor een bruiloft. OK, ik zag er een beetje slordig uit maar ook weer niet zo erg... maar toen ik de winkel instapte werd ik meteen aangeklampt of ze me konden helpen. Ik zei: nee dankje, ik kijk even rond. En vervolgens gaan ze heel onopvallend opvallend met elkaar in hun headsets lopen lullen. Ik voelde me ZO opgelaten, was ook de enige in de winkel op dat moment. Ben weg gegaan en heb de Steps jaaaaaaaarenlang geboycot, haha! Had er eigenlijk iets van moeten zeggen maar ik was echt een beetje over de plas...

Mijn verkoudheid is over, voel me alweer een stuk beter!
    Dinsdag zijn we naar een borstvoedingsvoorlichting geweest en ik moet zeggen: heel prettig! Helemaal geen propaganda of discussies maar gewoon een heel praktisch verhaal waar ik als praktisch type juist wel op zat te wachten. Ook geen verhalen over dat het aan de moeder ligt als bv niet lukt, maar heel evenwichtig en genuanceerd. We gaan het dus maar proberen en dan zien we het wel!

En vanmiddag moet ik naar de verlos, dan gaan we het hebben over de bevalling, brrr..... ;)

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Oww MB, wat herkenbaar.... Geeft niks hoor, dat je je zo voelt, zoiets overvalt je altijd. Bij mij was het een goede vriendin die zwanger was direct na mijn miskraam. Ik gunde het haar ZO maar het maakte mijn verdriet wel even heel erg tastbaar...

Retail therapy is het beste in zo'n geval, even je zinnen verzetten...

Deel Deze Pagina