30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :(Euhhh, Heppie...ik heb je toch niet weggejaagd hoop ik?
    Had vandaag een héle flauwe dag hoor!
    Wel fijn, heb me rot gelachen hiero:D

En door dat gelach, en door die misselijkheid van vanmiddag..en dat weeïge gevoel de rest van de dag...
    Heb deb weer iets...

Deb's vraag voor Vandaag...is...
    Vanaf dag 1 van de :x verlies ik stolsels, normaal bij mij soms...
    alleen dit keer...en als je er nu niet tegenkan...niet verder lezen..
    Echt nog een waarschuwing...niet doen dan!

Ben nog steeds misselijk met vlagen, en die stolsels zijn wat taaier nu...ennehh...:)ze ruiken ook iets of wat...Ja vervelend zeg!Maar kan dat?Wat is dat?Iemand deskundige op dit gebied?
    Ik denk zelf oude stolsels die nu pas hun weg naar buiten proberen te vinden of zo.
    En ja...ik ga voor de zekerheid toch maandag even bellen met de gynae..als ze niet met vakantie zijn...degene die ik zou hebben...

Superbedankt vast!!
    ..Dan ga ik nu weer lol trappen...:D...nee ga zo slapie doen, maar 't is weekend he? Morgen zijn we lekker ff weg:D Fijn weekend ladies, kom morgen wel ff kijken nog hoor...

Liefs!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    stolsels, daar ben ik niet mee bekent, ja alleen die naakt slakken die ik verloor na de bevalling ...brrrrr! wat was dat smerig zeg!!!

Wij hebben zo de laatste les babymassage. daarna moet ik dienst draaien van 1300-1730 en dan pikt mn vriend me op met Jens en rijden we door naar een kinderverjaardag! Jens zn vriendinnetje wordt 4!

Fijne dag allemaal!

3. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Debenbas; neehoor, je hebt me niet weggejaagd hoor! Ik heb gewoon niet de hele dag de compie aanstaan.
    Maarre... Rotterdams dus Poohbeer! Ja tog niet dan? Daar heb ik ook nog een jaartje gewoond! Daarna (spelbreker) naar Amsterdam verhuisd en nu in Haarlem, eigen huisje, zijn we momenteel aan het schilderen. Het kan nog nét, want over 2 weken al een beetje gaan oppassen met vluchtige stoffen he?
    Meer over mezelf; We hebben lang getwijfeld over kinderen krijgen, er zijn namelijk zoveel redenen te bedenken om het niet te doen, kwam ook nog een opleiding tussendoor die ik niet wil combineren met een klein kind (want áls er dan een baby is wil ik daar ook al mijn aandacht aan kunnen geven). Inmiddels is het gevoel dat we wél kinderen willen steeds sterker geworden en het was soms ook best moeilijk om uit te blijven stellen, want beter toch nog wat op tijd beginnen i.v.m. een langdurige, laat ontdekte chlamydia infectie een aantal jaar geleden... ik ben nu 32 en als het niet meteen lukt is het toch wel fijn om nog tijd te hebben om er wel wat aan te doen toch? Kortom, het was best een worsteling hoor.
    Zo. de serieuze toon is weer gezet.... maarre lekker Rotturdams blijvuh pratuh hoor!

Groetjes!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ga zo werkuh!!! blegh.. daarna door naar een kinderverjaardag!!
    Dus mij zien jullie hier niet meer...og het moet zoooo rustig zijn op mn werk dat ik daar kan internetten!!

5. mb02

mb02 Bekend lid

Deb, jij kan lekker beppen (=kletsen op zijn utregs ;)) !
    Over die heftige ongi: het zou kunnen je eitje deze ronde toch bevrucht is geweest, maar dat het vroegtijdig al mis is gegaan. Je krijgt dan namelijk een heftigere bloeding als normaal. Maar het kan uiteraard ook heel wat anders zijn, als je last blijft houden inderdaad even bellen met de gyn.

Puck, bij mij bleef het bruinverlies gelijk, ik had het vooral bij het afvegen na de wc. Het was ook niet vloeibaar/dun, maar juist dikkig. Tja.....zoals deb zegt, wie weet is de beeb alle "troep" wel aan het wegwerken??? Vreselijk he, die onzekerheid:(, ik leef met je mee.

Soof, zoals miepie ook al schreef, wat een bizarre situatie!!!!De ego's van die mannen zitten hun ernstig in de weg, wat een kinderachtig gedoe! Maar jij bent er de dupe van, het zou mij ook echt razend maken:x. Al een plan B gemaakt?

Miepie, ik werk zelf sinds een jaar in het vinex-wijk, en nu ik de weg leer kennen moet ik zeggen dat er leuke stukken bij zitten. Maar ik zal er zelf niet voor kiezen om er te gaan wonen, het is voor mij iets te keurig en te stil.

Heppie, welkom hier! Je komt wel binnen op een moment dat er een paar meiden stoom aan het afblazen zijn;), we zijn meestal wel serieus hoor. Toen ik gestopt was met de pil was ik een groentje op het gebied van zwanger worden, door de meiden hier ben ik een stuk wijzer geworden. Spannend, als je net bezig bent met zwanger worden, geniet ervan!!!!!

Pooh, ga je naar het zomercarnaval????

ALL, dag 37....waar blijft mijn ongi???? . Ik wil deze cyclus achter de rug hebben, heb er echt geen zin in dat het weer 3 maanden gaat duren (zo lang duurde het na het stoppen met de pil voor ik weer ongi werd:(). PFFFFF, mijn ongeduld begint de kop weer op te steken:D

6. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Over de heftige ongi; als ik het goed heb begrepen 'verdwijnt' 80% van de zwangerschappen zonder dat je het zelf in de gaten hebt, dus het zou toch goed mogelijk zijn dat je een paar dagen zwanger bent geweest en daardoor inderdaad wat steviger weefsel hebt opgebouwd. maar als je er last van blijft houden zou ik zeker je gyn raadplegen hoor deb!

Overigens vind ik het niet erg dat jullie stoom afblazen, dat hoort er ook bij! ben nog maar net begonnen maar merk dat het emotioneel toch veel met je kan doen hoor! En onderschat de hormonen niet hoor, ben nu ongi en oeioeioei, manlief heeft het niet makkelijk met me gehad... dus dat wordt wat bij een zwangerschap....

@MB02; sterkte met wachten! ik zie dat je een vervelende tijd hebt (gehad?), hopelijk pakt je lichaam snel weer de oude cyclus op, dus laat die ongi maar snel komen!

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi Heppie, welkom in dit gekkenhuis! :D

Meiden, er is iets verschrikkelijks gebeurd! Hiermee vallen al onze problemen in het niet! Ik heb gisteren mijn eerste striae op mijn buik ontdekt! :x
    SNIK!!!!

;)

8. DEB! War bende nou me oewe slappe klets! :D Na 18.00 uur moest ik ineens werken, iieeek het werd effe druk :$

MIEPIE! WAAAAAAAAAAATTTTTTTTT vreselijk, oh kind ik heb vreselijk met je te doen. Wil je erover praten :D

PUCK! Zeveren?????????? Was de? :D PLan B???, We gaan het gewoon indienen en dan zien we wel. Ik weet het effe ook niet, stomme L...... Maar goed, ik heb besloten dat het verspilde energie is, ik zie wel als ik het terug krijg. Maar het netjes is anders!

HEPPIE! He heppie de peppie, welkom bij dit stelletje hopeloss. Hopelijk voel je je snel thuis bij ons :D

Waar is WANNA, die heb ik volgens mij al even gemist!

LIEFS

9. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :DHeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy Goeie-smorreges!!
    ;)..smiddags..ook goed dan...maar die tijden hier kloppen voor geen millimeter:D

:pOehoeeee Soofje, hier is ik weer war keind;)
    Ach gossiewossie, was t'druk? Da's balen, maar is de tijd voorbij gevlogen tot 20uur??

:$MIEPIE! NEE! ÉCHT???Je éérste straie???Ik heb de oplossing! Smeren!!!!Smeren smeren smeren!!...en je mag zelf de créme kiezen...komen in de varianten "zéér goedkoop" tot "extremely duur":D

Aaaahhhh, POOH, babymassage? Wat leuk voor die kleine:)
    ..Laat je man goed opletten vast...kan ie 't ook bij jou toepassen:D
    Werkse vast (bleeehhh, succes!) en veel plezier vanavond!

;)Heppie, gelukkig maar dan!!Fijn je weer te 'lezen'
    (vervolgens spreekt zij in serieuze toon..) Verven? Daar wens ik je veel succes mee hoor, en met de rest van jullie huisje.
    Logisch dat je niet vaak de pc aanhebt;)
    Wij zijn klaar met ons huisje..dus ikke wel:D..je raakt soms een beetje verslaafd als je zo snel een reactie krijgt...ik moest er wel ff aan wennen, maar zie...ik ben ingeburgerd:p
    :$Verdwenen zwangerschap?????Jeezzz..gewoon opgelost dan of zo? Ja inderdaad wel eens over gehoord, maar je staat er niet zo bij stil...
    Mijn lichaam kennende...hahaha zou zomaar kunnen!Maar goed, we blijven serieus ...vandaag..;)

MB, jeetje nee dat hoop ik ook niet voor je...dag 37? Maar mag je dan niet alles laten nakijken, voor de zekerheid? (je weet t, ik ben een leek...)Duim voor je dat ze er dan maar snel zullen zijn;)
    :)Enneh.. thanx, tja weet 't ook niet echt, maar ben nu vastbesloten, maandag bel ik de gynae!! ...;)of in ieder geval de assistent..of degene die de telefoon wil aanemen?? Iemand!!:D

We gaan straks BBQen bij vrienden, daar hebben we de garden betegeld een tijdje terug...en we hoopten al eerder op mooi weer voor die BBQ...;)want het is toch Juli??
    Maar goed..veel plezier vandaag als je een vrije dag hebt, maar natuurlijk ook als je een vrije avond hebt....
    ..Ja, jullie zijn weer verlost van het debje:D
    Latersss

10. Muts :d

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    miepi: :$oh wat erg!!!!!! inderdaad smeren smeren smeren en dan helpt het nog niet :( succes met "smeren"

debje:D veul plezier op de bbq:)

heppie :x je mag tijdens je ongie best lastig zijn vindt ik zelf eigenlijk;)
    dat twijfelen over kinderen dat herken ik ook ik heb altijd geroepen "Niet voor mijn 35ste" maar toen ik 30 was geworden en even ziek was geweest dacht ik er toch langzaam heel anders over.

pooh veel plezier op de kinderverjaardag

mbo: wat een ellende:( zo lang op je ongie te moeten wachten.
    hopelijk zet het snel door en kun je er weer tegen aan.
    de spotting is bij mij eigenlijk dus hetzelfde als bij jou dikkig bruin
    wat zal ik blij zijn als het maandag is ik wordt langzaam gek:(
    ik hoop ook maar dat de beeb nu al erg opgeruimd is en zijn huisje aan het cleenen is;)

mieke: waar ben je toch heb je het druk?

sophia: ik vindt het echt waardeloos! hoe jou baas er over denkt is zijn probleem en daar maakt hij nu wel even jou probleem van grrrr:x ik snap soms die bazen niet. goed personeel is zo belangriijk die moet je te vriend houden anders ga je dadelijk met een lang gezicht werken en dat merken de klanten ook.

fijn weekend allemaal ik ga dadelijk met mijn mannetje uit eten op het terras even er uit!

groetjes puck

12. PUCK! Je hebt gelijk het is waardeloos, maar ik hou wel voor ogen dat wij volgend jaar die toko hopelijk zelf gaan runnen. That's what matters :)

13. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Striae ná je dertigste Miepie??? :$ Ik had gehoord dat dat niet meer zou gebeuren omdat je huid na je 30e veel rekbaarder is dan wanneer je 20 bent (lees: we zitten niet meer zo strak in t vel :(). Verdorie... blijkt dit dus een mythe te zijn. Jammer. Voor niets gewacht ;).
    Maarre, wel bálen hoor, hopelijk blijft het bij 1 striempje.

Zo. en ik ga maar weer eens een raampje schuren en plamuren. Ja, we eten laat. Geen terras of BBQ voor ons deze zomervakantie :(. Maar wel een knap huisje.

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Drie hele iniemienie streepjes! :x

De eerste op mijn buik he dames, op andere plekken heb ik al jaaaaaren van die mooie witte streepjes.

Het blijft AFSCHUWELIJK! :D

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    striae!!!???? bel 112!!!! ;) Hellupie!!! Gelukkig geen last van gehad!!! smeren meid, smeren, maakt niet uit met wat!!!

ben weer terug. Dienst in de apo was zo saai en stil dat ik uit verveling het toetsenbord met alcohol ben gaan schoonmaken. En de hoorn van de telefoons. Ged, wat daar voor zwarte troep af kwam. Ik bedoel, mn collega's zijn schatten, maar vies is dit wel!!!
    Dnek dat alle mensen of op vakantie zijn of naar het zomercarnaval in rotterdam waren...

verjaardag was leuk! jens deed het prima, lachen spelen etc. alleen had papa zijn kabouter flip niet goed naar beneden gedaan met het luier wisselen, want alles was nat. En dan heb je ALTIJD verschoning bij je, en nu geen broek mee...Gelukkig was het warm zat...

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat heb ik net allemaal moeten lezen. Wat een slap geouweneuzel hier. :D Hadden jullie geen taart te bakken of zo? :p

Heppie, welkom!!!!

Miepie, je heb werkelijk een wereldramp met dat ene streepje. Je buik goed soepel houden dmv smeren. Weet je wat ze bij ons zeggen? Zit niet te miepen!;)

Nou, ik ga de kwarktaart nog even afmaken.

Doeiiiiiiiiiiiii

17. POOH! Kabouter flip hihihih ik heb echt drie keer opnieuw gelezen voor ik het begreep :D stoome doos ikke ;)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, friemel of kabouter flip noem ik dat garnaaltje van hem. Soms is kabouter flip groen van de poep!! Al die "volwassen woorden" vind ik nog zo groot voor dat 2 cm gevalletje, hahahahha!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, ben er wel hoor ;) lees zo nu en dan wel mee, maar idd druk druk druk met van alles en geen puf om te reageren. Hoe is het met je bloedverlies?

Wel goed nieuws, nadat we het kdv weer hadden opgezegd hebben we nu al weer een plekje en zelfs de luxe keuze uit 2 opties.
    Of 2 ochtenden of 2 hele dagen. We gaan toch weer voor de 2 hele dagen, ondanks de kosten en kijken het tot eind van het jaar aan.

20. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Oeps! Pagina 681 van deel 3 alweer! Ik ben wel heeeel lang niet geweest geloof ik, ik loop wel erg achter.... Ik wist niet eens dat er al een deel 3 was ;)
    Meiden, hoe is het met jullie?
    Hier alles oke, het gaat hier de goede kant op en 10 kilo lichter!
    Helaas nog geen spoortje van zwangerschap, maar heb de afgelopen periode wel wat anders aan me hoofd gehad (beter worden!)
    Zijn er nog zwangeren onder ons, of hebben jullie op mij gewacht ;)

tot gauw!

Deel Deze Pagina