Nou weet je, ik heb altijd gezegd dat ik hoopte na een zwangerschap wat dikker te blijven. Ja, er zit nu 4 kg meer aan. Maar dat resulteert echt nergens in. Ja, mijn buikje is wat dikker, maar voorheen was het meer een kuil zeg maar Dus ik schiet er echt niks mee op, vind ik wel jammer hoor. Iedereen vond mij er tijdens de zwangerschap ook beter uitzien. Maar ja, ik heb er dus niks over te zeggen......
Jammer dat we het teveel en te weinig niet even kunnen uitwisselen. Dan zouden we beiden beter in proporties komen.
ja, ik zou echt dikker kunnen zijn als ik met al die mensen kon ruilen die het mij vragen hahahahahah Achja de een eet een appeltaart en komt er niet van aan en de ander wordt al dik als ie er naar kijkt. Nou is mijn motto sowieso. Lekker eten, daar is het ook voor!
Hai dames, Wel goed om jullie ervaring te lezen. Wij hebben het nog nergens verder over gehad, over eventuele verdere stappen. We willen vooralsnog gewoon kijken wat er uit komt uit zo'n onderzoek. Ik denk dat we het er pas serieus over gaan hebben als er ook daadwerkelijk iets uit het onderzoek komt.
Hier trouwens hetzelfde verhaal. Ik zit al op hetzelfde gewicht sinds mijn pubertijd. Ik kom geen gram aan hoewel ik dat graag zou willen. Heb ook al veel ruilakties aangeboden gekregen waar ik graag op in had willen gaan. Het lijkt me ook geweldig om zwanger te zijn, eindelijk wat meer 'body'.
Ik was dus 24kg aangekomen he Maar ja dat was dan wel weer erg veel, heb er een fikse blessure aan mijn voet aan over gehouden! Ongelooflijk dat ik het binnen 3 mnd weer kwijt was, op die 4kg na dan!
Sophia, dat je het zo snel weer kwijt was, jemig! Ook wel een beetje jammer of niet? Of was je er juist blij mee?
Wij zijn ook blanco in de onderzoeken gestapt. Dat is het meest handige. Voor ons was de uitslag IUI. Daar gaan we nu voor de 2e keer in en ach, zonder hormonen en fm metingen valt het erg mee.
Ja er had wel wat aan mogen blijven. Ik ben 1.75m en weeg nu 65kg. Mag wel iets meer zijn hoor. Maar ik vind het erger dat de boel zo slap is sjonge jonge echt alles hangt! Tot ca.8 jaar geleden woog ik altijd 56kg, ben wel blij dat er toen langzaam 5 kg was bijgekomen, ik woog dus tot vorig jaar altijd 61kg. Zeg andere mama's hoe is het met jullie bekkenbodem? Ik denk dat ik te weinig oefen heb het idee dat het slap is. Met plassen merk ik dat!
Ja, wie weet komt er niks uit het onderzoek en kunnen we op dezelfde voet verdergaan. Ik ben wel heel benieuwd! Gelukkig dat het meevalt, zoals je zegt, de IUI zonder hormonen te hoeven slikken. Hopen dat het snel gaat lukken!
Ja, ik snap dat je had gewild dat er wat meer was blijven zitten. Zo jammer dat we het niet voor het zeggen hebben! Ik weeg al zolang ik me kan heugen 55 kg met 1.75m. Kan zeker genoeg bij nog, maar ja. Ik ben gék op eten dus daar ligt het zeker niet aan.
He meiden, Wanna, ik heb zwembroekjes waar een zwemluier onder past, je hebt ook zwembroekjes met palstic van binnen daar hoef je geen aparte zwemluier onder aan te doen. Maar de laatste keer heb ik helemaal geen luier aan gedaan, hij poept toch niet, en een plasje is niet zo heel erg. Soof, gelukkig dat het al droogt, maar ja nog lang niet klaar natuurlijk. MB, wat fijn dat je de verwijzing hebt gekregen, je liet je ook niet wegsturen zonder he! Ik vind het ook hele goede argumenten hoor om hiermee naar een gyn te gaan. Heb je al gebeld voor een afspraak? Succes. Nino, heel goed dat jullie ook voor een doorwijzing gaan. Te lang aanmodderen is ook niet fijn. Hier 14 kg aangekomen tijdens zwangerschap en na de bevalling was ik gelijk 10 kg kwijt, daarna zat ik nog maar 1 kg boven mijn start gewicht maar door stoppen met borstvoeding weer 2 aangekomen, helaas gaan die er niet gemakkelijk vanaf. Pooh, fijn dat je mams goed geslapen heeft, maar net wat Soof zegd, ze moet wel gelijk weer even in een auto stappen hoor.
Goeiemorgen meiden, Nou na de waterpokken is Tessa nu al weer ziek, ik ga straks om 10.10 met haar naar de huisarts. Ze is verschrikkelijk verkouden en hoest enorm, ze lijkt wel een zeehondje! Eten en drinken ho maar! Straks meer........
Hoi ik zit eigenlijk in een ander topic langer dan een jaar bezig maar daar is het eigenlijk een beetje aan het afvloeien van mensen hartstikke goed natuurlijk want de meesten zijn zwanger.. Dus ben ik effe op zoek gegaan naar een ander clubje wat me wel aan spreekt en dat zijn jullie.. ik zag timon ook hier gezellilg.. dus als jullie het goed vinden kom ik hier graag aansluiten en meelezen en schrijven.. ik zal me even voorstellen.. Yippie 33 4 jaar getrouwd en 3 jaar bezig om zwanger te raken. na heel wat teleurstellingen staan we nu op de wachtlijst voor icsi.. dat zal begin volgend jaar worden.. als je vragen heb stel ze gerust.. liefs yippie
Goedemorgen meiden, Hier weer even een berichtje van mij. Ik zag al weer veel pagina's geschreven. Als eerste Zico heel veel sterkte en een dikke knuffel. Wat een ellendige tijd heb jij zeg. Is je man ook onder behandeling? Ik heb nl afgelopen jaar zoiets van de zijlijn meegemaakt maar daar kwam het ontbreken van gevoelens door de medicatie die de man kreeg. Na andere medicatie was de depressie niet weg natuurlijk maar wel het gevoel voor de partner terug. In ieder geval heel veel sterkte meid! Timon balen zeg maar wat je zegt weer op naar een nieuwe ronde Soof wat een waterdrama bij jou, gelukig wel verzekerd maar ja je zit toch weer in de troep. Hoe loopt het nu met jou cyclus? Yippie welkom! Pfft jij hebt ook al een heel traject achter de rug waarschijnlijk. Ik ben simi, 35 jaar oud nu en bijna 17 jaar samen. Wij zijn nu twee jaar bezig, helaas onbegrepen infertiliteit. Heb net de 1e oproep gekregen voor IUI ik vindt dat erg spannend Moontje ze krijgt nu wel alles achter elkaar zeg. Maar ja heb je het ook maar weer gehad. Al weer een beetje aan het bijkomen van de vakantieperiode op het werk? Wij zijn onverwacht afgelopen weekend naar Barcelona geweest Manlief was het doorwerken zat en had via internet dinsdagavond geboekt (sorry Soof ) en donderdagmorgen 6:10 vliegen. Dat was leuk!! Lekker hoor even genieten van het mooie weer lekker eten en shoppen. Dit keer niet heel veel cultureels gedaan want we zijn al eens in Barcelona geweest. Ik was deze week nog vrij en maandag weer aan de slag. En ja zoals boven al gemeld we mogen gaan starten met IUI, sneller dan verwacht! zit nu bijna halverwege dus deze keer nog eens zelf oefenen en dan met een beetje hulp. Liefs, simi
Hey meiden, We zijn weer terug van de huisarts, gelukkig geen ernstige dingen met Tessa haar longen dus gewoon een fikse verkoudheid, opgezette rode amandelen en pijnlijke oren. Advies, neusspray en paracetamol gebruiken, nou de neusspray waren we al mee begonnen en ik heb ze net naar bed gedaan met een supje dus hopen dat ze een tijdje lekker slaapt. Simi, dat is steeds zo met haar, ze heeft iets en dan meteen daarna krijgt ze al weer het volgende. maar inderdaad dan hebben we dat ook maar weer gehad. Hey meid, spannend zeg binnenkort je eerste IUI, ik duim voor je! Yippe, welkom hier en ook jij heel veel succes. Zal me ff voorstellen. Moontje 35 jaar, dochter van 20 maanden. na 2 jaar zelf proberen en later medische molen stonden we op het punt om aan IUI met hormoon injecties te beginnen en bleek ik spontaan zwanger te zijn. Tessa is dus ons grote wonder!