30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier alles goed We zijn net terug van de schedel echo. Hij moest stil liggen ,ahum ,maar liet geen traan! Hij heeft nu gel in zijn fluishaar!!! hahaha
    vrijdag de uitslag, slik!!

@wanna, fijn dat Ruben goed groeit!!! Maar minder dat ie 'snachts weer komt!
    Jnes eet nu pap met de lepel (7 hapjes ofzo) en de rest via de fles. hij vind het super interessant met die lepel!!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: ja stom, eergister bedoel ik, doop was inderdaad op zondag.

Pooh: ik wil binnenkort ook eens beginnen met pap van een lepeltje en dan later eens wat fruit.

Off, bij het CB zeggen ze steeds dat je baby vaak wat slaperig is na de prikjes, maar Ruben doet geen oog dicht! Heb al een pleures eind met hem gewandeld en nu heeft hij zowaar drie kwartier geslapen, maar nu is hij al weer wakker, dus ik ga maar weer eens naar ons krijsende dictatortje :)

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Poohbear, probeer je verhaal te volgen, maar lukt me geloof ik nog niet helemaal. Begrijp ik nou goed dat het niet goed is met Jens? Iets met zijn hoofd? Zo te lezen is het allemaal niet makkelijk.

mb: moed niet verliezen meid, alles komt goed, luister maar naar Hartje1 want die kan het weten ;) Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen!

Soof als ik het zo van je teruglees krijg ik al de kriebels, hopelijk is het gauw opgelost! Alles goed met jullie?

Wanna: gefeliciteerd met de doop van Ruben! Fijn te lezen dat het zo goed gaat.

Simi, ja ben ook best trots op mezelf dat het gelukt is, jou lukt het ook wel!

all: Hier alles nog steeds goed, sta er verstelt van dat het nog steeds (al anderhalve week) zo goed gaat. Elke dag erbij is er weer eentje!

Fijne avond allemaal!

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi allemaal!
    Hier een verveelde Miep die wel elke dag alles bijleest maar de puf of inspiratie niet kan vinden om mee te doen. Hoort dit bij de laatste loodjes? Alles goed hier verder, nog geen zicht op mini-Miep. :D

Iedereen welkom*, succes*, sterkte *of plezier*.

* doorhalen van niet van toepassing is.

5. Ik denk dat ik de rotzakjes de nek heb omgedraaid :D

UPDATE HYPOTHEEK! Jammer maar helaas, het hele verhaal gaat niet door.......... Marc krijgt ook geen werkgeversverklaring (omdat hij dus weg gaat), dat zouden we dan weer kunnen aanvragen op het moment dat de proeftijd bij de nieuwe baan voorbij is. Maar daar heeft hij bruto minder salaris en ik ga off course minder verdienen. Nou, met de huidige rentestand kunnen we het vergeten!
    Dus niks nakkes nada, we moeten gewoon ordinair goed gaan sparen! ;)

LIEFS

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @hartje. Jens is in stuit geboren (onverwacht) en heeft een hoofd wat groter is dan gemiddeld (volgens de lijnen van het bureau), maar wat nog niet boven de bovenste lijn uit komt. Snappie?
    Hij had fysio vanwege een voorkeurshouding naar rechts. Die fysio deed niet veel anders dan zeggen stimuleer hem op links. We zijn op eigen houtje naar een osteopaat gegaan die er achter kwam dat zijn nekje, sleutelbeentjes en linker heup vast zaten door de te snelle bevalling en de stuitligging. dat is nu weer goed.

De fysio heeft me naar de kinderarts gestuurd ivm de vorm van jens hoofdje. Die vond zij normaal maar voor de zekerheid hebben ze vandaag een schedelecho gemaakt om te zien of zijn fontanellen goed open zijn!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, sorry voor mijn ego berichtje, Boaz is gisteravond begonnen met 39 °C en vanmiddag had hij 39,6 °C vind het zo sneu voor hem :(

8. ach wat zielig, wat heeft hij. Of heeft hij inentingen gehad?

LIEFS

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik heb het even heel druk op het werk ze zijn allemaal op vakantie en de baas maar werken hahaha

maar goed even iets minder dus hier.:(

mieke beterschap met boaz!

pooh succes met de uitslag spannend hoor.

sophia: dat wordt dus luiers uitwassen om te sparen haha:D grapje wat een klote situatie.:x

miepie succes met de laatste loodjes of het er bij hoort weet ik je over 8 maanden te vertellen:)

hartje: goed zeg met kleine stapjes vooruit elke dag is er weer één.

wannabum: wat vervelend dat ruben niet goed slaapt klinkt erg vermoeiend;):(
    proficiat met de doop.

groetjes

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, denk een virusje niet van zijn prikjes hoor, die heeft hij allemaal gehad, pas weer over een paar maanden.

Puck, morgen 7 weken joehoe! Geen bloed meer?
    Rustig met je arrempie he.

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ja volgen mijn eigen berekening 7 weken maar de echo morgen 6 weken en 4 dagen ik moet mijn banner nog aanpassen.

ja ik doe rustig met mijn armpie ik krijg 12 aug controle voor mijn verzekering erg spannend dus. (arbeidsongeschiktheid verzekering)

zielig hoor z,n virusje.

12. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeey ladies..

Hier een beetje ziekig debje

Welkom aan alle nieuwelingen/oud dienders:D

Sterkte Zico:(

Beterschapjes met de kleintjes (hoofdje :( nou..mijn broer had ook een groot hoofd...dachten dat ie n waterhoofd had...ach sneu! Helemaal niet waar! Gewoon 'n denker!! En daarbij is mn broer nu 33, een knappe vent, getrouwd en hele trotse papa van mijn nichtje die bijna 1 jaar wordt:p
    Koorts:(???Ach sneu zeg...heel veel beterschapsknuffels!)

@Iedereen ...en All ook;)
    tot snel, wanneer debje weer beterderder is:(

13. wat heb debje dan :( beterschap meid!

liefs

14. GOEDESMORGENS!!!!!

Zo, ik heb het hele huis WEER gestofzuigd ;) hondjes hebben nog steeds last van vakantieganagers, maar ik zal ze klein krijgen de rotzakken :D

Hoe is 't met ons Debke ;)

LIEFS

15. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Hoi hoi dames!

Sorry dat ik zolang niet geweest ben!
    Toen mijn pc eindelijk gemaakt was, was de site geheel veranderd en kwam ik er niet meer in. Aangezien ik toen op mijn eindje liep had ik ook geen zin meer om ermee te 'kloten'. Net trouwens ook weer een half uur bezig geweest om weer in te kunnen loggen :S.

Inmiddels ben ik alweer 6,5 week de trotse mama van een dochter genaamd TESSA!!!

De bevalling heeft op zich laten wachten tot 41,2 weken... Toen ging het dus allemaal heel snel ineens. Helaas zo snel dat ik geen puf meer had voor de persweeen en ik dus met persweeen in de auto ben gezet naar het ziekenhuis. Daar is na 2 persweeen met de vacuumpomp Tessa geboren op 15 juni. Helaas had ik een subtotaalruptuur die onder algehele narcose is gehecht. Hiervan heb ik nog steeds wat last (vooral met vrijen). Voor mij was het dus allemaal wat moeilijk aan het einde van de bevalling en erna. Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Tessa daarentegen gaat echt super!!!

Voor de 'nieuwe' dames... Ik ben dus Angela, 32 jaar en sinds vorig jaar gelukkig getrouwt. We hebben 3 honden en inmiddels dus een prachtige dochter :)!

Voor de rest... Sorry ik heb alleen 'grofweg' bijgelezen. Zal vanaf nu weer proberen om regelmatig te komen zoals in het begin.

Groetjes Angela

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!
    Begrijp ik goed dat er een virusje heerst? Debje ziek? kindje Boaz ziek? hmm, helemaal niet fijn! Beterschap!

@ Angela; leuk om een oudgediende te 'lezen'. Allereerst gefeliciteerd met je dochter! Wat heb je een heftige bevalling gehad zeg, gelukkig gaat alles goed met Tessa. Maarre... 6,5 week na een subtotaalruptuur weer aan de klus? dat kan dus?:(

@ Puck; sterkte op je werk! heb je zelf ook nog vakantie in het vooruitzicht?

@ all; wij gaan hier een van onze laatste schilderdagen in. We wachten nog even de bui af en dan snel weer de steiger op. En dan zaterdag; vakantie!!8)

17. ANGELA! Gefeliciteerd met je dochter!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je dochter, Angela!

19. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Angela, gefeliciteerd met Tessa!
    Heppie schilder ze!
    Sophia, wat een gevecht tegen die kleine rotbeestjes!grrr

Hier: ga straks kajakken met een vriendin, haha, ben benieuwd! Hoop dat we niet omslaan, hihi

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland

Hahahahahahahaha, wat een lastige vakantiegangers heb jij. Willen gewoon niet meer bij je weg. :D

Deel Deze Pagina