Ik heb in het begin ca. 6 weken iedere dag een innige omhelzing met de pot gehad Sjee wat was ik blij dat dat voorbij was. Enne onze pluizenbollen zorgen ook voor veel stof in huis LIEFS
ik hoop 't ook mee te mogen maken ja... Maar op voorwaarde dat er dan ook écht wat in m'n buik zit he???Niet zoals nu natuurlijk..want dit is voor nop misselijk zijn hahaha!! Echt zoiets als...waar gaaaaaaaaaaaaat dit over???Je lijf denk je dan nu onderhand te kennen...niks is minder waar blijkt wel weer. Wát een bedoeling eigenlijk...zwanger proberen te raken ALLES is een wonder....of in ieder geval -zeer verwonderlijk- dan
Hahahaha!!! Ben benieuwd...als de rest van onze meiden weer terug leest... denken ze vast... "JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZUUUUUUSSSSSSSSs!!! Hebben die niks anders te doen??" Hahahah!!! Antwoord: '...jawel, zal best, maar had nie zin nie' Maareh...hoop die zin wel toe te mogen passen op een dag...maand...dit jaar...
POEP BAAS hahahahahahaha!!! Jeeezzz, tot 20 uur??? Hoe hou je t vol zolang bleeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh Een succes-wens-dat-je-het-maar-snel-voor-bij-aard-bei-ziet-vliegen!!!!! we gaan maar ff eten maken...krijg nu best trek... wat ga jij eten??
heb net gegeten, stoommaaltijd van Appie. Gamba's in limoensaus met tagiatella, boontjes en peultjes. Was erg lekker en een appel-kaneel toetje na wat gaan jullie eten?
van vinden jullie van die vreselijk kreet, have a happy period??!!! kots kots!!!! vast door een vent bedacht!
sophia en debenbas wat kunnen jullie zeveren!!!! ik als brabander kon alles gelukkig makkelijk lezen. debenbas ik moest wel even lachen om je berichtje dat de kleine de bezem door z,n huis aan het halen is echt goed verzonnen. he pepte me zeker even op. wat kun jij grappig schrijven ik was echt moe en lastig toen ik net thuis kwam maar nu niet meer!! sophia wat een &^%^$$#$kkkkbaas vreselijk hopelijk wordt alles goed geregeld en keuren ze het als nog goed. werk ze nog vandaag in ons durpke mbo: hoe was dat bij jou gegaan meteen veel bruin of elke dag een beetje meer? hier alles nog steeds hetzellfde iets minder bruin als gisteren maar moet nog zeker een inlegkruisje gebruiken. groetjes
Soof...Hmmmmm...klonk wel lekker ja!!...Hier gewoon Hollandse kost...aardappelen, boontjes en sla-of blinde vink....Volgens mij allebei! Sla>> Ja..hij is écht dood Blind??> ...denk 't wel, anders lag ie nu nie in de pan..! Pooh hmmm.ff denken hoor...ehhhh JA! BAGGERRRR!!!! Inderdaad...het zullen wel weer kerels zijn die hun vrouwen toch het allerbest wensen die maand...of zoiets. "We moeten he positief aan gaan pakken!!!" Hey....hoe heet die TJAKKA gast ook weer:xBAH! Toch al zo'n rare kwiebus!...zou 't familie geweest zijn? Als 't een vrouw geweest is:x!!!!!!!!!!!!! Puck!....Ik zever altijd....nou, meestal dan! Als ik me ergens thuis begin te voelen ... Maar fijn da ge 't zo fantastisch bij kon houden Ik geloof dat ik geprobeerd had deutsch te praten...witnie...(houstonhihihihi....sorry...) Da waart de bedoeling ook meske, da ge oew eige 'n bietje kon oppeppe war keind Ik duim nog steeds mee hier voor uwes!!! Liefs, een vervelend debje
Oeps, beetje verkeerde nickname gekozen... Ik heb nu zo'n 'happy' period, maar ik moet zeggen dat mijn maandverband weinig toegevoegde waarde heeft voor mijn humeur Ach ja, ze proberen vanalles om hun producten aan de man ehm, vrouw, te brengen. Verder wel helemaal blij overigens, want we gaan het voor het eerst proberen deze maand, spannend!
Hahahahahaha Heppie...if you're 'Heppie' and you know it... Welkom! Meteen een goede binnenkomer dan Perfecte timing ook! Met dat hele maandverband/tampon verhaal Waar 'n mens al niet over door kan blijven zeveren...hè Puckske(Grapje he!) Eerste officieële ronde dus heppie? Daar wordt 'n mens blij van Heel veel succes vast meid.
En die tjakka gast die heet Emiel Ratelband. En verder kan ik het eigenlijk niet zo volgen allemaal, maar dat geeft niet, ik kom ook niet uit Brabant . Het forum topic sprak me aan, als 32-jarige voel ik me toch meer thuis bij de 30-plussers!
Ja, daar worden wij zeker blij van! Eindelijk geen gerotzooi met voorbehoedmiddelen meer, lang leve de lol! En we hebben nog vakantie ook... (ooo, zoet allemaal he? hihi).
OOooowja! Zie je wel? Emiel ja! 30-ers-ouder-dom begint toe te slaan hihi! Vergeet gewoon namen...nú al Maar eh...vandaag was het gewoon een niet-informatieve-slappe-klets-dag....in mijn geval zéker!! Voor 't geval dat je meer diepte en inhoud zou willen lezen, adviseer ik toch even een bladzijde of ..-tig terug te gaan Niet iedereeb komt uit brabant, het is écht informatief, spannend, ook sad-moments natuurlijk, maar uit het leven gegrepen hier. Sorry, ben een beetje ehh..nou, ....ben in ieder geval weer vrolijk!! Laten we het daar maar even bij laten Maar je hebt vakantie? Ook vakantieplannen toevallig?
brabant?? ik ben een platte rotterdamse hoor.... In de uitspraak dan enne heppie, hoe krijg je het voor elkaar...haaahhahahaahahahh
Ja Poohhhhhh, JIJ ben n geval apart he wijfie? net als me nichie, die ken ook zoooow heerlijk kleppe!!! Hahahaha!!!Nou, we worden er in ieder geval wel vrolijker van hoor Heppie!!! Goed dat je d'r bent!
oh meid, hoest nou???? gaattie een beetjuh??? wat een takkuh weer hiero!!! het waait so hard dat mn bloemuh omwaaiuh
Whahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhaahahhhahahahhahahahahhahahahahahahhaaaa!!!! JAAAAAA!!! DAT issie!! hahahaha! Helemaal ja! Takkeweer, bloemuh hahahahaha!! Helemaal geweldig! "Ow Ja Joh??" Hihihi!!! Kgaat ff met m'n ventjuh n filmpie kijkuh!! Handoek!! Fijn wiek-end!! Liefs
heppie welkom hier! en inderdaad normaal is het hier wel wat serieuzer alhoewel ik dit wel gezellig vind. vertel even iets van jezelf! fijne vakantie ga je nog weg? groetjes puck