30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck, sterkte vandaag!! :(

@miepie, meid is het eindelijk begonnen???? Ik hoop het voor je!

@all, wij gaan zo naar de zweedse ambassade in den haag. Kijken of we Jens en dubbele nationaliteit kunnen geven!! Jens moet zelf ook mee, dus wie weet komen we met een klein nederlands zweedje thuis!

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Owwwww meiden, ik kan mezelf en jullie nog niet blij maken! :(
    Zometeen om half 10 word ik gestript. Ze gaat althans een poging wagen. Ik hoop dat er al een beetje ontsluiting is en dat het kan, anders word ik gek. Dan nog weet ik dat het misschien niet werkt, maar dan wordt er tenminste iets van actie ondernomen want dit wachten is echt killing...

Sjonge, ik had nooit kunnen denken hoe frustrerend het is om zo lang overtijd te zijn. Ik had me ingesteld op 40 weken, misschien een paar dagen langer maar vandaag zitten we al in de dubbele getallen: 10 dagen....

Nou, ik ga maar even een bakkie thee doen en wakker worden, spreek jullie later weer, hopelijk in een iets minder wanhopige bui! :)

Ik zal wel alvast Puck veel sterkte willen wensen voor vanmiddag! Ik begrijp dat je niet zo goed kan tegen algehele narcose, maar volgens mij is dat echt wel fijner dan wanneer je het allemaal meemaakt alhoewel ook dat heel persoonlijk is natuurlijk. Sterkte meissie!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, over een half uurtje zit je bij de vk, sterkte ik hoop dat ze wat voor je kan doen! Dit is niets he zo lang wachten.

Puck, jij ook sterkte vandaag... de een wordt gestript en de ander krijgt een curretage, wat zit het toch gek in elkaar he.
    Je actie aanbod icm het reisburo klinkt wel heel leuk, hihi.

Soof, mij is helemaal ontgaan dat je ex-schoonvader is overleden, sorry daarvoor en alsnog gecondoleerd.

Sjors, het 4e tandje al weer, bij Boaz nog niets, wel bobbeltjes te voelen boven bij de hoektandjes.

Pooh, hihi een zweeds-nederlandertje was het natuurlijk wel al.
    En dat oefenen is idd heel goed, vooral omdat ze op de grond lekker de ruimte hebben.

Heppie, ik denk ook dat je je banner moet verzetten, elke maand moet je hem denk ik even bijwerken ivm je cyclus.

Timon, wanneer mag je voor de eerste IUI?

Oh meiden ik voel me zo beroerd, ben snotverkouden, hoofd doet pijn, lichaam doet pijn en mijn keel ook, blegh!

4. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, wat k*t dat je toch nog gecurreteerd moet worden:(, sterkte!!!!

Miepie, 10 dagen alweer, balen:(. Hoop dat het strippen het gewenste resultaat heeft, dat dit het zetje is wat alles in gang gaat zetten. Ik duim voor je!!!!!

Soof, geen goed nieuws dat het bedrijf niet zo lekker loopt, zijn spannende tijden voor jullie. Zo te lezen gaat de zolderverbouwing beginnen?

Pooh, leuk dat jens een dubbele nationaliteit krijgt. Hij is al half nederlands en half zweeds, dus moet toch geen probleem zijn???

Mieke, hahaha, wat een vrolijkerd is boaz!!! Ik heb de ovu-tests van matcare gebruikt, de midstreams. En die werken dus wel:).

ALL, is goed meiden, zal mijn vriend vanmiddag bespringen;). Heb nu ook waterige afscheiding, dus denk dat de timing wel goed zit. Dit is voor het eerst dat ik echt zeker weet dat ik goed geklust heb, nu maar hopen dat het een "match"is.
    Leuk om te lezen hoe jullie allemaal wonen! Ik woon dus in een eengezinswoning, midden in een woonwijk. Tís heel kindvriendelijk, er loopt geen doorgaande weg door dit deel van het wijk en de speeltuin/ kinderboerderij/ park/ scholen zijn om de hoek. Ik heb aan de ene kant een jong stel wonen die beide in de horeca werken, dus die zijn sávonds bijna nooit thuis. Aan de andere kant woont een moeder met 2 jongens van boven de 12, daar heb ik geen last van. Ik heb geen overburen, vind ik heel fijn (geen gegluur ;)).

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie je wel de midstreams werkte ook alleen voor mij, na veel gehannis met andere merken. Maar bij deze had ik ook voor het eerst echt een positieve test. Fijn idee he dat je dan goed geklust hebt. Alleen maakt het dat wel enorm spannend naar je nod toe.

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daar ben ik weer!
    Compleet met 100% gesloten baarmoedermond... :( Strippen was dus niet mogelijk. Nu heeft de verlospraktijk voor vrijdag een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor een eventuele inleiding. Ik hoop echt zoooooo dat het niet nodig zal zijn, maar tegelijk ben ik blij dat er een definitieve einddatum is vastgesteld. Beetje dubbel allemaal. Het rommelt wel een klein beetje trouwens, niks regelmatigs en ook niks waarvan ik recht overeind in bed zit van de pijn, maar er lijkt wel wat te gebeuren. Of is dat wishful thinking? :)

Bijzonder hoor, een dubbele nationaliteit. Kan me niet schelen wat de Wilders van de wereld ervan vinden, ik vind het wel wat hebben eigenlijk! Ik weet ook uit ervaring van dichtbij dat je paspoort niks zegt over welke nationaliteit je je voelt, zeg maar. Wordt Jens ook tweetalig opgevoed Pooh?

Ja lastig in de reiswereld he? Ik hoop dat het allemaal goed komt voor je Soof!

Ik duim alvast voor iedereen die tussen nu en een paar weken mag testen!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    aaaargh Miepie, nee toch! Alles nog potdicht, potjandikkie zeg!
    Vrijdag dus inleiden, nou dan weet je iig dat je nu dit weekend jullie eigenwijsje mogen bewonderen en knuffelen!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He meiden!

sorry dat ik al dagenlang niet meer ben geweest. Was dit weekend echt knock-out nadat ik vorig weekend dienst had gehad en dus twee weken achtereen had doorgewerkt.

Puck: wat naar dat je toch nog een curettage moet krijgen :(
    Uiteindelijk vond ik dat vorig jaar relatief meevallen. Ik vond algehele narcose eigenlijk prettiger dan een ruggeprik (vond het heel naar om met zo'n gevoelloos onderlijf te liggen, waarbij mijn linker been pas uren later dan het rechter been weer goed was, heel maf) Gelukkig heb ik vorig jaar daarmee op de afdeling algemene gynaecologie gelegen en niet op de verloskunde, zodat ik niet al die zwangere vrouwen hoefde te zien, want dat is dan inderdaad wel confronterend! Ik vind het heel knap zo dapper als je ermee omgaat! (MB destijds ook al, wat zijn jullie allemaal kranige meiden! Ik zat er zo volslagen doorheen toen... Erg knap van jullie!) Veel sterkte vandaag in ieder geval! hou je taai!

Soof: wat naar zo'n overlijden zo dichtbij! Zet je wel aan het denken over de dingen...

Miepie: O, ik hoop zo voor je dat het inderdaad rommelt! Stiekun ga je er vanaf 38 weken toch al een beetje vanuit dat het ieder moment kan beginnen. Jij wacht straks al bijna een maand! Pffff!

Mieke: beterschap!

Sjors: hoe is het nu met jou en je man? wat grappig dat daan al zoveel tandjes heeft! Steeds minder "baby"!

Pooh: succes met aanvragen van een tweede paspoort voor jullie zweedse kaaskopje!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Weet niet meer of ik hier vrijdag ook nog was geweest om te vertellen dat ik opnieuw een belafspraak had met de gyn. Ze belde om de uitslag van de biopten door te geven. De uitslag was een heel ingewikkelde term (die ze zelf volgens mij ook niet helemaal begreep, want ze had het nog nooit gezien) waarvan ze zei dat het op een tumor leek, maar gelukkig helemaal goedaardig was. Ik -wat?! Tumor?!- Dat had ze eerder helemaal niet verteld dat ze daar ook nog aan dachten, dus dat hoef ik eigenlijk achteraf ook niet te horen, hahaha! Afijn, het was een zeldzaam soort placentarest, die met meer hormonen soms vanzelf overgroeid raakt met normaal slijmvlies. Ben dus nu gestopt met de pil sinds twee weken en moet over 6 weken weer terug. dan wordt er besloten of er alsnog een hysteroscopie onder narcose moet.
    Wij zitten dus nu weer te rommelen met condooms, hahaha. Zijn we niet zo heel goed in. En als ik de pil gebruik, heb ik nauwelijks zin aan sex, maar zonder.... ;) Dus we blijven oefenen ;)

10. WANNA! Fijn je weer te horen, maakte me een beetje zorgen. Gelukkig toch een goede uitslag! Hoop dat het over 6 weken meevalt. Ik begin na deze menstruatie ook niet meer aan de pil, het zit me niet lekker met die myoom in mijn baarmoeder. Enne hier ook een droevig laag libido met de pil ;), gelukkig met condoom geen last, vindt het wel lkeer heb ik geen last van die rommel zolang ik er nog niks mee wil :D:D:D

MIEPIE! Jee meid het zit je niet mee, heb je een bad? Als het rommelt zet het in bad namelijk door. Dat gebeurde bij mij ook!
    Sterkte meid!

MB! Have fun vanmiddag :D warm weer is libido verhogend hahahah!
    De zolderverbouwing beperkt zich tot verven en een nieuwe vloerbedekking en verhuizen van meubeltjes! We willen er gaan slapen, maar wij hebben een groot amerikaas bed met een hoofdbord en het is nog de vraag of die via de trap naar boven kan!
    Wij hebben overigens ook geen overburen!

PUCK! BEdankt voor je berichtje, ik zal eens snuffelen. Is toch toekomstmuziek, maar van Funda wordt ik altijd blij :)

LIEFS

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, onze slaap weigeraar ligt eindelijk in bed en krijgt waarschijnlijk binnen 2 maanden de zweedse nationaliteit naast de nederlandse. Cool!! De naturalisatie dienst gaat zich er over buigen.
    Hij had 2x een half uur in de auto geslapen, maar ik kreeg hem niet meer in slaap toen we om 1130 thuis kwamen. Ben met hem
    gaan wandelen, ook dat hielp niets. Net was het brullen en opeens stortte hij neer tegen mn borst en was weg. Ik hoop dat ie het effe volhoudt!!

@miepie, rommelen, wie weet het is het begin!!!! En strippen kan de boel opwekken,. Ik kwam maandags en werd getoucheerd en zat ook nog potdicht. Dinsdag en woensdag verloor ik de slijmprop en donderdag avond begon het!

12. Wat leuk dat hij de zweedse nat. kan krijgen!!
    Hier had ik gisteren een weigeraar, nu ligt hij lekker ingebakerd, vanmorgen begin hij ook weer. Nu slaapt hij als een roosje!

Ga mijn eerste lading babykleertjes op MP zetten. Kleertjes die hij niet aan heeft gehad en die ik niet zo leuk vond. Ben benieuwd!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh soof ik heb ook al een doos vol kleertjes. sommige bewaar ik voor jens, zoals zijn eerste kleertjes etc. maar ik weet nog niet zeker of we ooit voor en nummer 2 doorgaan of niet.
    Maar er zijn zat kleertjes bij die hij niet/nauwelijks heeft aangehad.

14. Nou ja, wij gaan zeker voor een 2e maar je gaat dan toch weer kleertjes kopen. Ik ken ons wel 8)
    Maar manlief wilde nog niet alles wegdoen, dus nu alles per maat verpakt en dan weggedaan wat ik niet leuk vond!

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: thanks! Maar maak je geen zorgen hoor, ik sit gewoon soms tot over mijn oren in het werk en ben dan 's avonds te moe om nog te internetten :)

Ik post dus ook niet meer op het aprilmama forum. Die meiden hadden een doorstart gemaakt op een ander forum. Kreeg ik toch werkelijk vandaag een aanmaning dat ik moet posten of anders word ik geschrapt! Moest meteen aan Miepie denken, hahaha. Heb me dus per ommegaande laten schrappen, want daar houd ik niet van!

16. Dat meen je niet.............. wat belachelijk! Ik heb me daar al in maart afgemeld geloof ik. Was toch niet bij te houden, sjee wat een kletsmiepen ;)

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahahah zo waren de maart mamas ook..aanmaningen versturen..brrrr

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ik even blij dat ik een feb. mama ben :D;)

Wanna, fijn je weer hier te lezen meid. Je hebt ook een erg drukke baan waar veel van je verwacht wordt he. Goed nieuws en dus ook een beetje slecht nieuws omdat je over 6 weken weer terug mag. Ik begrijp er dus uit dat er een stuk placenta is blijven zitten en dat deze dus eigenlijk is gaan vergroeien, zoiets??

Pooh, even buigen en voila Jens zijn 2e nationaliteit.

Meiden, ben zo beroerd van die verkoudheid. Wat kan dat toch altijd je lichaam te grazen nemen zeg, bah!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap mieke!! Ik hoorde je gisteren al snuffen op de omrolvideo van Boaz!!!
    Was wel grappig, al die ambassades in 1 wijk in denhaag, soedan, belgie, vaticaan, etc etc..

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Pooh, hihi was het zo hoorbaar??
    Ja het is dan net een dorp van Ambassades he.

Deel Deze Pagina