30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    olang het geen rood is puck....en dan nog...Jens is gelukkig ook blijven zitten na 4 x helder rood bloed verlies!

Succes morgen!!!!

2. Ik moet eerst kijken wat mijn lichaam doet. maar ik mag me al na bijv. 2/3 maanden melden.
    ik hoef dus niet lang te wachten!

bedankt allemaal nog voor de felicitaties

liefs

3. mb02

mb02 Bekend lid

Ik ging vanmiddag even naar winkelcentrum waar mijn fiets gejat is, hangt er nu opeens op alle deuren een pamflet waarin de politie waarschuwd voor fietsendieven!!!Ik ben dus niet de enige geweest...:(.
    Enne...ik woon in een dorp, maar moet mijn fiets eigenlijk ook met 2 sloten vastzetten. Wij hebben hier geen junks of daklozen, maar wel jongeren die geld nodig hebben;).

Miepie, nee hoor, je bent niet suf. Ik wil hier ook anoniem blijven, vooral omdat ik wil voorkomen dat bekenden mijn zwangerschapsperikelen lezen. En ik ben ook voorzichtig met foto´s, maareh...we willen wel een foto van je kleine meid zien hoor!!!

Timon, spannend allemaal!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind het al spannend genoeg zonder die echo's.:D Nee, wij hoeven echt alleen naar het zh als de ovutesten super positief zijn. Als dat zo is kan ik bellen en de volgende dag terecht.

Meiden, ik vind het echt zooo spannend worden dat ik gewoon moe van mijn werk kom. Merk steeds meer dat ik beetje bij beetje meer gespannen ben. Niet handig, want ik heb nog zo'n 1,5 week te gaan! :$

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nog geen baby die eruit wilt, Miepie?

Puck, ik hoop dat dat bruinverlies snel over is. Dat geeft toch een prettiger gevoel.

Mb, in dit kleine stadje hoef ik mijn fiets maar met 1 slot vast te zetten. Kan zelfs boodschappen erin laten zitten.;)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck, succes vandaag!!! En genieten!!!

@all, ik ga zo naar mn werk, Jens naar het kdv. Dus mij zien jullie hier vanavond pas weer! allemaal een fijne dag!!

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    thanx pooh

ik ben zo zenuwachtig ik heb er gewoon buikpijn van en ben al drie keer naar de wc geweest.
    we hebben aansluitend ook een gesprek bij de gyn ook spannend aangezien mijn verleden.

timon: alles komt goed probeer je gedachten wat te verzetten ook al weet ik maar al te goed hoe moeilijk dat is.

mbo: voor jou hangen die briefjes te laat!!!!!!!!!!!!

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Goedemorgen allemaal,

Soof nog gefeliciteerd... beetje laat:)

Puck succes vandaag en geef je lieve mannetje maar een dikke knuffel dat hij zo goed voor je zorgt.

Timon ik merk inderdaad ook dat het je toch meer doet allemaal dan je in eerste instantie denkt, succes nog deze 1 1/2 week

Miepie trek je het nog met geduld hebben :D. Je kleine meisje vindt het gewoon fijn bij jou te zijn.

Hier ook weer werken vandaag, pfft heb niet zo'n zin.
    Liefs, simi

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    simi werk ze vandaag en ook voor jou komt alles goed ik weet het zeker ik geef je in ieder geval een dikke knuf we zijn ongeveer even lang lid op dit topic en weet hoe moeilijk het is maar ik vind je een sterke tante.

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Sterkte Puck, hou ons op de hoogte he?! Hoe laat heb je de afspraken?

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    miepie haha ben je er nog steeds:) ik moet om 11:10

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Puck; oempf, wat spannend! Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik ben me toch een partij chagrijnig aan het worden.... Geduld is sowieso niet my middle name maar ben er wel ff klaar mee hoor!

(zo, dat is er uit, om 11.10 uur ga ik duimen voor Puck!!!)

14. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is nu 11:20; ik duim voor Puck! Hopelijk vanmiddag goed nieuws!

@ Timon en Miepie; blijven ademhalen! Dag voor dag, uur voor uur en misschien wel minuut voor minuut... het zal niet meevallen, maar hou vol hoor!

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Puck, hopelijk is alles goed en laat je ons het snel weten. We duimen voor je!

Miepie, kan me voorstellen dat je sjaggie wordt hoor, je wilt nu eindelijk die kleine wel in je armen houden.

Timon, succes met testen, hopelijk is het de 1ste keer direct raak

Simi, werk ze. Dikke knuf voor jou.

Pooh je ook een leuke werkdag en komt Jens weer vrolijk thuis.

Ik ben ziek, heb last van diarree en koorts. van het weekend was mijn man ziek, heeft mij aangestoken. Hopelijk kunnen we Daan gezond houden. Daan is erg goed te pas, draait veel van rug naar buik en andersom, liefst de hele dag. Hij probeert ook al te gaan staan. Wat gaat het nu snel. Soms wel te snel hoor,.

liefs

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Beterschap Sjors!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames helaas geen goed nieuws het hartje is gestopt
    ze hebben net 4 pillen ingebracht en moet vrijdag terug of het dan af is gekomen zo niet wordt ik maandag gecuriteerd
    meer heb ik even niet te zeggen sorry

puck

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He meis, wat erg! Ik wens je heel veel sterkte toe! Hele dikke knuffel van mij!

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lieve Puck, wat een kl**** nieuws. Ik had zo gehoopt dat alles goed was. Hele dikke knuf!

20. OOOOHHH Puck wat erg.............. heel veel sterkte lieverd en een dikke kus van mij!

Als je je hart wilt luchten, weet je me te vinden!

LIEFS SOPHIA

Deel Deze Pagina