30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HAHAHAHA vakantieman gezellig he :D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kunnen ze op de kaart aanwijzen waar ze verblijven?:D

3. all over the place :D whahahaha

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lastig voor de vakantieman om dit goed vast te kunnen leggen. :$

5. whahaha,

heb net wel de hulplijn gebeld van Frontline (vlooienmiddel) we moeten zeker iedere maand een pipet geven. Iig de eerste 3 maanden, maar ik denk dat ik het voortaan maar iedere maand doe, dit niet nog eens.
    Het duurt een paar maanden voordat alle larven etc. ontpopt zijn tot vlo en dan gaan ze dood. De circel is nu wel doorbroken, maar er zitten nog zat eitjes en larven in huis en die ontwikkelen zich tot vlo en dan gaat ie dood......... pffft leuk zo'n hobby ;)

1 hond heeft allemaal wondjes echt zielig, hij is er allergisch voor. Dus ook maar even de dierenarts bellen, die kan er iets voor geven!

Even wat anders,

Heeft iemand ervaring met het schuren van een houten vloer?

LIEFS

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes met je beestenbende. Hopelijk is deze uitbraak snel voorbij en kan het vakantiepark gesloten worden. Sneu voor je hond met al die wondjes.

Zou je geen schuurmachine kunnen huren?

7. Ja, ik heb net op gamma al een uitleg gedownload. Kan ik straks aan de slag als ik vrij heb! Eerst de zolder.

Leuk nieuws, Rick heeft zich net van buik naar rug gerold. Ligt op foto vast hahha, beetje raar beeld maar het staat erop :D

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd! Leuk is dat, he? Ik zie en hoor veel van de ontwikkeling van mijn neefje (8 maanden). Hij vindt op de buik liggen helemaal niet fijn en stapt liever rond. Hij heeft ook al gevoetbalt! Zo'n klein balletje en schopreflexen.:D

9. ah wat schattig, Rick heeft ontdekt dat ie kan stampenin bad. Gelukkig gaat hij in het grote bad en valt het mee met de bende :D

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    jaaaa, ik heb ervaring met het schuren van een houten vloer Sophia, we zijn namelijk al drie jaar aan het klussen aan ons huis ;)

Je kunt een schuurmachine huren (bij een bouwmarkt of bij de Boels o.i.d.) met zo'n ronde schijf er onder, die werken snel. Wel moet je een beetje weten wat je doet, want als je zacht hout hebt (grenen bijvoorbeeld) en je staat even te dromen dan heb je een ronde cirkel uitgeschuurd. Ook moet je de kantjes nog doen met een kleinere schuurmachine.

Wij hebben onze grenen vloer op onze knietjes met een bandschuurmachine gedaan, een enorme klus! En je ziet nu nog steeds waar de minder ervaren schuurster heeft gewerkt...:x maar voordeel van deze methode is wel dat je precieser en voorzichtiger kunt werken.

Je kunt ook iemand inhuren, wel zo makkelijk en snel.

En daarna in olie of wax zetten of aflakken (maar dat laatste zou ik nooit doen).

Oh en tegen vlooien en dergelijk uitshot bestaat nu ook Stronghold, te krijgen bij de dierenarts. Beter dan Frontline begreep ik.

Zo, ik ga nu even naar de boekwinkel om een rouwkaartje, er is een kennis van ons overleden... heel verdrietig allemaal (waarom is er trouwens geen huilsmiley???:( of is dit 'm?:()

11. HEPPIE! Gecondoleerd meid. Wij hebben ook een grenen vloer, die hebben de vorige bewoners gebeitst en dat is nu toch echt versleten. We hebben al eens iemand gevraagd om het te komen schuren maar, ze nemen het risico niet omdat ze niet weten wat er over blijft aangezien sommige planken hol zijn!
    Blijft er niks anders over dan dat wij ook op onze knietjes moeten hahahaha

En dan moeten we nog buiten schilderen, een mooie badkamerkast monteren, de zolder een nieuwe vloer (daar koomt we iemand voor), de zolder sauzen, overigens het hele huis. De muur van de trap naar zolder behangen. Hmmm ik heb nog wat te doen zo!

En ondertussen sparen voor een overkapping, sh*t wat baal ik van die hypotheek :x, want we moeten ook al sparen voor een grotere auto. Dat wordt zuinig aan leven, ben ik niet zó'n ster in ;)

LIEFS

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, hoe is het hier. Sorry heb niet gelezen vandaag.
    Wilde alleen even melden dat Boaz een oorontsteking heeft.
    Ik heb zo met hem te doen. Hij is ontroostbaar en heeft hoge koorts.

Knuffels voor iedereen van mij.

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mieke wat zielig voor boaz beterschap.

angela: proficiat met je dochter tessa

sophia: wat een werk zeg die ini mini beestjes wegwerken.
    ik heb geen verstand van schuren wel weet ik dat wij het dit jaar ook moeten doen maar we huren iemand in ik denk als ik er zelf aan begin het één bende wordt succes er mee.
    wat leuk dat rick zich op z,n rug heeft gerold weer een stapje verder.

debje: hoe is het meisie voel je je al wat beter?

heppie gecondoleerd was het plotseling?

all: ik ben beroerd de hele dag al ik weet dat ik moet eten anders wordt het nog erger maar ik krijg niks weg:x

groetjes

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angela, helemaal vergeten. Gefeliciteerd met jullie dochter Tessa!

15. Blijven eten lieverd! Probeer wat boullion en crackers anders. Dan heb je iig zout binnen. Maar ik weet hoe je je voelt hoor!

De vloer, wat ik al zeg he, ze nemen het risico niet. Dus we zullen wel met de hand moeten schuren, ach ja het houdt je van de straat.

MIEKE! Wat zielig voor BOAZ, acherum, ik hoop wel dat het een eenmalig iets is. Ik ben als de dood dat Rick het gaat krijgen, papa heeft het tot zijn 17e jaar gehad en een aantal ooroperaties. Misschien kunnen jullie je de operatie van januari nog herinneren....

LIEFS

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, hoop ik ook. Hij heeft toch lekker doorgeslapen vannacht, dus wie weet slaat de AB al goed aan.

Enne wat balen van jullie hypotheek. Tja ze zullen we kritischer zijn tegenwoordig. Jammer dat jullie nu de plannen niet kunnen uitvoeren.

17. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen allemaal! het is weer een zonnige dag! wij gaan vandaag het buitenwerk aflakken en dan zijn we klaar, joeoeoeoehoe! :D

@ Sophia; holle planken??? bestaat dat dan? Balen dat er beits op zit, dat krijg je op geen andere manier weg dan schuren... balen ook van die hypotheek, maar er komen ook vast wel weer betere (economische) tijden.

@ Puck; hopelijk voel je je vandaag wel wat beter? Wel blijven drinken he, dat is het belangrijkste.

Het overlijden van onze kennis is snel gegaan, maar niet heel plotseling, hij had uitgezaaide kanker, toen hij daar achter kwam was het al veel te laat, hij heeft nog 3 maanden geleefd. Het is heel verdrietig allemaal, ze hadden het zo goed samen. Dan besef je weer eens dat je nu moet leven, echt hoor, geniet nu van wat je hebt en stel je plannen niet uit!
    Het is bij ons trouwens een tijd van geboorten en sterven. Er worden zóveel kinderen geboren momenteel, iedere maand wel een nieuw geboortekaartje! Hebben jullie dat ook? (gelukkig niet net zoveel overlijdens ;))

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    2mieke, beterschap voor Boaz. Wat zielig die ooronsteking!! :(

@soof, stampen in bad, ja dat is hier ook in!!!

@aal, ben om 1930 naar bed gegaan met gillende koppijn. Tot 6.00 vanochtend geslapen toen Jens wakker werd. Hij is super vrolijk!!
    Om 1100 uur weer tijd voor pap. Hij vindt de lepel geweldig, dus dat doen we dan maar weer!! hahaha!
    Verder doen we niet veel vandaag. Straks effe lopen naar de stomerij, mn dekbed ophalen en een wandelingetje door de wijk, als het weer goed blijft!

19. MIEKE! Fijn dat Boaz goed heeft geslapen, geef hem maar een dikke knuf van cybertante Soof :D

HEPPIE! Ik bedoel daarmee dat de planken dus krom zijn.... en die beits is niet erg hoor. We gaan dat weer opnieuw doen.

POOH! Had jij een migraine aanval :$ jeetje zeg. Fijn dat Jens de lepel zo leuk vindt, ik ben zo benieuwd hoe dat straks allemaal gaat!

PUCK! Hoe is het meisje? Zeg jij hebt toch die salon die bijna op de hoek zit bij de markt he. Heel schuin aan de overkant van de HEMA?

ALL! Tja balen van de hyp inderdaad, maar ja het is niet anders en we zijn gewoon blij met wat we hebben. Dan maar effe niet het risico nemen. Ik ben best wel handig dus ga ik gewoon zelf aan de slag. Ben ik ook weer van de straat :D

LIEFS

20. mb02

mb02 Bekend lid

Ben ik weer......Veel geschreven zeg!!!!

Sjors, vervelend zeg, dat je even een mindere tijd achter de rug hebt. Hopelijk komen jullie er samen uit, kan me ook voorstellen dat hety allemala wennen is. Eigen bedrijf, nu daan erbij....pittig hoor.

Simi, spannend maandag. Ik hoop dat ze alles lekker doorspoelen, want wie weet ......

Hartje, lang niet gezien, gezellig dat je er weer bent! Goed hoor, 10 kilo kwijt!

Wanna, nog gefeliciteerd met de doop! Balen dat je nachten nu weer gebroken zijn :(, valt niet mee voor een werkende moeder. Heb helaas geen tips voor je......

Deb, al opgeknapt??????

Angela, van harte met je dochter!!!, fijn dat alles goed met haar gaat. Je bevalling klinkt behoorlijk AUW, hopelijk gaat het snel beter.

Soof, balen van die hypotheek:(. En ook balen van die vlooien, dat zijn vreselijk hardnekkige beestjes. Heb ze zelf nog niet gehad, wel thuis bij mijn ouders. Ze zaten daar tussen de kieren van de vloer, wij hebben toen 1 nacht bij de buren geslapen, aangezien ze de hele vloer met een bepaald spul in moest poederen......Succes ermee!
    Zohee, en flinke waslijst met klusjes, jullie hoeven je voorlopig niet te vervelen:D.

Mieke, aaaaaah, arme Boaz. Beterschap!

Heppie, wat een klus he, de buitenboel schilderen. Ik heb ook een huis waar we 3 jaar lang allerlei projecten in hebben gedaan, ook van zolder tot de tuin. Nu is het "klaar", maar we zijn nu zo verslingerd geraakt aan het klussen dat we elke keer weer wat anders verzinnen om het nog mooier te maken;). Nu hebben we bedacht dat we onze parketvloer (waar vlekken op zitten van de chloor) wit gaan schilderen, ben nog en het overdenken of dat wel praktisch is:D.
    Oja, nog gecondoleerd met je kennis:(. Ook al weet je dat iemand ziek is, het overlijden komt dan toch nog onverwacht....sterkte!

Nino, welkom! Ik ben 32, anderhalf jaar bezig voor een eerste kindje, heb in juni helaas een miskraam gehad.

Miepie, laatste loodjes, hou vol!!!!!!!!

Zo, heb ik nu iedereen gehad??????

ALL, nou ,vanmiddag mijn laatste dienst in een 7daagse werkweek:x. Vrijdag en het weekend lekker vrij, heelrijk!! , we hebben alle dagen eigenlijk alweer volgepropt ;). Vrijdag gaan we bij de Ikea een kledingkast kopen, je krijgt daar nu een cadeaucheck van 75 euro bij, da's toch mooi meegenomen. Zaterdag de hele handel in elkaar zetten, en dan komen sávonds onze broers met aanhang BBQen. Zondag gaan we een dagje naar de sauna, even lekker relaxen. We krijgen daar een hammambehandeling, mmmmmm. En dan is het weekend alweer voorbij.....
    Mijn ongi is ook weer voorbij, ben weer begonnen met tempen. Voelt wel alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, doet me toch meer dan ik dacht:(.

Deel Deze Pagina