Zico, sterkte! Puck & Soof, leuk dat jullie elkaar nu eindelijk eens ontmoet hebben Miepie, je laatste weekje, spannend hoor! Sterkte met je laatste loodjes. Wil je thuis of in het zkhs bevallen (welk zkhs). Heb je eigenlijk een buddy? Schrijf je mee bij de aug. mama's?
chronisch vermoeidheid syndroom ( cvs ) Hij is ganse dagen doodop. kort gezegd. Ja meneer dacht dat hij even zonder kon, helaas pakte het voor mij helemaal verkeerd uit natuurlijk. Nu is hij gewoon terug begonnen , ik zie al een lichte verbetering in z'n gedrag, maar die pijn blijft, die harde woorden blijven hangen he !!!!!
Zico, jeetje, wat een heftig allemaal! Fijn dat het beter gaat met je man, maar ik kan me voorstellen dat de woorden die er gezegd zijn in je hoofd rond blijven spoken. Knuffel voor jou! ALL, BBQ gister was heel gezellig, lekker gegeten en weer bij gekletets met de beide broers. Leuk om mijn neefje eens wat langer te zien, hij was supervrolijk en actief. Zo grappig om hem te zien eten, alles was oranje! Andere schoonzus is hoogzwanger, die groeit met de dag. Ze is de 27e uitgerekend, spannend!!! We zouden vandaag naar de sauna gaan, maar vannacht werd mijn vriend ziek. Er is iets verkeerd gevallen, last van maag en darmen. En ik heb barstende koppijn, maar dat komt door de proseco. Dus gaan we over 2 weken...... Ga vandaag lekker mijn nieuwe kast uitsoppen in kleren erin doen, is ook leuk!
dat snap ik toch lieverd!!! vind het erger voor jou. Zal ik een snaar je komen als hij niet thuis is, dan kan je eens goed praten! LIEFS
Zico, een hele dikke knuffel voor jou. Ik snap helaas maar al te goed hoe het voor hem is, maar dat maakt het voor jou nog niet makkelijk! Neem ook eens tijd voor jezelf, blijf goed voor jezelf zorgen meis! liefs, Hartje1
Goedemorgen meiden, Dikke knuffel voor zou Zico, sterkte. MBO hoe staat dat nu zo', prachtig mooi ingerichte nieuwe kast? Lekker hoor Miepie, spannend en wie weet alvast sterkte en succes! Hartje, leuk hoor je hier weer vaker te zien. Mieke hoe is het met Boaz? Vanmiddag mijn HSG. Ik heb natuurlijk met mijn stomme blonde koppie op internet zitten zoeken en de ervaringen zijn erg verschillend... Van onprettig tot beter niet over na te denken Ik ga maar zien hoe het loopt. Heb in ieder geval pijnstillers gehaald... Liefs van een beetje gespannen simi
Simi: mmm, kan me voorstellen dat je je er niet op verheugd! (Ik zit 'm ook al te knijpen voor woensdag, dan heb ik een hysteroscopie). Heel veel sterkte, hou je taai! En laat even weten hoe het met je is! Zico: bah, wat een nare tijd! Wel ongelooflijk jammer dat hij zijn medicatie niet heeft meegenomen en dat jullie vakantie mede daardoor zo in de soep liep! Kan me voorstellen dat het je aan het denken zet, maar nu eerst maar eens later bezinken. Hoop dat je man weer snel wat beter in zijn vel zit. Dikke knuffel!
@simi, sterkte vanmiddag. Ik heb ook wisselende ervaringen gelezen. Hopelijk valt het mee!! @all, Ik heb Jens net weg gebracht om toto 1600 uur te wennen op het KDV. Pffff, vreselijk. En nu begon hij gisteravond een snotneusje te krijgen. Ik mis hem nu al, stom he? maar ik heb wel tijd om het huis grondig te soppen nu mn schoonvader ook weer terug is naar Zweden!
Simi, sterkte vandaag! Boaz is weer aan de betere hand, dank je voor het vragen. Pooh, jij ook sterkte.
dank je mieke. Ik voel me echt een aanstel mama...hahaha! Is Boaz helemaal opgeknapt of heeft hij nog medicijnen voor zijn ooronsteking?
Simi, Onwijs spannend, deze 1e stap in de mmm. Hoop dat het meevalt! Pooh, vind dat helmaal niet stom hoor! Je hebt hem al die tijd 24 uur per dag om je heen gehad, kan me helemaal voorstellen dat het huis nu wel erg stil is. Sopse! All, vriend is nog steeds ziek, hij voelt zich behoorlijk lamlendig. Hij hoest gelukkig niet, kan dus geen mexicaanse griep zijn, dat heb ik wel even uitgezocht. Mijn kast is geweldig, heb echt veel ruimte. De deuren moeten nog gemonteerd worden en alle grepen, maar ik vind hem nu al super! Het wordt weer een drukke werkweek voor mij, pfffff, zal nu al blij zijn als de vakantie voorbij is. Wie bedacht heeft dat de kinderen in de zomer 6 weken vrij zijn (de middelbare scholen soms wel 8 !!!!!weken)....die moet maar eens op mijn werk langskomen. De kids op mijn werk hebben veel structuur nodig, die weten niet wat ze met zoveel vrije tijd aanmoeten. En dan komen veel kids ook uit gezinnen die het niet breed hebben, en gaan dus niet op vakantie. En 6 weken thuis zitten....daar zou ik ook heel vervelend van worden. Of ben ik de enige die zich afvraagt waar die 6 weken vakantie goed voor zijn?
Hoihoi! Ik meld me maar weer even, voor de fantastie het overneemt van de werkelijkheid: niks aant handje! @Mieke: ik heb geen buddy, jullie zijn mijn buddies! Tsja, als je dan mee gaat kletsen met zo'n uitgerekenden-club gaat de vrijblijvendheid er een beetje van af... Ik zie daar allemaal lijstjes met afspraken voorbij komen enzo, dat is niet echt mijn ding! Bovendien vind ik het hier veeeeeeel gezelliger met al die bejaarden in verschillende fases van het kindjes-krijgen! Maar maak je geen zorgen hoor, ik ben vergroeid met mijn laptop dus zodra er iets is, zijn jullie de eersten die het horen! De datum nadert en de hittegolf ook . Ik ga in het ziekenhuis bevallen, hopelijk hebben ze daar airco indien nodig. Alhoewel ik me afvraag of het echt nodig is want volgens mij krijg je het sowieso bloedheet. In ieder geval ben ik er inmiddels klaar mee en ook klaar voor: ik krijg ineens overal pijntjes, slaap slecht en ben lusteloos. Ben erg benieuwd wat voor mensje ik uit ga poepen! Simi en Wanna: succes met het bekijken en/of schoonmaken van jullie ingewanden; ik hoop dat het niet al te onaangenaam is maar dan toch in ieder geval ergens goed voor! Pooh: sterkte vandaag; het komt helemaal goed en je hebt iig een schoon huis! (als je je echt rot voelt, mag je ook wel even hier langskomen voor de schoonmaak hoor, de schoonmaakdrang die erbij moet horen heeft zich hier goed verstopt) MB: kon je je kleren makkelijk vinden vanochtend? Ben je weer trouw aan het temperaturen? Naar lijkt me dat, dacht je ervan af te zijn...
simi heel veel succes en sterkte vanmiddag denk maar aan je verhoogde vruchtbaarheid al het achter de rug is zo was ik ook meteen zwanger geworden. pooh: het is zeker niet stom het is natuurlijk dat je je zo voelt sterkte mbo 6 weken is echt lang ik vindt nu drie weken al lang maar wie weet denk ik daar over een tijdje anders over. miepi: wel fijn dat wij het als eerst weten succes met de hitte die gaat komen. wannabum jij ook heel veel succes en sterkte met je hysteroscopie woensdag. zico: heel veel sterkte met alles. mieke fijn dat het weer wat beter gaat met boaz. sophia:als jullie nog iemand zoeken voor alleen de zaterdag dan heb ik een toppertje voor jullie! mijn vriendin heeft altijd op een reisbureau gewerkt in ons durpke maar door baas verrandering is ze weggegaan heel veel mensen kennen haar van dat reis bureau ze wil nog één dag (op zaterdag dus) nog op een reisbureau gaan werken. dus als jullie intresse hebben hoor ik het wel. dames is klaarkomen echt niet gevaarlijk voor de beeb vrijen is goed maar als ik dan klaarkom doet zeer kan dat kwaad? groetjes
grappig ik zit nu ook bij maart mama,s alleen een jaar later hihi ik reageer bijna niet het gaat zo snel daar en kan het niet bijhouden.
Hahahahahaaaa, wat een giller!!! Sorry maar daar ben ik een beetje te oud (en/of eigenwijs) voor inderdaad! Beetje lopen PB-en, hahaha! @Puck: geniet ervan meid, het kan absoluut geen kwaad en voor je het weet heb je er geen zin meer in (snik)! (Gefrustreerd? Welnee! )
Miepie, ja die laatste dagen zijn best zwaar he, ik hoop voor je dat het weer niet al te warm wordt, voor ons wel hoor! Pooh, nee joh niet gek dat je dat zo voelt, gekkie! mb, oh lekker he zo'n mooie ruime nieuwe kast. Wanna, jij ook succes met je echo. Puck, hihi geen idee hoe dat voelt, nooit gehad tijdens mij zwangerschap maar kan geen kwaad lijkt mij. Bij de febr. mama's is het echt heel erg leuk! nu nog. Gelukkig niet zo als wat ik lees bij de maart mama's. Nou mijn kleintje roept die wil uit zijn bedje. Het gaat goed met hem hoor, zijn wel gestopt met de AB kuur want hij reageerde daar wel op, kreeg rode vlekken en jeuk.
@puck, zweedse gehaktballen, Lingon (vossebessenjam), kaviaar in een tube (blegh!), allerlei soorten haring in mosterd, dille,knoflook. Zweedes snoepjes/koekjes/chips en lekker zalm!!! @miepei, Het leek wel of die maart mama's hele dagen thuis zaten. Non stop kleppen en zeuren over pijntje, moeheid, kwaaltjes... bah! Er was er eentje die "alles regelde" en mensen pb-tjes stuurde. Je mocht zelf "del ijst" niet veranderen en als je een paar dagen niets schreef waren ze in rep en roer.... Ik heb daar niets mee.
haha pooh idd dat lijkt me ook vreselijk. nee hoor bij de febr. mama's ging dat echt niet zo. vind het daar nu nog steeds super leuk. We hebben al 3 meetings gehad.