Sjors, in heel europa is het weer slechter geweest dan de afgelopen 2 weken in NL. Zeker jammer voor Pooh zeg. Ik hoop dat wij het beter treffen volgende week in Athene. Vooruitzichten zagen er tot nog toe goed uit, gem. 25°C Net wat Simi zegt, het is een explosie van groen ineens. Doet de natuur wel gelijk even goed.
moontje gestemd hoor! Thanks sjors He Joyce, ik ben het helemaal met de meiden eens hoor. Jij intrekken van je klacht dan ook zonder proeftijd! Ik zou de rechtsbijstand nog eens vragen. Je bent immers al in dienst en hebt al eerder administratief werk gedaan toch? Heb net een nieuw dweilding gekocht 30euro met extra dweil gratis maar normaal kost dit geheel 50 euries Ik hoop dan maar dat alles ook erg mooi schoon wordt Groetjes, simi
moontje heb ook op tessa gestemd, veel succes he ik voel de beeb elke dag nu , leuk zo te voelen. Vanavond gaan we de beeb van m'n zus geboorte indrinken. Ben ook naar de kapper geweest om weerom een ander kleurtje
goedemorgen dames voor mij is deze maand weer voorbij ik heb altijd mijn ei op dag 13 14 of 15 nu dacht ik gisteren met ovutesten te beginnen en deze had meteen een streepje toen dacht ik oh ik zal vandaag wel nog een streepje hebben maar mijn temp was vanmorgen al iets omhoog gegaan en mijn mannetje wou net niet vrijen maar straks en ik denk dat straks te laat is. grrrrr waarom heb ik nu geen man die altijd zin heeft. sorry voor mijn ego berichtje
mieke ik heb mijn tempkaartje in mijn album gezet en mijn temp is voor mijn ei nooit 36.5 zou jij eens kunnen kijken? ik weet het echt niet meer volgende maand is mijn man zeker in het buitenland tijdens mijn vruchtbaree dagen anders ben ik weer twee manden verder. groetjes puck
sophia: hoe is het gegaan op de camping? en was het werken bij ons in het dorp gezellig geen lastige klanten die niet weten wat ze willen? mieke: gaaf madonna ik kon er ook naar toe maar ik ben twee jaar geleden nog geweest een vriend van mij heeft twee stoelen in de arena en ik heb nog steeds twee kaartjes tegoed van een concert naar keuze ik wacht al anderhalf jaar de artiest die ik echt leuk vind wat in het vat zit verzuurt niet. simi: dweil ze haha dat is nou niet de leukste bezigheid! ach ja als het resutaat er na is! joyce: ik ben het met de rest eens doe eerst maar eens goed uitzoeken op je werk voordat je die brief verstuurt. zico: leuk dat je de beeb goed voelt lijkt me heel appart. sjors: regen is inderdaad voor pooh niet zo leuk maar jij vind het zeker niet zo erg? moontje: heb je je een beetje vermaakt thuis met dat pestweer? groetjes
he puck, volgens mij moet je je ei nog hebben hoor, je zit met een hoge temp he. Zou toch effe klussen , kan zijn dat hij morgen of overmorgen de duik neemt.
oh dames het is net nog gelukt om te klussen hopelijk is het niet te laat weer afwachten wat mijn temp morgen weer doet. zico bedankt voor het kijken.
Puckie, je maakt je te druk en dat is niet bevordelijk voor je cyclus. Dat heeft bij mij een keer een cyclus opgeleverd van 42 dagen en een ei die ik dacht op dag 14 te hebben verschoof verder. Ondanks een posi test. Even door blijven testen meid en het is goed dat het vandaag nog gelukt is maar ik weet bijna zeker dat je nog niet geovuleerd hebt hoor. Ondanks je rare hoge temp nu al in je cyclus kan het gewoon niet gezien je vorige cyclussen vanaf dag 13-15. Dus ik zou zeggen overmorgen nog een keertje klussen en als het lukt de dag er na ook nog even. Balen he die mannen! die beseffen soms niet dat het gaat om enkele uren dat het eitje in leven blijft.
ik weet het mieke wat een stresskip ben ik toch! deze kip kan zo toch geen ei leggen! jouw kaartje is mooi stabiel thanx
Hahaha nee, die krijg je er zo niet uit nee. Ik weet zeker dat ie nog moet komen hoor. Die ovutesten doen soms ook gewoon een beetje raar. Gewoon nog even door blijven testen. Ik ga lekker even naar mijn ouders. FIjne dag.
Soof, voor als onze vakanties elkaar kruizen (denk het wel), wil ik je vast ook een hele fijne super cruise wensen en daarna nog eens decadent luieren op het strand in Miami. Meiden, heb 2 leuke foto's in mijn album geplaatst
Ach wat een schatje Mieke! Wanneer gajij dan weg? Vandaag hadden we familiedag, was erg gezellig weer een beetje bijgepraat! Manlief zit nu op Gran Canaria en ik vermoed dat mijn eigister gesprongen is dus op tijd geklust. Kunnen we in MIami testen! ZUSJE! Heb jij een email gehad van mijn reisdagboek? Ga ik namelijk proberen bij te houden, zou jij de dames hier dan op de hoogte willen houden! LIEFS
Leuk Soof een reisdagboek! Wij vertrekken dinsdagochtend al, en jullie? Weekje later? zoiets? Nou ben benieuwd hoor, jullie hebben nu misschien nog gerichter geklust?
Wij gaan vrijdag Mieke! Heb nog veel te doen hier, maar nog 2 daagjes werken en dan heb ik vakantie! Veel plezier MIeke! LIEFS
Mieke; Een hele fijne vakantie! Lekker genieten! Leuk dat je ons op de hoogte wil houden. Puck; Lastig weer allemaal voor jou. Kon je vriend maar wat meer klussen op comando. Dat is met de vruchtbare dagen wel handig. Ook bij ons speelt dit wel eens. Erg frustie.... Joyce; Het lijkt of de elllende weer begint op je werk. Ik zou in ieder geval niet akkoord gaan met een proeftijd. Dat lig je dus straks gewoon buiten. Ik zou gaan uitkijken naar een andere baan. Succes in ieder geval met wat je ook beslist. Sjors; Balen van het natte weer bij jullie voor de vakantiegangers. Komt er alweer droger weer aan? Liefs, Meen
Meentje wel opletten he, ik ga jullie op de hoogte houden via mijn Zusje hahahahah Dames ik zit ergens mee, ik heb al 10 jaar een erg goede vriendin. Sinds 4 jaar woon ik in een andere plaats en is 20 km van haar vandaan. Ze heeft wel eens gezegd dat ze dat te ver vind. Maar goed. Vorig jaar is haar vader enrstig ziek geworden en overleden, ze heeft veel steun gekregen van nieuwe vriendinnen die ze via de kids op school heeft leren kennen. Ook dit is de laatste 4 jaar en vorig jaar heel hecht geworden. Ik heb haar zoveel mogelijk gebeld ect. maar bijna nooit thuis en de laaste 2 jaar heb ik haar denk ik 4x bij ons gezien met verjaardagen. Ik ben overigens peettante van haar kinderen. Ik hoor haar nooit! Echt zo &^%*&^% zelf via Hyves reageert ze bijna nooit. Ze heeft een nieuwe beste vriendin volgens mij en heeft niet in de gate dat ze mij laat vallen Ik weet niet goed wat ik hiermee moet, heb al vaker gezegd dat ik het zo jammer vind dat we elkaar zo weining zien. De diepgaande dingen deelt ze ook niet meer met mij. TOen mijn moeder overleed was ze er wel voor me maar niet zoals ze vroeger zou zijn geweest. Gelukkig heb ik meer vriendinnen waarvan 1 ook heel close is, maar het is zo jammer. Ze gingen eerst ook carnaval met ons vieren, doen ze nu ook al niet meer. Ik ben niet iemand die op haar af zal stappen van hallo besta ik nog voor je (terwijl ik dat het liefst zou roepen), Over ons zwangerprobleem kan ik ook niet met haat praten. Ze heeft genoeg aan haarzelf (overspannen door overlijden vader) maar die nieuwe harstvriendin kan wel bij haar terecht met nog veel grotere problemen als de mijne zeg maar! Zo klaagzang weer over! LIEFS
Soof jij ook vast dan een fijne vakantie! Enne, vwb je vriendin. Ik zou haar een brief schrijven. Als het via e-mail en de telefoon niet lukt. Je moet toch je hart kunnen luchten en als het verkeerd valt of ze doet er niets mee, dan weet je volgens mij genoeg. Het is natuurlijk jammer, maar aan jou heeft het dan niet gelegen. En misschien snapt ze het na de brief beter en ziet ze idd dat ze het heeft laten verslappen. Het is ook goed om het eens op deze manier van je af te schrijven, het een plekje te geven. In principe heb je niets te verliezen, want de hechte vriendschap ben je eigenlijk al een beetje kwijt. Het enige wat je er mee terug zou kunnen krijgen is een antwoord en meer duidelijkheid. Het klinkt misschien een beetje hard zo wat ik opschrijf, maar je geeft zelf al aan dat je zelf niet zo bent om op haar af te stappen en het te zeggen. KNUF!
Dank je Mieke, maar een brief gaat echt verkeerd vallen. Daar ken ik haar te goed voor. Ik ga vanavond bellen en dan probeer ik het te zeggen. En als ze dat niet begrijpt of mij niet belt, ik schei ermee uit om te bellen hoor. Trouwens niet hard wat je schrijft hoor, ik denk er zo al 2 jaar over. Take it or leave it maar wil steeds mijn beste kant laten zien. Ze heeft me al een keer laten zitten voor mijn verjaardag ( de bbq van de oppas was interesanter!) Een jaar later komt ze met de kids en die willen dus niet gaan slapen en dan gaat ze weer om 10.00 uur naar huis Maar goed! Heeft iemand een goede tip tegen neusverkoudheid, ik heb nog 4 dagen en dan moet het weg zijn HELP ME! LIEFS