30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #7742 poohbear226, 28 sep 2009
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
    geweldig dat filpmpje mieke!!!!

by the way, ik lees net dat Daantje getrouwd is op 7-8-09!!!!

3. mb02

mb02 Bekend lid

Simi, van harte meid!!!!!Super!!!!!!

Hartje, jou wil ik nog condoleren, sterkte in deze moeilijke tijd.

Puck, balen meid, dat je ei al weg was:(. Nu maar weer aftellen dat je volgend ei. Knuffel!!!!!

Timon, hoe gaat ie?

Verder:
    - voor alle mama's, ik lees van alles over snotneuzen/ worteltjes eten/ op de buik draaien/ tandjes enz. Kan niet onthouden bij wie nu wat hoort, laat staan dat ik tips kan geven.....maar ik lees met jullie mee!
    - voor alle meiden die weer ongi zijn geworden: je ziet het aan simi, de aanhouder wint!!!!!!!
    - voor alle zieke kids, beterschap!!!!!!

ALL, gister bij ons in de tuin gebrunched met mijn broer/schoonzus en neefje. Was heel gezellig en mijn neefje deed het prima, lag heerlijk te slapen in zijn wagen. Hij is nu 5 weken, heb een foto van hem in mijn album gezet (alleen zichtbaar voor contacten). Misschien een leuke match voor Lola, aangezien ze beide in Utrecht wonen????;).
    Verder zit ik op het wachtbankje, en wacht het rustig af.

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    @ Simi: Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!
    Ik kan mij voorstellen dat het even onwerkelijk is want je bent zo te lezen al een tijdje bezig. Maar zo'n test liegt niet:)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Had ik al een paar weken geleden hier gemeld maar niemand reageerde ;)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, spannend toch weer het wachtbankje na jullie marathon! Ik ga heeeeel hard duimen.
    Ik wil vriendjes worden want ik wil je neefje natuurlijk wel even bewonderen!!

Puck, oh wat balen zeg dat je ei net weg was, je had er al rekening mee gehouden he, maar ja voor het zelfde geld was hij nog niet gesprongen en hadden jullie nog een kansje. Wel fijn dat je je lekker op het sporten en lijnen kunt storten!

Nou Boaz heb ik vandaag toch naar het kdv gebracht, ga hem wel eerder halen, een hele dag vind ik te lang. Hij heeft gisteravond, vannacht en vanmorgen geen koorts gehad dus ik vond dat het wel kon. Mijn vriend heeft vannacht de keren opgevangen dat Boaz wakker werd zodat ik lekker kon slapen, ik had hem ook niet gehoord tot 4 uur, toen ben ik er wel even uitgegaan.

Pooh, heb babyluuf en tussikind gekocht hoor, heb het maar maar in huis. Hij zal vast nog wel een keer verkouden worden.

7. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke en Pooh, jullie kunnen volgens mij in mijn album. Simi, jij kan er denk ik nog niet in, dan moet je mijn uitnodiging accepteren (denk ik ;)). Kortom...heb het systeem nog niet helemaal door:D.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk zeg om even een foto van jou ook te zien, weet je ook weer tegen wie je het hier hebt, hihihi.
    Wat een scheetje zeg, en nog zo klein he. Dat is voor ons al weer zo lang geleden, dat ben je bijna al weer vergeten zo snel gaat het.

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee MB, leuk om een hoofd bij een soort-of naam te hebben! ;)

Je neefje ziet er schattig uit en ik weet zeker dat hij en Lola het prima kunnen vinden maarreh.... wat biedt u? :D

Mieke: fijn dat het weer beter gaat met Boaz!

En dank aan Pooh voor tips die ik vast ook over niet al te lange tijd kan gebruiken (luuf enzo)!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, het is idd handig om dat soort dingen vast in huis te hebben, als je het nodig hebt zul je zien dat het precies een dag is dat de winkels dicht zijn of het avond is of zo.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    enne, paracetamol zetpillen natuurlijk!!!! ;)

12. Lief dat je naar mij vraagt! Ja gaat effe niet zo lekker! Voel me ook niet lekker, ben aardig verkouden aan het worden en dat zit ook in de weg. Heb net wat homeopatisch gehaald om me wat fijner te voelen, dat is allemaal niet zo sterk maar helpt een beetje. Rick is ook niet lekker, dus joepie ;)

Op het werk is alles onzeker deeltijd ww gaat niet door. Het wordt nog leuker, ik heb ontslag gekregen............:)
    De officiele uitdiensttreding is pas januari, dus ik laat het allemaal maar even bezinken. Komt wel weer goed.

Er moesten er nog 6 uit en deze ronde zit ik erbij. Tis bijna niet te geloven!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, tjee het verandert echt met de dag zeg op je werk. Wat erg zeg. Helpt ook niet echt mee zo met je dipje. Wel goed dat je initiatief hebt genomen om er nu echt iets mee te gaan doen. En dan die rot verkoudheid, het heerst echt hoor, Rick ook al. Ach arme jullie, beterschap.

14. Ja het zijn echt even mindere tijden....... maar ja. Ik ben en blijf positief en mijn motto is nou eenmaal dat het wel weer goed komt!

En dat is ook zo, achter de wolken schijnt de zon!

Ik heb gelukkig niet een baan waar het gezin aan hangt en ik vind echt wel iets anders! In de winkel werken vind ik erg leuk, nou en daar stooien ze nog steeds mee hier in de stad!

Maar daar ga ik nog niet achteraan, omdat er zoveel ontwikkelingen zijn, laat ik alles rustig op me afkomen!

Hoe is het met BOAZ:)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, goed dat je je zo positief instelt.

Boaz is op het kdv, ga hem zo ophalen, wil hem niet een hele dag daar laten hoor! Ik hoop dat het goed gaat, dat hoor ik zo wel.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf soof!!!!
    Ik leef met je mee

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, wat een heftig nieuws! Ondanks jouw positieve instelling vind ik het toch wel heftig, ontslag is niet zomaar iets. En inderdaad, na al die onzekerheden van de laatste tijd, dan weer dit, dan weer dat... Of vind je het ook een soort van opluchting dat je weet waar je aan toe bent?
    Ik ben blij voor je dat jullie situatie zo is dat jullie niet afhankelijk zijn van jouw baan!

O, en beterschap natuurlijk!

@Mieke en Pooh: ik zal eerdaags eens een baby-ehbo maken inderdaad, goeie tip!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, hoe is het met die kleine nu? En met jezelf? Ben je al een beetje aan het wennen en de regelmaat?
    ehbo dingen: paracetamol zetpillen, iets voor doorkomende tandjes, thermometer, arnica zalf voor als ze gaan kruipen/lopen, iets voor de hoest, luuf babyzalf, bepanthen voor luieruitslag en ik gebruik ook sudocreme. neusspray of bexedyl zoutampullen voor verkoudheid.

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    sophia wat lees ik nu.....je ontslag gekregen wat een K nieuws en je mannetje hoe zit het daar mee die zou toch ook daar gaan werken?
    sterkte en beterschap met je verkoudheid

mieke hoe ging het met Boaz op het kdv?

dames ik zal me eens gaan verdiepen in de vriendschappen die je hier kunt sluiten teminsten als jullie mijn vriendje willen zijn.

wil dat eigenlijk zeggen dat je foto,s op de site kan zetten en dat alleen je vrienden die kunnen zien?

groetjes

20. PUCK! Ja fijn he.......... nee manlief heeft zijn baan weer terug in duitsland dus dat is save! Maar voor mij is het einde oefening. Het is de 2e ontslagronde en daar zit ik wel bij, ik weet ook helemaal niet hoe het met het kantoor zal gaan etc. voorlopig ben ik daar nog wel aan het werk hoor. Het is pas in januari allemaal definitief!

Dus ja gaat lekker..........

Deel Deze Pagina