30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0

sophia

het gaat goed op woensdag avond na toen had ik even een flinke dip
    maar dat komt omdat ik nog steeds koffie vind stinken en mijn urine ruikt ook nog steeds zwanger.
    daar baalde ik woensdag zo van omdat je er dus steeds aan herrinnerd wordt
    maar ik ben sterk en denk nu weer positief. het glas is nog steeds half vol!

en maandag lekker op vakantie! wat ben ik daar aan toe!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck hoe gaat het met je pols? Doe je een beetje voorzichtig met dat gesjouw en wat gaan jullie laten verbouwen?? Ben niet nieuwsgierig hoor!

Na de vakantie een frisse nieuwe start en een nieuwe IUI poging??
    Knuf.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb01, jammer meid! Knuffel!!

@puck, fijne vakantie! Waar gaan jullie ook al weer heen? Sorry, ik ben erg vergeetachtig! Maar dat ben ik al jaren....

@all, Hier een rustig weekendje. We gaan naar de kapper en ik wil langs de hema, nog wat kleertjes voor jens kopen. In ieder geval een wat warmere jas. We gaan volgende week zondag voor 2 weken naar Zweden en het kan daar dan al wat kouder zijn.

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    even snel, ik kom iedereen ff een fijn weekend wensen.

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh Puck, hoe lang kan dat duren voordat de hormonen weer uit je lichaam zijn? Vervelend dat je er zo aan wordt herinnerd, ik kan me ook voorstellen dat je weer door wil...
    Enne, ik ook nieuwsgierig, wat ga je verbouwen? Wel een gedoe hoor, al je spulletjes het huis uit ;)
    En fijne vakantie maandag! heerlijk hoor!

Miepie gaat het goed thuis met je kleine meisje?

Moontje ook een fijn weekend :D

6. dames ik ben een site aan het maken voor Rick, hij is nog niet klaar hoor, maar als jullie vast eens willen kijken!

Klik op de balk hieronder, oh ja het ww is Brutus!

LIEFS

7. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Práchtig Sophia! Ik heb je bevallingsverhaal gelezen en even een traantje weggepinkt, wat een emotionele gebeurtenis is dat toch. Maar zo te lezen is het bij jou lekker vlot gegaan?
    Wel schrikken dat Rick daarna zo ziek is geworden, maar ik begrijp dat dat inmiddels ook al lang achter de rug is.

Leuk zo'n site waar je al je babygegevens, foto's en verhalen op kunt zetten. maarre... ligt het aan mijn beeldscherm? wit op groen leest bij mij niet zo heel lekker 8)

8. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo meiden, Ik ben sinds kort ook een 30 plusser. Ik ben 30 juli gestopt met de pil. Wij proberen nu zwanger te worden van ons eerste kindje.

9. Ja daar had ik dus ook last van, misschien zwarte letters gebruiken. Ik vind dat groen namelijk wel fris

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom sammy!

@soof, leuk hoor! wij hebben er ook eentje, niet speciaal voor Jens maar algemeen voor de familie in zweden. Er zit geen wachtwoord op, dus wie het adres wil, mail me maar!

@all, we zijn net terug van de kapper. Allebei weer geknipt en ik heb met Jens kleertjes gekocht, maat 68 en 74. Hij past 68 nog wel ,maar sommige dingen zitten wat krapper, hangt echt van het merk af.

11. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik vind het groen ook heel fris, maar inderdaad beter zwarte letters gebruiken. Of donkergroen, dan blijf je in stijl ;)

12. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Sammy Welkom!

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    YEEEH IK HEB VAKANTIE

zo dat moest er even uit!!!!!

sammy welkom hier

we hebben een lekkage gehad boven waardoor het stukwerk beneden is gaan scheuren. dus wat gaan we nu doen

alles beneden stuken, schilderen, vloer schuren en lakken, trap bekleden.
    boven nieuwe verwarmingsleidingen fraisen, laminaat vloer stuken waar het lek zat en schilderen.

en wij zitten aan de toscaanse kust in Italie

groetjes puckie

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Welkom Sammy!

Puck, fijne vakantie!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    puck, veel plezier in Italie!

@all, ik voel me beroerd sinds gisteren. Pijn onderin mn rug, heel erg moe en wat down. ben ook ongesteld, dus wie weet zijn het mn hormonen. Ik heb zoiezo meer last van rugpijn tijdens de menstruatie, na de bevalling.. Alsof je bekken weer week wordt, blegh!

Gisteren hebben we zitten denken over een 2e kindje. ik denk dat we volgend jaar ofzo toch weer gaan beginnen. zeker is het nog niet, maar als Jens 1 wordt gaan we kijken wat we willen.

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    He bah Pooh, vervelend dat je je zo rot voelt. Ik ken het maar al te goed. Gelukkig gaat het ook weer over. voor nu; rustig aan! Sterkte.
    Wat leuk dat jullie misschien voor een 2e gaan, spannend hoor!

Puck fijne vakantie! En succes met de verbouwing!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sammy, welkom en klets gezellig mee. Heel veel succes met zwanger worden.

Puck, klinkt goed hoor, lekker even het huis opknappen.
    Fijne vakantie, heerlijk naar de Toscane!

Pooh, beterschap. Wel leuk dat jullie al weer even de gedachten hebben laten passeren over een 2e smurf.

Wij hebben vanmiddag een strandfeestje in Zandvoort!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat je snel in de mmm meedraait zodat je zeker weet dat het serieus naar jullie gekeken wordt. Dat er in ieder geval iets gebeurd. KNUFFELS!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even kort hier aanwezig. Zo nog wat stoffen en dan naar een bbq.

Puck, fijne vakantie. Wel vervelend van de lekkage.

Sammy, welkom.

Pooh, beterschap. Gaan voor een tweede.. super!

Dames, ik heb afgelopen week dagen gehad waarop ik heel vermoeiend was in mijn benen. Dat is erg lastig als je in een winkel staat. :( Nu nog een week wachtbankje... zware opgave!:$

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden. Voel me iets beter gelukkig. Moet om 11.40 met Jens naar het CB. Ben benieuwd wat die beer weegt en lang is. 14 juli was de laatste keer, dus....

enne, ben 1.4 kilo afgevallen !!! Nog 2,5 te gaan voor ik op mn oude gewicht zit! Joepie!

Deel Deze Pagina