Zohee, wat een spelfouten in mijn laatste bericht, moest even snel tikken, stond visite voor de deur. Puck, ik werk in een logeerhuis voor kinderen met een verstandelijke beperking. Dus inderdaad, zo´n uitje naar een plas is leuk, maar voor mij niet ontspannend aangezien je superallert moet zijn. En dan moet ik ook nog wespen wegjagen/ patat halen/ op en neer lopen naar de wc/ mezelf half laten verzuipen door iets te enthousiaste kinderen. Moet rennen, heb zo weer dienst8)
Goeiemorgen! Miepie, ik hoop voor je dat je niet weer vandaag teleurgesteld in een droog bed bent wakker geworden!! Puck, Wat heerlijk dat je lekker naar Italie gaat, even ontspannen na alles wat je hebt meegemaakt! Hartje, hopelijk gaat het beter nu je naar de osteopaat bent geweest, heb je last van je rug? Timon, hoe is het gegaan gister? Was je erg zenuwachtig nog? Hopelijk is het goed gegaan! Nu afwachten, lijkt me ook spannend hoor! Succes! MB, hoop dat je, ondanks dat het vermoeiend was, ook een leuke dag gister hebt gehad bij de plas met alle kinderen! Sophia, Mijn berichtje voor vandaag, haha Ik was trouwens gister ook al zo actief! Heb alles gepoetst, van wc tot badkamer en alles ertussenin, alles is blinkend! Helemaal spoort het niet idd hihi. Ik ben bang dat het een teken is van m'n naderende ongi, dan krijg ik vaker poetswoede.... neeeejjj...... wil ik niet! Als klap op de vuurpijl ben ik ook nog wezen joggen aan het eind van de middag, poehee! Toen mijn lief thuiskwam zei hij dat ze op het nieuws zeiden vooral niet teveel te bewegen tussen 12 en 16:00, hahaha! Ik was nog nooit zo actief!
NINOSHKA! Hahahah dat is wel heel erg actief! Ook nog hardlopen...... nee na 10.00 uur heb ik niks meer gedaan hoor. Ik was al vroeg actief! Waar is MIEPIE????????????????????? PUCK! Wat een leuk vooruitzicht joh! Lijkt me zo mooi daar, ik ben nog nooit in Italië geweest. WERK! Nou we weten het effe niet meer hoor. De baas was hier gisteren om de contracten af te leveren, maar het gaat zo slecht dat we dus echt op het randje van faillissement staan....... Maandag krijgt hij uitlsuitsel van de bank en als hij weer geld krijgt kan hij weer even vooruit. Ja, maar hoe lang is even..... Manlief gaat vandaag dus even met wat mensen bellen voor advies en wellicht blijft hij dus bij zijn baas in Duitsland. Kijk als het mij alleen treft dan is dat niet zo'n ramp ik vind wel ander werk, maar met z'n tweeën is een risico dat we eigenlijk niet aandurven . Dus het kan zijn dat alle plannen om iets voor onszelf te beginnen in de prullenbak kunnen, vind dit toch niet een goed teken! Waarom is het nog zo warm......... 8) LIEFS
Miepie, zet 'm op meid, even de trap 10x op en neer, een blokje om huppelen, eh.... ananas (hart) eten, tonci drinken!!!! Puck, hoe gaat het met je meis. Leuk zeg dat je een verrassingsweekend weg gaat met het werk. Timon, hoe is de IUI gegaan? Soof, oh spannend zeg, tjee. Meiden ik ben drukjes, tot later weer.
Tja manlief heeft besloten toch voor het reisburo te gaan, we zullen maandag wel horen hoe het gaat....... Hij heeft met iemand gebeld die wat meer verstand van zaken heeft en die raadde aan om toch dit te doen en dat we ons niet teveel zorgen moesten maken...... Ik vind het fantastisch hoor om met manlief te gaan werken en de kans te grijpen, maar als hij nu of volgend jaar op de fles zou gaan dan kunnen wij het misschien niet overnemen. Of het moet heel goedkoop kunnen of zo. Ik weet hetniet, we zien wel LIEFS
sophia ik vindt het wel en paar pittige beslissingen die jullie moeten maken ik zou er denk ik niet van kunnen slapen. succes met alles hopelijk gaat het snel weer beter met het reisbureau. timon???? hoe ist? dames ik heb mezelf vandaag maar eens geen bankhangen gegund na meer dan een week verder en 20 films gezien te hebben ben ik vandaag even een broodje gaan eten bij mijn ouders een kopje thee gaan drinken bij een lieve tante en nu ga ik voor mijn vriendinnetje en haar man koken die net terug zijn van vakantie. liefs puckie
Zo, actievelingen die schoonmaken met dit weer: wat kosten jullie per uur? Ik betaal het dubbele! En dan ook nog gaan joggen, ben je helemaal besodemieterd? Wat een hitte he mensen, pfoeiiii.... De spa rood doet het goed hier vandaag! Badje kwam er niet meer van want manlief is niet zo van a la mintue en toen wilde hij om 5 uur alsnog dat bad gaan doen toen heb ik gezeg dattie m kon duwen where the sun don't shine. Ahem... Hormonen he? Ben maar onder de douche gaan staan, was ook lekker! Hee Soof, wat hebben jullie allemaal spannende dingen gepland eigenlijk... Ik hoop dat het reisbureau nog aantrekt hoor, dat jullie je droom een beetje kunnen waarmaken. maar ook je verstand gebruiken hoor! (ja mam). Puck: wat heerlijk dat je naar la bella Italia mag binnenkort, ik ben echt GEK op Italië! En zeker Toscane is prachtig en als jij gaat, is de ergste toeristische stroom al weg en zijn de Italianen zelf ook weer terug van vakantie: perfect! Ben best een beetje jaloers... Nou, die kleine meid van mij heeft nog 19 uur om uit zichzelf naar buiten te komen, morgen om 11 uur word ik verwacht in het zh. Ben erg benieuwd wat ze doen, volgens mij zijn ze helemaal niet makkelijk met inleiden in dit zh. Maar heel lang gaat het nu allemaal niet meer duren al moet ik zeggen dat het er alleen maar onwerkelijker op wordt! Ik ben ook te veel met mezelf bezig en eigenijk helemaal niet meer met het kindje en hoe zij zal zijn. Eerst ben je een beetje aan het dagdromen over je baby verzorgen en aankleden en hoe leuk het zal zijn om te showen en hoe leuk het is voor de opa's en oma's en wat voor persoonlijkheid ze heeft, enz. Maar dat punt heb ik echt gepasseerd, alles is al tijden klaar voor de start dus wat overblijft is wachten en vervelen... Maar het is gauw voorbij!!!!
O, en ben benieuwd hoe het met Timon is, zullen we haar stalken via PB? (grapje uiteraard dat laatste, dat eerste niet)
MIEPIE! Waar woon jij? Ik kom wel poetsen hoor, kan wel een zakcentje gebruiken op dit moment PUCK! Fijn dat je weer op de been bent, het is zeker spannend. Laten we er maar het beste van hopen! LIEFS
Soof, jeetje, wat een lastige situatie zeg. Maar het risico is inderdaad wel groot als je met zijn 2en de zaak gaat runnen die niet zo goed loopt, zou wel heel jammer zijn van al jullie plannen . Nino, dat meen je niet, soppen en joggen in deze hitte????!!!!!!!! Ik kom zelf niet vooruit met dit weer, loop van koelkast naar mijn ligstoel...dat is het. Puck, lekker vooruitzicht, de vakantie in italie!!!! Heb je ook dubbel en dwars verdient. Miepie, SPANNEND!!!!! Hoop voor je dat ze morgen toch gaan inleiden, het heeft nu wel lang genoeg geduurt. Grappig, mijn schoonzusje is over een week uitgerekend en is alleen maar bezig met het kindje. Droomt over kindjes met waterhoofden enzo . Zo, ik heb weer de halve dag aan de plas gezeten8). Het is zo warm, we moesten echt de verkoeling weer opzoeken. Het was onwijs druk daar, dan vind ik het helemaal inspannend, ben dan contineu hoofden aan het tellen. Net gelijk onder de douche gesprongen, overal zand en zweet (en plakkerigheid van gemorste limonade enzo). En het goede nieuws: ik ben nu 3 dagen vrij!!! Oja, en het allerleukste nieuws: de vakantie is vanaf maandag voorbij!!!!!
MB! You have lost me......... waarom is het leuk dat de vakantie voorbij is Ja het is een lastige keuze. Dat het kantoor wat wij willen overnemen niet zo goed draait wisten we, daarom kregen we ook 1 jaar de tijd om te kijken of het op te krikken is! Maar die zekerheid is nu weg, ook al is er maandag goed nieuws. Wie zegt mij hoelang hij het trekt. Wij hebben 6 kantoren he! En het ziet er nog niet zo rooskleurig uit hoor, voor 2010 wordt ook nog niet veel goeds voorspeld! En wij nl-ers zijn nou eenmaal kuddedieren (nee PUCK, niet alleen in ons durpke ). Dus als de media zegt dat het slecht gaat dan gedraagt men zich ernaar en een vakantie komt dan niet op de eerste plaats! Het erge is dat we dit een aantal jaar terug ook al geprobeert hebben, alleen moest er toen een heel dik bedrag op tafel komen wat wij niet konden. En nu hebben we de mogelijkheid om het langzaam over te nemen, dus per jaar steeds meer percentage eigen risico zeg maar. Maar ja dan moet de baas niet op de fles gaan, want dan gaat het weer niet! Maar goed, schouders eronder en huppekee LIEFS
Soof, op zich natuurlijk wel heel leuk om een reisburo over te nemen, hopelijk zijn de slechte tijden snel voorbij. Moeilijke beslissing hoor. MB, bedoelt dat ze blij is dat de vakantie voorbij is, dat haar collega's dan ook weer terug zijn om te komen werken dan heeft zij het niet zo druk meer mb, hebben jullie gistermiddag nog goed kunnen klussen toen je vriend thuis kwam? Miepie, je mag er toch wel vanuit gaan dat ze je morgen toch echt gaan inleiden hoor. Ze laten baby's toch niet langer dan 42 weken zitten, volgens mij is dat toch wel een soort van protocol. Puck, lekker bezig geweest dus ook gezellig natuurlijk. En dan ga je straks lekker koken hmmmmm. Heerlijk naar Italie, is ook een favo europees land van mij hoor! Nino, wow wat actief met die warmte. Het is nu wel lekker afgekoeld vind ik.
@miepie, tiktak tiktak..nu gaat het snel gebeuren!!! @all, hier begint het nu echt te onweren. het ziet er heftig uit op Buienradar.nl - Actueel neerslag radar
Joehooeeeeee, ik ben er!!!!! Gisteren totaal geen zin in de laptop. Het voel bijzonder dat jullie zo om mij verlegen zaten. LIEF!!!! We waren ruim op tijd in het zh. Manlief mocht zijn best weer doen en erna koffie gaan drinken. Toen was het mijn beurt. Helaas viel de hoeveelheid dit keer zwaar tegen; 0,3 miljoen. Met semenonderzoek was dit 2,6 en 4,7 miljoen geweest. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk de lol van de avond ervoor geweest zijn. Maar goed, nu een geconcentreerde hoeveelheid erbij en dat moet toch goed gaan. Het viel me allemaal reuze mee. Ik heb alleen even wat soort prikjes gevoeld toen het slangetje tegen de baarmoederwand aankwam, maar meer ook niet. Vanmorgen voelde ik mijn ei links als beginnende ongie-pijn. Gelukkig was dat na een uur weg. Nu afwachten. Ik heb er wel een goed gevoel over. Ik heb het mijn leidinggevende verteld en hij werd ook wat opener over eigen ervaringen. Dat is wel prettig, want hij weet wel in welk soort proces we zitten en leeft mee. Ik heb net zoveel gelezen dat ik nog maar een deel weet. Sorry. *Miepie heeft niet in een badje kunnen afkoelen, jammer! Ik hoop dat de kleine nu toch komt zonder dat je morgenochtend naar het zh hoeft. *De poetsmiepen mogen ook bij mij langskomen, hoor. Ik werk nu zoveel dat ik eigenlijk er niet helemaal aan toe kom. Gisteren had gekund, maar met dat weer en de nieuwe ervaring heb ik mooi niet gedaan. *Sophia, wat een spannende uitdaging willen jullie aangaan. *Puck, lekker met vakantie. Ooo, ik heb nu alweer zin.
timon succes met de wachtweken nu spannend hoor! miepie heel veel sterkte en succes vandaag om 11 uur in het ziekenhuis. dames ik ga werken snik snik ik heb totaal geen zin. gelukkig maar tot één uur gr puck
miepei sterkte vandaag! You can do it!!!!! @timon, succes met de wacht weken nu...spannend!! Heb je nu nog krampen of niets meer? @puck, ook jij sterkte vandaag met werken. Weten ze er allemaal van nu?!
Ik meld me nog heel even, had gehoopt een keertje vroeger te zijn dan Pooh, maar dat is me niet gelukt... Ook vanochtend was mijn bedje droog maar ik heb echt goed geslapen omdat het zo lekker fris was! Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen, misschien sturen ze me wel naar huis, we zullen zien. Iedereen sterkte/plezier/succes* met waar ze mee bezig is (klussen, wachten, werken, kindjes naar kdv*) en jullie horen van me, hopelijk met een kleine meid aan de andere kant van de buikwand! Liefs en groetjes! *doorhalen wat niet van toepassing is
Miepie, heel veel sterkte en succes vandaag! Je hebt heerlijk geslapen dus je bent goed uitgerust, dat is wel heel fijn om er zo in te kunnen gaan! Ik zal aan je denken. Puck, werk ze meid, gelukkig maar tot 13 uur!!! Timon, spannend! Ik zal voor jullie duimen hoor.