Hihi Miepie, je keuteld gewoon lekker door. En je hebt gelijk hoor, wat niet klaar is is niet klaar! Komt daarna wel weer. YouTube - Boaz eet worteltjes YouTube - Boaz eet peer
mieke wat schattig!!! ik heb jens op schoot genomen en de filmpjes laten zien. hij zat vol verwondering met een bigsmile te kijken!! wie weet leert ie er van!!
hey mieke wat schatig die filmpjes! miepi ik voel me goed nergens geenlast van! jij hoeft echt nog maar een paar weken spannend hoor heb je alles klaar? ik ging vandaag een kopje thee drinken bij mijn ouders vraagt ons pap voor de tweede keer (twee weken geleden ook al) zijn jou borsten gegroeid? ik stond wel even raar te kijken ik zeg tegen hem met een lach nee dit is mijn nieuwe wonder bra en hij doet het goed haha oh hij heeft het echt in de gaten denk ik
Mieke, wat een leuke fimpjes! Schatje hoor, die Boaz! Puck, klinkt allemaal spannend, vooral dat afbinden van je arm . Maar fijn dat je nu weet wat er komen gaat, geeft je vast meer rust. Als ik eenmaal weet of ik een jongen/meisje krijg mag iedereen het weten, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik mijn mond voorbij praat. Ik weet niet of je dit bedoeld, maar het zou mij zeer verbazen als het deze cyclus meteen raak is. Heb tuurlijk wel sex gehad, maar niet met het idee om zwanger te worden. OK, toen ik waterige afscheiding had wel "huiswerk gemaakt", maar dit zou dan wel echt een super-lucky-shot zijn geweest . Voor mij is nu het belangrijkste dat ik weer ongi wordt, dat is voor mij de bevestiging dat mijn lichaam nog steeds "werkt". Miepie, lekker toch, dat keutelen! Kan me voorstellen dat de spanning op begint te lopen, komt nu steeds dichterbij. Maf he, om te bedenken dat je nu heel snel mama bent en er een ander leven gaat beginnen. Enne, ik ga voorlopig niet meer klussen (in huis) hoor .
Hoe is 't met iedereeeeeeeenn?? "Wat is 't toch n lekker menneke" (op z'n Brabants ) Echt hoor Mieke! Die Boaz! Heerlijk om ze zo te zien smullen he! ...als we op visite zijn bij m'n broer krijg ik direct de yoghurt...of het avondmaal in mn handen gepropt van "hier, mag jij voeren!" Hihihi, dat gezichtje he???!!! Puck, jeee...d'r staat wel wat op je agenda zeg Hoop alvast(ook al is't nu nog niet) dat je goed geholpen wordt, en dat je hand/pols/onderarm/bovenarm spieren allemaal goed in de gaten worden gehouden....Aanrader> Neem een mp3 tje mee..koptelefoon en evt een blinddoek ... Ben aan mn voeten geholpen een aantal jaar geleden, plaatselijke verdovingen ook....watjes in mn oren waren net niet genoeg! Miepie! is boeken schrijven geen idee voor jou?? je schrijft zo funny! Ben benieuwd hoe jouw 9 maanden dagboek eruit ziet hihi! Grappige mama! Nog even aftellen!!!....dan doe ik dat ook 4dagen overtijd....steekjes, krampjes,trekkerig gevoel, toilletbezoek hier toilletbezoek daar (niks te bekennen)..géén idee dus!
DEB! Ge houdt ut wel spannend war! Ooooh ik leef helemaal mee met jullie. Zou bijna zeggen dat ik niet kan wachten voor we voor een tweede gaan ................ oh jawel ik kan wel effe wachten gewoon even aan de bevalling denken hahaha nee hoor! LIEFS
Hee meiden! Deb, dankjewel voor het compliment! Als ik een 9-maandendagboek zou bijhouden (wat ik niet echt heb gedaan, althans niet voor anderen om te lezen ) dan zou je sinds gisteren een heleboel gevloek en getier tegenkomen. Ik ben namelijk ontzettend BOOS dames.... Een boosheid die zo weinig zin heeft omdat het gericht is tegen een heel systeem, namelijk dat van kinderdagverblijven in de grote stad, in combinatie met de politiek. In januari hebben we ons ingeschreven bij 12 (TWAALF) kdv's. Wij werken allebei en zijn zelfs nog in de luxepositie dat ik minder kan gaan werken (in de eerste instantie ouderschapsverlof, betaald nog wel) en dat mijn man een eigen bedrijf heeft dus behoorlijk flexibel kan zijn bij het indelen van zijn tijd. Hij gaat ook 4 dagen werken en misschien nog 1 dag thuis. Mooi modern he? Werkende vrouw, ge-emancipeerde man: zo wil politiek Den Haag het toch graag? Nou, ik begin onderhand te denken van niet. We hebben een belrondje gedaan naar al die kdv's en we hebben overal een wachttijd van minstens 15 (VIJFTIEN!) maanden vanaf nu. Hoe belachelijk is dat? Hoe worden wij geacht dit op te lossen? Ja, natuurlijk is er overal een oplossing voor. Als puntje bij paaltje komt kunnen we zo schuiven dat we in het begin maar 1 dag opvang nodig hebben en dat zouden mijn ouders eventueel kunnen doen (alhoewel ik niet weet of ze dat wel kunnen, ze werken ook en wonen bovendien een uur rijden hier vandaan). Maar dat is niet de keuze die we hebben gemaakt! Ik heb heel bewust gekozen voor kdv om verschillende redenen en eentje daarvan is dat ik (wij trouwens) graag zien dat opa en oma gewoon opa en oma kunnen zijn en niet mede-opvoeders. Ik wil juist graag een (professionele) afstand die een kdv kan bieden èn ik wil een kdv omdat daarop onafhankelijk toezicht is. Maar het is zo treurig dat we in de stad dus niks te willen of kiezen hebben. Zo meiden, sorry, er moest even wat frustratie uit, hihi. Ik heb toch altijd veel moeite met dit soort zaken. Waarom kan het in andere landen wel goed geregeld worden, vraag ik me dan af? Wat is er zo moeilijk aan om een centrale inschrijving te maken en centraal plekken toe te wijzen? Zodat iedereen die dat wil, de keuze kan maken die bij deze tijd past... Volgende keer vast een positiever bericht, alvast thanx for listening/reading...
MIEPIE! Waar woon jij in hemelsnaam??????????? Het is inderdaad belachelijk, 12 bureaus en dan nog niet lukken. Echt niet te filmen. Ik woon in Eindhoven en wij hadden alles geregeld, totdat opa en oma toch wel heel erg graag wilden oppassen en het vreselijk zouden vinden als Rick weggebracht zou worden. Eerlijk gezegd komt het ons financiëeel ook beter uit hoor.......... Want dat is nou iets waar ik me boos over had gemaakt, je moet op de 1e van de maand het kdv betaald hebben (effe dikke 500 euries) en dan krijg je daar op de 15e een groot deel van terug. Ja leuk, en hoe doe ik dat dan die eerste 2 weken van de maand. Dat is effe geen pisbedragje om voor te schieten................
dames even een ego berichtje ik ben zo bang mijn sinds vanmorgen. ik heb veel bruinverlies!!! ikke bellen naar het ziekenhuis maar met toch afwachten tot maandag heeft iemand dat ook gehad? het is wel bruin en niet rood!? ben vandaag precies 6 weken ik dacht dat dat bruinverlies toch wel onderhand voorbij moest zijn.
PUCK! Ik heb dat ook gehad, zelfs wat later. Met 11 weken waren ook ineens alle symptomen weg. Maar het prulleke zat er gewoon nog heerlijk. Ik heb zelf wat roodverlies gehad! Probeer je geen zorgen te maken. Ik hoop dat je maandag bevestigign krijgt, alleen heb ik me direct ongerust gemeld bij de biometrie en ik mocht direct komen bij Evelien! Misschien nog eens bellen morgen, gewoon zeggen dat je vreselijk ongerust bent er niet van kunt slapen!
om de spanning er meteen vanaf te halen.. HELAAASSSS PINDAKAAAAASSS Maargoed, zo vrolijk ben ik dan ook wel weer om direct hier ff te komen melden, dat we vrolijk (ahum) weer doorgaan naar de volgende ronde...ben er eigenlijk al zo aan gewend ook... Lees nog wel wat er geschreven is hier, maar we moeten nu weg! Tot snel! Liefs....een ongesteld debske
Oh Deb wat balen meid, bah bah bah!!!!! Puck, bruinverlies kan geen kwaad hoor is echt oud bloed wat er uit komt. Je niet gek maken hoor! Nergens voor nodig. Waarschijnlijk is het morgen weer over.
En daar zijn we weer... Miepie...jéétje!! dat zou betekenen ...dat ik nu al die kleine in zou moeten schrijven nog vóór het een embryo is???? Kromme bedoelingen in NL ja! Satirische boekjes schrijven...is dát niks voor jou? Grapje... Puck, hopelijk kun je morgen diret gerustgesteld worden en inderdaad wat Soof zegt..ff langsgaan om alles ff te checken voor je iegen gemoedsrust Sophie jahoor, komt goed! Zit nu heerlijk aan de DRANK!! ZO! We hebben al geproost en samen gezegd "op naar de volgende ronde!!!" "Zéker ja!" zei bas! de lieverd, helemaal teleurgesteld even natuurlijk..maar ja, het zij zo... Er is "voorspeld" dat ik toch pas in het najaar zwanger zou raken, dus we gaan gewoon goed huiswerk maken, en zullen wel zien of het dan voor 't najaar is, of einde zomer... (blijf hopen he??) Prik me nergens op vast verder hoor, nu ook niet gedaan, maar vond het stiekem wel spannend worden!! Vandaar ook de aftel-banner, die nu dus weer is veranderd in een Calimero Dames, truste!!
TRUSTEN DAMES!!!!!!!!! DEB! Groot gelijk, ik heb me er ook altijd bij neergelegd. Heb wel effe een megadip gehad van een paar maanden, toen weer effe aan de pil en daarna had ik weer alle moed en na ca. 10 maanden was het zover! LIEFS
die mega dip duurde bij mij een maand...daarvoor alleen flink teleurgesteld iedere keer...maar goed... Het klokje blijft toch doortikken ook als je bijna 35 bent! Hihi, zie hierboven flink wat spelfoutjes solly!! Zal de drank wezen! Hoop alleen nu wel dat het niet 10 maanden gaat duren dan Truste dames...en soof