30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Check!

Ja, chips is een universeel troostmiddel. Bij mij ook met een glas wijn. En goede vriendinnen, zonder hen kan bijna niemand in verdrietige tijden...

Ach ja, daar ben ik dan maar weer. Vannacht weer een muis, maar nu heb ik de poes met muis en al naar buiten gedingest, de deur dicht gedaan en oordoppen in. Zo! Eet ze m maar lekker buiten (half) op! Ik laat haar wel naar buiten want ze is een echte buitenpoes en durft sinds de buren een dikke gemene kater hebben, niet meer overdag naar buiten. En omdat onze andere poes haar ook plaagt, mag ze 's nachts dan ook in de slaapkamer om ook een eigen plekje te hebben en een beetje rust. Ben benieuwd hoe het gaat strakjes, als die baby er OOIT nog uit wil komen, haha! Dan moeten we een andere poezenconstructie bedenken zolang de kleine bij ons op de kamer slaapt.

Meiden, ik l*l maar wat hoor, vinden jullie niet erg he? Ik verveel me zo.... :)

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Miepie, je lult tenminste wel gezellig :D
    Enne, het wordt vandaag warm, hou je dus maar rustig hihihi :p
    Pfff nu 41 wk he. Gelukkig ondernemen ze dinsdag actie, maar ik hoop dat ze eerder uit haarzelf komt.

Fijne dag.

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Pfff.... meiden zijn jullie altijd zo vroeg van de partij?
    Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben, maar het is weekend hoor ;) Maar goed, zal wel door die koters van jullie komen.
    Hier is het nog een weekje afwachten, maar verwacht er ondertussen niet zoveel meer van.
    Beter nieuws is dat ik nog een weekje moet werken en dan lekker op vakantie ga! :)
    Allemaal een fijne dag en geniet lekker van het zonnetje!
    Puck: heel veel sterkte, gelukkig kan je bij je vriendinnen terecht!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    all, net terug van verjaardag in spakenburg. Lekker in de tuin gezeten en . Jens had het erg warm en ik heb samen met hem binnen een tukje gedaan. Nu net was zijn maxicosi kletsnat van het zweet... we hebben geen airco!

enne miepie, klets maar door hoor...no problemo!

5. ga zo slapen, maar wil effe wat kwijt..

Vandaag is de vader van mijn ex begraven :( ik heb nog goed contact met hem en wilde zijn vader graag de laatste eer bewijzen. Ben ook heel erg blij dat ik deze man heb mogen kennen, het was een bijzonder aardig mens!

Het was zo mooi om te zien hoe sterk de band is binnen deze familie dat ik mij realiseerde dat ik het ook zo wil binnen mijn eigen gezin, zeker omdat ik dat zo zelf niet heb mogen ervaren! Ik ben toch wat harder opgevoed en ook zo geworden door de gebeurtenissen.
    Gelukkig heb ik een lieve man en kan ik daarmee ook een mooi gezin stichten! Natuurlijk hebben we al 1 prachtige zoon.

Gek dat zo'n begrafenis, wat overigens een prachtige dienst was en een ontzettend mooi afscheid op de begraafplaats, je even heel dicht bij jezelf laat komen!

RIEN HET GA JE GOED!

Thanx mieden, moest het even kwijt!

LIEFS

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat bijzonder dat je nog zo'n goed contact met hem had. Gecondoleerd!
    En ja, een sterke gezinsband is voor mij ook bijzonder en belangrijk!

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi allemaal, ben ik nog/weer! Weer een onrustige nacht gehad, ik heb veel pijn (overdag nergens last van) en slaap zo kort. Ik kan niet vroeg naar bed want ik ben gewoon nog niet moe maar ik ben wel iedere dag rond 8 uur al wakker... Klaag, klaag! :)

Soof, inderdaad bijzonder dat je nog contact hebt met je ex en zijn familie en fijn dat je dan ook afscheid kan nemen van iemand die je als een prettig mens hebt ervaren

Het grootste voordeel van exen zijn met mijn ex is wel dat ik hem en zijn klotefamilie (en vrienden trouwens) nooit meer hoef te zien, haha! Vreselijke mensen allemaal, ik mag me nu in mijn handjes knijpen met mijn schoonfamilie hoor!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ik heb gisteren voor het eerst iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb. Ik heb de buurkids even toegesproken dat ze niet zo meten gillen (20.45 uur). Ze komen hier veel over de vloer en zijn allemaal lief, maar gisteravond zaten ze met en stuk of 8 kids in de carport te gillen/spelen/whatever. Jens lag al op bed en ligt met zijn slaapkamer aan die kant...
    Gelukkig kwam een van hun moeders ook al zeggen dat ze stiller moesten zijn. En ze deden dat ook netjes.
    Waren wij vroeger ook zo luidruchtig? Het lijkt wel of ze niet normaal kunnen praten, maar de een de ander moet overschreeuwen. En het zijn er heel wat hier....

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat fijn om die kinderen net voor zijn raam te hebben. Vast dat we vroeger ook zo zijn geweest. En straks zal Jens dit ook doen. ;)

Miepie, wanneer gaat die kleine meid nu eens eruit komen? Het is te gek dat jij met dit mooie weer eigenlijk loopt te balen.

Sophia, ik had kippenvel toen ik jouw berichtje zag. Het is altijd fijn om even dichtbij jezelf te komen. Wat fijn dat je nog zo'n goede relatie met je ex en zijn familie had. En dat je ook weet wat je zelf graag zou willen creëren door deze ervaring. Ga ervoor!

10. met mijn ex-schoonfamilie had ik geen contact meer hoor, niet kwaadwillend maar ik woon daar niet meer in de omgeivng. Maar ik heb altijd contact gehouden met mijn ex, hij is de beste vriend van de man van mijn beste vriendin ;)
    Zo heb ik mijn beste vriendin ook leren kennen!

Maar zijn familie is gewoon heel erg lief en goed vor elkaar en dat heb ik zi ook 4 jaart mogen ervaren en gisteren had ik weer evenb dat fijne gevoel! Heb u best aardige schoonouders, maar ik loop er niet mee weg.

MIEPIE! Ga je nou een een keer bevallen of hoe zit dat :D

PUCK! Hoe gaat het meissie?

LIEFS

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    sophia wat goed van je dat je naar de begrafenis bent geweest.
    het is is inderdaad erg prettig als je een goede familie band hebt gelukkig hebben wij dat ook aan beide kanten.
    en ik vond het wel grappig om te horen hoe jullie tegen elkaar deden toen ik op de thee was bij je werk dat hij belde wat hij moest doen. het klonk wel relaxt en grappig.:)

pooh wat goed an je dat je er iets van gezegd hebt en terecht natuurlijk kinderen kunnen echt een herry maken. ik woon ook in een hele kind vriendelijke wijk en met weinig verkeer maar die kinderen met hun skelters enz... jeetje wat een lawaai af en toe.

miepie ik voel het vanacht gaat het gebeuren:):(:) (ik hoop het voor je)

timon: nu gaan we samen voor iui en meid ik had gelezen dat je vroeg of het zeer deed maar mijn ervaring is dat je er niks van voelt alleen de eendebek is altijd een beetje vervelend.

hartje lekker over een week op vakantie waar ga je naar toe? en hoe is het met de pijn?

hier alles ok morgen naar het ziekenhuis om te kijken of alles schoon is. verder gaat het geestelijk redelijk ik zie er tegen op om weer te gaan werken mensen vragen zo vaak aan me waneer ik aan kinderen begin en die vraag kan ik nu even niet aan. normaal draai ik er wel een verhaal aan maar nu:(
    ik hoop dat alles weg is en dat ik over 4 weken ongie word en weer verder kan met iui nr 2

welterusten dames ik ga proberen te slapen het is hier zomeravondfeest in het dorp en ik hoor nikki, de sjonnie,s band zonder banaan, ali-b dj diablo en nog veel meer op de slaapkamer!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ben je er niet gaan kijken? Sjonnies en Band zonder Banaan zijn best grappig. Ik heb ze eens bij de Nijmeegse Vierdaagsefeesten gezien. Dat waren zware tijden.:D

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    I feel like a broken record, moet weer melden dat er nog niks gebeurt hier.... ;)

Sterkte vandaag Puck, ik hoop dat het schoon is en je dit deel kan afsluiten... Heb je nog een beetje kunnen slapen met Don Diablo op de achtergrond? :)

Kinderen en herrie, praat me er niet van! :) Ik woon in een helemaal niet kindvriendelijke buurt, er wonen hier sowieso weinig mensen, heerlijk rustig en prive! Maar er is 1 gezin met kinderen waarvan volgens mij het oudste jongetje wat achter is in zijn ontwikkeling. Daarbij zijn ze half Italiaans. Mensen, wat maken die een herrie!!! Ze wonen best wel een stukje verderop, maar niks kan op normaal volume, wij kunnen alles letterlijk volgen. Altijd dat gekrijs (letterlijk, heel naar) en het allerergste is dat die moeder blijkbaar de boel niet aankan, die krijst nog het hardst: tegen haar kinderen. Tsja, met zo'n voorbeeld denk je natuurlijk als kind dat dat maar normaal is ofzo. Een andere buurman heeft eens in zijn hoofd gehaald om er iets van te zeggen, nou dat had hij beter niet kunnen doen. Erg hoor, vooral voor die kids maar onwillekeurig erger ik me er toch ontzettend aan. Ik moet er ook niet aan denken om in een buurt te wonen met veel mensen / gezinnen op een kluitje, dat ben ik gewoon niet meer gewend...

14. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, gecondoleerd met je ex-schoonvader. Ik heb dat ook altijd bij begrafenissen, dat je hierdoor dingen in je eigen leven ineens helderder ziet. Is juist mooi!

Pooh, is toch logisch dat je aan hen hebt gevraagd iets rustiger te doen. Kinderen hebben in hun spel vaak niet door dat ze zo luidruchtig zijn, dus daar kan je ze best op aanspreken. Maar ik snap het hoor, je wilt niet zo´n buurvrouw zijn die `zeurt`;)

Puck, je bedoeld dat klanten aan je vragen of je kinderen hebt/wilt? Dat lijkt me inderdaad lastig, aangezien je dan beleefd een antwoord moet bedenken, maar eigenlijk heb je dan zin om met die schaar hun tong af te knippen;). Veel mensen hebben geen idee hoeveel pijn ze iemand kunnen doen met zo'n vraag, ik ervaar dat zelf ook als vervelend.
    Hoop voor je dat alles weg is, dan kan je een nieuwe start maken. Ik ben er eigenlijk ook meteen weer voor gegaan, ben nu nog fanatieker dan voorheen. Ik weet nu immers dat het kan!!!!!
    Enne...ik kan me voorstellen dat je de sjonnies en band zonder banaan nu even niet trekt;).

Heeeee, nog geen miepie?????!!!!

ALL, wat ik gister nou weer had.....ik fietste naar mijn werk en er liepen een stel meiden midden op het fietspad. Dus ik bel netjes, bel nog een keer, roep vervolgens: even aan de kant, maar nee hoor, de dames bleven op het fietspad lopen. Dus ik wurm mijn voorwiel langs een van die meiden en zeg: ga eens aan de kant, je loopt op een fietspad. Ze deed een stap opzij, maar vervolgens kreeg ik me toch een scheldpartij over , me heen:$, dat was echt niet normaal. Ik zat te trillen op mijn fiets, van boosheid. Ik ben niet zo snel ergens van onder de indruk, maar zo'n reactie...ik snap daar niets van :x.

15. mb02

mb02 Bekend lid

Miepie, je bent er dus nog wel :D, had gehoopt dat je kleine meid onderweg was.
    Zo te lezen woon jij heerlijk, ik begrijp dat je een vrijstand huis hebt? Ben jalours, ik woon een rijtjeshuis. Mijn luidruchtige buren zijn vorig jaar verhuisd, hoera! Dat gezin bestond uit 2 drukke jongetjes, 2 overactieve honden, 1 overspannen moeder en een man die duidelijk de baas in huis probeerde te zijn (hij praatte niet, hij commandeerde;)).
    Nu geen last meer van mijn buren, maar ja, in zo'n rijtje hoor je toch van alles, vooral in de zomer8).

16. BUREN! Hier ook in een rij, wij hebben aan de ene kant een gezin met kinderen maar dat valt allemaal wel mee. Maar aan de andere kant een gezin met kids van in de 20, super aardige mensen (zij heeft de geboortekaartjes gemaakt voor ons) maar ze praten zo hard ;) als zij buiten zitten ga ik liever naar binnen. Zij hebben een overkapping waardoor alles nogal galmt, wij zouden er ook een zetten en dan kon het tussenin dicht gemaakt worden! Maar nu onze hyp niet doorgaat zullen we er nog mee moeten leven:(

LIEFS

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Je hebt gelijk MB, ik woon werkelijk heerlijk, maar niet vrijstaand hoor (alhoewel het vaak wel zo voelt)! Wij hebben weer een veel "overlast' van andere orde, wij wonen namelijk in het centrum, boven een winkel. Voor ons heeft dat een boel voordelen: de onderburen zijn na 18 uur weg (donderdags na 21 uur :)), aan weerszijden van ons huis is opslag van winkels dus geen directe buren. Wij hebben voor ons gevoel zo veel geluk met dit huis, het is vrij ruim en we hebben twee dakterrassen aan de achterkant, die komen uit op een soort van (historische) binnentuin die niet bij ons huis hoort, maar wel lekker groen is en niet toegankelijk vanaf de straat. Aan de achterkant weet je gewoon niet dat je middenin de stad zit en heb je nergens last van! Behalve dan dat ene gezin... ;)
    En: niemand heeft ook last van ons dus als ik mijn muziek eens wat harder wil draaien dan kan dat gewoon! En: ik hoef maar de hoek om om op een terras te kunnen zitten of te shoppen en dat is zeker nu echt zooooooo fijn!
    Maar eerlijk is eerlijk: als de cafés 's nachts uit gaan, wil er nog weleens dronken en luidruchtig volk langs ons huis wandelen dus dat is dan de "overlast" die wij hebben en weekenden zijn natuurlijk ook druk met winkelend publiek. Wij zijn er aan gewend maar ik ken genoeg mensen die dan liever in een wat meer conventionele buurt wonen. Maar daarvan hebben wij juist weer het gevoel dat iedereen op elkaars lip zit en je inderdaad alles van je buren kan volgen, dus zo zie je maar! :D

18. mb02

mb02 Bekend lid

Miepie, ok, je woont in het centrum, da's bekend terrein voor mij:). Mijn vriend houdt van leven om hem heen, die zou ook wel weer naar de stad willen verhuizen (die heeft 5 jaar in lombok gewoond, ook heel gezellig). Maar wij kunnen alleen een huis/flat in overvecht of kanaleneiland kopen, dus dan zit ik liever in dit ietwat saaie dorpie. En ik ben heel blij met mijn huis, heel ruim en alles naar onze smak verbouwd. Tja, alles heeft zo zijn voor-en nadelen;).

Meiden, even jullie advies: had net voor het eerst in mijn zwanger-worden-carriere een POSITIEVE ovu-test. Ben er blij mee, maar de timing is waardeloos:(. Ik heb vanavond namelijk een slaapdienst en zie mijn vriend morgen pas weer, aan het eind van de middag. Dus voordat wij "huiswerk" kunnen maken, dan zijn we zo'n 1,5 dag verder. We hebben gisterochtend wel sex gehad, maar ik heb geen idee of dat op tijd is geweest. Baal hier enorm van, wat moet ik nu doen???????

19. Niet balen meid, die zwemmertjes kunnen wel een paar dagen overleven hoor! En morgen val je hem gewoon weer direct aan :D

Iedere dag sex niet ook niet bevordelijk voor de kwaliteit!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje mb01. wat een aso gedrag van die meiden!!! enne die zwemmers leven vast bog hoor!!

@all, wij wonen in een hele gezellige kinderrijke buurt. Ze lopen ook bij elkaar de deur plat, iets waar ik erg aan moest wennen. Maar het zijn allemaal lieve kids, alleen in hun spel vergeten ze wel eens dat je ook met elkaar kunt praten ipv schreeuwen!!!
    Ze zijn allemaal in de leeftijd van 3 t/m 12! Bij ons achter komen alle carports uit op een binnenpleintje En daar spelen ze natuurlijk graag!

ben net terug van een bakkie koffie doen bij een oud collega/vriendin van me. We hebben heerlijk in de tuin gezeten en Jens heeft een uur op mn arm geslapen.
    Nu ligt ie weer in bed en vanmiddag ga ik met hem naar het gemeentehuis om een paspoort aan te vragen

Deel Deze Pagina