Ha meiden, Sorry al even niet geweest en nu even alleen een kort ego berichtje. Ben net weer voor behandeling bij osteo geweest, dus nu moet ik het even heel rustig aan doen. Dus even geen computer vanavond. Zag wel in een oogwenk dat miepie nog steeds geen mama is en dat er vrijdag ingeleid wordt. Miepie, voor het geval dat ik me hier niet meer meldt voor die tijd: Heel veel succes! Een dikke knuffel van mij! tot snel allemaal!
Ja, raar he, van die aanmaningen? Ik had een berichtje terug gestuurd dat "als er een minimum aan berichtjes vereist zijn, dit niet mijn soort forum is en dat ze me dus van de lijst mogen schrappen" Lijkt me niet onredelijk, toch? Krijg ik een berichtje terug "waarom ik zo aangevallen reageer?" En dat ik hier bij jullie op het forum wel actief ben, dus dat ik ook voor hun meer moeite moet doen. Hoezo Big Brother??! Mieke: hoop dat je snel weer opknapt! Toch geen mexicaanse grieo? Hahaha. Ik lees dat ik je kan horen snotteren op een omrolvideo?! Niet om je gesnotter hoor, maar ik ga toch even op zoek naar dat linkje Hartje: ik hoop dat je wat baat hebt bij de behandeling van vandaag. Sterkte! Zou Puck alweer thuis zijn? O, nee, ze was pas heel laat aan de beurt toch? Of zou ze een nachtje moeten blijven? Hoop zo dat het een beetje is meegevallen! Miepie: zet het rommelen door??
het was meer snuifjes wat Mieke deed op de video, hihi. zo van goed zo Boaz, snif...hihihi!!!!!! Goed bedoeld hoor mieke!!! Je weet wie het zegt! @wanna, same story here.... Ik blijf wel hangen bij de 30plussers en pco-ers...oer gezellig en geen ge.....je weet wel!
Hahaha Wanna, dat meeeeen je niet!!!??? Dat vind ik echt ultiem grappig, kan er niks aan doen! En dan nog kijken bij welke topics je wel meedoet, wahahaaaa!!!! Hoe vaag is dat? Nou, blijf maar gewoon gezellig bij ons hoor, maar de volgende keer dat je zo lang weg blijft en een leven voor jezelf leidt, gaan we je gauw PB-en! All: lief dat jullie allemaal zo meeleven, zeker ook de meisjes voor wie het allemaal niet zo makkelijk is; het wordt heel erg gewaardeerd! En beterschap voor Mieke, ik hoop dat dit niet het begin is van de ziektecaroussel waar jonge ouders zich de eerste pakweg 10 jaar in bevinden, dat er altijd iemand in een gezin ziek is en de rest aansteekt... Het rommelen zet nog niet door, maar ik ben blij dat het iets (ieieieietsje) anders voelt dan tot nu toe, zeg maar. Ik blijf hopen dat die inleiding niet nodig blijkt maar wat moet, dat moet (en het MOET kan ik jullie vertellen ).
Nou Miepie, die kleine zit wel best daarbinnen. Even ego: Ik heb morgen mijn 1e IUI en ik ben enorm zenuwachtig aan het worden. Ben er moe van geworden en ga zo lekker slapen. Sorry meiden, dat ik verder nergens op reageer. Even geen puf voor.
Succes vandaag Timon! Puck hoe is het bij jou gegaan gisteren? dikke knuf meisje Miepie wanneer komt dat eigenwijze meisje van jou nou eens kijken hoe leuk het hier is op deze wereld All, ben nogal druk op het werk zo tijdens de vakanties van collega's en merk dat ik vermoeider raak omdat wij niet op vakantie zijn geweest en wel aan het huis aan de klus. Dus wat minder aanwezig. hoop wel dat ik nu weer aan mijn minimale aantal berichtjes zit Denk vandaag ongie te worden want het rommelt weer aardig van binnen en mijn temp zakt weer. Liefs, simi
Goeiemorgen, Mag ik nog meedoen hier? mijn berichtjes zijn vooralsnog minimaal te noemen natuurlijk! hahaha! @Timon, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je wel hebt kunnen slapen door de spanning! @ Miepie, ik hoop dat jij het nog trekt allemaal. Misschien heeft het rommelen doorgezet, ik hoop het! @ hier niet veel bijzonders. Gister misselijk geweest dus mijn hoofd ging weer op hol, haha. Nu weer 'normaal' ', ik moet nog 5 dagen wachten...
Hoihoi allemaal! Puck: hopelijk is alles goed gegaan met de curetage en ben je alweer lekker thuis en kun je vandaag een beetje bijkomen. Miepie: Nog helemaal potdicht? wat duurt dat lang zeg... blijven ademen! Mieke: geen Mexicaan onder de leden toch? beterschap! Timon: heel veel succes vandaag! We duimen voor goed resultaat! Wanna: als je niet iedere dag 24 uur achter je pc kunt zitten is het toch geen doen om zo'n druk forum bij te houden? Ik zit bij NOD-augustus, maar daar wordt zóveel gepost... had gisteren echt geen tijd om mijn pc aan te zetten en dan zijn er alweer iets van 20 bladzijden bijgekomen, dus ik hou het even lekker bij dit forum hoor. Als ik nu maar aan mijn minimale aantal posts kom... All: ik heb mijn banner aangepast, bij Lilypie wordt anders gerekend dan hier op ZP. Ik probeer mezelf er van weerhouden om alvast een test te kopen, want als ik gewoon ongesteld wordt is het toch niet nodig en ben bang dat ik dan heel teleurgesteld ben...
Hoihoi, ben er nog / weer.... Nog even niet zo spraakzaam, iedere ochtend ben ik weer zo teleurgesteld dat ik gewoon wakker word in een droog bed zonder pijn. Maar goed, er zit een einde aan te komen!
Miepie, kusje voor jou! Timon, veel succes ik duim voor je! All: ik hou het kort. Ga mijn mannetje uit zijn bedje halen, fruitje geven en dan lekker van het mooie weer genieten bij mijn ouders in de tuin. Ik voel me weer een stuk beter (geen mexicaantje hier) maar nu is Boaz ook verkouden, arm kleintje. Fijne dag en tot later. Liefs Mieke
timon succes vandaag je zal nu de iui al wel gehad hebben laat even iets weten. mieke fijn dat je iets fitter bent. hopelijk is boaz ook zo weer fit. miepie: wat vervelend vor je dat het zo lang duurt en dat met morgen 34 graden buiten houd je veel vocht vast? hepie spannend en inderdaad pas testen als je echt over tijd bent. ninoshka: nog 5 dagen succes simi oh hopelijk stijgt je temp weer waneer gaan ze bij jou stappen ondernemen? hier alles lichamelijk weer ok ik heb er weinig van meegekregen behalven dan dat ze mijn infus niet goed ingeprikt kregen ik heb nogal dunne bloedvaatjes. ik hoop dit nooit meer mee te maken maar mocht ik de pech hebben dan wil ik meteen een curetage i.p.v. die pilletjes eerst en vreselijke buikpijn bijna een week lang. nu geestelijk nog aansterken. ik merk dat ik niet wil werken ik ben gewoon down en heb geen zin om vrolijke gesprekken aan te horen. maar ook dat komt weer goed nog anderhalve week en dan gaan we op vakantie joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga weer verder met bankhangen en filpjes kijken. doei
Hai Puck, forceer nog maar even niks met werk hoor, je hebt een zware tijd achter de rug, zowel lichamelijk als mentaal. Het lichamelijke heelt sneller en daar is dan het "gevaar" dat je jezelf voorbij rent. Wel lekker dat je bijna op vakantie gaat, even eruit is goed! Waar gaan jullie naartoe? Zie je wel Mieke: de ziektecaroussel is begonnen bij jou! Wij gaan zometeen maar het badje opzetten op ons terras, kan ik lekker afkoelen als het heel heet is! Ik hou trouwens eigenlijk nauwelijks vocht vast. OK, ik kan al een paar weken mijn trouwring niet meer om, maar ik zag afgelopen weekend een zwangere vriendin van mij en die had echt van die olifantenpootjes en heeeele dikke voetjes, zo zielig... Ik kan mijn enkels nog onderscheiden van mijn kuiten en voeten hoor, hahaha!
Goh, Miepie, ik ben altijd juist blij als ik 's ochtends in een droog bed en zonder pijn wakker word Had je ooit gedacht dat je daar zo naar zou kunnen gaan verlangen? Maar: het einde komt echt in zicht! Hoe dan ook! Puck: zo, dat heb je ook achter de rug. Neem je tijd hoor om te herstellen, het is gewoon een heftige tijd waar je inzit. Logisch dat je je helemaal niet happy voelt. Krijg je van je baas wel de ruimte om te herstellen? fijn dat je bijna vakantie hebt, dat heb je verdiend! Mieke; wat fijn zo'n tuin! geniet er van, laat de zon maar lekker alle ziektekiempjes wegbranden. all: ik ga toch alvast een test kopen. voor het geval ik overtijd raak. Die dingen zijn lang houdbaar toch?
MIEPIE! Ach arme meid ben je er nou nog ga maar lekker in het badje, volgende week be je moeder denk daar maar lekker aan en geniet nog even van de rust PUCK! Gelukkig is het allemaal meegevallen, maar neem inderdaad de tijd. Als je die nu pakt kan je er straks beter tegenaan en je hebt bijna vakantie. Nog ergens naartoe? MIEKE! Fijn dat je je weer wat beter voelt, nu BOaz acherum! HEPPIE! Ga jij maar lekker een test kopen, zijn best even houdbaar hoor NINOSHKA! Wij willen graag min. 1 bericht per dag nee hoor meid, don't worry!!!! ALL! Ik ben me toch actief met die hitte, wc beneden, badkamer en keuken gepoetst ja af en toe spoor ik niet helemaal geloof ik LIEFS
Puck, meid, doe het rustig aan! Het is een heftige ervaring die je achter de rug hebt, neem de tijd om alles een plek te geven. Ik ben zelf 1,5 week thuis gebleven, ben weer gaan werken toen de muren op me af begonnen te komen. Lekker vooruitzicht dat je bijna vakantie hebt, wat ga je doen? Miepie, even doorbijten tot vrijdag, het einde is in zicht. Wel fijn dat je niet aan het opzwellen bent met dit weer, dat is weer een schrale troost. En wat soof zegt, volgende week verlang je misschien wel terug naar de tijd dat je met je zwangere buik in een koel badje zat. Heppei, spannend!!! Ik had een voorraad testen besteld via internet, altijd handig om in huis te hebben. Ben wat mensen vergeten, heb nog niet verder terug gelezen. ALL, wat een hitte, kom net etrug van een plas bij mij in de buurt. dara met de kids van mijn werk gezten, vervelende baan heb ik toch. Ga zo bbq-en , gezellig!
@miepei, ja geduld is niet altijd makkelijk op te brengen, maar binnen 7 dagen ben je moeder!!! @puck, ik heb aan je gedacht. Dikke knuf
mbo wat doe je voor werk met kinderen? het klinkt niet zo vervelend als je met ze naar een plas kan gaan wel goed opletten dat je er geen uit het oog verliest. ik ben nu een week thuis vrijdag weer werken. pooh:thanx sophia en miepie: ik ga naar Castiglione della pescaia. Toscaanse kust. we vliegen met ryenair naar pisa en hebben daar een auto gehuurd dan rijden we nog 140 km naar beneden daar hebben we een appartement aan zee. hepie ik ben zelf de baas ik moet nu anderen voor mij laten werken ze doen het met liefde en plezier en ze geven me alle ruimte om te herstellen alleen moeten er veel klanten gebeld worden die alleen door mij geholpen willen worden en die klanten zijn niet alijd even makkelijk tegen een paar vaste klanten heb ik de waarheid gezegd die knip ik dan ook al jaren en heb daar een band mee dan begrijpen ze het gelukkig wel en tonen veel medeleven wat ook wel prettig is. all tijdens de vakantie gaan we ook een beetje verbouwen we hebben een lekkage gehad boven dat wordt dan gemaakt en we gaan alles schilderen nieuwe laminaat boven trap opnieuw bekleden en beneden schilderen en vloer schuuren en lakken daarna 17 sept bestaat de kapsalon 10 jaar en dat is een reden voor een feestje we gaan een lang weekend weg met z,n allen (13 man) ik heb een huisje gehuurd in ned ze weten van niks alleen dat ze die dagen vrij moeten houden. ik ben benieuwd al met al gelukkkig wat leuke dingen in het verschiet alleen nu nog even anderhalf weekje er tegen aan. gr puck