30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben terug van het CB!
    Meneertje is nu 69,5cm lang (2,5 cm gegroeid) en van 7220 naar 8550 gram gegroeid!!! Alles goed dus!

vanaf 6 maanden (dus 20 september) mogen we groente/fruithapjes gaan geven. Effe wachten dus nog!

2. POOH! Zo dat is een flinke groeispurt zeg! Rick heeft gisteren 1 hapje worteltjes gehad, beetje vies gezicht. Geloof niet dat hij er al erg blij mee was! Maar de fles ging er wel lekker in.

We waren in de efteling gisteren, was heel erg leuk!

Hebben nu een lek............... er komen zo mensen kijken. De vloer onder het laminaat in de kelderkast is helemaal nat en ook een gedeelte van mijn houten vloer in de woonkamer! :x
    Baal als een stekker, heb geen idee waar het vandaan komt. Het rook al een weekje muf daar, maar er was een ventilatieroostertje gevallen dus ik dacht dat het daar aan lag. Maar gisteravond wilde ik mijn tas pakken en die was nat aan de onderkant :$ ja en toen het laminaat daar weggebroken en ja hoor laagje water eronder.........

Ben benieuwd waar het vandaan komt!

SITE! Mieke bedankt! Ik ga vandaag of morgen foto's plaatsen! Eerst het lek!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: dat is balen! Hoop dat het laminat niet allemaal krom gaat trekken van het vocht!

Pooh: inderdaad flinke groeispurt :) Wachten jullie met fruithapje ivm allergie in jullie familie? Ons mannetje was vorige week 6920 gram. Niet gemeten, want was een tussenbezoekje bij 5 maanden op ons eigen initiatief. Bij 6 maanden weer wegen en meten.

Timon: spannend steeds, dat wachtbankje! Sterkte!

Mieke: hoe was het strandfeestje?

MB: wat naar dat je er zo doorheen zit. Kan me dat heel goed voorstellen. Soms helpt het inderdaad om even afstand te nemen van het forum om er niet elke dag zo mee bezig te zijn. Hoop dat de huisarts jullie serieus neemt. Sterkte meid!

Sammy; welkom hier!

Iemand nog iets van Daantje of Caro gehoord?

Heb afgelopen weekend een heel leuk vrijgezellenfeestje gehad. Zijn wezen buggy rijden, lekker rondcrossen! Weer was prima en het was heerlijk om er even tussen uit te zijn. Mijn zus heeft opgepast. Was de eerste keer, dus ze vond het wel spannend. Zij en haar vriend zitten zelf ook te denken over kinderen, dus waren ze bang dat, als het tegen zou vallen, ze zelf het ook niet meer zouden zien zitten. :) Gelukkig heeft ons mannetje zich keurig gedragen en heeft hij hun alleen maar vertederd met zijn lieve ondeugende lachjes. Kans op neefje/nichtje dus nog niet verkeken :)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klinkt als een leuk uitje, wanna!!!! Orgineel! Fijn dat Ruben zich goed gedragen heeft!

@soof, ja we wachten ivm allergieen van pap's kant. Het liefst zou ik nu al beginnen, maar ze zei dat het beter was nog 3 weken te wachten. Ach dan beginnen we als we thuis komen uit Zweden!

Ik hoop dat je lekkage snel en simpel verholpen is.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Middagje strand gister was heerlijk, het weer aan de kust was echt stukken beter, lekker veel blauw en een paar wolkjes, alhoewel dit tussendoor wel even een uurtje anders was. Lekker gebbqt en ik was geloof ik de enige aanhang die mee was, maar ja zo even naar het strand laat ik me niet aan mijn neus voorbij gaan hoor! Boaz heeft zich keurig gedragen alleen het slapen lukte hem niet en dat terwijl hij zo moe was, dus op een gegeven moment maar besloten dat het beter voor hem was dat we lekker naar huis gingen.

Af en toe kan ik zo geirriteerd raken van Boaz tijdens het eten geven, zucht (hihihi). Dat ongeinteresseerde en dan van links naar rechts kijken en dan natuurlijk net wanneer hij een hap neemt, zit weer alles onder. Hij moet ook vaak hoesten en niezen tussendoor zit ook alles onder en vaak zit ie ook nog eens met zijn voeten te spelen of duwt hij mijn arm weg met zijn voeten. Het is natuurlijk allemaal niet erg hoor, maar ja je wilt dan even gewoon rustig zitten en dat hij zijn eten naar binnen krijgt. Oh en nog iets wat zo irritant is, op het aankleedkussen bij het verschonen van de luier of aankleden dan ligt hij helemaal gestrekt met zijn beentjes en soms ook met zijn armpjes, die wil hij dan niet buigen. Doen die van jullie dat ook?

Soof, oeps ik hoop dat de lek niet al te veel schade aan zal richten zeg, bah bah, hebben ze al iets kunnen vinden?

Pooh, zo Jens heeft idd een lekkere spurt gemaakt zeg? En lekker afgevallen. Ik heb mezelf gister weer ingeschreven bij de sportschool!!!! dat is stap 1 nu nog stap 2, tijd maken om te gaan ;)

Wanna, klinkt leuk dat buggy rijden. Enne weer kans op een neefje/nichtje, leuk!!

Caro, heb ik vorige maand nog gezien tijdens onze febr. mama's meeting. Ze schrijft niet meer actief mee maar ze is wel gekomen naar de meeting. Gaat goed met haar!
    Daatje zal het wel enorm druk hebben met die 2 koters van d'r. Je kunt een bericht van haar opzoeken en dan klikken op haar website, daar houdt ze een dagboek bij en staan foto's op.

Heb net uiensoep gemaakt voor morgen en vanavond wordt het lekker spaghetti.

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    mmm, jammie, lekker eten bij jullie Mieke! Bij ons weer eens snelle hap, want ik heb weer dienst de komende week. Dus slapen zit er niet echt in :(

Moest wel lachen om je irritaties van Boaz voeden :) Vooral omdat het zo bekend voorkomt. Hebben nu 1 keer worteltjes gegeven en het zat echt overal! (Net alsof hij weet dat die worteltjes extra vlekken en er niet uit te krijgen zijn met een snel poetsdoekje) Kan hem dan meteen andere kleertjes aantrekken (of ik moet hem een "slabber-overalletje" aantrekken :) )
    En dat strekken op het aankleedkussen wordt hier afgewisseld met "grote-teen-zuigen", hahaha, maar altijd maar 1 van deze varianten, zodat ik er in ieder geval niet goed bij kan.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, nee over strekken op de commode doet Jens niet. Hij ligt net als Ruben op zn tenen te zuigen, hahaha!
    En ik geef pap met de lepel, wat tot nu toe vrij schoon en netjes gaat. Zn toet zit wel onder en als ik niet oppas zitten zn handen er ook in, maar verder gaat het nog goed.

zo'n dagje strand lijkt me ook heerlijk. Ik heb vandaag maar 2 wandelingen gemaakt met Jens. 1 naar het CB (lekker stukje lopen) en nu net naar de Super voor avond eten. Hij heeft 2 uur gepit vanmiddag en is nu erg zoet en lief aan het spelen.
    Hij kan sinds 2 dagen de beestjes van zn mobiel pakken, die ronddraaien. Het knopje aan en uit doen lukte hem al, maar nu trekt hij die arme beesten haast uit elkaar en schud ze heen en weer als ze voorbij komen, hhahaha

8. LEKKAGE! Nou het is een flinke, het kan zijn dat het al jaren sijpelt........ er zit een gaatje in de lijding zo'n 15cm in het beton. Dus die vloer is compleet verzadigd............

MOrgen komen ze het repareren en dan moet de expert gaan komen wat we verder moeten doen. Maar een tijd lang drogen sowieso ;)

Voor zover ik het kan zien is de vloer in een halve circel van ca. 2m doorsnee de woonkamer in NAT!
    Dus hier zijn we nog wel even zoet mee. Nu geen water helaas, ze konden het nu nog niet dichten. Ze hebben met boren de gasleiding geraakt 8) lekker makkelijk ook!
    Maar goed dat kan gebeuren, zat er pal naast! Ze hebben alles keurig achtergelaten dus dat is al prettig. Morgenvroeg is het gemaakt, dan mag ik aan de slag met de verzekering!

Er komt ook vast iemand kijken voor de vloer maar die moet er denk ik uit. De eerste 8 planeken vanaf de kast zijn aardig krom aan het trekken!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof; zoiets valt toch onder je inboedelverzekering, of niet?

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Soof, even goed je polissen doornemen. Vast dat je ervoor verzekerd bent. Waar betaal je je anders maandelijks blauw aan?;) Jeetje, wat een gedoe. Hopelijk is dit snel voorbij.

Leuk om al die verhalen over de hummels te lezen. Ze houden jullie goed bezig.;)

11. Ja valt onder de verzekering, dat had ik al nagevraagd. Bij waterschade is vaak alles meeverzekerd behalve als het te herleiden is naar achterstallig onderhoud. Maar goed dit zit ver onder de vloer dus ik had het niet kunnen weten.
    Gedeelte valt onder opstal ander deel onder inboedel!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,
    Zit hier bij m'n zus want m'n man heeft voor een proefscheiding gevraagd minstens van 1 maand.
    Zijn gevoelens naar mij toe zijn gezonken naar nihil en is al voor 80% zeker dat we defenitief uit elkaar gaan.
    Heb al hele beken bij elkaar gehuild, maar z'n standpunt blijft zo.
    Morgen ga ik voor de eerste keer naar een spychologe om te praten.
    Het geeft nu als gevold dat ik de kids niet elke dag meer zie en heb heb het daar heeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk mee.
    Zit enorm in de put en zie geen toekomst meer.

Mijn man wil zelfs de eerste verjaardag van sterre niet meevieren, ben letterlijk kapot

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ah nee, zico! Wat vreselijk! Kan het niet zo zijn dat hij in een vette dip zit en daardoor zich anders voelt naar jou toe?
    En wat moeilijk om je kindjes niet om je heen te hebben!
    Hele veel sterkte, ik denk aan je!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zico, wat is dit vreselijk nieuws! Meid, ik heb er geen woorden voor. Knuffel van mij aan jou in deze zware tijd.

Zat dit al langer in de lucht?

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico, wat ontzettend erg zeg! wat jammer dat hij dit nu zo voelt en dat het voor hem al zo definief voelt. Kan me indenken dat je zo ontzettend verdrietig bent en veel moet huilen. En dan ook je kindjes niet zo veel zien op dit moment. Jammer dat hij ook zo denkt over de eerste verjaardag van Sterre, ik hoop voor je dat hij voor Sterre bijdraait. Sterkte en een knuf.

Soof, oeh dat klinkt niet zo best zeg, bah wat een narigheid voor jullie. Hopelijk dekt de verzekering de schade.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jeetje, Zico, wat naar! En je hoopte zo dat hij wat bij zou draaien als hij weer zijn antidepressiva slikt...
    Zijn de kinderen nu af en toe bij hem, dat je ze niet elke dag ziet? Sorry dat ik het zeg, maar... zijn ze bij jou niet beter af als hij zo met zichzelf in de knoop ligt?

17. WANNA! Ik denk dat hij gewoon in hun huis is met de kinderen en dat ZICO dus bij haar zus inwoont!

ZUSJE! Ik ga je proberen te bellen vandaag, moet even wachten tot die mensen van de waterschade geweest zijn!

MIEKE! Heb net verz. aan de lijn gehad en we zijn gewoon verzekerd! Gelukkig!

18. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    #7438 moontje34, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Mijn hemel Zico, wat vreselijk allemaal zeg! Ik schrik daar erg van.\Weet niet wat ik moet schrijven....... ik denk aan je meis, dikke knuffel van mij.

Soof, balen zeg met die lekkage!

Even nog over de groentehapjes beginnen bij de kids, wij hebben geen allergieen in de familie en zijn met ruim 4en een halve maand begonnen met Tessa groente en fruit te geven, ze was er ook echt aan toe, zat ons het eten uit de mond te kijken en smakte helemaal mee als ze ons zag eten.

Verschoonirritatie, oei die ken ik ook, Tessa heeft een tijdje gehad dat ze zich gewoon niet wilde laten verschonen, dan lag er een soort kronkelend slangemensje op de commode maar goed ook weer een fase en gaat weer voorbij, gelukkig!

En dat eten, ja dat herken ik ook!
    Nu hebben we weer het gedoen met Tessa die zelf wil eten maar dan dus de hele boel onder smeert dus als we klaar zijn met eten kan ik eerst gaan lappen, stofzuigen en dweilen in een straal van 2 meter rond de kinderstoel!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahaha, die Tessa, lekker eten en mama de boel weer schoonmaken... Ik lach niet te hard hoor, want binnen no time is het hier ook zo ver!

20. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ja pooh, wacht maar af!!!! :D
    Maar goed, het is ook niet zo erg, als ze maar eet vind ik het allemaal best.
    Gister had die draak papa al weer lekker op de kast, ik moest werken tot half 7 dus mijn ouders en Nico en Tessa zouden dan alvast gaan eten, nou Tessa wilde dus niet eten, ze keek niet eens naar haar bord en gooide de lepel door de kamer, tessa even op de gang en nog een poging, ging ze helemaal uit haar tegeltje dus voor straf naar haar bed gebracht waar ze heerlijk ging liggen zingen en kletsen (wat nou straf??)
    Weer uit bed en dan maar niet eten........
    Ik kom thuis en ga eten, Tessa komt bij de kinderstoel staan en wil bij me aan tafel komen zitten, ze ziet haar bordje nog op tafel staan ( met eten al koud natuurlijk) pakt haar lepel en begint rustig te eten.
    Resultaat, hele bord leeg!!!

Het kan toch zo'n heks zijn he?

Deel Deze Pagina