30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YIPPIE! Sterkte meid!!!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, oh haha ik maar goede tips geven, hahaha!! goh alles in de twingo, onze nieuwe station zat al proppie vol, ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gaat krijgen, hihihi. Enne ik had de wielen van het onderstel afgehaald en Boaz past niet meer in de reiswieg, dus daar zit nu het stoeltje gewoon in. Die hadden we op de achterbank tussen voorstoel in gezet.

MB, jullie ook al trouwen (ik wil ook, maar vriend wil niet)! Leuk zeg, en dan lekker mooie jurk uitzoeken, leuk hoor al die voorbereidingen.

Yippie, ach jee van de trap gevallen, niet fijn zeg. Ik een tijdje terug ook, met Boaz op de arm, brrrr gelukkig had hij niets en ik mijn enkel verzwikt. Sterkte.

3. MIEKE! Ja ik ben ook benieuwd :D

Rick zit gelukkig ook al in de wandelwagen. Ik had inderdaad ook bedacht om de wielen eraf te halen en het dan achter de stoel te zetten, dan past de rest wel in de kofferbak. Normaal hebben wij altijd de halve kledingkast bij ons... goh wat ben ik blij dat Marc terug gaat naar duitsland, hebben we weer een station :D

Het is omdat de hondjes meegaan, die moeten natuurlijk ook zitten he! Of op het dak, hmmm zijn ze vast lekker uitgewaaid 8)

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, jammer dat we net na elkaar gaan!

5. ja dat was wel erg leuk geweest!!!!

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Môge!

@Mb wat een leuk nieuws dat jullie gaan trouwen :) Gefeliciteerd!

@Yippie, rot dat je van de trap bent gevallen, hopelijk gaat je hoofdpijn snel weg met rust houden.

@ Ik ben gister weg geweest met wat meiden van het NOD forum, was erg gezellig. Grappig om gezichten live te zien!

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    mb jij ook gefeliciteerd! Wij wachten niet, we zijn nu al 3 jaar bezig dus verwacht er niet zoveel meer van. We zien wel en ach een bruidje met een bolle buik heeft ook wel wat ;)
    Maar begrijp jou ook wel, het is ook wel even door me hoofd geschoten.

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal I,Am back

het was fantastisch op vakantie!
    toscaanse kust is echt een aanrader.
    ik heb vlug even terug gelezen.

hartje proficiat geweldig dat jullie gaan trouwen geniet maar lekker van de voorbereidingen.

groetjes puckie

9. mb02

mb02 Bekend lid

Yippie, sterkte meid, je hebt behoorlijke klap gemaakt:(.

Nino, wat leuk om met wat meiden van het forum af te spreken, lijkt me inderdaad gek om iedereen in levende lijve te zien;).

Hartje, als ik deze maand zwanger zou raken ben ik in juni uitgerekend, dus dan zou ik pas in augustus gaan trouwen. Mocht ik niet zwanger zijn, dan wil in mei gaan trouwen (dan ben ik eventueel max. 7 maanden zwanger zijn). Snap je hem nog:D? Oftwel, ik wacht deze maand af en plan daarna een datum. Maar je hebt gelijk, een zwangerschap laat zich niet plannen, je kan er maar beter geen rekening mee houden. Als het dan zo is, dan is het alleen maar dubbel feest!
    Leuk he, plannen maken! Ga jij het groots vieren met alles erop en eraan?

Ik heb vandaag een luierdag ingepland, thuis wat rommelen/ lekker koken/ op de bank met een stapel tijdschriften...heerlijk!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    MB, van harte met jullie voorgenomen huwelijk! Zulk vreselijk nieuws brengt je wel met de voetjes terug op aarde.
    Ik zag een 'luierdag' staan en dacht gelijk aan Huggies.:D Vond het al raar, maar toen doorgelezen en gezien dat DAT er niet stond.;)

Yippie, ik zag het net bij een andere topic. Doe je die 3 maanden rustig aan? Luister zeker naar je lichaam. Beterschap!

Puck, wat fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.

Nin, met hoeveel meiden waren jullie nu? Ik wilde eerst ook mee, maar het was niet handig met de avondafspraak.

De ovutesten kleuren steeds wat donkerder. Ik verwacht dinsdag voor de 2e IUI te moeten gaan. Toch weer spannend.

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mbo gefeliciteerd jullie gaan ook trouwen dat had ik niet goed gelezen.
    veel plezier met de voorbereidingen.
    en mieke je bent niet de enige ik wil ook trouwen maar mijn mannetje heeft me nog steeds niet gevraagd en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.

puck

12. mb02

mb02 Bekend lid

Timon, hahaha, hier nog geen huggies in huis;). Spannend, alvast veel succes voor dinsdag!

Puck, heeee, daar ben je weer! Lekker bijgekomen op de vakantie? Enne...ik ben niet ten huwelijk gevraagd door mijn vriend. Het onderwerp trouwen kwam tijdens mijn zwangerschap weer ter sprake, en toen hebben we gewoon tegen elkaar gezegd "dat gaan we doen". Niet erg romantisch;), maar voor mij persoonlijk net zo leuk:).

ALL, hier is de klusmarathon weer van start gegaan, en mijn vriend is reuze gemotiveerd. Die heeft namelijk in het boekje van de gyn gelezen dat het kan zijn dat ze bij de 1e afspraak zijn "zaakje" willen bekijken :D. Best handig, zo'n boekje........;).

13. PUCK! Welcome back :D Nou, zoals je kan lezen houdt het bij ons op. Wil je dat nog even stil houden, want ik weet niet wanneer het kantoor dicht gaat. Uiteraard worden alle klanten overgeheveld voor the time being naar ons kantoor in Eindhoven.

Wij gaan vandaag lekker naar Port Zelande! Misschien dat ik straks nog effe spiek en anders

TOEDELOE!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

14. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen,

@Puck, wat fijn dat het zo heerlijk was in Toscane! Was vast lekker om even te kunnen bijkomen!

@ MB, Succes met klussen ;)

@Timon, We waren uiteindelijk met 7 man (ehh, vrouw) waarvan 4 zwanger. Was erg gezellig, we hebben wat door de stad geslenterd, terrasjes gepakt en wat geshopt en toen weer naar huis. Was wel leuk geweest als je er ook bij was geweest!
    Weet je al of je morgen je tweede IUI hebt? Wel spannend weer hoor! Succes vast!

@ Sophia, veel plezier in Port Zelande! Of zoals ze het daar zeggen vé plezier é !

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    sp[hia ik had niet gelezen dat het voor jullie ophoud wat vervelend
    hoe ben je er zelf onder?
    en tuurlijk houd ik het stil.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He Puckie, weer back in NL, lekker he Italie, vind het zo'n fijn land.
    Tja ik heb mijn vent wel gevraagd vorig jaar en hij heeft ja gezegd omdat hij niet kon weigeren vond hij, maar ja ik geloof dat het hier bij gaat blijven, haha. We gaan geloof ik nu geregistreerd partneren.

Soof, veel plezier! Volgens mij treffen jullie ook redelijk weer, het kan er wel erg hard waaien dus neem een lekker jack mee.

MB, hahaha grappig ;) nou succes en veel plezier met klussen.

Nino, leuk zo'n meeting. Ik heb ook al 2 meetings gehad met de februari mama's zo leuk!

Timon, succes met je 2e IUI! ik duim.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, krijg je deze maand weer een nieuwe IUI poging?

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey mieke

in principe zouden we een tweede iui krijgen deze maand maar mijn mannetje is dan op zakenreis hij komt op dag 14 van mijn cyclus terug en meestal heb ik dan mijn ei al gehad.
    de schat hij vroeg twee weken geleden waneer hij die reis kon plannen maar ik wist niet waneer ik ongesteld zou worden dus ik had vier weken na mij curretage geteld helaas werd ik na drie weken al ongie dus nu is hij er niet.
    hij kan de reis nu niet meer verzetten omdat alles geregeld is.

waarschijnlijk nog een maandje rust
    die ga ik gebruiken om mijn vakantie kilo,s er af te trainen.

dames als ik weer even niet aanwezig ben is dat omdat mijn computer naar de moneur moet en ik weet niet hoe lang dat gaat duren.

groetjes puck

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah Puckie, jammer zeg, tja je kunt het niet echt plannen he!
    Maar of zich is het ook wel lekker om even hard te trainen en er dan vol tegen aan te kunnen gaan. X

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dames, morgenochtend gaan we voor de 2e IUI. Weer erg spannend. We gaan uit van veel meer zwemmers!;)

Nin, ik hoop de volgende keer aan te kunnen haken. Het lijk me erg leuk om nicknames in RL te zien. Wanneer gaan we? :D

Puck, jammer dat je man nu net weg zal zijn. Maar goed, een maandje rust erbij kan ook fijn zijn.

MB, wat een boekje allemaal kan doen.:D Veel klusplezier!

Sophie, veel plezier in Zeeland!

Deel Deze Pagina