Ja mannetje werkt al 15 jaar op een reisbureau, nu de laatste 2 jaar sales geweest voor een touroperator. HElaas merken we veel van de crisis.................. het ouden team is sinds 1 juli weg en dat is niet zonder slag of stoot gegaan. NU even erg rommelig met personeel en jij kent de bewoners als geen ander van het durpke denk ik; dat komt dus hard aan voor ons! We willen nu echt een mailiong gaan ronssturen dat er een nieuw team komt met veel ervaring en service uit het hart! We hebben echt een goede ommezwaai nodig om het weer vlot te trekken! LIEFS
Boaz heeft 38,5 arm apie. Hij lag helemaal voor pampus na zijn fles. En maar kreunen en steunen. Hij is snotterig en kucherig, denk een klein griepje.
oh sophia wat vervelend. hoeveel mensen zijn dan z,n baan kwijt? het is zo belangrijk om een goede sfeer te hebben op je werk. bij ons in het dorp gaat het helemaal niet goed ik hoor dat veel zaakjes over de kop gaan en daardoor komt er ook veel leegstand in het dorp wat natuurlijk nooit goed is. maar mag je als het rustig is niet even bij de buren binnenwippen erg leuke kleding maar ook erg prijzig voor de kleine mieke beterschap voor boaz lijkt me erg zielig als z,n kleintje ziek is timon ja dat denk ik ook ik ben nu al van slag. dames tja die biefstuk laten staan!!! ik ging gisteren met mijn vriendin uit eten die mij heel veel heeft gesteund tijdens de mm hadden we besteld en ik kon nijn mond niet dicht houden tegen haar (ze is echt de enige die het weet ze wist ook wanneer ik mijn IUI had gehad) ze was helemaal blij maar ik had dus een pichioo besteld van de kaart zag er wel lekker uit en jawel een soort van biefstuk aan een spies en rood van binnen die moest dus terug van haar om te doorbakken echt toen was dat ding taai en niet te eten we hebben er wel om kunnen lachen weer wat bijgeleerd dus. groetjes
Thanks meiden! Puck, tja goed vragen wat bepaalde gerechten nu zijn. En er zijn wel meer dingen natuurlijk die je nu niet meer mag. Je kunt ook veel lezen op Home | Voedingscentrum, eerlijk over eten Ook kun je hier weer tips vinden tegen bijv. misselijkheid en zo.
Hier ook een snotterig meisje, ze heeft geen verhoging gelukkig maar ze hoest zich rot, heb al tabletjes van VSM voor haar, hopen dat ze gaan helpen want zo met dat hoesten slaapt ze een stuk onrustiger. Zul je altijd zien he? net nu ik 6 weken lang hele dagen moet werken ivm schoolvakanties, gaat ze ziek worden! Gelukkig komt mijn moeder morgen en dinsdag oppassen en hoeft ze pas donderdag naar de opvang, ik hoop maar dat ze dan wat beter is.
Ze zijn niet ontslagen, maar hebben ontslag genomen en dat is niet zo netjes gegaan vanuit hun...... die twee meiden hadden al een jaar bonje samen! Dus mede daardoor was de sfeer daar niet gezellig en dat merken klanten ook. Maar het gaat dus met meerdere zaken niet goed? Tja er zit veel geld, maar dan zal er ook veel geld verloren zijn! Het is de bedoeling dat mijn hubbie en ik de zaak vanaf volgend jaar gaan overnemen, dus het moet wel gaan aantrekken! Natuurlijk loop ik bij de buren binnen hahahah, is nu uitverkoop vorige week een t-shirt en vestje van Dirkje gekocht voor 10,- dus dat is goedkoop en het staat hem prachtig! LIEFS
moontje beterschap met tessa! mieke dank je wel voor de tip ik heb net even gelezen en ik heb inderdaad weer wat bijgeleerd geen gerookte vis. dit heb ik dus vrijdag nog gegeten ik dacht tja het is gerookt dus dan mag het wel!!! vindt het nog wel erg moeilijk.
Puck, alle verse vis mag wel hoor, sommige met mate zoals roofvis. Je mag geen gevacumeerde gerookte zalm uit de supermarkt. Maar als je in een restaurant vraagt of het kakelvers is mag het wel hoor.
meiden, ik ga zo naar het ziekenhuis met Jens voor die controle voor zijn hoofdje. Ik sta stijf van de zenuwen. Duimen jullie voor ons?
Pooh: ben ook benieuwd hoe het bij de kinderarts was! Dat is wel even schrikken als je dat in de verwijsbrief leest! Gelukkig is het natuurlijk meestal niets ernstigs en verwijzen ze puur voor de zekerheid. Ik duim heel hard voor jullie! Moontje: wat leuk om weer wat van je te horen!! Wat een schatje is Tessa! Hoop dat ze snel opknapt! Sjors: heb wel gelachen om die foto waar die koe Daan in de buggy naar zich toetrekt! MB: lekker dat je vakantieplannen hebt voor september. Weet je al waar je naar toe gaat? Is er alweer iets van een ongi in zicht? Zo lastig om nu weer het op gang komen van je cyclus af te wachten. Dikke knuffel! Mieke: hoe is het met Boaz? @All: vrijdag naar de kinderarts geweest voor controle. Na alle gedoe met zijn ondergewicht, de twijfel over open ruggetje, de twijfel over heupdysplasie en zijn reflux was ik er nu wel klaar mee. Hij is nog naar de orthopeed geweest en had een echo gehad van zijn heupjes en alles was goed. Maar nu weeeer iets nieuws: ruisje over het hart. Meteen naar de cardioloog die een echo heeft gemaakt, aanvankelijk dacht ze aan een onschuldig ruisje over de aortaklep, maar toen ze verder keek zag ze toch ook een gaatje in het tussenschot L Nu moeten we onder controle van de kindercardioloog blijven om dat in de gaten te houden. Baalde enorm. Donderdag mag ik naar de gyn en hoop ik wat meer te horen over het verdere plan voor mezelf.
Jeetje WANNA wat een tegenvaller, ik schrik toch wel steeds van die nare berichten van jou en POOH hoor. Ik moet toch echt heel dankbaar zijn met onze Rick! Sterkte lieverd!
Wanna, hoop dat het uiteindelijk zal meevallen. Bij Boaz hoorde de arts van het cb ook ineens een ruisje, dit komt heel vaak voor en gaat vanzelf weer weg zei ze. Ze houden het in de gaten en de eerst volgende keer checkt ze het weer. Ik denk doordat jij nu bij de KA was en je meteen bent doorgestuurd dat het misschien erger lijkt dan het is.. maar ja dat is natuurlijk geen zekerheid en het blijft niet leuk. Met Boaz gaat het gelukkig weer goed, geen koorts meer.