30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellige boel hier zeg! Kom uit het noorden hoor of is het het westen :D

Jammer Timon.

Deb, tja de een heeft erg pijnlijke en gespannen borsten en de ander voelt er niks aan... steektjes had ik ook wel vaak, maar zeker ook toen het raak was, spannend weer.

mb, dikke knuffel van mij!

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik geloof het zelf nog niet helemaal maar!!!!!!!!!!!
    kijk naar mijn banner
    na twee jaar eindelijk.

ik heb zo lang met jullie geklets dus moest ik dit wel even komen melden.

groetjes happy puck

3. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    He Puck wat SUPER!!!!!
    Ontzettend gefeliciteerd meid ik ben superblij voor je!! Jullie eerste IUI gelijk raak:D:D:D

All; sorry meiden was even een beetje afwezig vindt het soms wat lastig worden. Maar zo'n super berichtje van Puck WOW.
    Ik ga weer mijn best doen om jullie wat vaker op te zoeken.

Liefs, simi

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

:DPuck GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!!!!!!! Meid hopelijk gaat alles goed en hou je over 8 maanden een kleine puck in de handen! Geniet ervan. Dikke Knuf

Simi, kan me voorstellen dat het voor je soms erg lastig wordt, dikke knuf voor jou!!!!!

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Puck: fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaaaaa puck!!!! wat goed!!! gefeliciteerd!!!!!!!

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Puck! Wat ongelooflijk ontzettend waanzinnig goed zeg!! :D
    Van harte. Ik ben zoooo blij voor je!!!! Mijn dag begint helemaal goed nu!
    Geniet ervan! Ga je hier ook nog wel langs komen om ons op de hoogte te houden?!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    PUCKIE!!!! WOEHOE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!

Dat alles maar helemaal goed mag gaan, wat een super nieuws zeg.
    Wat heerlijk voor je, ik ben echt heel erg blij. Kom je hier nu weer lekker mee kletsen, gezellig. Enne die banner staat je ZO goed. Wat moet het spannend geweest zijn zeg. Vertel vertel, hoe is het gegaan, je symptomen etc. Wil alles wel weten hoor. En wanneer ben je uitgeteld?

Simi, kan het me wel voorstellen hoor. En als je het even niet trekt dan maakt het toch niet uit als je dan even wat afstand neemt. We zijn er voor je hoor. Knuf.

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, Mieke, heerlijk jouw enthousiasme op de vriege ochtend! :D

Na een doorwaakt nachtje (Ruben wilde toch weer een nachtvoeding om 2:30 en daarna nog een uurtje aandacht afdwingen) zit ik als een zombie voor mijn pc op het werk!
    Veel te laat gekomen, want het zat vanochtend tegen. Het KDV ligt zo'n 400 meter van mijn werk af. Ivm wegopbrekingen zijn de laatste 8 meter tijdelijk 1 richtingsverkeer. Nou rijdt iedereen die van het KDV komt en ook in het ziekenhuis werkt, daar 's ochtends tegen het verkeer in om de parkeerplaats te bereiken, omdat je ander twee kilometer moet omrijden. je hindert niemand, want het is breed genoeg. maar er stond zo'n kinderachtig agentje de boel te blokkeren, zodat ik aan kon sluiten in 2 kilometer file (met 8 stoplichten) en dus een half uur later op mijn werk was. GRRR!

Kon het heerlijke bericht van Puck dus goed gebruiken! :D

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha wanna, tja ben super blij voor puck! Ze heeft er ook lang moet wachten.

Tjee wat een gedoe zeg om zo op je werk te komen en wat kinderachtig nou weer dat ze zo'n verkeersregelaar neerzetten, hihihi.

Ik heb voor het eerst vannacht de babyfoon op mute gezet en heerlijk geslapen. Boaz hoeft nu 's nachts geen voeding meer, maar wordt af en toe nog wel 2x kreunend wakker, stop ik de speen er even in. Maar ja dat 2x breekt je toch ook wel even op in je nachtrust. Nu heerlijk geslapen.

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Owwwww Wanna, over de politie (of gezagsdragers die hun taak wel heel serieus nemen) kan ik ook nog wel een boekje open doen, hahaha! Hoop niet dat ik ehm... iemand nu heel erg beledig...

Nou ja, aan de andere kant is iedereen laat op werk op deze manier, toch? Wordt lachen als het in de winter ook nog zo is....

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh dank jullie wel voor de geweldige reacties ik was al namelijk heel lang niet hier geweest.

ik heb dus mijn eerste iui gehad en die is meteen raak
    ik kan het nog niet bevatten maar het was een echte dikke streep gisteren.
    verder voel ik nog weinig alleen ruik ik beter en vind mijn special K met melk in de ochtend nu al een week niet te vreten wat ik al jaren ieder ochtend eet.

ik ben half maart uitgeteld als alles goed gaat.

oh wat is het nu allemaal spannend

groetjes puck

13. PUCK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! wanneer staat het gebak klaar :D zit nou toch bij jou in de buurt hihihihih

Geniet ervan meid!

LIEFS SOPHIA

14. Hebben de moeders wellicht tips voor babaies die ingebakerd en al door hun bed tijgeren :D

15. mb02

mb02 Bekend lid

Puck ,van harte meid!!!! :):):) Overweldigend gevoel is dat he, als die streep ineens verschijnt!!!!! Duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Simi, kan me er alles bij voorstellen. Het is gewoon ontzettend k*t, maar er komt een dag dat ook jij hier je blije nieuws mag melden, en springen wij met zijn allen een gat in de lucht!!!!!! Dikke knuffel voor jou.

Timon, balen, maar weer vol goede moed naar de volgende ronde!

Deb, spannend!!!!! Heel herkenbaar, rond mijn NOD voel ik ook van alles en nog wat.

Miepie, vreselijk irritant, van die verkopers :x. Ik heb ook een soortgelijk iets meegemaakt. Tijdens de verbouwing van ons huis moesten we tegels hebben, en gingen in onze kluskleding (zaten verfvlekken op, maar we zaten echt niet onder de stof) naar een tegelwinkel. Nou, daar werden we met de nek aangekeken en alle verkopers liepen in een grote boog om ons heen. Maar ondertussen ons wel van een afstand in de gaten houden en over ons smoesen. Ik vond dat zo'n bizarre ervaring, je komt daar om "gewoon"iets te kopen, maar omdat je er smutzig uitziet (volgens hen) hebben ze meteen hun oordeel klaar.

Leuk zeg, dat we allemaal een ander deel van het land komen. Ik ben een geboren utregse, en als ik het wil kan ik enorm plat-utregs praten. Vooral als ik met mensen praat die plat praten, dan ga ik gezellig meedoen. Maar ben opgevoed met ABN, mijn moeder vind dat plat-utregse vreselijk.....

Thanxs voor de knuffels, doet me goed:). Ben gister naar een tuincentrum gereden, allemaal planten gehaald voor in huis. Vind ik heerlijk, al die verdroogde meuk weggooien en vers groen in huis zetten. Voelde me een stuk vrolijker, na deze therapie-shopping;).
    Ook nog naar mijn schoonzusje geweest, daar gaat het goed mee. Ze is sinds dinsdag thuis, krijgt nu elke controle aan huis en moet 2x in de week voor controle naar de zh. Zoals het er nu uitziet blijft mijn neefje nog wel even zitten!!!!

16. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :$ :D !!!! Wauwieeeeeeeeeeeeeee!!!!
    Puk, ik ken oe wel nie, mar gefeliciflapsteert war keind!!!! :p
    * Slingers* Toeters* Bellen* Ding* Ding* Ding*!!!!!!
    2 jaar ÉIN-DE-LIJK beloond!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZWANGERRRRRRRRR!!

Begint inderdaad Prachtig vandaag!!!;)

:(Timon...Dikke knuf en volgende ronde bingo hoop ik voor jou!
    ("ontmoeting" houden we er in he?! ;)"Volgende maand in de "Ontmoeting"...er is gependeld!")

Pooh :D Ik hoorrrrrrrr zó me nichie kleppe!!! hahahaha! Met die "R" ook hihihihihi!!!

Wow :$ Simi, jij hebt ook een 'slinger aan dagen' onder je banner !
    Hopelijk worden de zomermaanden ZÓOOOO ontzettend Vreselijk Belachelijk Super Overdreven VRUCHTBAAR!!! Dat jij ook een ander verhaaltje mag schrijven met andere banner!;)

;)Wanna, en?? wakker??????
    Ach gos, hopelijk een fijn weekend voor jou?Je hoeft hoop ik niet te werken dan?
    ...politie agentjes...als hun patatteke maar niet koud wordt he?:D (Kennen jullie dat verhaal?)

Mieke, wat fijn voor jou en je nachtrust ;) dat dat mooie manneke van jou heeft doorgeslapen!!

:$Miepie, je bent al bij het laatste plaatje op je banner!!! Zó dan! Nog maar een héél klein maandje en dan mag jullie cadeautje uitgepakt worden, spannend zeg!

Sophia :D mijn neef van 30 kan tijgeren als de beste(!!!), maar dat bedoel je waarschijnlijk niet hahaha!(dôh! Die zit/zat bij/in het leger/marechausse of ziets dinges..)
    Weet wel wat je bedoeld hahaha!...alleen,.. géén idee!;)

Mb :Dgoed idee! We willen graag onze tuin VOL zetten met blommetjes/plantjes in potten weliswaar...vanwege een kalf die gaarne alles kapot maakt;)
    Binnen plantjes zou ik ook zo graag doen...maar opnieuw...> Hond.
    Fijn dat 't goed gaat met je schoonzusje, moet een hele opluchting zijn! Leuk dat er een zoontje/neefje aan zit te komen!

17. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Kennen jullie me nog?

Na veel te lang weggeweest te zijn, laptop crash, wachten op andere pc, wachtwoorden kwijt en nog veel meer langdraderige toestanden ben ik er weer.

Puck, van harte gefeliciteerd meid, prachtige binnenkomer voor me!!! ben heel erg blij voor jullie!!!!

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Moontje,
    tuurlijk ken ik je nog, zowiezo van hyves! hihi. Hoe is het met Tessa?

Deb dan zet je de plantjes toch achter een stroomdraadje. Laat je dat kalf 1 keer voelen en wedden dat hij dan bij de plantjes wegblijft!! Enne, hooguit 2 dagen stroom en daarna alleen een draadje is genoeg!

19. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey sjors!

Gelukkig, nog iemand die me kent! :D

Hier gaat het prima!
    Met Tessa gaat het ook heel erg goed, lekker aan de wandel, ze kletst me de oren van het hoofd, weer een blije, tevreden meid!

20. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wat een leuke foto van Tessa in je banner. Fijn dat alles goed gaat. Heb je het gezeur met de schoonfamilie nu helemaal achter de rug???

Deel Deze Pagina