30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Ik heb VAKANTIE!!!!!!! Heerlijk gevoel, een week lang alleen maar doen waar ik zelf zin in heb:).

Dit weekend zit ik dus op terschelling, ik zie mijn vriend maandag weer. Helaas nog steeds geen eisprong gehad, dus ik hoop niet dat mijn ei precies in dit weekend valt :(. Nou ja, wel zien wel.....het is eigenlijk ook de bedoeling van dit weekend dat ik even alles kan vergeten.

Spreek jullie over een week weer!!!!!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel plezier, MB! Ik hoef dinsdag pas weer te werken. :D

3. JOEHOE I am back!!!!! :D

Het was fantastisch meiden!!!! We hebben zo geboft met het weer, wel harde wind. Maar dat vinden wij niet erg hoor, de hondjes hebben ook erg veel plezier op het strand gehad. Rick weet van niks want die lag tot 2x toe te slapen toen we het strand bereikten hahahaha

We zijn een dagje naar Middelburg geweest, wat een leuk plaatsje!

TIMON! Jammer meid. Hopelijk heeft IVF het gewnste resultaat!!

PUCK! GEFELICITEERD met het 10 jarig bestaan!!!!

Oh ja ik wil aan zee wonen............... goh wat is het daar lekker zeg!!!

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Lieve meiden,
    Even een kort ego berichtje van mij.
    Afgelopen avond is de vader van mijn vriend overleden. We hebben gelukkig nog afscheid van hem kunnen nemen.
    Ik zal de komende dagen dus niet aanwezig zijn. Best heftig allemaal. Ik kan nu ook totaal niet slapen (lees: het is ondertussen al 4.00uur en heb nog geen oog dicht gedaan).
    Ik bedenk vanalles wat ik nog moet regelen voor we er morgen naar toe gaan.
    Sorry meiden, even niet zo'n leuk bericht dus. Tegenstellingen zijn wel heel erg groot hier.
    Tot gauw!

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hartje! Gecondoleerd meid! Wat een naar bericht. Is je schoonvader plots overleden? Veel sterkte met alles aan jou en aan hartje-vriend.

Sophia; welkom terug. Heerlijk he, aan zee. Wij wonen een half uurtje fietsen van het strand, heeeeerlijk vind ik dat.

Puck gefeliciteerd met de tienjarige kapperszaak! Je zult in die tijd al heel wat koppies hebben geknipt ;)

MB; geniet lekker van Terschelling, heerlijk eiland is dat. Ook zo lekker dicht bij de zee :D

Nino; beterschap voor Nino-vriend en zelf gezond blijven hoor. Sinaasappeltjes eten enzo...

Mieke; ik hoop dat ik de uitzondering op de regel in dit forum ben en dat onze tweede ronde wel raak is. We wachten af.

Zo. Nu ga ik eerst naar de kapper. Nee, niet naar Sophia...:)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gecondoleerd, Hartje. Wat vreselijk is dit om mee te maken. Heel veel sterkte en kracht in deze periode.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #7647 Mieke8, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    Hoi lieve meisjes en kleintjes,

Aangezien ik het afgelopen week zoooo druk had en hier helemaal niet heb meegelezen hebben ze geloof ik automatisch mijn abonnement stopgezet of zo? :x

Boaz is sinds ma + woe weer naar het kdv en gelijk weer ziek :( woensdagavond en nacht echt drama gehad. Bleek hij weer een oorontsteking te hebben en ook weer verkouden, arm ventje. En hij heeft mij ook aangestoken want ik heb donderdagnacht lopen spoken en vrijdag was ik heel beroerd, nu is vriendlief ook verkouden. Lekker stel hier dus.

Lieve Hartje sterkte en gecondoleerd.

Puck, gefeliciteerd met jullie 10-jarig jubileum. In mei bestond mijn bedrijfje ook 10 jaar!! wat een mijlpaal toch weer.

MB, veel plezier, je treft het met het weer, heerlijk!

Timon, knuffel hoor!

8. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Heppie, dankje:) Ik geloof dat ik t af heb weten te weren. Manlief is 't ook wel weer zo'n beetje te boven gelukkig.

Hartje, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Lijkt me ook een hele heftige ervaring. Veel sterkte!

Mieke, beterschap bij jullie thuis! Hoop dat jullie allemaal weer snel op de been zijn. (alhoewel dat geldt misschien niet letterlijk voor Boaz;))

Timon, hopen dat er binnenkort wat gaat nestelen bij jou! :)

@all, mijn banner staat op overtijd maar heb geen goede hoop hoor. Het kan niet anders dat ik vandaag of morgen de duivels op bezoek krijg. Baal ik van...
    Maar ja, dan kan ik op dag 1 officieel beginnen met tempen na een weekje geoefend te hebben.

9. hartje gecondoleerd met het verlies van je schoon vader.. pff is niet zomaar iets..

all: ik lees met bewonerdering al jullie verhalen en gebeurtenisse.. timon is denk aan je ..

hier gaat het nog niet echt lekker.. morgen weer fysio maar eens even kijken wat die zegt..

liefs yippie

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nino, je merkt het wel aan je temp wanneer deze erg zakt wordt je idd ongi.

Yippie, balen dat je er nog zo'n last van hebt, pittige val he.

Soof, lekker weekje dus gehad. Idd veel wind maar als daarbij de zon schijnt... heerlijk!

11. Dat schiet lekker op he MIEKE! Raar hoor, heb je het gemeld aan Lotte? Leuke foto's trouwens weer!

Wij hebben gisteren foto's laten maken bij V&D ben benieuwd, over 2 weken zijn ze klaar en wij een godsvermogen kwijt hiihihih

HARTJE: Gecondoleerd meid, sterkte de aankomende tijd ook voor je mannetje!

Wij zijn hier flink aan het bedenken wat voor vloer we gaan nemen, morgenvroeg komt de beste man, dus ga weer snel brainstormen :D

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Puck, nog gefeliciteerd met je jubileum. Fijn dat je dit mag vieren in een (voor veel mensen) lastige tijd.

Nin, ik hoop dat dat nu al bezig is! En anders moeten we begin oktober naar een fa.
    Hoe staat het met de duivels? Zijn ze al gearriveerd of heb je al voortekens?

Heppie, heb je een flitsend kapsel genomen?:D

Mieke, jullie steken elkaar lekker aan. Is manlief al een stuk opgeknapt?
    Mijn abbonementen waren ook allemaal foetsie. De meesten heb ik teruggevonden. Wat er nu aan de hand was?:(

Hier wat huishouden gedaan en een boek uitgelezen. Ik heb een heerlijk rustige zondag gehad.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden,. effe snel. We zijn weer thuis. 2 weken zweden waren heerlijk, top weer en Jens deed het redelijk goed. Het slapen overdag was minder en hij moest erg wennen aan nieuwe omgeving en gezichten. Maar het was top!!!!

Kom morgen effe lezen!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom terug!!!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Klinkt lekker Pooh! morgen weer werken?? tegenvaller dan weer he na 2 weken.

16. POOH! Welcome home!

Zo ik ben weer uit mezelf ongi, 36 dgn niet slecht he! Nou maar hopen dat het niet weer steeds langer wordt ;)
    We zullen zien!

17. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de berichtjes!
    Het was niet helemaal onverwacht, maar het ging wel veel sneller dan dat we gedacht hadden. Meiden, ik kom van de week nog wel even buurten, hoop dat met jullie alles goed gaat!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pfff, meiden wat veel om terug te lezen...hellupie!!!!
    kan iemand me een korte versie geven??? hahahahahha!

Hier effe een verslagje van de vakantie.
    De heenreis ging goed. Jens mopperde wel even in het vliegtuig, maar dat was meer uit moeheid. Na 15 minuten zachtjes zingenen wiegen sliep hij gelukkig.
    We zijn dus 2 weken in het vakantie huisje van mn schoonmoeder geweest, in de bossen, 10 minuten lopen vanaf zee. We hebben dus veel gewandeld. 2 weken top weer gehad, geen regen, veel zon en 18-23 graden.
    Jens sliep overdag wat rommelig. Hij was erg bezig met omrollen (jaja!!!) en alle nieuwe dingen om hem heen te bekijken. 's nachts konden we de 2300 fles laten staan omdat hij een heel groentepotje op at. Dat was wel erg lekker en dan werd hij pas om 6.30 of 7.30 wakker.
    We zijn naar zijn overgrootoma geweest (4 uur rijden) en zijn daar 1 nachtje blijven slapen. Op de terug weg bij mn schoonvader langs geweest. Verder bij mn schoonzus 2 nachtjes en mn schoonmoeder was daar ook.
    Jens was niet te stoppen, omrollen, gek doen en maar bezig zijn. We moeten hem echt afremmen door hem apart te nemen en in slaap te brengen, anders gaat ie maar door. Moe of niet moe....

Hij rolt nu dus goed om, maar kan nog niet terug naar zijn rug. Eten gaat ook goed, potje gaat schoon leeg. Hij is alleen erg onrustig, wappert de fles weg, wil het zelf doen etc etc. Ik denk dus dat ie in een mega sprong ni zit, hihi.

Ik hoef pas woensdag weer te werken en hou vandaag en dinsdag rustig om hem weer te laten wennen. We kwamen gisteren thuis en ik legde hem in de box, en meteen lag ie op zijn zij en greep naar het knopje van zijn mobiel en om aan te doen. Goed he??!!

19. HARTJE! sterkte deze week meid!

POOH! Jens is met een megasprong bezig joh :) fijn dat hij het zo goed heeft gedaan op vakantie!

Rick wil ook nog niet terugrollen hoor, hij rolt zelfs alleen maar naar links. Kan het naar rechts ook maar dat doe ik niet ;)
    Nu al eigenwijs, zou hij dan toch iets van mama meegekregen hebben :D

Vanmorgen een nieuwe vloer uitgezocht. Het wordt een whitewash vloer. En we gaan 1 muur aqua blauw schilderen, lekker fris. Het beach effect in huis halen! Wij zijn helemaal weg van Riviera Maison en willen dat graag doorvoeren, maar wel met een accentkleur, bescheiden hoor 8)

In november ben ik 3 weken vrij dus kunnen we aan de slag. De vloer kan pas gelegd worden als al het vocht weg is, binnenkort komt hij meten. DUs waarschijnlijk valt het mooi samen met mijn vakantie.

Zo ik ga de was doen

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Maar meneertje heeft ook weer buien, fles weg slaan, klieren...en nu weer niet slapen overdag. Ik kan wel janken. Hij is doodmoe, ziet er niet uit en is niet rustig te krijgen. Blijft maar spelen, jankt als ik weg loopt en heeft maar 1, en anderhalf uur geslapen vandaag.
    Ben zelf ook doodmoe en heb niet veel geduld nu meer.
    En nu opeens weer luieruitslag. Heb er maar bepanthen en sudocreme op gedaan...

oeh, riviere maison, leuk soof!!! Hier op het alexandrium in rotterdam zit ook zo'n winkel...

Deel Deze Pagina