30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks puck!!!
    gaaaaap ,jesn was al om 6.00 uur wakker. Ga zo fles geven, hopelijk slaapt ie nog effe door...

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, oh dat is wel heel vroeg. Ik heb hier nog niets gehoord van dat slaapkoppie! Die ging er gisteravond om 20.30 in en ligt er nu nog in, heeeeeeeerlijk!!!!

Hoe zou het met Miepie gaan? Miepie, zet 'm op meid!!!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    go miepie, go miepie!!!!

Ik ga zo voor een gezichtsbehandeling naar de schoonheids spec. en daarna gaan we voor een nieuwere 2ehands auto kijken voor mn vriend. Die heeft nu een 3 deurs opel cosa en dat is zo onmogelijk om Jens op de achterbank te krijgen...pfffff

4. Heb ik me gewoon noooit heel erg mee bezig gehouden en dat wilde ik graag zo houden :D

Ik heb de laatste dagen dat Rick om 07.30 uur bijna niet drinkt en de rest van de dag wel goed....... Gek gedoe ;)

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een geklets hier. Lekker hoor!;)

Ik zag net bij een andere topic dat debenbas net ongi is geworden en voorlopig is gestopt. Ze gaan zich nu even richting op het plannen van hun bruiloft volgend jaar. Ze leest af en toe nog wel mee.

Ik heb zoveel bij gelezen dat ik het even niet weet. Zal zo antwoorden.;)

Hier gaat het trouwens gewoon goed. Nergens last van en nog steeds een positief gevoel. Nadat donderdag die ongi-achtige trekken weg waren is alles weer normaal.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, ik sta daar ook een beetje van te kijken. Wil het namelijk niet van de daken schreeuwen dat we graag kinderen willen. Ik heb dat namelijk in mijn omgeving gezien. Met zo'n 5 weken wist iedereen al dat ze zwanger was en met 9 weken had ze een mk. Toen moesten ze dat weer vertellen. Heel vervelend.
    Zoals het dus nu gaat is het goed. Ik heb zelfs van mijn leidinggevende gehoord dat zij bijna tegen het IUI-traject aan zaten toen zijn vrouw spontaan zwanger werd. Hij leeft dus helemaal mee. :)

Ben je nu nog steeds aan het tempen?

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat vervelend dat je compagnon niet meewerkt zoals je had verwacht. Spreek je haar er nog wel op aan?

8. mb02

mb02 Bekend lid

Simi, ik duim voor je!!!!!!!

Heppie, kan zijn dat je ei wat later is gesprongen deze ronde, dan wordt je dus wat later ongi dan je had verwacht OF heb je te vroeg getest. Hoop het laatste natuurlijk:).

Puck, fijn, zo´n compagnon:x. Gelukkig heb je collega´s die wel een stapje harder willen lopen en steun bieden.

Timon, we zitten samen op het wachtbankje, gezellig! Ik heb op mijn werk nooit gepraat over mijn kinderwens, moest er ook even aan wennen dat collega's ineens zo openhartig waren. Maar achteraf ben ik er wel blij mee, het is fijn er af en toe even over te praten.

Mieke, fijn dat je bent opgeknapt! En over de zwemmers van vriendje, die heb ik nu binnen, dus hoef niet bang te zijn dat ze door de sauna alleen nog maar kunnen watertrappelen ipv sprinten :D.

ALL, thanxs voor het meedenken over de sauna:). We gaan er sowieso heen, de bon is namelijk tot eind van deze maand geldig. Ik sla de heetste sauna´s over, en in de andere ga ik max. 10 minuten. Verder lekker zwemmen- bubbelen- relaxen, heerlijk!!!

9. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!

Nou meiden, tot zover ronde 1. We gaan op naar ronde 2 want ben vanochtend ongesteld geworden, keurig volgens schema; laatste maanden iedere maand een dag er bij :D, als dat zo doorgaat worden het steeds langere cycli. :$
    Achteraf redenerend weet ik precies wanneer mijn ei is gesprongen, we hadden netjes geklust, maar ja, de natuur laat zich niet dwingen, hoe graag ik dat ook zou willen...

Wat ik jullie ook wil vertellen; ik maak me eigenlijk al een paar jaar zorgen. Heb namelijk 6 jaar met een hardnekkige chlamydia rondgelopen. Het beest wilde niet dood bleek achteraf, maar in het huisartsenprotocol staat niet dat ze dat nog eens checken, want in de meeste gevallen is een antibiotica-kuur voldoende. Behalve bij ons dus. Tot ik na 6 jaar klachten kreeg. Een ontstekingsreactie dus... (waarschijnlijk van eileiders etc.) ik ben pas gerustgesteld als blijkt dat ik zwanger kan worden. Ik had het een beetje losgelaten maar merk dat ik me nu (al!) toch weer zorgen ga maken...:(

MBO: lekker hoor, morgen naar de sauna. Wil ik ook wel! maar niet zo handig met ongi... Wel gaan we morgen een flesje wijn opentrekken, dat mag nu ook weer, hihi.

10. HEPPIE! He wat jammer, maar ja het komt vast wel eens goed hoor! Wat betreft die chlamydia, ik weet niet of dat consequenties kan hebben. Als ik jou was zou ik het navragen bij de huisarts dan weet je waar je wel of niet aan toe bent en kan je het waarschijnlijk langs je neerleggen!

FIJN WEEKEND

11. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Sophia,
    Chlamydia kan zeker consequenties hebben, namelijk onvruchtbaarheid door afgesloten eileiders (15% kans) en een grotere kans (3%) op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze gaan pas onderzoeken of dit bij mij het geval is als het niet lukt om zwanger te worden, het is dus afwachten (proberen), ik weet dus niet waar ik aan toe ben en dat kan mijn huisarts me ook niet vertellen, wat dat betreft valt er weinig naast me neer te leggen helaas... Mijn huisarts gaf als advies mee; begin niet te laat voor het geval het niet lukt. Dus dacht ik; laten we maar eens beginnen, 32 jaar, is nét op tijd ;). hoop ik.
    ach, af en toe steken die zorgen gewoon weer even de kop op, ik baal er gewoon ook enorm van dat dit me toen is overkomen. Gelukkig kan ik het meestal wel 'vergeten'.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hoeveel wegen jullie kindjes nu? Ik ben met Jens op de weegschaal gaan staan en we gokken dat ie nu iets van 8,5 kilo is!! Het lijkt me zo veel!!! Maar hij is niet dik, ja dikke klets dijen, maar verder niet!
    Als hij zo door blijft groeien...pfffff

enne chamidia is slecht voor de vruchtbaarheid. Je kunt er zelfs onvruchtbaar van worden!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heppie, ojee dat is niet niks zeg! Hopelijk heeft het bij jou geen schade aangericht. Maar weet alleen je huisarts hiervan? Want anders zou ik een verwijzing vragen naar een gynaecoloog of ben je daar hier al mee naar toe geweest??

Pooh, in mijn onderschrift staat het verloop van Boaz zijn gewicht en lengte.

14. HEPPIE! Oh sorry dat wist ik niet, jeetje........ ik duim voor jou dat het je wel gegund is hoor meid!

POOH! Rick weegt nu ca. 7 kg

MOrgenvroeg krijgt hij voor het eerst een schepje rijstebloem door de fles. Ben zo benieuwd :)

trusten

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh, mieke, hihi!! oke, dan lopen Jens en boaz aardig gelijk op!

@soof, probeer voor de lol ook eens 1 of 2 hapjes met een lepeltje te geven .Jens vond het de eerste keer raar maar daarna geweldig!!
    Nu eet ie al een maand 100 ml pap met lepel en 100 ml fles om 11.00 uur!!

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Mieke; nee ik ben hier niet mee naar de gyneacoloog geweest. ik had begrepen dat je eerst een half jaar moet proberen en als het dan niet lukt dan wordt je dus wel eerder (normaal pas na een jaar) doorgestuurd naar de gyn. ze sturen natuurlijk niet iedereen die chlamydia heeft gehad naar de gyn, want het overgrote merendeel kan gewoon normaal zwanger worden. hopelijk hoor ik bij die laatste groep.

All; ik ga proberen om mijn zinnen wat te verzetten, ik merk dat ik er echt een beetje teveel mee bezig ben en ik word er niet blij van, dus ik kom even wat minder buurten hier. Ik meld me natuurlijk meteen als het raak is ;)

Vroeg me trouwens af hoe het met Simi in Portugal gaat. jij zat toch in Portugal, beetje alleen? man druk aan het werk en net een kindje? Red je het allemaal een beetje?

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Heppie, jij zit ook in een moeilijke situatie.

Hier gaat het redelijk met Daan gaat het erg goed, zijn vierde tandje is erdoor. Mijn man is erg ziek. Heeft blijkbaar al 4 weken een blaasontsteking en dat is nu waarschijnlijk een nierbekkenontsteking geworden. Hij heeft hoge koorts en is erg vervelend. Hebben vrijdag de hele dag op het ziekenhuis gezeten. Maar heeft nu medicijnen en het gaat langzaam beter. We hadden alleen een dagje strand gepland vandaag omdat we 12,5 jaar bij elkaar zijn en dat gaat niet door. Baal best wel. Het is zo lekker strandweer.
    In ieder geval , allemaal een fijne zondag

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voor je man sjors!! !Wie doet de boerderij nu??

19. SJORS! Jee dat is niet zo mooi, laat je hem wel heel erg goed onderzoeken? Want een man met blaasontsteking is foute boel! Serieus, een man hoort geen blaasontsteking te krijgen!

Fijn dat Daan het zo goed doet, gefeliciteerd met jullie 12.5 jaar samen zijn :)

20. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hoi, heb weer even bijgelezen bij jullie.
    Even niet zoveel te melden. Gister helaas ongi geworden. Nu heeeel moe na een fietstochtje en middagje chillen in de schaduw bij een strandtent.
    Straks even eten en dan heel vroeg slapen denk ik! Fijne avond iedereen!

Deel Deze Pagina