MB! Ik kan me goed voorstellen dat je je even heel erg kl*te voelde. Natuurlijk ben je blij voor iemand anders, maar het steekt dwars door je hart op dat moment.! DIKKE KUS VOOR JOU!!!!!
Mb wat K*t Kl*te zeg...ook al ben ik dan (nog steeds) niet zwanger, toen mijn broer en schoonzusje de aankondiging deden...pfff, wij waren 7 mndn bezig, en hun 3...Bingo! Maar hopelijk ben jij de volgende in die groep !!! Moest weer ff wat pagina's terug lezen, had gister iets teveel last van m'n rug...en was zóóóoo moe! Thanx ladies voor al jullie eerste sympromen ook al zijn die natúúrlijk allemaal stuk voor stuk totáál verschillend! Heb er wel veel plezier van om ze te lezen! Heb vreselijk gelachen weer met ál die verhaaltjes over de strijk, schoonmaak, Boycotten!!! hahaha!!! Heb zelf jarenlang gewerkt bij SPS...vréselijk uiteindelijk...vanwege één collega...en ben er ook jaren niet meer geweest, én mijn familie óók niet!! Zélfs klanten kozen ervoor om mee te verhuizen naar een andere winkel waar ik ging werken Helaas...heb ik nog iedere...IEDERE dag moeten stofzuigen vanwege onze lieve kwijlende verharende lobbes...fijn! Zo'n hond! (*en kijkt me aan met van die droopy oogjes...*) Soof...hihihi!!!! Tilburgse doos???!!! Volgens de Bosschenaren was ik inmiddels (gezien mijn leeftijd en de leeftijd dat ik verhuisd ben naar den bosch...ik was 2...) alsnog 'n Bossche Bol...klopt, ik heb van die wangen waar je U tegen zegt hahaha! Hoe is 't met Rick? Lief dat je een zelf gemaakt/bedacht liedje zong.. Beterschapjes!! Baboe bakfiets???!!! Haha, "Baboe" betekent "sloof" in het Indonesisch!! (m'n Oma was een indonesisch vrouwtje ) ...nu we 't toch over schoonmaken/strijken hebben gehad...lijkt me de goeie keus!Desnoods een parapluutje erboven plaatsen? Pooh en uniformen hahaha, heb je dat alléén bij brandweer-uniformen? Of bij goed uitziende mannen in uniform? Mb, jaaaaaaaa!!! Spuitbusjes én...natte wegwerpdoekjes!! Héél handig!!! Oké..ik ben ook schuldig aan het "gewone" schoonmaken..maar niet té vaak a.u.b. Hmmmm, lekkere soep uit blik!!! Hier zijn we alweer de eisprong voorbij, heb sinds een paar daagjes een ontzettend gespannen onderbuik, snap d'r niks meer van. M'n borsten blijven 'uit' qua pijn/gespannenheid, terwijl ik dat iedere maand wel heb. Váák plassen!!!Pffff, wordt er moe van, vanavond ff booschapjes doen, en een pakket w.c. rollen halen Zal me geen illusies maken, we zullen zien. Één deze maanden zal 't toch zeker wel gaan lukken. Ff een bammetje maken! By de weg..ik las dat iemand uit R'dam komt? óók al zo'n grappig taaltje!!Mijn nichtje woont daar, en we "leggen" constant in 'n deuk! En dan die ingeslikte woord'n hahaha! Super!! Iedere streek heeft zo wel z'n charmes vind ik, wil 't altijd proberen na te doen, maar da's best moeilijk soms
...."steekjes" zei je?? JEEEEEEEEZZZZZZZZZZ.... Wil nét ff opstaan, maar moet toch ff bijkomen van steekjes in de linker/lies (?) weet niet precies... Óf het is de dinges-die-ik-liever-niet-bij-de-naam-wil-noemen-voorbode (nod 20 juli pas) óf het is gewoon iets-wat-ik-niet-weet Net een soort van "onweer/bliksem-schicht" steekjes, zó is 't er, en zó is 't weer weg
Ja, ik weet 't niet hoor...durf 't niet eens meer te hopen ook. Ga maar gewoon uit van niks, * makkelijker gezegd dan gedaan* 't is nu weer afwachten en dan voel je weer van alles en nog wat natuurlijk Gelukkig hebben we het iedere dag vanaf vnvnd druk Lekker afleiding!
Ik durfde op een gegeven moement ook niks meer te verwachten, daar werd ik echt gek van. Ik had om de paar dagen een echo om te kijken of een eitje aan het groeien was, dus dat alleen was al genoeg! Bij de laatste pogign had ik een injectie en wist ik precies op welke dag ik kon testen. Tja toen was hetraak, mar dubbel spannend hoor, je weet dat het niet anders kan ja of nee! LIEFS
Zou graag een 'kijkvenstertje' hebben met een microscoop Houd ik de boel zelf wel in de gaten hahaha! Fijn weekend vast ladies!
...JA! Om te kijken of die zwemmer wel goed is gezwommen!! En of mijn surprise ei wel op de afspraak met de zwemmer is gekomen, en hoe de ontmoeting verder verloopt hahahaha!!! ...Kan ik ze volgen, net een spannende film, en hopelijk duurt die ook 9 maanden Wát een fantasie...hihihi
oeh, ik lees innestelings pijntjes....jahoooooeeee! Dat wordt duimen draaien!! enne ik kom uit Ridderkerk, naar Rotterdam. En ik praat lekker plat Rotjeknors!!! Als ik me eige hoor op video, schrik ik me naar, zo errug!!! Dan denk ik, kreg nou tietuh! (snappen jullie het nog??) @mb01, dikke knuf voor jou!!!
hallo dames. even voor de dames die me nog kennen ik ben voor het eerst in twee jaar overtijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik vindt het zo spannend! en zit nu 16 dagen na mijn iui groetjes puck
O Puck, spannend!!!!!!!! Wanneer ga je testen? Mijn duimen draaien overuren. Het is je zo gegunt! Hoe is het verder met je? dikke knuf!