leuke verhalen en foto moontje!! @all ,ben net terug van de kinderarts. Were naar Jens zn hoofd gekeken, die groter is dan de schema's van het CB en de KA. Maar ze zei dat we ons geen zorgen hoefde te maken omdat schedelecho goed was. Ze heeft mijn hoofd ook opgemeten en ik blij ook groter dan gemiddeld te zijn. Nu moet papa 2 oktober komen met Jens en dan meet ze ook zijn hoofd op! hahaha! Meneertje ligt nu uitgeteld in bed te slapen!! Hij was o lief, maar is nu doodmoe
POOH! Nou dat is dan toch een hele geruststelling! Wil jij mij jouw site doormailen, jij hebt mijn email al toch?
ik heb je een mailtje via hyves gestuurd!!! De kinderarts vond het onzin om nog 2 weken te wachten tot hij bijvoeding mag. Dus bij thuiskomst heeft meneer in 1x een half potje worteltjes op. Hij vindt het heerlijk!!!
btw, hebben jullie advies over op welk tijdstip je beste een potje kan geven. Ik heb nu 1700 uur gedaan, mooi tussen 2 flessen in, maar wat doen jullie???
Ik laat Rick nu proberen, maar dat doe ik voor de fles van 15.30 uur. Maar ja ik heb het over 1 hapje! Denk dat ik morgenvroeg ga proberen de fles met rijsebloem via de lepel te voeren...... ben benieuwd! Had je de foto gezien? Zal morgen de eigen site gaan aanvullen! Ik zal morgen de lekkage laten zien TRUSTEN
Soof, wat fijn dat alles gedekt wordt door de verzekering, haal je dat er ook eens uit na al die jaren premie betalen! Moontje, oh wat een klein heksje Hier is het niet echt drama hoor het verschonene, alleen dat als meneertje helemaal lekker gestrekt ligt ik die luier er natuurlijk niet om krijg. Pooh, gelukkig hebben ze je wat kunnen geruststellen. Hapjes, ik zal mijn dagschema even neerzetten. 8.00-8.30 bord pap van Bambix met 200cc opvolgmelk Tussen 9.30-10.00 naar bed, slapen ongeveer 1-1,5 uur Daarna rond 11.00-11.30 fruit vers of een potje Dan weer 1,5-2 uur wakker en naar bedje Rond 12.30-13.00 fles 200cc Weer 2 uurtjes op en dan naar bedje als het lukt natuurlijk 15.30 of een stukje liga of wat stukjes brood met appelstroop 16.30-17.00 fles 200cc Klein tukje indien nodig 18.30-19.00 verse groente of potje 20.30-21.00 laatste fles Nutrilon goede nacht 230cc en dan lekker naar bed.
Goeiemorgen meiden! Hoe is het met Zico? Wat een naar bericht zeg, arme meid... ik kan me voorstellen dat je nu helemaal kapot bent, je gaat door een hele moeilijke tijd. Misschien is het nu moeilijk voor te stellen maar je gaat je echt weer beter voelen, ookal duurt dat misschien nog een hele tijd Wees sterk. voor jezelf, voor je kinderen. en wees verdrietig, boos, alles! Logisch in deze situatie toch? Goed dat je hulp zoekt bij een psycholoog! Heel veel sterkte!
De pap met de lepel was geen succes, hij deed zijn mondje wel open maar vond het heel erg raar! Dus toen maar de fles gegeven, maar die was te dik en vervolgens bijnan niks gedronken. Vanmiddag weer groente proberen! Zo ziet de vloer er nu uit, links achter de trap eg maar zit de kelderkast en die is dus ook heel nat!
Ik moet zeggen dat de oppervlakte nu wat lichter begint te worden, kan natuurlijk nu lekker alles open zetten!
effe inbraak. Mn moeder heeft een auto ongeluk op e a13 bij rijswijk gehad. Ze was onderweg naar ons om vanavond en morgen op Jens te passen. Een Griekse vrachtwagen wilde invoegen en zag haar niet, heeft haar van achteren geraakt en daardoor is zij gaan spinnen en heeft 2 andere auto's geraakt. Ze heeft alleen last van haar arm. Ze is nu met een taxi onderweg naar hier en dan breng ik haar naar de dokter om effen na te laten kijken. Ik ben me kapot geschrokken. Heb snel Jens gehaald op de creche en en ben nu net thuis op haar aan het wachten. Jens was hele dag aan het huilen en niet slapen op de creche, daar breek t mn hart van!!
Jezus Pooh, dat is schrikken zeg! Mijn hemel, wat een geluk dat ze niet meer mankeert, je moeder had een engel op haar schouder hoor! Veel succes meid!! Ach arme Jens, dat is zielig he?
Jeetje ben een paar dagen niet geweest hier en lees nu dat er allemaal vervelende dingen zijn gebeurt!! MB: vervelend dat je er helemaal door heen zat gaat het nu weer een beetje? Houd de moed erin hoor. Ben je al naar de huisarts geweest? Zico: wat naar voor je zeg!! Inderdaad huil en wees boos, krop het niet op. Ik heb het ook mee gemaakt maar ik had geen kinderen dus dat is weer anders, het is eigenlijk een soort rouwproces waar je in zit. Goed dat je hulp hebt gezocht, dat helpt je er sneller boven op, let maar op. Na regen komt zonneschijn, echt waar!! Poohbear: Wat erg van je moeder, dat is zeker schrikken. Hoe gaat het nu met haar? Niks gebroken of gekneusd? Bah lijkt mij doodeng als je zoiets mee maakt. Wens haar maar sterkte en jij ook natuurlijk. @all: Mijn lichaam neemt mij echt in de maling, zelfs mijn huisarts was er van overtuigd dat ik zwanger was. Helaas zegt de test dat het niet zo is. Maar goed we gaan vrolijk verder, eens zal het lukken. Maar toch zit ik er stiekem aan te denken om de huisarts te vragen of het verder onderzocht kan worden. Mijn cyclus is ongeveer 21 dagen en nu ben ik op aanraden van mijn ha alweer een paar weken aan het tempen en het schommelt erg tussen de 36,4 en de 36,8. Had een paar dagen 36,7 en vandaag was het weer 36,5. Ik snap er niks van, ik meet elke dag rond 7.00 dus daar ligt het niet aan. Het lijkt wel alsof ik geen ei heb. Dan kunnen we natuurlijk proberen tot we een ons wegen.
jeetje Brigit, wat verwarrend..... Ook niet leuk ,al die onzekerheid. @all, mn moeder is bij mijn huisarts geweest. Waarschijnlijk alleen wat kneuzingen aan dr schouder. We zitten echt nog na te trillen, want het had echt VEEL slechter af kunnen lopen. Ze heeft net Jens worteltjes gevoerd en nu gaat het weer een beetje
POOH! Jeetje meid, dat is schrikken! Dikke knuffel voor jou en je moeder! Hoop dat ze snel bijkomt vaqn de schrik! Ik weet uit ervaring dat je jaren lang heel erg goed uitkijkt bij dat soort dingen! STERKTE