30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, haah ,die Boaz. Wakker worden met een andere speen.. slim ventje! Jens probeert ook hele dagen zijn speen in zijn mond te stoppen, maar vergeet dan dat hij hem ook los moet laten... Ik laat hem maar lekker oefenen! Hij heeft net een heel bord (100ml) pap op met de lepel. Hij vindt het super en het kan niet snel genoeg gaan!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Pooh, ja Boaz trekt hem er ook vaak weer uit, suffie!
    Lekker he die pap...

Soof, oke dus er valt goed mee te leven alleen straks bij een 2e zwangerschap zul je er weer meer last van krijgen... net als toen ze dachten dat het een liesbreuk was, die pijn zeg maar.

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat een schattige video's Sjors en Mieke!

Miepie: meld je je even of moet ik je verdorie PB-en waar je blijft?! ;)

Ben niet veel geweest, want heb dit weekend dienst. Ga zo naar mijn werk. Ben vannacht een keer of 6 gebeld. Slaapt Ruben eindelijk van 23:30 tot 6:30, lig ik om een andere reden wakker, hahaha. Wat klinkt dat heerlijk Pooh, dat Jens de hele nacht doorslaapt! Hebben jullie gewoon op een gegeven moment geprobeerd de late voeding weg te laten? En werd hij dan niet wakker van de honger om 2 of 3 uur 's nachts?

Vrijdag gebeld door de gyn, ze had nog eens overlegd met twee collega's en stelde nu voor om nog even te wachten om te zien of het zonder pil, dus met mijn eigen cyclus er allemaal spontaan uitkomt. Ze zei dat ze vonden dat ze redelijk wat van de verklevingen hadden kunnen weghalen, dus heel misschien lukt het zo ook. Zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik heb zelf meegekeken met het onderzoek en voor mijn gevoel zat er na die tijd nog meer dan de helft van de verklevingen en ook nog dat stukje placenta... Nou, we zullen zien, moet nu 8 weken wachten om te zien of ik toch nog ga menstrueren, anders wordt het toch alsnog onder narcose verwijderd.

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wanna, Daan sliep na 8 weken al volledig door, heb hem 2 nachten laten huilen. eerste nacht duurde het anderhalf uur voordat hij weer in slaap viel. Ben wel steeds bij hem gebleven maar niet gevoed. en de 2de nacht 10 minuten. en daarna sliep hij iedere nacht door.

Mijn moeder hadden ze vroeger gezegd, als de kinderen overdag goed drinken hebben ze 's nachts geen voeding nodig, was onzin. en hier heeft het gewerkt.

Miepie, Hoe gaat het met je?????

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    We maken Jens wel wakker o 2300 voor een fles. maar die drinkt hij slapend leeg en hj gaat dan ook zonder gedoe gelijk terug naar bed. Hij krijgt die fles in het donker en we doen dan ook heel rustig tegen hem.

Arme ventje, hij is verkouden en heeft een hoestje. Ik geloof niet dat het een slijmhoest is, maar tis zo zielig!
    We hebben hem vannacht tussenin gehad. Papa slaapt overal doorheen, en slaap t nu ook uit. En mama.....is wakker, troost Jens en zit nu met hem beneden...pffff

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Meiden, ik ben nog met z'n tweeën! :D

Ondanks dat ik vannacht wel 100x wakker ben geworden in de wetenschap dat de bevalling was begonnen... Maar nee, het enige dat rommelt zijn mijn hersenen die een loopje met me nemen! :)

Ik vrees dat deze dame op haar vader gaat lijken, die is ook altijd te laat. ik had gehoopt dat ze op mij zou lijken: altijd op tijd en als het even kan ieieietsje te vroeg :D

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    haha, die miepie!
    Ik weet dat ik 's ochtends wakker werd met en drukkend gevoel op mn onderkantje, nog geen krampen, alleen dat. Alsof Jens gezakt was in de nacht

8. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, leuke filmpjes, boaz is een schatje! Zie trouwens dat jij een zitverkleiner in je bloom hebt. Is die van bloom, of heb je die ergens anders vandaan? Het ziet er een stuk comfortabeler uit dat die dunne zitting die ik erin heb zitten.

Miepie, tiktaktiktak......

Wanna, hoop dat het idee van de gyn gaat werken, maar zo te lezen heb je er zelf te twijfls over. Maar het is denk ik wel goed om te kijken wat je lichaam gaat doen, toch?

Soof, lijkt me toch vervelend, dat je buikpijn krijgt door die vleesboom. Maar ik kan me voorstellen dat je de pil zat bent, ik weet nu al dat er noooooooit meer aan ga beginnen, die rothormonen.......

ALL, vanmiddag weer werken, morgen eindelijk weer een dagje vrij. Nog 2 weken.......dan is de drukte voorbij.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, wat een gedoe met de hummels. Dit hoop ik ook mee te gaan maken.

Ik ben benieuwd hoe het met Miepie is. Zal ze al bezig zijn?

Morgen mag ik het zh bellen voor onze 1e IUI-afspraak. Erg spannend, hoor.

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal!

Ik meld me weer na een heerlijke zonovergoten week op een Waddeneiland, hmmm!

En wat is er hier veel gebeurd in dat weekje zeg! Moest wel even een half uurtje bijlezen ;)

Wanna; wat een vreselijk nieuws heb je gehad! Toch lijkt er nu weer een beetje hoop te komen dat je lichaam dit zelf kan herstellen? Ik zal voor je duimen!

Miepie aan het afwachten? laatste loodjes he?

Timon veel succes morgen bij de IUI!

En Sigri (toch?) welkom! Je zit in dezelfde 'fase' als ik; de eerste ronde!

@ all: we hebben dus flink ons best gedaan in ons tentje, nu afwachten. Ik kan zeggen dat het niet echt aan te raden is in een tentje, je gaat je toch afvragen wat de buren wel en niet hebben meegekregen want tjongejonge wat kraakt een luchtbedje in een stille nacht :) we hebben nog een duinpannetje overwogen, wel romantisch, maar daar aangekomen leek me toch niet zo fijn met al dat zand... Kortom; het was improvisatieklussen...

Nu weer gauw op weg naar een afspraakje bij vrienden!

Groeten aan allen!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha, lekker met al dat zand tussen je billen.

*Timon rolt van haar stoel van het lachen*

Ik zie het helemaal voor me. :D

*Snikkend veegt ze de tranen weg en gedraagt zich weer*

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, klopt is een verkleiner voor de baby omdat die er natuurlijk al in kan. Kun je los bestellen bij de zaken die de bloom verkopen. Kost iets van 30 euro geloof ik.

Heppie, welkom terug.... klinkt toch wel als leuk toch, om zo te moeten klussen ;)

Wanna, ik hoop mee hoor dat het gewoon op de natuurlijke manier zal lukken.

Miepie, nog steeds present. Boaz lijkt dus wel op mama, want die was exact op tijd :D

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

timon spannend morgen!

miepie: haha grappig dat je je elke ochtend meld maar mischien ben je nu wel aan het puffen succes!!!

hepie haha grappig op een luchtbedje deze ronde moet dan toch wel raak zijn op z,n leuke manier.

mbo2 geniet van je dagje vrij morgen ga je wat leuks doen?

wannabum dat worden spannende acht weken succes.

sophia: morgen jarig!!!!!!!:):):)

morgenochtend moet ik naar nijmegen voor de narcose te bespreken erg spannend ik snap er niks van de onderzoeken duren drie uur is dat niet een beetje lang?

verder is mijn collega met de mexicaanse griep weer bijna beter volgens de ggd is ze tot morgen besmettelijk en ze wil dinsdag weer werken:( ze weet niet dat ik zwanger ben en eigenlijk wil ik dat ze nog een paar dagen uitziekt. ik heb afgesproken dat ik ze morgen nog even bel en ik denk dat ik ze woensdag pas weer laat beginnen.
    woensdag ben bijna niet aan het werk!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof, gefelciteerd met je verjaardag!

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    sophia: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag:):):):):):):):):):)

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, gefeliciteeeeeeerd!!!! Het wordt een mooie dag, geniet ervan!

Hier nog niks, word er chagrijnig van! Gelukkig heb ik aankomende dagen wat afspraken met vriendinnen zodat ik me niet al te veel verveel... (althans niet de hele dag)
    Mijn vent werkt namelijk gewoon door tot de bevalling (als die oooooit nog gaat komen! ;)), gelukkig soms thuis en hij kan wel lekker twee hele weken vrij nemen als het zo ver is! Er zijn ook wel voordelen aan eigen baas zijn... :)

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

SOOF, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! Maak er een leuke dag van.

Miepie, mijn duimen blijven draaien voor je. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    voor "de nieuwe meiden"... hebben jullie ook hyves?
    Zo ja, dan mag jeme wel toevoegen, als jullie dat leuk vinden. Kan je zien welke kop op poohbear226 hoort!

http://poohbear226.hyves.nl

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sophia gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag!

Puck, succes in nijmegen vandaag!

20. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, van harte!!!!!:)

Miepie, tiktaktiktaktiktak......

Mieke, ok, dan ga ik ter zijner tijd zo´n zitverkleiner halen. Toch handig, zo´n filmpje....kan ik even spieken naar jullie baby/uitzet;).

Heppie, je had inderdaad een goede week uitgekozen, heerlijk zeg! Zal wel een zweterige toestand geweest zijn in jullie tentje;).

ALL, ik ben BOOS:x, mijn fiets is gister gestolen. Is nu al de tweede keer binnen 5 jaar, ik BAAL. Er zijn mensen die geld nodig hebben, en dan besluiten fietsen weg te halen uit de stalling...en deze vervolgens in een ander deel van het land door te verkopen (dit is wat er volgens de politie gebeurt). Dit is toch absurd????:$
    En natuurlijk is mijn verzekering net verlopen, dus ik kan weer een nieuwe fiets kopen. Ik had een hele hippe, fleurige fiets... nu koop ik liever iets onopvallends, dat laten ze hopelijk gewoon staan:(.

Deel Deze Pagina