30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    Het is hier donker, het is hier puik
    en ik zit lekker warm in mama's buik.
    Nu ben ik aan het groeien,
    want ik ben nog maar heel klein
    Ik vind het leuk dat jullie,
    mijn opa en oma zullen zijn.
    jullie kunnen me nog niet horen,
    jullie kunnen me nog niet zien.
    in Maart word ik geboren,
    "mag ik dan in dit lijstje misschien”

2. ah wat een lief gedichtje!

3. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    ;)Succes met wassen en poetsen dan meid...Pfffff NU weet ik waar de naam "WAS-lijst" vandaan komt!!!!!

Puck, da's een heel lief gedichtje zeg!!

4. ik heb jeuk.........................

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    krabben dan..................................................................

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    haha grapje dit is echt niet leuk ik heb medelijden met je!
    heb je er speciaal spul voor?

succes met poetsen schrobben en stofzuigen.

dames ik krijg zometeen een rondleiding op het kinderdag verblijf iemand nog tips waar ik op moet letten?
    ik heb namelijk nog nooit in mijn leven een luier verschoond en weet er dus weinig van.

haha

7. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hallo iedereen!
    Ik zag dit topic voorbij komen en ik dacht ik kom eens neuzen. Leek me wel toepaselijk voor mij. Ik ben namelijk 34 en we zijn al een tijdje bezig voor een eerste kindje :) Wil nog niet zo hard lukken zoals je aan mijn onderschrift ziet maar we blijven vrolijk verder proberen :):)

8. :D muts :D ;)

ik ga zometeen na de fles naar de dierenarts om alles in huis te halen. Inmiddels is bijna alles gewassen en zijn de hondjes al 1x in bad geweest met gewone shampoo. De kat doe ik straks samen met Marc, dat durf ik niet alleen. Heb geen idee hoe je dat doet.
    DFan vanavond alles inspuiten en dan maar even aan de wandel om te luchten!

KDV! Ik heb geen idee Puck, ik zou het eerlijk gezegd ook moeten vragen. Maar ik zou wel naar mijn gevoel luisteren! Moet jij er tropuwens ook al zo vlug bij zijn? Veel plezier iig!

LIEFS

9. WELKOM!! en succes, je bent hier iig niet alleen, de meeste hebben lang gewacht en wachten nog steeds!

10. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Dankje Sophia! Ik zie dat jij een prille moeder bent, wat leuk, Gefeliciteerd!!

11. Dank je wel! Zal me even voorstellen, ik ben 33 (bijna 34 sssstttt:D) en ben getrouwd met Marc en nu dus een zoontje Rick. Drie hondjes en een poes die vandaag tot vlooienbunker zijn gedoopt :x dus heb het effe druk op het moment.

Wij hebben er 2 jaar over gedaan. Ik heb geen eisprong van mijzelf en heb dus Clomid geslikt, 3 rondes 50mg en de 4e ronde was het 100mg en toen een spuitje Pregnyl om het eitje te helpen met springen en toen was het raak!

Enne 't maar dat je weet, het is hier een zooitje prettig gestoorden van het laagste niveau :D

LIEFS

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Wat een lange aanloop! En wat fijn dat het toch op deze manier gelukt is!

Ik ben 34 maar in november alweer 35 (ssstt) Deze maand ben ik getrouwd!
    Ik heb wel een eisprong en het is wel al twee keer raak geweest (qua gevoel dan, niet positief getest) maar werd toch steeds ongi. Ik heb gewoon hele goede hoop dat het binnenkort toch raak gaat zijn;)

zooitje prettig gestoorden vind ik wel gezellig haha!!
    Succes met je vlooienbunker:D

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dames, dames, wat zijn jullie melig geweest! Maar wel leuk om te lezen.

Soof, ie vlooien!!!!!! Bah, je hebt dus een vervelend klusje te doen vandaag. Succes

Puck, super dat alles goed is. Enne dat gedichtje heb ik ook gebruikt. Was een groot succes, maar zou nog wel 2 weken wachten met vertellen. Dan is de foto denk ik iets duidelijker.

MB, fijn dat je duivels zijn gearriveerd. nu op naar de volgende klus periode!!!!

Hartje, leuk om weer wat van je te lezen. Gaat het nu al beter met je?

Nieuwe dames welkom. ik ben 34 , getrouwd en moeder van een zoontje Daan. we wonen in Portugal.

Hier een wat vervelende tijd gehad. Tussen mij en mijn man loopt het momenteel niet zo lekker, erg druk op het bedrijf, Daan die toch meer tijd kost dan mijn man had gedacht waardoor ik minder op het bedrijf ben dan hij mee had gerekend en dat botst momenteel regelmatig. En dan mis je je familie en vrienden erg. Je kan niet zo even lekker weg gaan en erover kletsen. We hebben dit weekend een goed gesprek gehad en hopelijk gaat het nu beter. Maar met Daan gaat alles erg goed. Hij vind warm eten heerlijk. alleen brood is nog niet echt een succes.
    Zonnige groetjes uit het warme Portugal (41graden momenteel)

14. SJORS! Jee meis dat klinkt niet best, ik hoop dat jullie er samen uit komen. Gelukkig heb je ons en kan je iig hier je ei kwijt! Sterkte lieverd!

NINOSHKA! NOu dan komt het wel goed hoor :D

Heb hier een kleine die niet wil eten pffft, vanmorgen ook al niet. Slapen trouwens ook niet. Gezellig ;)

Ga zo de spullen voor de vlooien halen, kill en attack grrrrrr :D

LIEFS

15. zo, weer 77 euries lichter aan vlooienmiddeltjes........... 8)

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Jee, wat een geld, hopelijk werkt het wel en ben je snel van die vlooien af! Anders is het ook nog weggegooit geld en sta je voor niks te poetsen.
    En het is idd fijn om het even van je af te kunnen schrijven. Dank je.
    liefs

17. Nou ja het zijn pipetjes voor op de honden die nu eigenlijk iedere maand moeten KASSA :D, maar ja liever dat dan vlooien in huis!

Onze verbouwing gaat voorlopig niet door, manlief krijgt geen werkgeversverklaring omdat hij binnenkort weggaat, ze willen er niet aan meewerken! k.. k.. k... :)
    Dus wij moeten geduld hebben met alles, hadden we maar alles eerder geregeld. Maar doordat we Rick kregen is alles een beetje opgeschoven. Baal echt enorm, want we hadden ons zo verheugd op een overkapping...............

LIEFS

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen naar de gyn. geweest. We hebben uitleg gekregen over de IUI-behandeling. De IUI zal plaats vinden met mijn eigen cyclus, dus zonder hormonen. Dit omdat mijn cyclus en eisprong regelmatig zijn.
    We staan nu op de wachtlijst voor IUI en dat duurt waarschijnlijk enkele weken. Dat zou gunstig kunnen uitvallen voor mijn volgende cyclus. *duim*

Al met al een positief resultaat. :D

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom welkom!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, dat is super goed nieuws zeg! Hopelijk kunnen jullie snel terecht en hebben jullie net zo veel geluk als Puck en lukt het meteen bij de eerste IUI poging.

Ninoshka, welkom en heel veel succes.

Deel Deze Pagina