Geweldig, ik haalde Tessa afgelopen donderdag op van de opvang, hadden ze haar haren ingevlochten!!!!! zo mooi!
@soof, dat overgevoelige voor geluid heeft Jens ook erg. Het was nog erger, hij kan er IETS beter tegen nu. Maar ik zit vaak met gekrulde tenen op de bank, als de buurjongens erg enthousiast buiten spelen. (dan zeg ik het netjes ) Jens slaapt ook 's nachts het beste. Om 1930 ligt ie erin, maken we hem wakker om 2300 voor de fles en slaapt ie tot 6.30 door. Overdag 3 kwartier tussen 8.00 en 11.00 uur. Dan vanaf 1130 gemiddeld anderhalf uur (was ooit 20 minuten) en dan eind van de middag een klein uurtje. Hij slaapt in een slaapzakje en dat gaat goed, al vinden hem wel veel op zn kop in bed op op zijn zij. maar hij rolt nog NET NIEt om naar zijn buik.
hier was het zo: 7.30 fles 9.00 naar bed 11.30 fles 13.00 naar bed 15.30 fles 17.00 naar bed 19.30 fles 21.00 naar bed 23.30 half slapend de fles Net lag hij om ca. 13.00 in bed, maar om 13.45 wakker geworden van de poes die zichzelf toegang tot zijn kamer had verschaft :x en vervolgens sliep hij een uur later nog niet. Heb hem toch maar even ingewikkeld en nu slaapt ie nog Ga hem zo de fles geven en dan even naar CB, denk ik......... het is me eigenlijk te heet
Hai meiden, ik meld me weer! Ik hou het even kort... Zaterdagavond is onze dochter Lola geboren! Ondanks de 42 weken zwangerschap is ze een klein poppetje: 2860 gram. Helaas heeft ze tijdens de bevalling een infectie opgelopen die zich uit in een longontsteking. Mijn meissie ligt dan helaas ook nu op de couveuseafdeling van het ziekenhuis waar ik ben bevallen. Ze krijgt antibiotica en ze gaat zienderogen vooruit; na een dag kon de extra zuurstof al afgebouwd worden. Ze moet tenminste tot dit weekend blijven, ikzelf ben inmiddels naar huis want we wonen zo dichtbij het zh en ik wilde liever niet daar nog op zaal blijven (dat eten ook, gatverrrr... ). Nou, dat even in het kort, later zeker meer. Ik ben trouwens wel zielsgelukkig met haar, ze is zooooooo lief en mooi en pittig en warm en .... en ..... en ..... * (vul allerlei lieve dingen zelf aan)! Ik ga even rusten, doeg! ps: voor degenen die ooit nog willen baren: neem een ruggenprik...
Miepie, GEFELICITEERD MET LOLA!!!! Joepie ze is er eindelijk uit hoor, hoe is de bevalling verder verlopen... vertel vertel! Fijn dat jij weer zo snel naar huis kan, maar wat naar dat ze een infectie heeft met een longontsteking tot gevolg. Hopelijk knapt ze er weer helemaal van op. Deze dagen zullen wel even zwaar zijn, maar jij kan thuis zo wel even bijtanken zodat je er straks voor de volle 100% tegenaan kunt met/voor je meisje! Tja had wel een ruggeprik gewild, maar helaas was het daar echt te laat voor bij mij.
JOEHOE EINDELIJK GEFELICITEERD!!!!!!!! wat naar dat ze even ziek is geworden, maar gelukkig gaat ze snel voorruit. Nu is het wel duidelijk waaromze nog even bleef zitten... wat een klein poppetje zeg! Tja hier een bikkel die thuis is bevallen dus niks ruggeprik! Heb er wel om gejammerd (lees geschreeuwd) hoor Ook ik ben benieuwd naar je verhaal! Ik wil graag nog een keer bevallen, so spare me the YAIKS details hahahan nee hoor! Even met Rick naar CB geweest meneer is 7350 gr en we mogen proberen de laatste voeding weg te halen. Ben benieuwd!
gefeliciteerd met LOLA!!!!! Geweldig!!! Hoe ging het, hoe ging het? Sneu voor haar, die infectie, maar gelukkig dat ze goed vooruit gaat! Klein dingetje hoor voor 42 weken!!! @soof, dat hoop ik ook volgende week te mogen doen! Weet alleen niet of ons hongerlappie het ook leuk vind!
hey Miepie, geweldig, GEFELICITEERD!!! met de kleine Lola!! Hiep hiep hoeraaaa!!! Hopelijk is ze snel weer helemaal beter en mag ze mee naar huis! Fijn
POOH! Omdat hij 2 flessen per dag vaak half drinkt mochten we dit eens proberen! Ben ook benieuwd hoor, als hij vanacht en morgennacht komt dan ben ik snel genezen hoor ALL! We draaien voorlopig nog door op de zaak, financiering is rond. Nu moet er flink bezuinigd gaan worden en dat heeft natuurlijk ook consequenties maar geen idee wat dat gaat inhouden. Dus the story continues, maar we hebben nog een baan
Sophia, goed nieuws! Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Wat fijn dat jullie de financiering rond hebben gekregen!
wij hebben geen financiereing nodig hoor! Het is nog steeds niet onze zaak, dat is pas voor over 1 jaar. Het ging erom of de huidíge baas de boel draaiende kon houden!
Zo ff wat nieuwe foto's in mijn album gezet. Ik ga nu ff onderuit op de bank en dan straks lekker slapen. Fijne avond allemaal en tot morgen.
MIEPIE HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LOLA!!!!! hopelijk is ze snel opgeknapt en mag ze mee naar huis. sophia: wat fijn dat jullie nog een baan hebben. vandaag zwangerschapstest gedaan en die was nog steeds zwaar positief waneer is die hsg uit mijn lijf? en waneer werken de ovulatietesten dan weer? groetjes puck