heppie: ik zou het ook een half jaar proberen en dan meteen aan de bel trekken en naar de gyn gaan je zit nu pas in ronde twee dat is nog erg vroeg om er iets van te zeggen. succes ninoshka: shit man weer die duivels. sjors: wat vervelend dat je man ziek is dan komt er zeker wel een grote last op je schouders te liggen met de boerderij. en mannen zijn altijd lastiger als ze ziek zijn, maar een blaasontsteking kan erg pijnlijk zijn. sterkte met hem. en gefeliciteerd met jullie 12,5 jaar saampjes. sophia: morgen een spannende dag voor jullie op het werk succes!!!! simi: hoe gaat het zijn de duivels gekomen? gisteren op stap geweest had nog niet heel veel zin maar toch even mijn zinnen verzet wat erg lief was dat de mannen van mijn vriendinnen (die had ik allemaal nag niet gezien) die kwamen één voor één naar me toe en gaven me een kus op mijn wang en een knuf en meer zeiden ze niet maar dat was meer dan genoeg en erg lief. ik merk dat ik zaterdag wel te veel had gedaanmet werk (lang staan) omdat ik weer was gaan bloeden en buikpijn had gekregen. ook heb ik mijn hart gelucht bij mijnj compagnon ik denk niet dat ze er blij mee was maar ik ben het in ieder geval kwijt. ze gaf wel toe dat ze het allemaal te veel vond het werk en thuis het combineren. ik zei dat ik dat wel snapte maar dat ik vond dat ze in geval van nood meer hart moest hebben voor de zaak. groetjes puck
HE MEIDEN? Sorry dat ik niet eerder een mailtje stuurde maar heb een weekje ardennen erop zitten en dit hadden we als gezinnetje dringend nodig. Aangezien ons gezinsgeluk serieus vertroebeld was. Ik hoop dat we een nieuwe start als gezin kunnen maken doch zijn we het gevaar nog niet geweken en moeten we hieraan blijven werken. Ik heb het zeer moeilijk geestelijk ben letterlijk op.Ook heb ik zeer slecht nieuws net mogen vernemen dat een goede collega van me vrijdag zelfmoord heeft gepleegd en heb dit nog maar net vernomen. Zo zie ik maar dat ik niet de enigste was die moeilijkheden heb maar ik zie nog een lichtpuntje en zij heeft dit blijkbaar niet meer gezien. Helaas laat ze 2 kindjes achter , 2 schatten van meiden. Ik ga met m'n ego bericht stoppen sorry....
simi meis wat erg je had er z,n goed gevoel over deze maand heel veel sterkte! Zico wat een vervelende situatie zit je wel goed dat jullie er hard aan werken. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
@simi, knuf meid....moeilijk om weeeer met goede moed verder te gaan he?! @zico, jeetje wat schrikken van je collega!!! Wij hebben ook enkele familie leden op die manier moeten kwijtraken en die wond heelt nooit! Sterkte met alles !
Even een egobericht: ik ben gisteren tante geworden!!! Mijn schoonzusje is zaterdagochtend ingeleid (wat ze niemand verteld hebben) en is zondag om 12.12 uur bevallen van een gezonde zoon!!! Hij heet Mik, is 51 cm lang, ponden weet ik niet meer precies. We gaan vanmiddag kijken, ben heel benieuwd. Zag even snel dat simi en heppie helaas weer ongi zijn geworden. Dikke knuffel voor jullie.
Simi en Heppie: ook dikke knuffel van mij, we gaan er weer voor deze ronde! Alles komt altijd weer goed, alleen wanneer en op welke manier... Zico: Sterkte meis, ook voor jou een hele dikke knuffel Puck: wat goed dat je het hebt uitgesproken! Mb: Gefeliciteerd! Veel plezier vanmiddag Soof: Succes vandaag! All: Vandaag drukke dag, alles moet gepakt worden want vannacht gaan we weg. Misschien dat ik vandaag nog even langskom om te gluren of er al iets over Miepie bekend is. Mocht dat niet zo zijn, dan wens ik jullie bij deze alvast goede weken toe. Wij gaan precies op goede moment op vakantie, wordt weer lekker klussen Meiden, maak er iets moois van en tot gauw!
@hartje,fijne vakantie en veel "klusplezier" !! @mb01, gefeliciteerd met jullie nieuwe neefje!!! Stoere naam! @all, ik werd wakker met buikpijn en misselijkheid. Jens ligt al weer te pitten en ik wacht op de kachelman die het jaarlijkse onderhoud komt doen. Verder zien we wel wat de dag brengt.... Hte wordt warm, dus ik denk dat we ons maar rustig houden
@ Simi, He wat jammer, weer ongi. Dikke knuffel voor jou! @ Zico, jij heel veel sterkte gewenst! Jij hebt het niet zo makkelijk momenteel. @ Puck, wat fijn dat je vrienden (mannen van..) zo meeleven en dat ook laten zien door je allemaal even een knuffel te geven. Dat is zeker lief. @ MB wat leuk, tante! Gefeliciteerd Is het je eerste neefje? Leuk hoor. Ik ben vorig jaar voor het eerst tante geworden (ook via mijn schoonzus, ik heb twee oudere zussen die allebei geen kinderen hebben), vond ik ook erg leuk! @ Sofia succes vandaag! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen voor jullie qua werk. @all, hier verder nog niet zoveel nieuws. Ga vandaag veel doen ben ik van plan. Even mijn zinnen verzetten want ik wil niet blijven hangen in 'het-zielig-vinden-voor-mezelf-dat-ik-ongi-ben-geworden-gevoel' haha! Daar moet ik altijd even voor oppassen want dan heb je geen leven! Dus ik spring nu onder de douche en ga aan de slag!
Hey all! Kom weer eens om een hoekje gluren hier. Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het lekker, alleen heeft Tessa waterpokken, het arme kind!
Nino, Heppie en Simi, meiden een dikke knuf! Zico, sterkte meid! Puck, goed dat je je hart gelucht hebt ik geef je groot gelijk hoor! Ze is mede eigenaar dus een beetje hart voor de zaak ik moeilijke tijden is niet echt te veel gevraagd lijkt me. Hartje, fijne vakantie!!! Miepie, gefeliciteerd met je neefje!
ZUSJE! Ik dacht al dat jullie in de Ardennen waren, hou het allemaal samen he lieverd. Wat een vreselijk nieuws van je collega bah! Neem de tijd voor jezelf en doe rustig aan, het gezin gaat voor alles! PUCK! Wat lief van die vrienden van jullie! Dat is echt heel bijzonder! HOe is het nu met de buikpijn? MOON! Sjee leef jij ook nog beterschap voor tessa. Hoop dat ze er niet teveel last van heeft! VANDAAG! JA spannend zodra ik meer weet meld ik me. Ga nu een kereltje uit bed halen!
Veel berichten! De meiden die ongi zijn geworden: Balen! Dat het snel toch raak mag zijn. Puck, wat lief van de mannen van je vriendinnen. Ik werd even stil van dit stukje. Wat goed dat je je compagnon heb aangesproken. Hopelijk heeft dit effect op langere termijn. Zico, wat erg om op zo'n wijze je collega te verliezen. Heel erg voor haar kinderen. Ik wens jou en je gezin veel geluk toe. Dat het goed mag uitpakken. Dikke knuffel. MB, hoe is het met je neefje? Leuke naam. Sjors, beterschap met je man. Gisteren familiedag gehad en dat was erg geslaagd. Ik was 's avonds wel gesloopt en ben gelijk naar bed gegaan.
Ja ik leef ook nog......... Drukke 6 weken gehad met hele dagen op de buitenschoolse werken, pfff dat was wel ff wennen hoor maar gelukkig is nu het normale leven weer aangebroken. Tessa heeft er gelukkig niet al te veel last van, de piek was vrijdag, toen had ze in de avond 38.8!!! vond het wel een beetje eng hoor maar ze heeft lekker geslapen en de volgende dag was ze al weer een stuk beter. Ze heeft ook niet heel erg veel blaasjes, een paar in der gezichtje en de meesten op buik en rug maar ik heb een goed middeltje gekocht en het lijkt goed te werken, ze lijkt niet heel veel last van jeuk te hebben.
jeetje je hebt het wel heel erg druk gehad! INeens fulltime werken dan? MOet er niet aan denken. Gelukkig valt het mee het de jeuk! Welk middel heb je gekocht? Marc heeft erg last van exzeem op zijn rug en daar hebben we een mentholgel voor en die helpt geweldig! Maar ik weet niet of die geschikt is voor kindjes......
ik heb gisteravond ook VSM gebruikt op mezelf heb in de tuin gewerkt, maar wij hebben veel siergrassen en die hadden mijn onderarm flink te grazen genomen sjee wat een jeuk 8) het leek wel of ik afgeronseld was vanmiddag effe naar het consultatiebureau, Rick die gooit zijn hele schema om. Tenminste, hij wordt veel te vroeg wakker maar wil pas eten rond de normale tijd en dan is ie daarna weer snel moe dus weer naar bed en dan dus weer te vroeg wakker. Alleen na de fles van 19.30 uur gaat het goed en de nacht ook! Wordt er helemaal simpel van, maar ik baker hem niet meer in omdat hij draait. ZOu het daar aan liggen en komt het dan weer goed Het is ook dat meneer erg gevoelig is voor geluid, zijn er ook babyoordopjes Nee zonder gekheid, als de buren buiten geluid maken dan is hij wakker en is het gedaan.......... pffff
Ik kreeg bij de apotheek poxlclin mee, is een nieuw goedje en ik moet zeggen dat het erg goed helpt, het gaat littekens tegen en infecties en helpt tegen de jeuk. ik moest nu ineens ipv 3 middagen 3 hele dagen werken! Tja groot verschil he? Maar ik wist het van te voren hoor, alleen had ik mijn vakantie al vast staan voor ik daar werd aangenomen dus nu heb ik de hele schoolvakantie gewerkt, en dat ga ik dus volgend jaar anders doen! ff 2 of 3 weekjes er tussen uit en dan weer met frisse moed verder. Vond het wel lang hoor, heb dagen van half 9 tot half 7 gewerkt, nou was echt gebroken!!!!