30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    PUCK!!! Wat een supernieuws! Van harte met je zwangerschap! (jammer dat we geen klappende smileys hebben)

Met 3 pendels op volgende maand moet het toch wel goedkomen? ;) Eerst even door deze ongi komen. Ik ben al 2 dagen best moe, al probeer ik wat te doen. Het huis schoonmaken is iets wat er nu even niet van komt, pffff. Vandaag zelfs even op de bank in slaap gevallen.

Heee MB, ik woon zo'n 20 km van Utrecht vandaan. Ben alleen een echte Gelderse... met een redelijk zachte g.

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Thanks!

Pffffff, nee hoor dat gaat ook nooit achter de rug zijn vrees ik!
    Ze zijn een tijdje stil geweest en nu beginnen ze weer met mailen en maar zeuren dat ze het niet verdienen dat wij ze zo behandelen!
    Om moedeloos van te worden!!!!

Maar goed.......

Hoe gaat het met jou?

3. MOONTJE! Nee, ik ken je niet meer, wie bent u :D

nee hoor........... hoe is ie lieverd! weer allemaal familietrubbels???

LIEFS

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Erg balen is dat hoor. Maar het zal wel nooit anders worden. Hier ook zo. mijn man heeft 4 zussen en we hebben contact met 1. Wel heb ik via hyves contact met zijn neefjes en nichtjes. Hoe vreemd is de wereld dan wel niet he!

Hier gaat alles zijn gangetje. Daan doet het erg goed en hij is het liefst de hele dag buiten. Als hij blijft jengelen zet ik hem in de buggy en dan voor de koeien en meneer is direct aan het lachen. De koeien mogen hem aan de voeten zitten en alles is goed. Is een erg leuk gezicht. Hij is de laatste week 's morgens en 's avonds wakker net voordat ik de kalveren ga voeren en dan gaat hij mee. Hoezo baby's hebben geen klok

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha, zal een leuk gezicht zijn dat kleine mannetje en die grote koeien!
    (Fotooooooo's)

Hey soof, lieverd! Hier gaat het lekker Op de eeuwig durende familie perikelen na dan!
    Maar dat hoort er na al die tijd gewoon bij he?

Ik ga ff Tessa uit bed plukken en vermaken, ik kom vanavond nog wel ff om een hoekje gluren meiden!

Ps Heb ff wat foto's in het album gezet.

6. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe kom je eigenlijk in iemand zijn album, zie het nergens staan......

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Euhhhh, daar ben ik ook nog niet achter.;)

8. je klikt op de naam boven het bericht en dan naar openbaar profiel en dan kan je daar de albums openen!

Ja ach familie..............:D

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dames, de naam aanklikken en dan naar profiel gaan en daar staan dan de fotoalbums!

Hierbij een foto van Daan, ik en de koeien, maar is al van maart. zal van de week is een nieuwe foto maken bij de koeien

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    en nu nog zorgen dat ik mail krijg na een reaktie, dacht dat ik alles goed had ingesteld maar toch niet dus.....

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Als je een normale reactie plaatst staat er net boven reactie versturen, abonneren dan kun je kiezen voor directe email, of 1 keer per dag of wekelijks of helemaal niet:D

12. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
  13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hierbij de foto's van vanavond Daan en zijn koeien

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    ff spammen hoor!

15. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweldig sjors!
    Gave foto!!!

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

en deze nog, alleen pakte de koe de buggy en trok hem naar haar toen. Daan vond het prachtig, ikke niet

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey dames

ik ben inderdaad al die tijd weggeweest
    ik ben op andere topics actief geweest.
    toen werden jullie allemaal zwanger en was dat een beetje zwaar voor mij.
    maar ik heb af en toe nog wel meegelezen.
    ik ga het proberen om jullie weer te volgen en de nieuwe te leren kennen.
    dan kan ik aan jullie ervaren moeders af en toe wat advies vragen want een prille zwangere vrouw zit vol vragen natuurlijk.

ik geloof het eigenlijk nog steeds niet maar dat komt nog wel denk ik.

sophia werkje voortaan altijd in ons durpke?

groetjes

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

mooi meissie hoor Moon!

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Puck, kan me voorstellen dat het moeilijk voor je werd, we waren toch met een groot aantal zwanger en bleven hier toch hangen. Het is ook een erg gezellig clubje. Maar wel gezellig als je weer met ons meekletst.

Pooh, wanneer ga je weer naar Portugal?? Je had toch nog een vakantie hier gewonnen of niet?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden ik zit effe met een naar gevoel in mijn buik.
    Mijn vriend heeft vanmiddag de brief opgehaald van de kinderfysio voor de kinderarts waar ik maandag heen moet om Jens zijn hoofdje te laten nakijken.
    De brief staat vol enge termen, alsof Jens weet ik niet wat heeft. Hij heeft een groot achterhoofd en zij beschrijft dat met een term waarbij op google staat dat je geopereerd moet worden omdat de fontanellen dicht zouden zijn. etc etc. We zijn er beide misselijk van.
    Vooral ook omdat ze nooit hierover gesproken heeft. Alleen die voorkeurshouding wordt aangepakt, en dat gaat stukken beter. Hij is vrolijk, draait zijn hoofd goed nu enzo. En dan lees je opeens dit over je kindje!
    Ik ga nu met loden schoenen naar de kinderarts maandag.
    Ze vraagt ook om een verwijzing zodat Jens chronisch fysio kan krijgen. (hellup), terwijl ze zei dat ze minder zou komen omdat het zo goed ging! What the f%ck? is dit???

Deel Deze Pagina