30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh puck wat zwaar om dan op de verlos afdeling te komen liggen. En wat naar dat je zo'm pijn hebt gehad!!!
    Liefs van ons!

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Puck, wat sterk dat je nu al de positieve kant kunt zien, je lijkt me een echte doorzetter. Maar ook goed dat je de tijd neemt om bij te komen, en ook de ruimte geeft aan je verdriet en pijn. Want het lijkt me inderdaad niet niks.

Liefs!

3. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Jemig joh Puck, wat een erg verhaal! Ik vind het zo ellendig voor je! Heel veel sterkte gewenst!!

nog geen 'present' van Miepie vandaag?!

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat naar Puck, hopelijk is het nu voorbij lichamelijk en kun je beginnen met verwerken. En op de verlosafdeling, ik vind dat echt zoiets vreemds... Ik had toen ik gecuretteerd moest worden mijn eigen kamer, hoefde niemand te zien behalve het personeel en zeker geen pas bevallen vrouwen. Wel bij de controles door de gyn trouwens maar met de curettage zelf was het heel privé. Sterkte en knuffels Puck!

Ik ben gewoon weer present hoor en ook nog met eigenwijs kind in buik. Maar och, dat humeur van mij.... Bijna genant. :) Vooral mijn ventje moet het ontgelden, die heeft een eigen bedrijf en werkt natuurlijk gewoon door. Maar dat doet hij dus thuis, dus ik krijg de HELE tijd zijn stress en gedoe en deadlines mee, mensen die hem de hele tijd bellen, echt ZO irritant! Hij heeft een kantoor hoor, dus ik hoop dat hij daar vandaag naartoe gaat. Niks ongezelliger dan een vent thuis die niet beschikbaar is omdat hij aan het werk is. Dan zwelg ik liever alleen in zelfmedelijden... :D (heb ook altijd de katjes nog, die worden tenminste niet gebeld, haha)
    Trouwens gister naar de verlos geweest: dinsdag word ik gestript en uiterlijk volgende week vrijdag ingeleid. Hoop echt dat het niet zo ver hoeft te komen...

5. he MIEPIE! :D Daaris ze weer, gezellig zo'n man hahahaha. Hij zal oko wel een beetje zenuwachtig aan het worden zijn!
    Ga jij maar lekker bij de katjes zitten, die zeggen tenminste ook niks:D
    Ben je nog wel een beetje mobiel?

LIEFS

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Miepie, gezellig dat je er (nog) bent hoor, je schrijft altijd wel leuk! Sterkte dan nog maar even he :p

7. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, wat naar dat je zoveel pijn hebt gehad:(. En dat je dan op de afdeling verloskunde terecht komt, moeilijk. Ik kan je maar een ding zeggen: neem de tijd! Ik heb zelf heel veel gepraat en gehuild, heb echt afscheid moeten nemen van de zwangerschap. En inderdaad, het is een positief gevoel dat je nu weet dat je zwanger kunt worden, dsaar heb ik zelf ook veel kracht uit gehaald. Nogmaals, dikke knuffel voor jou!

Miepie, lijkt mee heel gezellig bij jou thuis:D. Enne, praat me even bij, je wordt gestript?????

All, ben gister gestart met de ovu-tests, ben benieuwd. Heb niet veel vertrouwen in die dingen, dus ben ook weer begonnen aan de klusmarathon:D. Had vorige keer het gewenste resultaat, dus wie weet;).

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, succes met jullie marathon, wie weet :p;)

9. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ miepie, hoe je dat beschrijft, wat moet dat erg zijn zo te moeten wachten heel de tijd. Ik leef helemaal mee! sterkte en hopelijk komt ze snel die kleine van je!!

@ mb, ik ben net weer gestopt die testen te gebruiken, vind het een beetje ondingen ook. Ik ben er dan helemaal veel mee bezig terwijl ik ook m'n ei voel (zo ongeveer).
    Heel veel succes met de klusmarathon :)

@ all, ben aan het wachten, over tien dagen weet ik weer meer. heb niet veel vertrouwen, heb alleen zere boobies vooralsnog..

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik vond die ovutesten echt een uitvinding, maar ook omdat ik 1. echt niet voelde als ik een eisprong had en 2. het meteen na de eerste ronde met die testen raak was! Ik deed dat liever dan temperaturen want dat moet je echt iedere dag doen om iets zinnigs te kunnen zeggen. Maar een klusmarathon is natuurlijk ook wel wat voor te zeggen... ;)

Strippen is dat de verloskundige voelt of je baarmoedermond al wat verweekt is of misschien zelfs al een beetje ontsluiting geeft. Zo ja, dan kunnen ze bij het vlies (waar je kindje in zit en die altijd in de film zo leuk breken midden in de supermarkt :)) en dan wroeten ze dat een beetje los van je baarmoedermond. Dat kán weeën opwekken of de boel in gang zetten. Het kan ook dat er niks gebeurt of als het nog helemaal dicht zit, kunnen ze ook nog niks doen. Maar ik vind het fijn dat er al iets van actie ondernomen kan worden want dat wachten is ook maar niks.

Die katjes trouwens, vannacht had één van hen alwéér een muis! Het is hier 1 groot muizenfestijn (veel winkels en een relatief rustige binnentuin) en zeker als het een beetje regenachtig weer is, dan is het echt iedere nacht minstens 1 keer raak. En jullie mogen raden wie daar direct wakker van wordt in dit huishouden en wie lekker altijd overal doorheen slaapt... :D Ze nemen ze ook mee naar binnen. Die andere poes mag 's nachts niet meer naar buiten want die neemt haar prooien mee naar BED, YAK!!! Maar toch ben ik meer vergevingsgezind tegen die harige mormels dan tegen wie dan ook, tis toch wat he? En stiekem ook een beetje trots...

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames

miepie het duurt zo wel erg lang.

mb02 succes met de klussen. hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig?

ninoshka:10 dagen kunnen lang duren ik voelde elke maand wel wat en de maand dat ik aantelde helemaal niks.

miepie ik lag wel op een kamer alleen gelukkig maar al de kamers om mij heen lagen moeders me pasgeboren baby,s acht volgende keer als ik daar lig dan ben ik ook een kersverse moeder:)

ik heb vandaag even een mindere dag.
    ik heb weer buikpijn (als een zware menstruatie)
    vandaag even wat traantjes gelaten.
    en toen een zak chips er tegen aan om mijn verdriet weg te eten.

12. eet jij maar lekker een zak chips leeg meid! Wist je vriendin het nu al? (die op vakantie ging)

LIEFS

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ja mijn vriendin stuurde me een berichtje dat ze haar sportmaatje miste net toen ik woensdag terug kwam van het ziekenhuis. (net of ze het aanvoelde)
    ik heb haar toen even bebeld en alles verteld ze moest erg huilen en baalde dat ze er niet was om mij een knuffel te geven ze is nu nog meer dan een week weg.
    ze laat het kadootje dicht tot ik weer aangeteld ben.
    mijn andere twee harts vriendinnen heb ik het ook verteld die waren erg geschrokken en steunen me goed.

ook op het werk weten ze het nu ja dat moest wel er moest toch een invaller komen mijn compagnon is nu eerder begonnen die kwam gisteren terug van vakantie en is vandaag weer aan de slag.

ook onze ouders en schoonouders weten het ook die waren van slag vooral mijn vader die had het heel moeilijk erg zielig.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, wel fijn dat de meeste nu op de hoogte zijn en je kunnen steunen, ik denk dat dat best belangrijk is en je kunt helpen.
    Sterkte meid!

Miepie, had mijn verhaal kunnen zijn dat van de muizen, vangen en wie er geen erg in heeft!!! Zo gaat dat hier ook!

15. PUCK! Wat fijn dat ze het nu weten, zo krijg je de steun die je heel hard nodig hebt! Sterkte!

MIEPIE! Hier ook een klein poesje en gelukkig pas 1x een prooi meegenomen. Maar ik had haar al in de smieze voordat ze 1 voet over de drempel kon zetten :D

LIEFS

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!
    Vandaag kom ik even kort voorbij hoor, want ben doodop van mijn werk (hectische, lange dag) en moet nu nog aan mijn huiswerk voor mijn opleiding...:(

Wat kan een zak chips soms troost bieden he Puck? En wat fijn dat je zulke goeie vriendinnen hebt :), die bieden natuurlijk nóg meer troost.
    En Miepie, dat van die prooien midden in de nacht doen onze katten ook! Alleen dan regenwormen en hele grote motten... en hard mauwen erbij natuurlijk. Misschien merken ze ook dat er gezinsuitbreiding op komst is en willen ze de voorraden alvast een beetje aanvullen??

@ all; ik ben ook aan het wachten, nog een week dacht ik. Mijn onderbuik zeurt nog steeds en nu beginnen boobs ook, maar dat laatste ken ik wel van mijn ongi. Dat eerste niet. Als het geen zwangerschap is dan begin ik toch te denken dat er iets anders aan de hand is... voelt niet helemaal normaal. ach, de tijd zal het leren. ik ben er ondertussen wel een stuk rustiger onder hoor! Heb ook genoeg afleiding door werk en studie.

Zo, zei ik even kort langskomen? Hm. niet gelukt. tot later!

17. HEPPIE! Ben jij atijd zo kort van stof :D Lekker dat geknauw op ongedierte, gedverderrie :$

Succes met leren meid, wat ben je aan het leren?

LIEFS

18. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, fijn dat je je verhaal nu kunt delen met de mensen die dichtbij je staan, daar heb ik ook heel veel steun van gehad. Vervelend dat je buikpijn hebt. Heb ik zelf ook gehad, maar vooral toen de vrucht werd afgestoten. Is heftig he, die zware bloedingen, vond het heel naar. Hoop voor je dat je lichaam snel hersteld.
    Ik ben in februari 2008 gestopt met de pil, in mei van dit jaar was ik voor het eerst zwanger.

Over de katten, die van mijn komen s'nachts niet buiten, dat scheelt een dode muis in mijn bed:D. Mijn katten zijn vooral in het voorjaar aan het jagen, dan komt mijn suffe poes ineens met een uit het nest gevallen vogeltje aan:$.

DDDOOEEEEGGG

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo! Klaar met leren! 8) en nu ben ik echt zóó moe!
    @ Sophia; ik doe een opleiding voor mijn werk (ik werk in een verpleeghuis), ben nu 2,5 jaar bezig en heb nu een heel zwaar vak met zo'n 14 uur huiswerk per week naast mijn werk... maar ik klaag niet hoor (nee he, lijkt alleen maar zo :p), ik ben blij dat ik deze opleiding mag volgen.

Ik ga maar eens het weekend inluiden met vriendlief. Doeidoei allemaal, fijn weekend voor jullie allemaal. :)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    puck, fijn dat je zoveel steun krijgt! En een zak chips of plak chocolade helpt hier ook hoor! alleen nu effe niet, want ik zit op "dieet", ik probeer niet te snoepen....

@all, wij gaan straks richting Spakenburg. De verjaardag vieren van mn neef. Het wordt mooi weer, dus zal de bbq wel aan gaan (het zijn zuid afrikanen, dus....) Lekker hoor!

Deel Deze Pagina