30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

pooh, wat raar, kan me voorstellen dat je schrikt. kun je haar niet bellen voor uitleg? en misschien valt het mee en probeert ze alleen ervoor te zorgen dat ze werk houd.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dit klinkt wel heel apart, Pooh. Ik zou ook proberen bij de fysio duidelijkheid te krijgen. Je mag zeker wel weten wat zij allemaal bedoeld en of dit aansluit met hetgeen ze jullie heeft verteld.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ik zou zeker even bellen voor nader uitleg, dit is heel raar! Zou de brief wel voor Jens bedoelt zijn en niet verward met een andere baby? Zou je dan bijna denken toch.

Leuke foto's Moontje en Sjors.

Timon, balen van je ongi, hopelijk komen je pendels uit hoor! Zou wel heel leuk zijn natuurlijk.

Puck, gezellig hoor dat je weer hier komt. Wil je wel blijven volgen natuurlijk! En vraag maar raak hoor. Ik kon het de eerste weken ook nog niet echt bevatten hoor, komt wel. Hoe voel je je verder, al een beetje misselijk of juist niet? Meer honger, moe etc.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaaaa, jullie hebben leuke foto's erop gezet! Die koe... :p

5. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Leuk hoor zo druk vanavond.

Debenbas, ja helaas een hele slinger. We zijn dan ook bijna twee jaar bezig en nu aan het begin van de mmm. Maar ja tot nu lijkt er niets mis te zijn en is het dan 'pech'. Daarom heb ik het soms wat lastig. Maar zo'n berichtje van puck doet me erg goed!

Moontje leuk dat je er ook weer bent! Wat wordt Tessen al een meidje zeg leuk hoor. Hoe bevalt je nieuwe baan?

Sjors wat zijn jullie koeien nieuwsgierig :D

He Pooh wat een naar verhaal. Maar als Jens goed beweeglijk is en alert dan kan het toch niet heel ernstig zijn Ik ga voor je duimen

All, we hebben deze ronde in ieder geval goed geklust. We hebben ons aan het nieuw onderzoek gehouden ;) iedere dag huiswerk...
    Dus nu maar weer afwachten

Liefs, simi

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, elke dag klussen? Pffff, niet vol te houden...

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik moet maandag ochtend om 9.20 met die brief bij de kinderarts zijn...daar heb ik meer vertrouwen in!!!

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Simi, dat is een hele klus, iedere dag klussen! Hopelijk is het raak, wanneer is je NOD. Ik zal voor je duimen.

Pooh, kan ik me voorstellen. Gaat je vriend maandag nog met je mee? Kan me voorstellen dat je toch graag met z'n 2en gaat met die brief. Succes maandag. Enne laat je weekend niet bederven door die brief he!!!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes meid en laat dat nare gevoel een beetje van je afglijden.

10. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Ja pooh ik zou ook afwachten wat de kinder arts heeft te zeggen, die moet het toch het beste weten. Geniet ondertussen lekker van je kleine mannetje!

Timon, ja iedere dag is best een opgave. Maar ja we zijn nu al zo lang bezig en hebben lang het 'moeten' tegengehouden maar ja nu moeten we er toch aan geloven:) Maar ja met een beetje lol lukt het wel en inmiddels weet ik dat mijn ei rond dag 16 komt dus dat beperkt het aantal dagen wel een beetje ;)

Sjors mijn NOD ligt ergens tussen de 20e en 24e juni, weet het nooit precies

11. YEP, donderdag t/m vrijdag en mijn man komt vanaf sep fulltime!!! Dus bakkie thee of koffie staat klaar hoor! EN tijd voor een goed advies hebben we ook hahah!
    Welkom terug en het inwerkelijke heeft bij mij ook even geduurt hoor!

LIEFS

12. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, da´s schrikken. Het zou heel raar zijn als ze jullie hier nooit over geinformeerd hebben. Ik zou maar even stoppen met googelen ;), en eerst het gesprek met de kinderarts maar even afwachten. Alvast veel succes voor maandag.

Sjors, leuk zeg, dat daan nu al gek is op koeien!!!

Moontje,heeee, daar ben jij ook weer, gezellig!

Simi, pffffff, elke dag aan de klus :D. Ik vond om de dag al een opgave, maar ik moest dit dan ook 2 weken volhouden. En eigenlijk had mijn vriend er nog meer moeite mee dan ik, het "moeten"werkte bij hem niet echt goed :).
    Maar zoals ik het nu begrijp doet de gyn op dit moment verders niets?

Puck, ik heb die paar weken dat ik zwanger was ook als onwerkelijk beleeft. Ik leefde echt naar die 1e echo toe, je ziet dan met eigen ogen dat er echt een kindje in je buik zit. Helaas kreeg ik geen goed nieuws, hoop heel erg dat dit bij jou wel het geval is. Enne...in die paar weken ben ik al heel wat wijzer geworden van die meiden hier!!! Handig hoor, die ervaringsdeskundige!!

ALL, de zomervakantie is begonnen bij ons, er staan mij drukke werkweken te wachten8). Vanaf nu zijn er 7 weken lang per week 2 collega's op vakantie, dus veel werken met invallers. Het is ook wel gezellig, we gaan leuke dingen doen met de kids. Maar ik weet uit ervaring dat ik er na de zomervakantie behoorlijk doorheen zit. Gister meteen maar even een week vrij aangevraagd, gaan we in september nog lekker een weekje naar de zon :).

Fijn weekend !!!!!!!!!!!!

13. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey mb!

Jeetje meis, wat lees ik nu in je onderschrift? je hebt een MK gehad! wat erg zeg!
    Hoe gaat het nu met je?

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    simi: hopelijk is het klussen elke dag voor een goed resultaat als je vragen over het begin van de mm hebt stel ze maar ik heb veel onderzoeken gehad kijkoperatie enz en bij ons was ook alles goed en zie de eerste IUI raak het zaadje en het eitje hadden elkaar gewoon niet gevonden.

mb:wat vervelend van je miskraam dat is toch wel heftig als je dan voor je echo daar naar toe gaat en dan z,n slecht nieuws te horen krijgt.
    maar wel lekker in september nog even op vakantie.
    wij gaan ook in september naar Italie als alles goed gaat voor de laatste keer met z,n tweetjes(drietjes)

sophia: je mannetje?? werkt die ook op het reisbureau? wel gezellig durpske toch?
    merken jullie iets van de cricis?

pooh wat een vervelend nieuws ik kan het niet helemaal volgen omdat ik net pas weer mee lees.
    maar heel veel succes maandag en schrijf al je vragen op dan vergeet je zeker niks.

sjors hoe is het in portugal op de boederie?

mieke: ik voel me goed eigenlijk heb ik alleen last van een andere smaak en reuk.
    ik had vanmorgen nog een keer getest met z,n digitale van clearbleu, waar zwanger of niet zwanger op staat want mijn mannetje geloofde mijn streepje nog niet helemaal maar er stond duidelijk zanger:D!!
    ik dacht eigenlijk dat ik het meteen tegen iedereen zou willen vertellen maar eigelijk heb ik dat niet het is nog zo onwerkelijk.

ik had vanmorgen wel een klein beetje bruinverlies maar dat kan toch voorkomen of niet? :((ik was wel eerder op de ochtend klaargekomen:D) ik vroeg me naderhand wel af of dat wel zo goed was?

groetjes

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, kan idd van het vrijen komen hoor dat beetje bruin en dat is oud bloed dus kan echt geen kwaad. Zolang het niet helder rood is, hoef je je geen zorgen te maken.

Enne, je bent dus zanger ;):D ik dacht zwanger hihi (sorry flauw)
    Ja zo'n digitale test bevestigd het echt he, dan pas ben je meer overtuigd. Ben echt heel blij voor jullie.

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    haha zanger ben ik ook in de badkamer:D

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je wel foto's gemaakt van je testen ;) mooi voor in het babyfotoboek.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    nee eigenlijk niet maar ik heb er nog twee!

oh wat ben ik stom geweest ik heb me aangemeld bij maartmama,s2010 op hyves en wat denk je komt dat te voorschijn bij al mijn vrienden ik snel mijn instelling verranderd maar ben er nog niet zeker van dat het nu weg is.

domme domme puck

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Is het je gelukt, Puck? Dat is de blijdschap.;)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    puck je hebt bericht terug hoor, maak je geen zorgen :)

Deel Deze Pagina