Wanna, wat een k***t nieuws. Hoe gaat het nu met je? dikke knuf. Timon, gefeliciteerd, hopelijk is het direct raak. Succes. Miepie en, zit de kleine nog steeds? Puck, die fijne gevoelens komen vanzelf wel hoor. genieten kun je straks echt wel. Hoe is het nu op de zaak? Even een link van een filmpje van onze daan voor de liefhebbers: YouTube - Trekker rijdende Daan en nog even een foto uit dat filmpje: Daan op de trekker.
Wanna, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik heel erg met je mee voel en leef. Ik kan me heel erg voorstellen dat je heel verdrietig bent. Mega knuffel van mij en Boaz hoor! Sjors, leuk!! Timon, goed nieuws dus! Wat een naar bericht zeg, bah. Miepie, zaterdag is de dag hoor!!!!
Soof, ik had het bericht ook gelezen op nu.nl, mijn maag draaide ervan om . Sjors, leuk filmpje, daan kijkt er wel heel ernstig bij . ALL, ik heb weer ovulatietests besteld, ga het toch nog een keer proberen. Zou wel prettig zijn als het deze keer wel gaat werken, lijkt me ideaal om precies te weten wanneer ik aan de klus moet. Heb nu midstreams besteld ipv die stripjes (duur!!!!), hopelijk heeft het resultaat. Ga er vanaf dag 18 mee beginnen.....de zoveelste aflevering van "zoek het ei" gaat weer beginnen.
Goedemiddag dames, Wat is het rustig hier! Zo te lezen miepie bij jou ook nog rustig, ik hoop voor je dat daar gauw verandering in komt. Hier is gaat het wel. Voor het eerst in een paar weken weer eens slecht geslapen. Toch apart. Anderhalf jaar viel het op als ik eindelijk eens een nachtje goed doorsliep. Nu valt het op als ik een nachtje slecht geslapen heb. Hoop niet dat dat weer een terugval betekend, we zullen het vanzelf wel merken. Gelukkig heb ik weekend en kan ik het lekker rustig aandoen. Vanmiddag een jurkje geshopt, ben er helemaal happy mee! Sorry dames, even een ego berichtje van mij. Dikke knuffel voor iedereen!
Hartje, lekker toch dat de nachten nu zo goed gaan, dan kun je overdag ook veel meer aan zowel geestelijk als lichamelijk. En zo'n jurkje maakt dan helemaal weer blij Miepie, haha fijn dat je je even meldt!
Oke, mijn ongi-krampen zijn begonnen. Erg fijn.... Helaas kan ik maandag pas het zh bellen voor onze eerste IUI. Ik ben erg benieuwd wat ik dan te horen ga krijgen. Miepie, hopelijk hoef je geen 2 weken te wachten. Heb je niet teveel last van het weer?
Spannend hoor! Hier sinds ik de pil weer gebruik steeds vaker buikpijn voor en tijdens de menstruatie . Heb natuurlijk die vleesboom tijdens de zwangerschap ontwikkelt, maar denk dat ik daar nu last van heb. Donderdag laatste pil van de strip en dan stop ik weer, want het zitme niet lekker. Laat mijn lijf het maar eens zelf opknappen, we hebben altijd nog een condoom LIEFS
Naar Soof, maar hoeft ie er niet uit of zo? Is het niet gevaarlijk? Timon, sterkte met je ongi, maar fijn dat je daarna wel kunt starten.
Nog even een leuke Boaz-filmpjes. YouTube - Boaz is al lenig YouTube - Boaz eet een worteltje YouTube - Boaz en zijn lepeltje
Ik ben blij en trots op mijn mannetje hoor. Hij slaapt nu al 3 nachten achterelkaar echt door, geen gekreun waar ik wakker van wordt omdat hij zijn speen wil. En gisterochtend toen ik hem uit bed wilde halen lag hij zelfs met een andere speen in zijn mond, die heeft hij dus zelf gepakt, hihi. Heb er nu dan ook 3 liggen met speendoekje, zodat hij ze makkelijk kan vinden.
@mieke, slipe Boaz dan nog niet door? Of was het vanwege zijn oorontsteking dat ie weer wakker werd? Jens slaapt van 1930 tot gemiddeld 6.30. Hij ligt nu in de box te peuteren aan de knopjes van zijn mobiel...wat een techneut!
Pooh, sinds hij nu een speentje wil (vanaf eind juni) slaapt hij wel door maar kwam nog gemiddeld 2x per nacht even kreunen omdat hij zijn speentje wilde. Vriendlief geeft hem ook nog een late fles zo tussen 00-01 uur en dan slaapt hij door tot ± 8.30 maar dus met 2x gekreun en dan moest ik er toch nog uit en nu dus 3 nachten op rij niks gehoord en ik dus lekker doorgeslapen.
Present! Vandaag D-day maar er gebeurt nog niks hoor! Mieke, wat is Boaz toch een droppie met lekkere tenen!
Nee, ben al bij de gyn geweest voor controle. Maar omdat het inprincipe niet gevaarlijk is wordt het niet verwijderd. Alleen als ik er erg last van krijg mag hij eruit. Maar ik wil liever niet dat er gerommeld wordt daar, we willen nog graag een tweede.... en het is vaak niet storend voor een zwangerschap. Je krijgt er alleen in de groeiende fase last van, nou ja dat weet ik nu wel. Maar het is ook pas sinds ik de pil gebruik dat ik er last van heb, dus ik stop gewoon hoor, ben het toch al niet zo eens met die hormonen, dan maar de regenjas Weet ik gelijk hoe mijn cyclus is als we tzt weer ervoor gaan! LIEFS