Hartje, van harte!!!!!, wat een supervakantie!!! Wanneer zal de grote dag ongeveer zijn? Miepie, nou jaaaaaaaa, wat een rare types heb je toch rondlopen, en dat die dan ook allemaal bij jou over de vloer moeten komen. Mijn broer had een hele relaxte kraamverzorgster, zijn gingen s'middags een dutje doen, en de kraam ging dan het hele huis schoonmaken/ baby in bad doen/ eten klaarzetten enz. Ligt volgens mij echt aan de kraamhulp zelf, of iemand er zin in heeft of denkt "ik wil mijn geld zo makkelijk mogelijk verdienen". Soof, jeetje, tís wel heftig op je werk. Fijn dat je vriend weer terug kan naar zijn oude baas, dat zal wel een opluchting zijn. Wel jammer van ullie plannen. Volgende week even bijkomen met zijn 3tjes, heerlijk!! Nino, ik vond de 1e stap naar de huisarts ook heel spannend. Scheelt wel als je al getempt hebt, dan heeft de huisarts meteen iets in handen waar hij iets mee kan. Timon, ok, dus volgende week waarschijnlijk de 2e IUI. Ik ga voor je duimen!!! ALL, gister echt een rotdag gehad, de vriend van een collega van mijn heeft woensdagnacht een dodelijk auto-ongeluk gehad. Echt vreselijk, echt een drama. Die vriend woont in zweden, ze zouden in december gaan trouwen en dan zou mijn collega naar zweden emigreren. Ze was zo gelukkig, zo blij dat het over een paar maanden zover was. En nu dit.....ongeloofelijk. BAHBAHBAHBAH.
@MB; he bah krijg er helemaal kippevel van!! wat een naar bericht van je collega! Gatsie daar moet je toch niet aan denken. Ineens alle plannen en alle geluk weg. Heb er gewoon geen woorden voor. Zoiets wens je niemand toe! Ik ben ook elke dag weer blij als mijn man weer veilig thuis is vooral als ik dit hoor. Dan wordt je weer even wakker geschud! Dit bewijst maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit en je blij moet zijn met alles wat je hebt, het kan zomaar ineens voorbij zijn. @ninoshka: Wat leuk dat jullie 1 dag eerder dan ons getrouwd zijn!! Dus wij waren samen bezig met alle voorbereidingen en drukte en pret die het met zich mee brengt, jammer dat we daar nu pas achter komen! Was wel leuk geweest om er gezellig over te kleppen Er zijn best veel mensen die week getrouwd, wij reden hier bij ons de straat uit de hoek om en toen stapte daar net ook een ander bruidspaar in de auto. Zo grappig hebben uitgebreid naar elkaar gezwaait, was zo komisch! @all; Helaas net "echt" ongesteld geworden! Vorige keer was ik zo raar ongesteld. Ben wel heel blij dat mijn cyclus weer iets langer word, dat vergroot denk ik wel onze kansen. 21 dagen is zo kort. Ben nu op verzoek van huisarts elke dag aan het tempen en mocht het over 3 maanden nog niet gelukt zijn of heb geen eisprong dan gaan we naar de huisarts. Dus op naar de volgende ronde!
@MB, allemachtig wat een verhaal!! Ik snap dat je daar even ondersteboven van bent. Wat een nachtmerrie voor je collega, niet te bevatten... @Brigit, Wij zijn inderdaad tegenlijk bezig geweest met de voorbereidingen! Iemand anders waar ik mee kletste bij het NOD forum trouwde ook op 9 juli dus dat was ook erg grappig. Ik heb afgelopen zomer sowieso veel bruiloften gehad, het schijnt er de tijd voor te zijn ofzo? Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar ik kan me ook voorstellen dat je blij bent dat je cyclus weer iets langer is dan 21 dagen. Ik heb zojuist een goede thermometer besteld bij matcare. Beter dan degene die ik zelf heb want die is maar 1 decimaal achter de komma. Dus bij mij kan het tempen ook gaan beginnen. Heb gister een account aangemaakt bij fertilityfriend om het bij te houden.
MB! Jeetje wat een afschuwelijk verhaal zeg..... Het is zeker een opluchting dat mijn man terug kan, het is een goede baas dus dat is dan ook fijn. Tja die plannen gaan nu voor de 2e keer door de plee! Maar ja een 3e keer doen we het niet meer, zeggen we nu
Jaja ben er weer hoor 8) moet nog even bijlezen maar wil jullie vast wat leuke foto's laten zien, hihi. Hoe is het verder hier. Onze mini-vakantie was heerlijk, leuk hoor als gezinnetje. Lekker een dagje strand en de rest gewoon lekker gerelaxt en een bezoekje gebracht aan Zierikzee, leuk stadje. En met Boaz gezwommen in het zwemparadijs en lekker in bad in het huisje geweest, hebben thuis geen bad. Het resultaat wanneer papa Boaz eten geeft! (heb er ook een filmpje van, zal ik later ook uploaden).
Hahahahaha, wat een leuke foto's van Boaz. Vooral als Pluto. MB, wat een verschrikkelijk nieuws! Dit is het ergste wat je kan overkomen. Haar wereld is echt helemaal ingestort. Brigit, jammer dat je nu echt ongesteld bent geworden. Hartje, van harte gefeliciteerd! Wat een geweldige vakantie heb je gehad. Wanneer gaan jullie trouwen? Je gaat vast een leuke voorbereidingstijd tegemoet. Wij zijn binnenkort alweer 4 jaar getrouwd.
MIEKE! Wat een leuke foto's, geweldig hihihi en dat filmpje heerlijk toch! Wij gaan maandag, dus het zit wel goed, heerlijk genieten! DOEI
Mieke: wat een mooie en grappige foto's! Leuk om te zien! All: Thanks voor jullie reacties! Ben nog helemaal in de gloria! haha iedereen wordt helemaal gek van me! We hebben nog geen datum, we willen in het voorjaar trouwen dus hangt nog even af van welke locatie wanneer beschikbaar is. Dus voor mij ook nog een verrassing. We zijn al druk op zoek naar een locatie, maar da's nog best lastig. En dan hebben we het nog niet eens over wanneer het daar dan kan plaats vinden. Vandaag voor het eerst rond gekeken. Best gek allemaal, maar geniet er wel van. Sorry, beetje ego berichtje. Tot gauw!
Hartje, gefeliciteerd met jullie vergenomen huwelijk, leuk zo'n aanzoek op vakantie! Heerlijk, jullie vakantie kon niet meer stuk. Soof, ah las net dat je ook naar Port Zelande gaat, welk huisnummer? Wij zaten in 725, hihi. Hoop dat jullie het lekker treffen met het weer, want het strand is op loopafstand. Fijn dat je man terug kan naar zijn oude baas, gedoe he. Dus de andere stap gaat niet door! Jammer van jouw werk, maar idd ook weer zo zijn voordeel en het is zo fijn om nu zoveel mee te krijgen van Rick. En toppie dat hij doorslaapt, nu nog steeds? MB, wat een rotnieuws zeg van de vriend van je collega. Wat ontzettend erg voor haar zeg en dan al die plannen die in duigen vallen en de man waar ze zo van houdt die er niet meer is, bah! Nou wat leuk dat we hier een paar zeeuwse meisjes hebben, haha.
MIEKE! Ja, ook Port Zelande hahaha daarom was ik zo nieuwsgiereig hoe je het hebt gehad. De recenties op zoover zijn niet fantastisch vandaar! Wij hebben 522! Ligt ook heel centraal! Tja mijn werk, ach we krijgen tot 100% aangevuld en we moeten flexibel zijn. Nou ja geen probleem hoor! Hij doet er alles aan om het voor ons zo goed mogelijk te doen en manlief is toch blij dat hij terug mag. TJa jammer van de droom, maar het risico is veel te groot en dat neem je niet met een klein kereltje erbij! Zondag gaan we trouwens nog naar de beekse bergen!
Soof, 522 net even op de plattegrond opgezocht, prima gelegen hoor! Lekker vrij aan de achterkant. Kinderbedje is echt prima en de box... ontdekte ik pas toen ik hem weer ging inklappen (blond), kun je dus ook hoog afstellen, wij hebben ons suf gebukt om Boaz uit box en bedje te tillen en wat ook handig is om het aankleedkussen mee te nemen, kun je hem op tafel aankleden en luier verschonen, want om dit gebukt op bed te doen is niet echt een pretje. Het park op zich is prima. De dingen die je er kunt doen... tja dat is maar net of je dat wilt gaan doen, wij doen dat niet echt. Zwemmen deden we omdat het leuk is met Boaz, maar als we het niet hadden gedaan had hij het ook niet gemist hoor! En we hadden dit uitgekozen omdat het lekker dicht aan zee is. Verder is Zierikzee dus erg leuk om naar toe te gaan en niet ver rijden. Wij hadden opgemaakte bedden en een handdoekenpakket, weet niet of jullie dat ook hebben? Maar anders zou ik 2 handdoeken/theedoeken meenemen en een handdoekje voor in het toilet. En vergeet geen rol toiletpapier mee te nemen en zeep om je handen te wassen en een klein beetje afwasmiddel of vaatwastabletten, ook altijd handig. Zelf koffie, filters en suiker en wat drank/drinken, beleg etc. Je kunt daar natuurlijk ook in de supermarkt spullen kopen hoor, ik heb gewoon de open dingen uit de koelkast meegenomen die op moesten. Oja en zout/peper ook wel handig en knijpers!
MIEKE! Wat een een lieverd ben je toch, maar euh...... het is niet de eerste keer dat we naar CP gaan. Ik was gewoon benieuwd hoe het park is hihihihih. Wij hebben ook alles erop en eraan. Het is namelijk zo dat wij met een renault twingo, incl. 2 volwassenen, 1 baby, 3 honden, 1 kinderwagen en alle andere zooi daar naartoe gaan ik heb mijn wagen volgeladen met mooie dingen la la la la
soof, hahaha, dat allemaal in een twingo??????? Vind ik wel humor, gewoon alles erin proppen en gaan met die banaan. Doet mij denken aan de eerste vakantie met mijn vriend, toen gingen we in een mini naar zuid-frankijk8). Alvast een fijne vakantie!!!! Mieke, fijn dat de vakantie goed is bevallen, Boaz heeft het iig goed naar zijn zin gehad, de lol straalt er van af . Brigit, jammer van je ongi. Voor mij is het echt bizar dat jouw cyclus zo kort duurt, ik ben al blij als mijn cyclus onder de 35 dagen blijft . Blijft raar, dat vrouwenlichaam . Weet niet of ik dit al eerder gevraagd had, maar heb je wel een eisprong? ALL, ja, tís echt vreselijk voor mijn collega. Haar hele toekomst is weg, dat is niet te bevatten. Het zet me wel weer met beide benen op de grond, het is zo belangrijk om te te genieten van het leven!!!!!!! Dus met bovenstaand in mijn achterhoofd, ik ga volgend voorjaar ook trouwen! Hadden we al langer besloten, nu we een gezin willen gaan vormen zijn we weer eens gaan nadenken over trouwen, en het lijkt ons toch wel heel leuk om met iedereen die we lief hebben onze liefde te vieren. Ik voel me al verbonden met mijn vriend, en nu mag dat wel eens officieel worden vastgelegd. We zijn al volop plannen aan het maken, het zal absoluut geen traditionele bruiloft worden. Heb er nu al zin in!!!!! We hebben nog geen datum, ik wacht deze maand nog even af. Wil namelijk niet met een hoogzwangere buik feestvieren. Lijkt me wel gaaf als ik dan zwanger ben, maar wil niet tonnetje rond zijn.
MB! GEFELICITEERD met je voorgenomen huwelijk!!! Wat een feest hier in ons clubke! Ondanks dat vreselijk verdrietige nieuws van je collega! Ik heb ook 2 mini's gehad en daar kan best veel in! Maar ach alles in losse tassies en proppen maar hahahahah Hetis eigenlijk dat de wandelwagen zo'n lomp ding is
leive meiden wat gaaf dat jullie zo fanatiek zijn in het schrijven.. ik moet momenteel veel rust houden ben van de trap gevallen en heb veel last van hoofdpijn.. dus tja en die willen we niet houden.. ik probeer alles te lezen onthouden gaat slecht momenteel maar in ieder geval voor iedereen een knuf.. mb wat verschrikkelijk zeg om dit te lezen brr.. idd we kunnen maar beter van elke dag genietne en er het beste uithalen.. liefs yippie..